De laatste 3 teams in de 1e klasse zitten ongeveer op ons niveau, maar we zaten er een beetje doorheen. En de promotie/degradatie wedstrijd wordt is de laatste wedstrijdquote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Niet te klagen lijkt mij. Beter leuk resultaat in de 2e klasse dan weggeveegd worden in de eerste klasse.
Het is nog geen nacht!quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Doodkapje het volgende:
....blaaaargh. Verslag van je student nakijken op een zondagnacht... iets klopt er niet
Oh jawel hoor... nu wel, en dat had ik geanticipeerd...quote:
Al enig zicht op wanneer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De kans dat hier de olie uitgutst lijkt kleiner inderdaad.
Wat is eigenlijk de reden dat er geen fotowedstrijd meer is in Fot?
Een paar jaar geleden deed ik daar altijjd met veel plezier aan mee.Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Xilantof het volgende:
Die gaan er wel weer komen
Nee, om de een of andere reden "lukt" het steeds niet om het echt van de grond te krijgen (treft ook mij blaam). We hebben het er zeker wel over achter de schermen.quote:
En jij denkt dat ze die gaan betalen? Ze willen dat jij de camera opstuurt, en als ze hem ontvangen willen ze pas betalen. En ze hebben hem natuurlijk nooit ontvangen...quote:Op maandag 26 september 2011 05:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Sinds wanneer zijn Nigerianen uit op 40D's? Er is nu alweer 500 euro geboden.
Zoiets ja,quote:Op maandag 26 september 2011 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Bij 't eerste stoplicht vlieg je zo'n beetje door de voorruit, ja ik ken het.
Je moet ze om een aanbetaling vragen... Kan je lachen.quote:Op maandag 26 september 2011 08:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze die gaan betalen? Ze willen dat jij de camera opstuurt, en als ze hem ontvangen willen ze pas betalen. En ze hebben hem natuurlijk nooit ontvangen...
Ja leuk maar dat gaat je wel startkoppelingen enzo kosten op den duur ben ik bangquote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zoiets ja,. Maar ook wel grappig is, als je op de rem trapt en je staat stil dan slaat 'ie af, zodra je je voet van de rem haalt start 'ie weer automatisch.
Dat doet mijn corsa uit 2004 ookquote:O ja en slimme stuurbekrachtiging, hoe langzamer je rijdt hoe lichter het sturen.
Probleem van de garagequote:Op maandag 26 september 2011 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja leuk maar dat gaat je wel startkoppelingen enzo kosten op den duur ben ik bang.
Ja maar ja maar, ik heb nog nooit een auto gehad met stuurbekrachtigingquote:[..]
Dat doet mijn corsa uit 2004 ook.
Aah.. Groove Coveragequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
Omat het pas dinsdag is, maar nog best wel zomers, een vrolijk deuntje erbij:
100-400quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:25 schreef Merlijn het volgende:
Ik! HAAT! mijn! 70-300.... Hij gaat echt serieus de prullenbak in. Bekerwedstrijd in Groningen onder (okee) slechte condities geschoten, 431 foto's compleet down the drain. Objectief heeft het dus echt begeven nu..... En dan heb je daar 600 km voor gereden....
Misschien moet ik mezelf maar hoereren voor een 100-400 ofzo....
De 100-400 is inderdaad een fijne lens. Goede en rappe AF en IS. Maar ook zwaar, groot en opvallend, en de bokeh is minder dan die van de 70-200.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:25 schreef Merlijn het volgende:
Ik! HAAT! mijn! 70-300.... Hij gaat echt serieus de prullenbak in. Bekerwedstrijd in Groningen onder (okee) slechte condities geschoten, 431 foto's compleet down the drain. Objectief heeft het dus echt begeven nu..... En dan heb je daar 600 km voor gereden....
Misschien moet ik mezelf maar hoereren voor een 100-400 ofzo....
Tot nu toe kan ik alle beloftes en jupilerlague gewoon schieten met eender welk materiaal ik meeneem. Na een wedstrijdje of 100 kennen ze me inmiddels welquote:Op woensdag 28 september 2011 07:44 schreef Marc H het volgende:
[..]
De 100-400 is inderdaad een fijne lens. Goede en rappe AF en IS. Maar ook zwaar, groot en opvallend, en de bokeh is minder dan die van de 70-200.
Ik betwijfel trouwens of je die zomaar mee naar binnen krijgt tijdens een voetbalwedstrijd.
Nope. Sigma.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:00 schreef Ynske het volgende:
@Merlijn, was t een merkeigen 70-200 of niet?
daar heb ik ook geen goede ervaringen mee, nooit spijt gehad van de overstap naar Canon 70-200quote:
Wat is daar gek aan?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:07 schreef Timmos het volgende:
Een lens van 100 euro vergelijken met een lens van 5/600 en zelfs 1000 euro+..
Ik twijfel dus nog een beetje tussen de 70-300 en de 100-400 (geen zin om de hele riedel erachter te tikken) van Canon. De sigma was bij aanschaf ook al 389,-, nu zie ik hem voor 130 over de toonbank gaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:30 schreef Timmos het volgende:
Ja, en dus logisch dat je geen spijt heb van zo'n overstap.. Zou wat zijn als je dat wel heb
..
Nee, dat zou ik ook denken, maar er blijkt in de D300 + SB900 dus iets te zitten waardoor dit soms nodig is, dus wellicht helpt het ook bij jou. Niet geschoten is altijd mis!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:01 schreef Timmos het volgende:
Van flitsen met mn popup wordt mn voetje toch niet beter.. Dan zou die andere flitser ook niet moeten werken..
wie zegt dat ik een 2.8 hebquote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef Timmos het volgende:
Dat is niet te vergelijken? Zeker niet f4 - f5.6 / f2.8
quote:
ik zou zeggen leen eens die 100-400 en kijk of je dat bereik echt nodig hebtquote:Op donderdag 29 september 2011 11:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik twijfel dus nog een beetje tussen de 70-300 en de 100-400 (geen zin om de hele riedel erachter te tikken) van Canon. De sigma was bij aanschaf ook al 389,-, nu zie ik hem voor 130 over de toonbank gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |