quote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef problematiQue het volgende:
Mijn Pentax Ricoh K-5 is gerepareerd! Hoe? Met een vervangende bodyinclusief een extra jaar garantie.
Nette service! Ook een manier om je productie kwijt te rakenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef problematiQue het volgende:
Mijn Pentax Ricoh K-5 is gerepareerd! Hoe? Met een vervangende bodyinclusief een extra jaar garantie.
'Hij is dank denk ik supporter. Staat zowel te zwaaien als foto's te maken.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 05:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
'Hij is dank denk ik supporter. Staat zowel te zwaaien als foto's te maken.
Op 1/8000 is alles, altijd scherp. Als je tenminste je camera in je handen houd en een redelijke poging doet om 'm stil te houden
Naja, bekijk de foto's eens? Ze zijn nou niet 'tack-sharp'..... Genomen overigens met zo'n ding:quote:Op donderdag 22 september 2011 09:36 schreef Marc H het volgende:
Hoeft lang niet altijd. Bewegingsonscherpte is maar een van de oorzaken van onscherpte. Misfocussen, of een trage lens kan ook onscherpte geven.
Die had ik ook, en er is een reden dat ik nu een 70-200 f/4 hebquote:Op donderdag 22 september 2011 10:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Supporter? Ik ? Nee.
[..]
Naja, bekijk de foto's eens? Ze zijn nou niet 'tack-sharp'..... Genomen overigens met zo'n ding:
[ afbeelding ]
Zelfs dan nog.quote:Op donderdag 22 september 2011 05:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
'Hij is dank denk ik supporter. Staat zowel te zwaaien als foto's te maken.
Op 1/8000 is alles, altijd scherp. Als je tenminste je camera in je handen houd en een redelijke poging doet om 'm stil te houden
PM gezien?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:42 schreef SP22 het volgende:
Dussss... toen was ik blond... Heul erg blond!
Je moet als een wilde zwaaien wil je 'm onscherp krijgen. Of een lensprobleem hebben.quote:
Of stabilteitscorrectie aan en op statief?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PM gezien?
[..]
Je moet als een wilde zwaaien wil je 'm onscherp krijgen. Of een lensprobleem hebben.
Stond de lens wel op AF?
T'is in heel FOT rustig..quote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Puala het volgende:
Nee hoor. Ben zelf ook verbaasd hoe stil het hier is.
Ik heb inderdaad deels buiten gelopen, maar ben vooral met de camera achter 5 weken oude kittens aan gelopen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:31 schreef Xilantof het volgende:
Ik denk dat men met dit weer liever buiten loopt
quote:
ja. Iddquote:Op zondag 25 september 2011 16:43 schreef Chanty het volgende:Morgen kunnen we weer vol verlangen naar buiten kijken terwijl we wegkwijnen achter ons stoffige bureau
![]()
Het leven van slimme mensen gaat niet over rozen he P.quote:Op zondag 25 september 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja. IddEn dat is alleen maar drukker geworden na mijn "promotie"
![]()
Minder kans op vrijnemen dus
Niet echt, maar waar is jouw probleem dan?quote:Op zondag 25 september 2011 17:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het leven van slimme mensen gaat niet over rozen he P.
Je kunt beter vragen waar mijn probleem niet isquote:Op zondag 25 september 2011 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet echt, maar waar is jouw probleem dan?![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen waar mijn probleem niet is
Mijn probleem is dat mijn vakantiedagen op zijn
Geef maar aan mijquote:Op zondag 25 september 2011 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]ik heb nog 60 uur en geen tijd om het op te nemen vermoed ik
Wat schuift het?quote:
In januari heb ik die van mij (met originele grip) voor 445 verkocht. Wel maar 5000 foto's gemaakt oid.quote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat is een in goede staat verkerende 40D body nog waard? (Met 1 extra accu)
Ik zet hem voor 400 te koop. We zullen zien.quote:Op zondag 25 september 2011 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In januari heb ik die van mij (met originele grip) voor 445 verkocht. Wel maar 5000 foto's gemaakt oid.
Nu en zonder grip denk ik dat je met 350 blij mag zijn.
Da's altijd goedquote:
Jij altijdquote:Op zondag 25 september 2011 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's altijd goedKrijg ik er nog een knuffel bij ook?
Met dat kanowaterpolobasketbalgebeuren van je? Feli iig!quote:
Dat ja. Wel in de 2de klasse, en het promotie/degradatie wedstrijd naar de 1e klasse verloren, maar ach, ben wel tevreden.quote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met dat kanowaterpolobasketbalgebeuren van je? Feli iig!
Niet te klagen lijkt mij. Beter leuk resultaat in de 2e klasse dan weggeveegd worden in de eerste klasse.quote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ja. Wel in de 2de klasse, en het promotie/degradatie wedstrijd naar de 1e klasse verloren, maar ach, ben wel tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |