Een zekere oudgediende van FOT waarvan ik de naam niet zal noemen gaat er inderdaad voor FOK! heen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:47 schreef Puala het volgende:
Geloof dat er iemand vanuit Fok gaat fotograferen. Er is ook nog een fok!fotografen meet, dus gok niet dat er veel mensen zullen gaan..
Gewoon veel lol hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Timmos het volgende:
Hoe ben je toen te werk gegaan Chanty? Ik heb de 18e een shoot met een bekende zwangere..
En morgen kan weer spannend worden qua weer..
Hebben ze die naar september verplaatstquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef SP22 het volgende:
Gaan er volgende week nog mensen naar de Open dag van de Luchtmacht?
Ik en Merlijn gaan wel!
Blue Angelsquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:10 schreef SP22 het volgende:
hahaha.. Lwd is juist eindelijk eens makkelijk bereisbaar voor mij! Ik ben er ook al eens eerder geweest, maar of dat 2006 was, weet ik niet meer!
Wil hij niet genoemd worden dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een zekere oudgediende van FOT waarvan ik de naam niet zal noemen gaat er inderdaad voor FOK! heen.
quote:Als ik zaterdag wat ga doen is het het tweede
Zoek je een lift?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef SP22 het volgende:
Gaan er volgende week nog mensen naar de Open dag van de Luchtmacht?
Ik en Merlijn gaan wel!
We willen meer wetenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:13 schreef Xilantof het volgende:
Net een ontzettend toffe shoot gehad!
Whehehe, lekkerquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:13 schreef Xilantof het volgende:
Net een ontzettend toffe shoot gehad!
Was even druk hier de laatste dagen, is me totaal ontschoten... zal d'r nog wel even berichten.quote:Op zondag 11 september 2011 00:51 schreef freud het volgende:
[..]
Whehehe, lekker. Je hebt Saskia niet meer gebeld begreep ik?
Net samen met An lekker gegeten bij Michelin ster restaurant. Jummie, 12 gangen!
Vertelquote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, ik ben teleurgesteld in de gastvrijheid van je roeivereniging.
Na een dag lang aanmoedigen moest ik doen wat elke man zo af en toe moet. Naar het toilet. Maar dat mocht niet. Kon ik het kuteind naar de kleedkamers lopenquote:
Hehe, nieuw bestuur hè. Die dachten even lekker te gaan bitchen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Na een dag lang aanmoedigen moest ik doen wat elke man zo af en toe moet. Naar het toilet. Maar dat mocht niet. Kon ik het kuteind naar de kleedkamers lopen
quote:Op zondag 11 september 2011 15:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nieuw bestuur hè. Die dachten even lekker te gaan bitchen.
Alsof ik een roeier zou fotograferenquote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou die roeivereniging de prachtige fotos laten zien en ze vervolgens wissen en ze dat vertellen, ik niet pissen -> fotos wissen
Hehe, het zijn ook wel een stelletje zuurpruimen af en toe hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou die roeivereniging de prachtige fotos laten zien en ze vervolgens wissen en ze dat vertellen, ik niet pissen -> fotos wissen
Ik stapte door het raam naar binnen. misschien had dat er wat mee te maken.quote:Op zondag 11 september 2011 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, het zijn ook wel een stelletje zuurpruimen af en toe hoor.
Maar net bestuurswissel gehad oid en normaliter is het niet zo'n probleem. Maar goed, ik weet de situatie niet dus kan er ook niet echt over oordelen natuurlijk
Leuke plaat! Lekkere sfeer. Wat voor herrie maken ze?quote:
Heel relaxte muziek eigenlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef freud het volgende:
[..]
Leuke plaat! Lekkere sfeer. Wat voor herrie maken ze?
Geloof me.. Je zou geen spijt hebben gehad dat je dat ding meehad.. Niet dat het veel geholpen zou hebben denk ik..quote:Op zondag 11 september 2011 01:30 schreef freud het volgende:
Net op de FP gelezen dat we het noodweer gemist hebben. Voor Jan L*L gesleept met een paraplu
Wow, hagel neem ik aan :/quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef Timmos het volgende:
Ik niet.. Zullen vast wel wat filmpjes te vinden zijn..
[ afbeelding ]
Dat bennen beste gaten.quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef Timmos het volgende:
Ik niet.. Zullen vast wel wat filmpjes te vinden zijn..
[ afbeelding ]
Damn! Is hij onhandig of zoekt hij onhandig op?quote:Op zondag 11 september 2011 23:38 schreef SP22 het volgende:
Volgens mij word ik vroegtijdig grijs van mn broertje..
Vanmiddag wéér met de gillende sirenes afgevoerd naar het ziekenhuis.. 3e keer al!
Feliquote:Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef Puala het volgende:
![]()
![]()
Ik krijg 28 september de sleutel van mijn nieuwe woning
![]()
![]()
Oe... welk?quote:Op zondag 11 september 2011 00:51 schreef freud het volgende:
Net samen met An lekker gegeten bij Michelin ster restaurant. Jummie, 12 gangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |