Een zekere oudgediende van FOT waarvan ik de naam niet zal noemen gaat er inderdaad voor FOK! heen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:47 schreef Puala het volgende:
Geloof dat er iemand vanuit Fok gaat fotograferen. Er is ook nog een fok!fotografen meet, dus gok niet dat er veel mensen zullen gaan..
Gewoon veel lol hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Timmos het volgende:
Hoe ben je toen te werk gegaan Chanty? Ik heb de 18e een shoot met een bekende zwangere..
En morgen kan weer spannend worden qua weer..
Hebben ze die naar september verplaatstquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef SP22 het volgende:
Gaan er volgende week nog mensen naar de Open dag van de Luchtmacht?
Ik en Merlijn gaan wel!
Blue Angelsquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:10 schreef SP22 het volgende:
hahaha.. Lwd is juist eindelijk eens makkelijk bereisbaar voor mij! Ik ben er ook al eens eerder geweest, maar of dat 2006 was, weet ik niet meer!
Wil hij niet genoemd worden dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een zekere oudgediende van FOT waarvan ik de naam niet zal noemen gaat er inderdaad voor FOK! heen.
quote:Als ik zaterdag wat ga doen is het het tweede
Zoek je een lift?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef SP22 het volgende:
Gaan er volgende week nog mensen naar de Open dag van de Luchtmacht?
Ik en Merlijn gaan wel!
We willen meer wetenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:13 schreef Xilantof het volgende:
Net een ontzettend toffe shoot gehad!
Whehehe, lekkerquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:13 schreef Xilantof het volgende:
Net een ontzettend toffe shoot gehad!
Was even druk hier de laatste dagen, is me totaal ontschoten... zal d'r nog wel even berichten.quote:Op zondag 11 september 2011 00:51 schreef freud het volgende:
[..]
Whehehe, lekker. Je hebt Saskia niet meer gebeld begreep ik?
Net samen met An lekker gegeten bij Michelin ster restaurant. Jummie, 12 gangen!
Vertelquote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, ik ben teleurgesteld in de gastvrijheid van je roeivereniging.
Na een dag lang aanmoedigen moest ik doen wat elke man zo af en toe moet. Naar het toilet. Maar dat mocht niet. Kon ik het kuteind naar de kleedkamers lopenquote:
Hehe, nieuw bestuur hè. Die dachten even lekker te gaan bitchen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Na een dag lang aanmoedigen moest ik doen wat elke man zo af en toe moet. Naar het toilet. Maar dat mocht niet. Kon ik het kuteind naar de kleedkamers lopen
quote:Op zondag 11 september 2011 15:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nieuw bestuur hè. Die dachten even lekker te gaan bitchen.
Alsof ik een roeier zou fotograferenquote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou die roeivereniging de prachtige fotos laten zien en ze vervolgens wissen en ze dat vertellen, ik niet pissen -> fotos wissen
Hehe, het zijn ook wel een stelletje zuurpruimen af en toe hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou die roeivereniging de prachtige fotos laten zien en ze vervolgens wissen en ze dat vertellen, ik niet pissen -> fotos wissen
Ik stapte door het raam naar binnen. misschien had dat er wat mee te maken.quote:Op zondag 11 september 2011 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, het zijn ook wel een stelletje zuurpruimen af en toe hoor.
Maar net bestuurswissel gehad oid en normaliter is het niet zo'n probleem. Maar goed, ik weet de situatie niet dus kan er ook niet echt over oordelen natuurlijk
Leuke plaat! Lekkere sfeer. Wat voor herrie maken ze?quote:
Heel relaxte muziek eigenlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef freud het volgende:
[..]
Leuke plaat! Lekkere sfeer. Wat voor herrie maken ze?
Geloof me.. Je zou geen spijt hebben gehad dat je dat ding meehad.. Niet dat het veel geholpen zou hebben denk ik..quote:Op zondag 11 september 2011 01:30 schreef freud het volgende:
Net op de FP gelezen dat we het noodweer gemist hebben. Voor Jan L*L gesleept met een paraplu
Wow, hagel neem ik aan :/quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef Timmos het volgende:
Ik niet.. Zullen vast wel wat filmpjes te vinden zijn..
[ afbeelding ]
Dat bennen beste gaten.quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef Timmos het volgende:
Ik niet.. Zullen vast wel wat filmpjes te vinden zijn..
[ afbeelding ]
Damn! Is hij onhandig of zoekt hij onhandig op?quote:Op zondag 11 september 2011 23:38 schreef SP22 het volgende:
Volgens mij word ik vroegtijdig grijs van mn broertje..
Vanmiddag wéér met de gillende sirenes afgevoerd naar het ziekenhuis.. 3e keer al!
Feliquote:Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef Puala het volgende:
![]()
![]()
Ik krijg 28 september de sleutel van mijn nieuwe woning
![]()
![]()
Oe... welk?quote:Op zondag 11 september 2011 00:51 schreef freud het volgende:
Net samen met An lekker gegeten bij Michelin ster restaurant. Jummie, 12 gangen!
Niet. Oerlelijk namelijk!quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zoeken zou ik zeggen.
Krijg net een verzoek het inmiddels op zichzelf wonende ex buurmeisje (haar ouders wonen nog wel naast ons), of ze onderstaande foto mag hebben op groot formaat om te laten printen als schilderij.
Nu zit ik alleen in zelfstrijd of ik deze wel of niet zal voorzien van een kleine auteursnaam zoals je bij veel schilderijen en fotos wel ziet. Wat zouden jullie doen. Buiten dat vind ik het wel heel tof dat ze mijn foto wil hebben.
[ link | afbeelding ]
Uitgeester poldermolen in het ochtendgloren by Sporingerdam, on Flickr
Dit is een kleine versie op internet. Ik heb hem hier bijna 3900 px groot staan.quote:Op maandag 12 september 2011 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou zeggen, of betalen, of gebruiken zonder gezeur. Je hebt er nu toch ook geen watermerk in zitten?
Kan alleen maar afbreuk doen aan de foto.quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zoeken zou ik zeggen.
Krijg net een verzoek het inmiddels op zichzelf wonende ex buurmeisje (haar ouders wonen nog wel naast ons), of ze onderstaande foto mag hebben op groot formaat om te laten printen als schilderij.
Nu zit ik alleen in zelfstrijd of ik deze wel of niet zal voorzien van een kleine auteursnaam zoals je bij veel schilderijen en fotos wel ziet. Wat zouden jullie doen. Buiten dat vind ik het wel heel tof dat ze mijn foto wil hebben.
[ link | afbeelding ]
Uitgeester poldermolen in het ochtendgloren by Sporingerdam, on Flickr
Wat is het verschil?quote:Op maandag 12 september 2011 20:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dit is een kleine versie op internet. Ik heb hem hier bijna 3900 px groot staan.
Ik doel sowiso niet op een watermerk, maar meer op een kleine "tag" onderin een hoekje zoals je bij schilderijen ook veel ziet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:09 schreef Omniej het volgende:
[..]
Kan alleen maar afbreuk doen aan de foto.
Ik zou zeggen: of geef haar die foto op groot formaat bij wijze van 'vriendendienst' en wees er trots op dat jouw foto groot bij hen aan de muur hangt, of vraag er geld voor en verdien er op die manier wat aan, maar ga niet met watermerken lopen kloten.Blijft je eigen keuze natuurlijk, maar ikzelf vind het altijd spuuglelijk.
Hi res full size printing?quote:
Wat bedoel je met dat verschil?quote:Op maandag 12 september 2011 20:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik doel sowiso niet op een watermerk, maar meer op een kleine "tag" onderin een hoekje zoals je bij schilderijen ook veel ziet.
En waarom zou dat wat uitmaken voor haar? Zij wilt die foto uitgeprint, en het maakt haar niet uit of het hi res is of niet. Zolang het maar mooi is.quote:[..]
Hi res full size printing?
Bij een watermerk denk ik aan een door het beeld lopende tekst ofzo als anti kopier beveiliging.quote:Op maandag 12 september 2011 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat verschil?
Beoordeel de foto van je voorganger #44quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij een watermerk denk ik aan een door het beeld lopende tekst ofzo als anti kopier beveiliging.
Gedragscode hier, een persfotograaf is gewoon journalist.quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ej Timmos.. krijgen persfotografen (in dienst) ook wel eens een cursus beroepsethiek en is er iets als een gedragscode?
Oh, je bedoelt zo'n hond die jou je camera uit je posten slaat zodat hij de plaat kan maken die jij net wilde afdrukken? Daar helpt maar één ding bij: Direct op zijn lens en of zijn hoofd timmeren.quote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
Oh.. nou deze kerel zou ik geen journalist willen noemen. Eerder aasgier. In dienst van 1 of ander vaag mediabedrijfje, denk dat ik met m'n klacht nergens echt terecht kan?
Weet je waar hij voor fotografeert? Dan zou ik nu alvast een berichtje sturen aan zijn redacteur. Maar goede kans dat het een freelancer is, en schiet voor één van die 112-alarm sites.quote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
Nee zo'n lul die voordat de politie linten gespannen heeft (omdat ze voor de grap eens wel met belangrijke zaken bezig zijn) er met z'n neus erbovenop foto's komt maken van het slachtoffer (1 van m'n beste maatjes) terwijl de politie en trauma-arts zeggen dat hij een eind op moet tyfen.En pas wil gaan wanneer er lint is.
Had toen wel iets anders aan m'n hoofd maar nu wil ik 'm wel een paar petsen verkopen eigenlijk.
De meest misbruikte woorden door kleine ondernemers die maar niet groot willen worden.quote:een jong energiek bedrijf
Bah. Respectloos. Ik snap best dat een beetje sensatie leuk is, maar ben dan ook op zijn minst een beetje integerquote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
Nee zo'n lul die voordat de politie linten gespannen heeft (omdat ze voor de grap eens wel met belangrijke zaken bezig zijn) er met z'n neus erbovenop foto's komt maken van het slachtoffer (1 van m'n beste maatjes) terwijl de politie en trauma-arts zeggen dat hij een eind op moet tyfen.En pas wil gaan wanneer er lint is.
Had toen wel iets anders aan m'n hoofd maar nu wil ik 'm wel een paar petsen verkopen eigenlijk.
't Gaat niet heel goed helaas. Hij leeft nog maar over hoe hij eruit gaat komen durven ze niks te zeggen. Toen ik hem zo zag liggen (was erbij en we moesten eerst de motor van 'm aftillen) dacht ik echt dat het afgelopen wasquote:Op dinsdag 13 september 2011 07:39 schreef freud het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon zo helaas. Hoe is het met die vriend van je?
Ja ik snap 't ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bah. Respectloos. Ik snap best dat een beetje sensatie leuk is, maar ben dan ook op zijn minst een beetje integer
Tering man, sterkte! Hoe zit het met zijn motoriek? Kan hij wel zijn vingers, tenen, etc. bewegen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Gaat niet heel goed helaas. Hij leeft nog maar over hoe hij eruit gaat komen durven ze niks te zeggen. Toen ik hem zo zag liggen (was erbij en we moesten eerst de motor van 'm aftillen) dacht ik echt dat het afgelopen was. Hij ademde niet, bloed uit de helm en z'n nek heel vreemd tegen het voorwiel van een auto.
Zondag nog even langs geweest (het gebeurde vrijdagavond en hij is die nacht overgevlogen naar Tilburg) en toen hij even bij was herkende hij ons wel maar gister ging het weer slechter.
Kutste weekend ooit.
[..]
Ja ik snap 't ook niet.
Met de zenuwen lijkt alles goed te zijn (geen gebroken nek oid), het is vooral z'n hoofd. Nouja en nog een lijstje van andere dingen zoals schouderblad etc.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tering man, sterkte! Hoe zit het met zijn motoriek? Kan hij wel zijn vingers, tenen, etc. bewegen?
Ik zit er nu juist weer aan te denken om het rijden op straat maar te laten voor wat het is en alleen maar circuit te rijden. Even kijken of dat volgend jaar financieel haalbaar is. Het is in elk geval een stuk veiliger.quote:Neef van mij was gecrasht (op een circuit) en heeft laatst zijn motor te koop aangeboden. Wil er niet meer op
Ja, misschien wel maar dan moet zo'n kerel gewoon ff z'n fatsoen houden. Ze waren ook bezig met de mensen in de auto opvangen, die waren ook behoorlijk geschrokken..quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:31 schreef Timmos het volgende:
Politie moet gewoon een lintje spannen, denk aan sporen en dergelijke.. Moeilijk om in een verhaaltje daar wat over te zeggen.. Doe even msn[apenstaartje]tim-koster.nl adden..
en in veilige modus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:50 schreef Timmos het volgende:
Heb hier een laptop van iemand, zeggen de volgende woorden iemand iets?
Packard bell ()
Paars/groene strepen
Grote resolutie uit het niets..
Resolutie veranderen bleek niet te werken, kreeg een zwart scherm met groene knipperende strepen..
Of grafische kaart gefrituurd... Hang hem anders eens aan een monitor, kijken of die wel beeld geeft...quote:
Kan ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:37 schreef freud het volgende:
[..]
Of grafische kaart gefrituurd... Hang hem anders eens aan een monitor, kijken of die wel beeld geeft...
Heb wel eens gehad dat mijn laptop vol stof zat en de grafische kaart allerlei rare dingen ging doen door de hoge temperatuur. Openschroeven (of door de fan-inlets), stofzuigen en weer proberen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:50 schreef Timmos het volgende:
Heb hier een laptop van iemand, zeggen de volgende woorden iemand iets?
Packard bell ()
Paars/groene strepen
Grote resolutie uit het niets..
Resolutie veranderen bleek niet te werken, kreeg een zwart scherm met groene knipperende strepen..
En toch vind ik het "not-done" om bij een zwaar ongeluk overal met je neus bovenop te gaan staan en overal maar fotos van te gaan maken. Helemaal als de politie druk bezig is en je gebied weg te gaan, dan rustig te blijven staam omdat er geen lintje hangt. Kop op joh, enig respect voor slachtoffers mag nog wel hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Beetje onvertrokken dat je je emoties over je maatje op een persmuskiet wil afreageren.
Bij de foto's van slachtoffers in Haïti en Japan heb ik ook altijd zo'n raar gevoel gekregen. In Focus stond een foto van een opgezwollen kinderlijkje dat uit een vrachtwagen werd gesmeten... daar kan ik niet echt een 'mooie' foto in zien, maar blijkbaar is het boeiend genoeg om in een blad geplaatst te worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En toch vind ik het "not-done" om bij een zwaar ongeluk overal met je neus bovenop te gaan staan en overal maar fotos van te gaan maken. Helemaal als de politie druk bezig is en je gebied weg te gaan, dan rustig te blijven staam omdat er geen lintje hangt. Kop op joh, enig respect voor slachtoffers mag nog wel hoor.
Ze moeten eerst 3x vorderen, dan kunnen ze overgaan op verwijderen/aanhouden/inbeslagname en dergelijke..quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die gast waar we het over hebben mochten ze wel flink bekeuren voor het negeren van een agent in functie btw
Sterkte man... Gaat nooit meer van je netvlies af denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Gaat niet heel goed helaas. Hij leeft nog maar over hoe hij eruit gaat komen durven ze niks te zeggen. Toen ik hem zo zag liggen (was erbij en we moesten eerst de motor van 'm aftillen) dacht ik echt dat het afgelopen was. Hij ademde niet, bloed uit de helm en z'n nek heel vreemd tegen het voorwiel van een auto.
Zondag nog even langs geweest (het gebeurde vrijdagavond en hij is die nacht overgevlogen naar Tilburg) en toen hij even bij was herkende hij ons wel maar gister ging het weer slechter.
Kutste weekend ooit.
Als ie eieren gaat leggen mag je je zorgen maken...quote:Op woensdag 14 september 2011 18:43 schreef taxibabe het volgende:
Lol, een kat met identiteitscrisis, stevie wil een kip zijn:
[ afbeelding ]
Ze lag daar in de ingang van het kippenhok. Toen ik later ging kijken lag ze op het nestgedeelte achterin het hok..quote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als ie eieren gaat leggen mag je je zorgen maken...
Muizen vangen doen ze al, heb dat een keer gezien, geen leuk gezicht wat kippen met een muis kunnen doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ze lag daar in de ingang van het kippenhok. Toen ik later ging kijken lag ze op het nestgedeelte achterin het hok..
Wie weet gaan de kippen straks miauwen.
Dat doen de katten hier wel. De kippen dulden alleen geen andere vogels op het gras, lol. Die vallen ze aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Muizen vangen doen ze al, heb dat een keer gezien, geen leuk gezicht wat kippen met een muis kunnen doen.
Wow, toffe foto zeg! Kudo's!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:43 schreef taxibabe het volgende:
Lol, een kat met identiteitscrisis, stevie wil een kip zijn:
[ afbeelding ]
Ook Big Brother fan geweest?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef Marc H het volgende:
[me=Marc H]checkt zijn eigen profile
[/me]
Vorige maand lurkte ik hier al 12 jaar
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zit ook al over mijn 10 jaar heen
Ben je ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Chanty het volgende:
Ik draai ook alweer 8,5 jaar mee hier,... ik voel me oud
Moet jij klappen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben je ook
Ik draai net 8 jaar meeMaar de laatste tijd heb ik het te druk op kantoor om te FOK! ken
Het is echt hollen of stilstaan daaro
![]()
Nee, ik kwam hier langs omdat ik danny kende van het irc kanaal van tweakers.net.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ook Big Brother fan geweest?
Ik zit ook al over mijn 10 jaar heen
quote:
En dat werkt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maareh....ik ben tegenwoordig degene die de klappen geeft hoor
Iig op kantoor
Er moet naar mij geluisterd worden
Godver, ik voel me jong.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Chanty het volgende:
Welnee...quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Chanty het volgende:
Jij hebt de bestandsnaam gelezen!quote:
Pas na mijn post, maar ik draai al lang genoeg mee om te weten dat grote lenzen bij mannen betekent dat ze iets te compenseren hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij hebt de bestandsnaam gelezen!
En bij vrouwen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pas na mijn post, maar ik draai al lang genoeg mee om te weten dat grote lenzen bij mannen betekent dat ze iets te compenseren hebben
Hm, die opmerking laat ik wel door iemand anders inkoppenquote:
Je moest eens wetenquote:
ruim 1300 hier, en ik sta er nu weer. Wel frisjes trouwens...quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:58 schreef Silver_Shark het volgende:
gister na luchtmachtdag geweest 1200 fotos gemaakt
waar stond je gister ongeveer ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ruim 1300 hier, en ik sta er nu weer. Wel frisjes trouwens...
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:36 schreef freud het volgende:
Zal trouwens weer eens een ba-meet inschieten...
Ik zit ook alweer zo'n 8,5 jaar hiero.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Chanty het volgende:
Ik stond in het persvak.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar stond je gister ongeveer ?
tijdens die power demo stond ik met paar vrienden midden in ongeveer by het hek.
later gingen achter persvak staan. wel leuke foto's ondanks mijn 18-55 =D ben blij dat ik volgende maand nieuwe lens krijg
Moest je erg nodigquote:
'Iets' meer? Ik was blij dat ik er gisteren ook al was, toen was het prachtweer (nou ja: tot een uurtje of -34 in ieder geval. Vandaag heb ik continue met het licht lopen K***en: dan weer te veel, dan weer te weinig, genoeg op de grond, te veel in de lucht... vandag nog niet de helft geschoten van wat ik van plan was. Vanaf de F-16 demo heb ik het dan ook voor gezien gehouden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:55 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Moest je erg nodig![]()
![]()
Ik was er ook vandaag goh, jij ? ja ik . Er had iets meer blauwe lucht boven Ljauwert gemogen maar de pret was er niet minder om.
Ach, ondanks dit alles hebben we ons anders prima vermaakt denk ik zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
'Iets' meer? Ik was blij dat ik er gisteren ook al was, toen was het prachtweer (nou ja: tot een uurtje of -34 in ieder geval. Vandaag heb ik continue met het licht lopen K***en: dan weer te veel, dan weer te weinig, genoeg op de grond, te veel in de lucht... vandag nog niet de helft geschoten van wat ik van plan was. Vanaf de F-16 demo heb ik het dan ook voor gezien gehouden.
't Was inderdaad uitdagend met al die bewolking. Onderstaande ging met de Alfa500 en de beercan 70-210 die ik eigenlijk voor 'gronddoelen' had meegenomen. Ik moet nog even kijken wat er uit de EOS is gekomen die ik qua correcties meer op het vliegend materieel had ingesteld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
'Iets' meer? Ik was blij dat ik er gisteren ook al was, toen was het prachtweer (nou ja: tot een uurtje of -34 in ieder geval. Vandaag heb ik continue met het licht lopen K***en: dan weer te veel, dan weer te weinig, genoeg op de grond, te veel in de lucht... vandag nog niet de helft geschoten van wat ik van plan was. Vanaf de F-16 demo heb ik het dan ook voor gezien gehouden.
Dat had meer te maken met die twee KMar mevrouwen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Ach, ondanks dit alles hebben we ons anders prima vermaakt denk ik zo
Ik zag m gaan, ja. Ik heb geen idee. Ik weet eigenlijk maar twee redenen: de KLu heeft minder 'peut' uitgedeeld vanwege de bezuinigingen (maaran is het weer raar dat ze die in die 4 hunters hebben gestopt, want die stonden niet gepland voor een demo in de ochtend), of de Fouga nadert het eind van de draaiuren op één of beide motoren. Ik heb het er wel eens met één van de mechaniekers over gehad: die dingen hebben niet zo gek veel uren meer, en revisie kost een godsvermogen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't Was inderdaad uitdagend met al die bewolking. Onderstaande ging met de Alfa500 en de beercan 70-210 die ik eigenlijk voor 'gronddoelen' had meegenomen. Ik moet nog even kijken wat er uit de EOS is gekomen die ik qua correcties meer op het vliegend materieel had ingesteld.
[ afbeelding ]
Heb jij overigens nog meegekregen waarom de Fouga geen demo vloogHij vertrok rond het middaguur naar Lelystad.
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat had meer te maken met die twee KMar mevrouwen.die ik dan weer niet opde foto heb kunnen zetten...
Die Hunters vond ik de brandstof meer dan waard. Prachtige vliegtuigen en een stukje jeugdsentiment, ik kan me nog herinneren dat ze in mijn prille jeugd nog over Flevoland kwamen, inclusief die maffe mauwende sound The Blue Note, zoals de speakert hem noemdequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef RonaldV het volgende:
.....de KLu heeft minder 'peut' uitgedeeld vanwege de bezuinigingen (maaran is het weer raar dat ze die in die 4 hunters hebben gestopt, want die stonden niet gepland voor een demo in de ochtend)
Ik ken ze ook nog wel hoor. Alhoewel ik het gehuil van de Starfighter beter kan herinneren, wegens veel meer (en luider) aanwezig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die Hunters vond ik de brandstof meer dan waard. Prachtige vliegtuigen en een stukje jeugdsentiment, ik kan me nog herinneren dat ze in mijn prille jeugd nog over Flevoland kwamen, inclusief die maffe mauwende sound The Blue Note, zoals de speakert hem noemde
Van die vier zijn er twee al vrij snel verkocht. Ik geloof dat de derde als onderdelen bron fungeert, al staat ie in Soesterberg in het MLM (opslag). Het staat beschreven op de website van die club: http://www.dutchfouga.com/quote:Dat van die uren van de Fouga wist ik even niet, het ding vliegt vrij regelmatig. Wel is het opmerkelijk dat het de enige is die je ziet vliegen van de vier Fouga's die ooit gekocht zijn door een Nederlandse stichting.
De F104 kan ik me inderdaad ook nog levendig voor de geest halen met dat gierende geluid.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ken ze ook nog wel hoor. Alhoewel ik het gehuil van de Starfighter beter kan herinneren, wegens veel meer (en luider) aanwezig.
In Noorwegen is er één die het doet. Ik geloof dattie alleen (nog) niet mag vliegen. En op Volkel wordt er aan gewerkt om er één weer werkend te krijgen. Die moet over twee jaar klaar zijn, voor het 100 jarig bestaan van de KLu.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De F104 kan ik me inderdaad ook nog levendig voor de geest halen met dat gierende geluid.
Dat werd dan weer veroorzaakt door de cone van de luchtinlaat heb ik me laten vertellen
Eigenlijk was de F104 het enige dat er vandaag aan de show ontbrak, ik heb alleen geen idee of er nog eentje in Europa vliegt. in de US of A schijnen er nog een paar rond te vliegen in handen van hobbyisten met budget
Dat belooft wat voor over twee jaar als ze een beetje op schema blijvenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In Noorwegen is er één die het doet. Ik geloof dattie alleen (nog) niet mag vliegen. En op Volkel wordt er aan gewerkt om er één weer werkend te krijgen. Die moet over twee jaar klaar zijn, voor het 100 jarig bestaan van de KLu.
dan heb ik misschien nog foto van je :pquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik stond in het persvak.Ik was die lange naast de tent op het podium.
Aww, kan nu zo veel opmerkingen maken...quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:19 schreef Chanty het volgende:
Mijn eerste post was in sex blijkbaar![]()
![]()
Vet! In de VS was de luchtshow minder goed afgelopenquote:Op zondag 18 september 2011 10:43 schreef SP22 het volgende:
Ook geweest!
Rechtstreeks uit de camera..
[ link | afbeelding ]
luchtmachtdagen-1 by opticalworld, on Flickr
Hawker Hunter demo
De post die ik linkte was de eerste in FOTquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:19 schreef Chanty het volgende:
Mijn eerste post was in sex blijkbaar![]()
![]()
hersenen onnodig??quote:Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De post die ik linkte was de eerste in FOTmijn echt eerste post zou ik weer ff moeten zoeken
Onder anderequote:
Start een "Quote je eerste post op fok' topic of zoquote:Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De post die ik linkte was de eerste in FOTmijn echt eerste post zou ik weer ff moeten zoeken
Dt topic bestaat vast alquote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef freud het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Start een "Quote je eerste post op fok' topic of zo
Poessiequote:Op zondag 18 september 2011 20:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe deze dan maar
[ link | afbeelding ]
confrontation by De_Taartjesfee, on Flickr
Oh mijn eerste in FOT, die was pas in 2005 in het macrotopic wat foto'squote:Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Landmacht, zeker?quote:Op zondag 18 september 2011 22:29 schreef Suncatcher het volgende:
Pfff, na een volle dag op de luchtmachtdagen en na vandaag de elf fantasy fair gehad te hebben zijn mijn voetjes aardig dood.. en dan moet ik nog 30 worden
Ben blij dat ik daar niet voor heb gekozen toen ik 16 was.. mijn godquote:
Nice kitty! Happyville?quote:Op zondag 18 september 2011 20:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe deze dan maar
[ link | afbeelding ]
confrontation by De_Taartjesfee, on Flickr
Wat is iTunes Uquote:Op maandag 19 september 2011 10:20 schreef freud het volgende:
Freudje heeft (nu pas) iTunes U ontdekt. Hendig sjiek voor tijdens het fitnessen!
PS
Het queing mechanisme van iTunes zuigt echt hele grote tijden! Welke dronken aap dat geprogrammeerd heeft...
Na een google-rondje kwam ik daar ook achter jaquote:Op maandag 19 september 2011 12:45 schreef freud het volgende:
iTunes University. Staat van veel universiteiten opgenomen materiaal op. Ik heb nu wat zaken van Yale, MIT en Harvard staan op de ipod. Staan leuke dingen tussen!
En dan mag je maar 5 uur slapen en eet je om 18:00 je ontbijt..quote:Op zondag 18 september 2011 22:56 schreef Timmos het volgende:
Ik ben ook blij om na 2 dagen bezig te zijn geweest weer is gewoon in mn kamer te zitten dan er alleen maar te komen om even te slapen..
Staat die kerel vooraan nou met een 400 of 800 mm prime in zijn handen? Die zal spierpijn hebben!quote:Op maandag 19 september 2011 14:54 schreef RonaldV het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)luchtmachtdagen.html
Meer als foto 1 zeg maar?quote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie serie! Hoop spektakel. Ik had alleen wel wat meer omgeving willen zien ipv alleen vliegtuigen (al weet ik niet of dat interessant was daar).
quote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staat die kerel vooraan nou met een 400 of 800 mm prime in zijn handen? Die zal spierpijn hebben!
Mooie serie! Hoop spektakel. Ik had alleen wel wat meer omgeving willen zien ipv alleen vliegtuigen (al weet ik niet of dat interessant was daar).
P, ben jij dat nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staat die kerel vooraan nou met een 400 of 800 mm prime in zijn handen? Die zal spierpijn hebben!
quote:
Jammer dat ik er alleen niet bij wasquote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
Herken de olbie,
P, 1 punt
Kano, 0 punten
We gaan niet alles voorzeggen hequote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, hoe moet ik nou de punten verdelen
Je zult het geloven of niet, maar met die oliedrum heeft hij de hele dag zo staan schietenquote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omgeving? We hebben het over Friesland. Weilanden, hier en daar een paar bomen of een dorpje.quote:Mooie serie! Hoop spektakel. Ik had alleen wel wat meer omgeving willen zien ipv alleen vliegtuigen (al weet ik niet of dat interessant was daar).
quote:Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef RonaldV het volgende:
http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit nog een extender tussen toch?quote:Je zult het geloven of niet, maar met die oliedrum heeft hij de hele dag zo staan schieten.
[ afbeelding ]
[..]
Omgeving? We hebben het over Friesland. Weilanden, hier en daar een paar bomen of een dorpje.![]()
Maar ik was er natuurlijk voor de Open Dagen, en die bestaan voor een groot deel uit een vliegshow. Stands spreken mensen niet zo veel aan, vliegtuigen wel, zeker als ze ook nog doen waarvoor ze bestaan.
Ik ben nog een jonge god, maar ik zou na een kwartier toch last van mijn linkerarm krijgenquote:Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zult het geloven of niet, maar met die oliedrum heeft hij de hele dag zo staan schieten
[ afbeelding ]
[..]
Niet de omgeving van Friesland, maar wat meer de stands oid. Er moet wel wat meer te beleven zijn dan alleen vliegtuigen kijken toch? Dat is namelijk de indruk die ik nu krijg.quote:Omgeving? We hebben het over Friesland. Weilanden, hier en daar een paar bomen of een dorpje.![]()
Maar ik was er natuurlijk voor de Open Dagen, en die bestaan voor een groot deel uit een vliegshow. Stands spreken mensen niet zo veel aan, vliegtuigen wel, zeker als ze ook nog doen waarvoor ze bestaan.
Ah, zo! Ja, er is wel meer te beleven. Er is een markt, er zijn voorlichtingsdstands over allerelei beroepen. Het vervelende is: die marktstands zien er gemiddeld uit als een dumpshop op een willekeurige markt. Militaire en semi-militaire prullaria, meestal niet zo interessant om er een leuke plaat van te schieten. Verder staat er het één en ander aan vliegtuigen op de staticshow. De voorlichtingstands over de verschillende vakgebieden kun je eigenlijk alleen maar goed fotograferen als je binnen de hekken van zo'n stand mag, en met mijn fotopas (er waren geen perspassen, maar fotopassen geregeld) mochten we eigenlijk nergens binnen de hekken, behalve op het perspodium. Maar ik zal het de volgende keer meenemen, en aan het FOK!-PR team vragen of ze geen fotopassen, maar perspassen wilen regelen..quote:Op dinsdag 20 september 2011 05:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben nog een jonge god, maar ik zou na een kwartier toch last van mijn linkerarm krijgen
[..]
Niet de omgeving van Friesland, maar wat meer de stands oid. Er moet wel wat meer te beleven zijn dan alleen vliegtuigen kijken toch? Dat is namelijk de indruk die ik nu krijg.
Omniej leeft! We hebben ge-WhatsApped vanmiddagquote:
Wiebeldak ook. Ik heb ge-Flickrt met 'm. Nu moeten ze nog een keer hierheen komenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Omniej leeft! We hebben ge-WhatsApped vanmiddag
It's alive! ALIVE!quote:
Mogguh!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef problematiQue het volgende:
Mijn Pentax Ricoh K-5 is gerepareerd! Hoe? Met een vervangende bodyinclusief een extra jaar garantie.
Nette service! Ook een manier om je productie kwijt te rakenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef problematiQue het volgende:
Mijn Pentax Ricoh K-5 is gerepareerd! Hoe? Met een vervangende bodyinclusief een extra jaar garantie.
'Hij is dank denk ik supporter. Staat zowel te zwaaien als foto's te maken.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 05:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
'Hij is dank denk ik supporter. Staat zowel te zwaaien als foto's te maken.
Op 1/8000 is alles, altijd scherp. Als je tenminste je camera in je handen houd en een redelijke poging doet om 'm stil te houden
Naja, bekijk de foto's eens? Ze zijn nou niet 'tack-sharp'..... Genomen overigens met zo'n ding:quote:Op donderdag 22 september 2011 09:36 schreef Marc H het volgende:
Hoeft lang niet altijd. Bewegingsonscherpte is maar een van de oorzaken van onscherpte. Misfocussen, of een trage lens kan ook onscherpte geven.
Die had ik ook, en er is een reden dat ik nu een 70-200 f/4 hebquote:Op donderdag 22 september 2011 10:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Supporter? Ik ? Nee.
[..]
Naja, bekijk de foto's eens? Ze zijn nou niet 'tack-sharp'..... Genomen overigens met zo'n ding:
[ afbeelding ]
Zelfs dan nog.quote:Op donderdag 22 september 2011 05:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
'Hij is dank denk ik supporter. Staat zowel te zwaaien als foto's te maken.
Op 1/8000 is alles, altijd scherp. Als je tenminste je camera in je handen houd en een redelijke poging doet om 'm stil te houden
PM gezien?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:42 schreef SP22 het volgende:
Dussss... toen was ik blond... Heul erg blond!
Je moet als een wilde zwaaien wil je 'm onscherp krijgen. Of een lensprobleem hebben.quote:
Of stabilteitscorrectie aan en op statief?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PM gezien?
[..]
Je moet als een wilde zwaaien wil je 'm onscherp krijgen. Of een lensprobleem hebben.
Stond de lens wel op AF?
T'is in heel FOT rustig..quote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Puala het volgende:
Nee hoor. Ben zelf ook verbaasd hoe stil het hier is.
Ik heb inderdaad deels buiten gelopen, maar ben vooral met de camera achter 5 weken oude kittens aan gelopen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:31 schreef Xilantof het volgende:
Ik denk dat men met dit weer liever buiten loopt
quote:
ja. Iddquote:Op zondag 25 september 2011 16:43 schreef Chanty het volgende:Morgen kunnen we weer vol verlangen naar buiten kijken terwijl we wegkwijnen achter ons stoffige bureau
![]()
Het leven van slimme mensen gaat niet over rozen he P.quote:Op zondag 25 september 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja. IddEn dat is alleen maar drukker geworden na mijn "promotie"
![]()
Minder kans op vrijnemen dus
Niet echt, maar waar is jouw probleem dan?quote:Op zondag 25 september 2011 17:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het leven van slimme mensen gaat niet over rozen he P.
Je kunt beter vragen waar mijn probleem niet isquote:Op zondag 25 september 2011 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet echt, maar waar is jouw probleem dan?![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen waar mijn probleem niet is
Mijn probleem is dat mijn vakantiedagen op zijn
Geef maar aan mijquote:Op zondag 25 september 2011 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]ik heb nog 60 uur en geen tijd om het op te nemen vermoed ik
Wat schuift het?quote:
In januari heb ik die van mij (met originele grip) voor 445 verkocht. Wel maar 5000 foto's gemaakt oid.quote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat is een in goede staat verkerende 40D body nog waard? (Met 1 extra accu)
Ik zet hem voor 400 te koop. We zullen zien.quote:Op zondag 25 september 2011 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In januari heb ik die van mij (met originele grip) voor 445 verkocht. Wel maar 5000 foto's gemaakt oid.
Nu en zonder grip denk ik dat je met 350 blij mag zijn.
Da's altijd goedquote:
Jij altijdquote:Op zondag 25 september 2011 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's altijd goedKrijg ik er nog een knuffel bij ook?
Met dat kanowaterpolobasketbalgebeuren van je? Feli iig!quote:
Dat ja. Wel in de 2de klasse, en het promotie/degradatie wedstrijd naar de 1e klasse verloren, maar ach, ben wel tevreden.quote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met dat kanowaterpolobasketbalgebeuren van je? Feli iig!
Niet te klagen lijkt mij. Beter leuk resultaat in de 2e klasse dan weggeveegd worden in de eerste klasse.quote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ja. Wel in de 2de klasse, en het promotie/degradatie wedstrijd naar de 1e klasse verloren, maar ach, ben wel tevreden.
De laatste 3 teams in de 1e klasse zitten ongeveer op ons niveau, maar we zaten er een beetje doorheen. En de promotie/degradatie wedstrijd wordt is de laatste wedstrijdquote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Niet te klagen lijkt mij. Beter leuk resultaat in de 2e klasse dan weggeveegd worden in de eerste klasse.
Het is nog geen nacht!quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Doodkapje het volgende:
....blaaaargh. Verslag van je student nakijken op een zondagnacht... iets klopt er niet
Oh jawel hoor... nu wel, en dat had ik geanticipeerd...quote:
Al enig zicht op wanneer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De kans dat hier de olie uitgutst lijkt kleiner inderdaad.
Wat is eigenlijk de reden dat er geen fotowedstrijd meer is in Fot?
Een paar jaar geleden deed ik daar altijjd met veel plezier aan mee.Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Xilantof het volgende:
Die gaan er wel weer komen
Nee, om de een of andere reden "lukt" het steeds niet om het echt van de grond te krijgen (treft ook mij blaam). We hebben het er zeker wel over achter de schermen.quote:
En jij denkt dat ze die gaan betalen? Ze willen dat jij de camera opstuurt, en als ze hem ontvangen willen ze pas betalen. En ze hebben hem natuurlijk nooit ontvangen...quote:Op maandag 26 september 2011 05:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Sinds wanneer zijn Nigerianen uit op 40D's? Er is nu alweer 500 euro geboden.
Zoiets ja,quote:Op maandag 26 september 2011 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Bij 't eerste stoplicht vlieg je zo'n beetje door de voorruit, ja ik ken het.
Je moet ze om een aanbetaling vragen... Kan je lachen.quote:Op maandag 26 september 2011 08:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze die gaan betalen? Ze willen dat jij de camera opstuurt, en als ze hem ontvangen willen ze pas betalen. En ze hebben hem natuurlijk nooit ontvangen...
Ja leuk maar dat gaat je wel startkoppelingen enzo kosten op den duur ben ik bangquote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zoiets ja,. Maar ook wel grappig is, als je op de rem trapt en je staat stil dan slaat 'ie af, zodra je je voet van de rem haalt start 'ie weer automatisch.
Dat doet mijn corsa uit 2004 ookquote:O ja en slimme stuurbekrachtiging, hoe langzamer je rijdt hoe lichter het sturen.
Probleem van de garagequote:Op maandag 26 september 2011 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja leuk maar dat gaat je wel startkoppelingen enzo kosten op den duur ben ik bang.
Ja maar ja maar, ik heb nog nooit een auto gehad met stuurbekrachtigingquote:[..]
Dat doet mijn corsa uit 2004 ook.
Aah.. Groove Coveragequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
Omat het pas dinsdag is, maar nog best wel zomers, een vrolijk deuntje erbij:
100-400quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:25 schreef Merlijn het volgende:
Ik! HAAT! mijn! 70-300.... Hij gaat echt serieus de prullenbak in. Bekerwedstrijd in Groningen onder (okee) slechte condities geschoten, 431 foto's compleet down the drain. Objectief heeft het dus echt begeven nu..... En dan heb je daar 600 km voor gereden....
Misschien moet ik mezelf maar hoereren voor een 100-400 ofzo....
De 100-400 is inderdaad een fijne lens. Goede en rappe AF en IS. Maar ook zwaar, groot en opvallend, en de bokeh is minder dan die van de 70-200.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:25 schreef Merlijn het volgende:
Ik! HAAT! mijn! 70-300.... Hij gaat echt serieus de prullenbak in. Bekerwedstrijd in Groningen onder (okee) slechte condities geschoten, 431 foto's compleet down the drain. Objectief heeft het dus echt begeven nu..... En dan heb je daar 600 km voor gereden....
Misschien moet ik mezelf maar hoereren voor een 100-400 ofzo....
Tot nu toe kan ik alle beloftes en jupilerlague gewoon schieten met eender welk materiaal ik meeneem. Na een wedstrijdje of 100 kennen ze me inmiddels welquote:Op woensdag 28 september 2011 07:44 schreef Marc H het volgende:
[..]
De 100-400 is inderdaad een fijne lens. Goede en rappe AF en IS. Maar ook zwaar, groot en opvallend, en de bokeh is minder dan die van de 70-200.
Ik betwijfel trouwens of je die zomaar mee naar binnen krijgt tijdens een voetbalwedstrijd.
Nope. Sigma.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:00 schreef Ynske het volgende:
@Merlijn, was t een merkeigen 70-200 of niet?
daar heb ik ook geen goede ervaringen mee, nooit spijt gehad van de overstap naar Canon 70-200quote:
Wat is daar gek aan?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:07 schreef Timmos het volgende:
Een lens van 100 euro vergelijken met een lens van 5/600 en zelfs 1000 euro+..
Ik twijfel dus nog een beetje tussen de 70-300 en de 100-400 (geen zin om de hele riedel erachter te tikken) van Canon. De sigma was bij aanschaf ook al 389,-, nu zie ik hem voor 130 over de toonbank gaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:30 schreef Timmos het volgende:
Ja, en dus logisch dat je geen spijt heb van zo'n overstap.. Zou wat zijn als je dat wel heb
..
Nee, dat zou ik ook denken, maar er blijkt in de D300 + SB900 dus iets te zitten waardoor dit soms nodig is, dus wellicht helpt het ook bij jou. Niet geschoten is altijd mis!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:01 schreef Timmos het volgende:
Van flitsen met mn popup wordt mn voetje toch niet beter.. Dan zou die andere flitser ook niet moeten werken..
wie zegt dat ik een 2.8 hebquote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef Timmos het volgende:
Dat is niet te vergelijken? Zeker niet f4 - f5.6 / f2.8
quote:
ik zou zeggen leen eens die 100-400 en kijk of je dat bereik echt nodig hebtquote:Op donderdag 29 september 2011 11:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik twijfel dus nog een beetje tussen de 70-300 en de 100-400 (geen zin om de hele riedel erachter te tikken) van Canon. De sigma was bij aanschaf ook al 389,-, nu zie ik hem voor 130 over de toonbank gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |