nou ja, ik zou Djokovic nog geen grootheid noemen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef tong80 het volgende:
Dit doet me denken aan McEnroe Borg. Twee echte grootheden tegen elkaar
Ja en nee, nee omdat ie nog niet heel erg veel bereikt heeft (ten opzichte van de echte grootheden), maar op zich wel omdat ie in zijn eentje het Nadal Federer tijdperk doorbroken heeftquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
nou ja, ik zou Djokovic nog geen grootheid noemen.
Wat ie dit jaar presteert is bijna uniek.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
nou ja, ik zou Djokovic nog geen grootheid noemen.
Zeker, maar om hem nu een grootheid te noemen na 8 maanden geweldig tennis vind ik wat overdreven. Daarvoor moet hij toch nog wel wat meer presteren in zijn carrière.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ie dit jaar presteert is bijna uniek.
Was eigenlijk de hele set slecht, van begin tot eind.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:24 schreef BobW het volgende:
Heb heel 4e set gemist, Federer begon weer slecht en kwam het niet te boven?
Gelukkig nu wel hold
Roland Garros had Federer nu al gewonnenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Duskje het volgende:
Toch wel leuk om te zien hoeveel Federer fans hier zijn. Ik vnid Djokovic een erg sympathieke tennisser, maar zal in hun onderlinge ontmoetingen altijd voor Federer zijn. Alleen zo zonde als hij uiteindelijk toch geknakt wordt.
Ging het trouwens niet ook ongeveer zo in die Roland Garros match? Of vergis ik me nu?
Dat was een heel absurd niveau.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Duskje het volgende:
Toch wel leuk om te zien hoeveel Federer fans hier zijn. Ik vind Djokovic een erg sympathieke tennisser, maar zal in hun onderlinge ontmoetingen altijd voor Federer zijn Alleen zo zonde als hij uiteindelijk toch geknakt wordt.
Ging het trouwens niet ook ongeveer zo in die Roland Garros match? Of vergis ik me nu?
Op Roland Garros speelden ze allebei veel beter. Ik vind het bij vlagen erg goed, maar heb al de hele wedstrijd het gevoel dat ze onder hun kunnen spelen en dat punten vaker het resultaat zijn van een fout dan een winner.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Duskje het volgende:
Toch wel leuk om te zien hoeveel Federer fans hier zijn. Ik vind Djokovic een erg sympathieke tennisser, maar zal in hun onderlinge ontmoetingen altijd voor Federer zijn. Alleen zo zonde als hij uiteindelijk toch geknakt wordt.
Ja en dan nog 2? MPs ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef BobW het volgende:
Vorig jaar stond Federer 2-1 voor op US Open in halve finale tegen Djokovic en verloor toen
Zelfs 3 matchpoints ofzo gehad toen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef BobW het volgende:
Vorig jaar stond Federer 2-1 voor op US Open in halve finale tegen Djokovic en verloor toen
Ah OK, ik dacht dat dat ook zo'n 2-0 2-2 moeizame 3-2 was voor Federer, maar of dat was een andere match of ik verzin nu van alles. xD Maar mss was het dan idd die match die BobW noemt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Roland Garros had Federer nu al gewonnen
Federer was wel erg zeker dat ie gewoon uit was, dus zal wel zo geweest zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:40 schreef Salamando het volgende:
Djoko challenged die bal niet?![]()
Was erg close volgens mij.
1 ervan werkte Djokovic toen weg met een keiharde forehand op de lijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zelfs 3 matchpoints ofzo gehad toen.
Wel goeie game van Federer
Je hebt er maar 3 dus je moet het zeker in de laatste set goed overwegen om dat te doenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:40 schreef Salamando het volgende:
Djoko challenged die bal niet?![]()
Was erg close volgens mij.
Zou ik ook zijn bij 2-2 5e setquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:40 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Federer was wel erg zeker dat ie gewoon uit was, dus zal wel zo geweest zijn
Hier stoort het ook af en toe. Zeker onweer in Parijs (in elk geval is er hier in Den Haag onweer.)quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
Door al die storingen met het weer is mijn HD ineens weg
Hier doet ie het nog gewoon?quote:
Hier nu ook weer. Paar minuutjes geen HD gehad, en een minuut geen beeld ofzo..quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier gewoon HD op Eurosport
.
Wat een FF opmerkingquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef Autobandje het volgende:
3-3, gaat erg gelijk op deze 5e set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |