quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe voeg je een nieuwe pagina toe?
Je bedoelt dat dat ding nu "zweeft"?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH NOG EEN VRAAGals je bij window die dingen fixt, kan je die ook vastzetten? Bijvoorbeeld dat je lagen altijd zichtbaar zijn rechtsonder?
Doen ze goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef ACT-F het volgende:
Het gaat goed met The Impossible Project:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=126377
Lijkt me wel verstandig voor als het gaat stormen. Anders waait alles eruit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH NOG EEN VRAAGals je bij window die dingen fixt, kan je die ook vastzetten? Bijvoorbeeld dat je lagen altijd zichtbaar zijn rechtsonder?
Da's alleen met Windows toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig voor als het gaat stormen. Anders waait alles eruit.
Je kan een raster maken, en daarin allemaal foto's doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand een idee voor een mooie voorkant?
GRAAGquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:36 schreef Treces het volgende:
[..]
Je kan een raster maken, en daarin allemaal foto's doen.
Vervolgens een wit vlak daarbovenop met een titel.
Moet je een voorbeeld hebben?
Ik snap de dingen al die ik moet doen. Maar het is kut want ik moet het gewoon snel afhebben, maar ben fucking perfectionistisch (zeker bij dit soort dingen).quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
Indesign is inderdaad aardig lastig ja. Je moet het even doorkrijgen.
Oh dat ziet er wel cool uit! Maar da's dan weer net niet mijn stijl haha.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:43 schreef Treces het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor voor de slechte foto.
Haha dankje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel cool uit! Maar da's dan weer net niet mijn stijl haha.
http://www.flickr.com/photos/deepsarea/3112586386/in/photostream/
Zoiets vind ik vet.
Ik heb al een idee trouwens.![]()
![]()
Even toestemming vragen aan een FOK!ker of ik z'n foto mag gebruiken.
Ja daarom.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:49 schreef Treces het volgende:
Oeh, toffe foto's![]()
Al is een patroontje nooit weggelegd. Binnen bouwkunde kan dat best.
je bedoelt dat je nu nog een tweewieler om zeep hebt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ben ik ff blij dat ze hier bakken met gereedschap hebben. Kan ik mn fiets tenminste hier maken zonder dat ik hem eerst thuis moet zien te krijgen
. Kutding.
Zit geen motorblok in, moet goedkomen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
je bedoelt dat je nu nog een tweewieler om zeep hebt?
Jammer, ik wou 'm inkoppenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit geen motorblok in, moet goedkomen.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat overigens.quote:
Whehe ja het is niet heel bijzonder ofzo hoor, maar ik wil wel een mooie opzet zodat ik voor als ik stage wil gaan lopen ofzo al een stuk minder hoef te doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat overigens.
Heb je al enig idee hoe je het gaat printen? Dubbelzijdig?
De kans dat hier de olie uitgutst lijkt kleiner inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit geen motorblok in, moet goedkomen.
Heb al genoeg canvassen staan hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De kans dat hier de olie uitgutst lijkt kleiner inderdaad.
Wat is eigenlijk de reden dat er geen fotowedstrijd meer is in Fot?
Een paar jaar geleden deed ik daar altijjd met veel plezier aan mee.
Die gaan er wel weer komenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb ze al een ideetje gegevenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zal je dan toch echt zelf moeten fixen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is wel kut want ik heb helemaal niet zulke goede foto's van al mijn shizzle.
Misschien een ideetje voor een wedstrijjdonderwerp: architectuurmaquettefotografie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat zal je dan toch echt zelf moeten fixen.
En dan met z'n allen naar Mexicaantje!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor een wedstrijjdonderwerp: architectuurmaquettefotografie.
3 uur slaap hier, Dag ervoor 5 uur slaap.quote:
mja de helft heb ik niet meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat zal je dan toch echt zelf moeten fixen.
misschien... heeft het iets te maken met die koffie....quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 uur slaap hier, Dag ervoor 5 uur slaap.
En dan nu verrot op de bank liggen om vanavond om 10 uur weer klaarwakker te zijn![]()
Maargoed, met veel koffie komt het wel goed
/zeurverhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |