quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe voeg je een nieuwe pagina toe?
Je bedoelt dat dat ding nu "zweeft"?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH NOG EEN VRAAGals je bij window die dingen fixt, kan je die ook vastzetten? Bijvoorbeeld dat je lagen altijd zichtbaar zijn rechtsonder?
Doen ze goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef ACT-F het volgende:
Het gaat goed met The Impossible Project:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=126377
Lijkt me wel verstandig voor als het gaat stormen. Anders waait alles eruit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH NOG EEN VRAAGals je bij window die dingen fixt, kan je die ook vastzetten? Bijvoorbeeld dat je lagen altijd zichtbaar zijn rechtsonder?
Da's alleen met Windows toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig voor als het gaat stormen. Anders waait alles eruit.
Je kan een raster maken, en daarin allemaal foto's doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand een idee voor een mooie voorkant?
GRAAGquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:36 schreef Treces het volgende:
[..]
Je kan een raster maken, en daarin allemaal foto's doen.
Vervolgens een wit vlak daarbovenop met een titel.
Moet je een voorbeeld hebben?
Ik snap de dingen al die ik moet doen. Maar het is kut want ik moet het gewoon snel afhebben, maar ben fucking perfectionistisch (zeker bij dit soort dingen).quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
Indesign is inderdaad aardig lastig ja. Je moet het even doorkrijgen.
Oh dat ziet er wel cool uit! Maar da's dan weer net niet mijn stijl haha.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:43 schreef Treces het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor voor de slechte foto.
Haha dankje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel cool uit! Maar da's dan weer net niet mijn stijl haha.
http://www.flickr.com/photos/deepsarea/3112586386/in/photostream/
Zoiets vind ik vet.
Ik heb al een idee trouwens.![]()
![]()
Even toestemming vragen aan een FOK!ker of ik z'n foto mag gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |