Aftrapje:
quote:Mhhh, nu weet ik eindelijk wat ik morgen ga eten! (en ja, walvis is goed te eten)
Op vrijdag 23 mei 2003 00:15 schreef dfr0st het volgende:
hey je hebt een walvis in je vijver
quote:Alleen je hebt er een grote diepvries voor nodig, wil je niks willen weggooien...
Op vrijdag 23 mei 2003 00:18 schreef Fogel het volgende:[..]
Mhhh, nu weet ik eindelijk wat ik morgen ga eten! (en ja, walvis is goed te eten)
quote:Kan niet, de walvissen zijn op...
Op vrijdag 23 mei 2003 00:15 schreef dfr0st het volgende:
hey je hebt een walvis in je vijver
quote:Net zoals je normaal gesproken niet een hele koe of varken in de supermarkt haalt (tenminste, 'normale' mensen doen dit zover ik weet niet), haal je natuurlijk ook niet een hele walvis... het ligt in het vriesvak in halve kilo porties.
Op vrijdag 23 mei 2003 00:20 schreef Poepoog het volgende:[..]
Alleen je hebt er een grote diepvries voor nodig, wil je niks willen weggooien...
quote:Dus jij haalt een kilo van die walvis af en stop hem terug in de vijver. Dierenbeul
Net zoals je normaal gesproken niet een hele koe of varken in de supermarkt haalt (tenminste, 'normale' mensen doen dit zover ik weet niet), haal je natuurlijk ook niet een hele walvis... het ligt in het vriesvak in halve kilo porties.
quote:Bevroren walvis spuit volgens mij niet zo hard meer... misschien eens testen
Op vrijdag 23 mei 2003 00:58 schreef dfr0st het volgende:[..]
Dus jij haalt een kilo van die walvis af en stop hem terug in de vijver. Dierenbeul
quote:Helaas niet in Nederland
Op vrijdag 23 mei 2003 00:51 schreef Fogel het volgende:[..]
Net zoals je normaal gesproken niet een hele koe of varken in de supermarkt haalt (tenminste, 'normale' mensen doen dit zover ik weet niet), haal je natuurlijk ook niet een hele walvis... het ligt in het vriesvak in halve kilo porties.
Natuurlijk idd wel in Noorwegen of in Japan.
Moet idd zeggen dat ik het lekker vind (vond)
quote:Ik kan je best een pak voor je opsturen/meesturen met volk wat bij mij in Noorwegen op bezoek komt.
Op vrijdag 23 mei 2003 01:31 schreef Poepoog het volgende:[..]
Helaas niet in Nederland
Natuurlijk idd wel in Noorwegen of in Japan.
Moet idd zeggen dat ik het lekker vind (vond)
Mijn chef heeft ooit eens een paar kilo walvis meegenomen naar een Japans restaurant in Amsterdam, en heeft daar heerlijk gegeten op kosten van de zaak (minus de kosten voor het walvisvlees, maar da's niet zo duur, 8 tot 10 euro per kilo ofzo)
Ik vind die middelste twee mooier dan die andere omdat de fontijn iets verder van de rand af zit
quote:OK, sorry.
Op vrijdag 23 mei 2003 02:23 schreef Dagobert het volgende:
Zouden we ook een beetje ontopic kunnen blijven aub?
Aangezien ik nog niks over de foto's heb gezegd: de 3e vind ik het beste, en dat vanwege het feit dat het water 'meer door de wind meegenomen wordt' (weet ook niet hoe ik het beter kan beschrijven). Meer 'vullend' ofzo.
quote:Komt ook omdattie vertikaal is denk ik, pas inderdaad beter bij de fontijn + dat je ziet waar het water weg komt (zodat je ziet dat het geen walvis is
Op vrijdag 23 mei 2003 02:26 schreef Fogel het volgende:[..]
Aangezien ik nog niks over de foto's heb gezegd: de 3e vind ik het beste, en dat vanwege het feit dat het water 'meer door de wind meegenomen wordt' (weet ook niet hoe ik het beter kan beschrijven). Meer 'vullend' ofzo.
allemaal genomen met een minolta dynax 505si...... analoog dus
[Dit bericht is gewijzigd door bolus op 23-05-2003 12:37]
Dit vind ik de mooiste iig:
quote:dit is mijn versie
Op vrijdag 23 mei 2003 10:39 schreef horney_dorney het volgende:Dit vind ik de mooiste iig:
[afbeelding]
quote:Bij jou staat de brug erg scheef (die pilaar op de achtergrond)
Op vrijdag 23 mei 2003 12:36 schreef bolus het volgende:[..]
dit is mijn versie
quote:ik weet et.. maar hoe het komt?.... de camera stond recht....
Op vrijdag 23 mei 2003 12:39 schreef sop het volgende:[..]
Bij jou staat de brug erg scheef (die pilaar op de achtergrond)
quote:Mooie foto's! Maar heb je naderhand met photoshop de kleuren nog wat aangepast? Kleuren zijn namelijk erg mooi!
Op vrijdag 23 mei 2003 08:02 schreef bolus het volgende:
allemaal genomen met een minolta dynax 505si...... analoog dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |