Bedoel je afgedwongen fouten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:53 schreef Norrage het volgende:
Er worden gewoon bijna alleen maar winners en afgedwongen punten gemaakt, wat een pot
Ja, al haalt hij het niet bij Murray.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:54 schreef Salamando het volgende:
Djokovic ziet er altijd zo moedeloos uit als ie achter staat, heeft ie niet veel gestaan dit jaar dus het valt me weer op.
Djoko denkt ook, wat Tsonga kan (op wbd) kan ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een klasse smash van Fed zeg.
Nu wel de hold: 5-3* Fed, en dus 1 game verwijderd van een 2-0-voorsprong in sets.
Je kan het ook wel zoals ik zei zeggen geloof ik maar ik begrijp je puntquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je afgedwongen fouten?
Nee, het was een vraag, want voor hetzelfde geld bedoelde je iets anders. Het doet me namelijk een beetje denken aan schaken, omdat er soms gewoon een soort afgedwongen slagenvolgorde is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kan het ook wel zoals ik zei zeggen geloof ik maar ik begrijp je punt
Of Isner, als die voor staat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al haalt hij het niet bij Murray.
Waarom zet je hem niet op Engels commentaar?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een stom wijf. Eerst zegt ze op 15-30 dat er breekpunten zijn, nu zegt ze weer dat Federer een voorsprong van 2-1 in sets kan nemen.
op 69-68.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |