quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik schakel nu pas in, wat is het verschil tussen de eerste 2 sets, en deze twee.
Federer slechter of Djokovic nu beter? Begon Djokovic slecht of..?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko een flink niveau omhoog, en Federer een flink niveau omlaag. dat is wel duidelijk.
Fed begon fantastisch en Djoko was net niet top. Nu is hij wel, en Fed zakt nogal in.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik schakel nu pas in, wat is het verschil tussen de eerste 2 sets, en deze twee.
Djoko was niet zo goed als nu, en Federer was veel beter dan nuquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Beiden eigenlijk. Al heeft het feit dat Federer heel erg instort meer met dit verloop te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Djoko hoeft er inderdaad niet veel voor te doen soms, hoewel hij ook wel geniale ballen slaat af en toe.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Beiden eigenlijk. Al heeft het feit dat Federer heel erg instort meer met dit verloop te maken.
Dat en omdat Federer zo minder speelt geeft dat Djokovic weer erg veel moed en vrijheid om vrijuit te spelen. Dat gevoel had hij nooit gekregen als hij gewoon was doorgegaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Djoko hoeft er inderdaad niet veel voor te doen soms, hoewel hij ook wel geniale ballen slaat af en toe.
Het werkt ook andersom. Als Djokovic al die eerste services gewoon keihard op je voeten legt speelt dat ook heel ongelukkig voor Federer als hij zijn eerste bal moet halfvolleyen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat en omdat Federer zo minder speelt geeft dat Djokovic weer erg veel moed en vrijheid om vrijuit te spelen. Dat gevoel had hij nooit gekregen als hij gewoon was doorgegaan.
Ja, dat begrijp ik, maar wat is er dan typisch mij aan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Typische TT die jij zou maken.
[..]
De vraag, het perspectief op de zaak, je bent redelijk typisch.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar wat is er dan typisch mij aan?
Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Veel afzwaaiers nu. Djoko volgens de commentatoren nog geen punt verloren op service in set 4.
En nu wel, mentale tik voor Djoko dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Veel afzwaaiers nu. Djoko volgens de commentatoren nog geen punt verloren op service in set 4.
Nee dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic verliest zijn eerste (enige?) punt op service met een dubbele fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |