ruim 1300 hier, en ik sta er nu weer. Wel frisjes trouwens...quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:58 schreef Silver_Shark het volgende:
gister na luchtmachtdag geweest 1200 fotos gemaakt
waar stond je gister ongeveer ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ruim 1300 hier, en ik sta er nu weer. Wel frisjes trouwens...
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:36 schreef freud het volgende:
Zal trouwens weer eens een ba-meet inschieten...
Ik zit ook alweer zo'n 8,5 jaar hiero.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Chanty het volgende:
Ik draai ook alweer 8,5 jaar mee hier,... ik voel me oud
Ik stond in het persvak.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar stond je gister ongeveer ?
tijdens die power demo stond ik met paar vrienden midden in ongeveer by het hek.
later gingen achter persvak staan. wel leuke foto's ondanks mijn 18-55 =D ben blij dat ik volgende maand nieuwe lens krijg
Moest je erg nodigquote:
'Iets' meer? Ik was blij dat ik er gisteren ook al was, toen was het prachtweer (nou ja: tot een uurtje of -34 in ieder geval. Vandaag heb ik continue met het licht lopen K***en: dan weer te veel, dan weer te weinig, genoeg op de grond, te veel in de lucht... vandag nog niet de helft geschoten van wat ik van plan was. Vanaf de F-16 demo heb ik het dan ook voor gezien gehouden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:55 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Moest je erg nodig![]()
![]()
Ik was er ook vandaag goh, jij ? ja ik . Er had iets meer blauwe lucht boven Ljauwert gemogen maar de pret was er niet minder om.
Ach, ondanks dit alles hebben we ons anders prima vermaakt denk ik zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
'Iets' meer? Ik was blij dat ik er gisteren ook al was, toen was het prachtweer (nou ja: tot een uurtje of -34 in ieder geval. Vandaag heb ik continue met het licht lopen K***en: dan weer te veel, dan weer te weinig, genoeg op de grond, te veel in de lucht... vandag nog niet de helft geschoten van wat ik van plan was. Vanaf de F-16 demo heb ik het dan ook voor gezien gehouden.
't Was inderdaad uitdagend met al die bewolking. Onderstaande ging met de Alfa500 en de beercan 70-210 die ik eigenlijk voor 'gronddoelen' had meegenomen. Ik moet nog even kijken wat er uit de EOS is gekomen die ik qua correcties meer op het vliegend materieel had ingesteld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
'Iets' meer? Ik was blij dat ik er gisteren ook al was, toen was het prachtweer (nou ja: tot een uurtje of -34 in ieder geval. Vandaag heb ik continue met het licht lopen K***en: dan weer te veel, dan weer te weinig, genoeg op de grond, te veel in de lucht... vandag nog niet de helft geschoten van wat ik van plan was. Vanaf de F-16 demo heb ik het dan ook voor gezien gehouden.
Dat had meer te maken met die twee KMar mevrouwen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Ach, ondanks dit alles hebben we ons anders prima vermaakt denk ik zo
Ik zag m gaan, ja. Ik heb geen idee. Ik weet eigenlijk maar twee redenen: de KLu heeft minder 'peut' uitgedeeld vanwege de bezuinigingen (maaran is het weer raar dat ze die in die 4 hunters hebben gestopt, want die stonden niet gepland voor een demo in de ochtend), of de Fouga nadert het eind van de draaiuren op één of beide motoren. Ik heb het er wel eens met één van de mechaniekers over gehad: die dingen hebben niet zo gek veel uren meer, en revisie kost een godsvermogen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't Was inderdaad uitdagend met al die bewolking. Onderstaande ging met de Alfa500 en de beercan 70-210 die ik eigenlijk voor 'gronddoelen' had meegenomen. Ik moet nog even kijken wat er uit de EOS is gekomen die ik qua correcties meer op het vliegend materieel had ingesteld.
[ afbeelding ]
Heb jij overigens nog meegekregen waarom de Fouga geen demo vloogHij vertrok rond het middaguur naar Lelystad.
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat had meer te maken met die twee KMar mevrouwen.die ik dan weer niet opde foto heb kunnen zetten...
Die Hunters vond ik de brandstof meer dan waard. Prachtige vliegtuigen en een stukje jeugdsentiment, ik kan me nog herinneren dat ze in mijn prille jeugd nog over Flevoland kwamen, inclusief die maffe mauwende sound The Blue Note, zoals de speakert hem noemdequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef RonaldV het volgende:
.....de KLu heeft minder 'peut' uitgedeeld vanwege de bezuinigingen (maaran is het weer raar dat ze die in die 4 hunters hebben gestopt, want die stonden niet gepland voor een demo in de ochtend)
Ik ken ze ook nog wel hoor. Alhoewel ik het gehuil van de Starfighter beter kan herinneren, wegens veel meer (en luider) aanwezig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die Hunters vond ik de brandstof meer dan waard. Prachtige vliegtuigen en een stukje jeugdsentiment, ik kan me nog herinneren dat ze in mijn prille jeugd nog over Flevoland kwamen, inclusief die maffe mauwende sound The Blue Note, zoals de speakert hem noemde
Van die vier zijn er twee al vrij snel verkocht. Ik geloof dat de derde als onderdelen bron fungeert, al staat ie in Soesterberg in het MLM (opslag). Het staat beschreven op de website van die club: http://www.dutchfouga.com/quote:Dat van die uren van de Fouga wist ik even niet, het ding vliegt vrij regelmatig. Wel is het opmerkelijk dat het de enige is die je ziet vliegen van de vier Fouga's die ooit gekocht zijn door een Nederlandse stichting.
De F104 kan ik me inderdaad ook nog levendig voor de geest halen met dat gierende geluid.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ken ze ook nog wel hoor. Alhoewel ik het gehuil van de Starfighter beter kan herinneren, wegens veel meer (en luider) aanwezig.
In Noorwegen is er één die het doet. Ik geloof dattie alleen (nog) niet mag vliegen. En op Volkel wordt er aan gewerkt om er één weer werkend te krijgen. Die moet over twee jaar klaar zijn, voor het 100 jarig bestaan van de KLu.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De F104 kan ik me inderdaad ook nog levendig voor de geest halen met dat gierende geluid.
Dat werd dan weer veroorzaakt door de cone van de luchtinlaat heb ik me laten vertellen
Eigenlijk was de F104 het enige dat er vandaag aan de show ontbrak, ik heb alleen geen idee of er nog eentje in Europa vliegt. in de US of A schijnen er nog een paar rond te vliegen in handen van hobbyisten met budget
Dat belooft wat voor over twee jaar als ze een beetje op schema blijvenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In Noorwegen is er één die het doet. Ik geloof dattie alleen (nog) niet mag vliegen. En op Volkel wordt er aan gewerkt om er één weer werkend te krijgen. Die moet over twee jaar klaar zijn, voor het 100 jarig bestaan van de KLu.
dan heb ik misschien nog foto van je :pquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik stond in het persvak.Ik was die lange naast de tent op het podium.
Aww, kan nu zo veel opmerkingen maken...quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:19 schreef Chanty het volgende:
Mijn eerste post was in sex blijkbaar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |