En dan mag je maar 5 uur slapen en eet je om 18:00 je ontbijt..quote:Op zondag 18 september 2011 22:56 schreef Timmos het volgende:
Ik ben ook blij om na 2 dagen bezig te zijn geweest weer is gewoon in mn kamer te zitten dan er alleen maar te komen om even te slapen..
Staat die kerel vooraan nou met een 400 of 800 mm prime in zijn handen? Die zal spierpijn hebben!quote:Op maandag 19 september 2011 14:54 schreef RonaldV het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)luchtmachtdagen.html
Meer als foto 1 zeg maar?quote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie serie! Hoop spektakel. Ik had alleen wel wat meer omgeving willen zien ipv alleen vliegtuigen (al weet ik niet of dat interessant was daar).
quote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staat die kerel vooraan nou met een 400 of 800 mm prime in zijn handen? Die zal spierpijn hebben!
Mooie serie! Hoop spektakel. Ik had alleen wel wat meer omgeving willen zien ipv alleen vliegtuigen (al weet ik niet of dat interessant was daar).
P, ben jij dat nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staat die kerel vooraan nou met een 400 of 800 mm prime in zijn handen? Die zal spierpijn hebben!
quote:
Jammer dat ik er alleen niet bij wasquote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
Herken de olbie,
P, 1 punt
Kano, 0 punten
We gaan niet alles voorzeggen hequote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, hoe moet ik nou de punten verdelen
Je zult het geloven of niet, maar met die oliedrum heeft hij de hele dag zo staan schietenquote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omgeving? We hebben het over Friesland. Weilanden, hier en daar een paar bomen of een dorpje.quote:Mooie serie! Hoop spektakel. Ik had alleen wel wat meer omgeving willen zien ipv alleen vliegtuigen (al weet ik niet of dat interessant was daar).
quote:Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef RonaldV het volgende:
http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit nog een extender tussen toch?quote:Je zult het geloven of niet, maar met die oliedrum heeft hij de hele dag zo staan schieten.
[ afbeelding ]
[..]
Omgeving? We hebben het over Friesland. Weilanden, hier en daar een paar bomen of een dorpje.![]()
Maar ik was er natuurlijk voor de Open Dagen, en die bestaan voor een groot deel uit een vliegshow. Stands spreken mensen niet zo veel aan, vliegtuigen wel, zeker als ze ook nog doen waarvoor ze bestaan.
Ik ben nog een jonge god, maar ik zou na een kwartier toch last van mijn linkerarm krijgenquote:Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zult het geloven of niet, maar met die oliedrum heeft hij de hele dag zo staan schieten
[ afbeelding ]
[..]
Niet de omgeving van Friesland, maar wat meer de stands oid. Er moet wel wat meer te beleven zijn dan alleen vliegtuigen kijken toch? Dat is namelijk de indruk die ik nu krijg.quote:Omgeving? We hebben het over Friesland. Weilanden, hier en daar een paar bomen of een dorpje.![]()
Maar ik was er natuurlijk voor de Open Dagen, en die bestaan voor een groot deel uit een vliegshow. Stands spreken mensen niet zo veel aan, vliegtuigen wel, zeker als ze ook nog doen waarvoor ze bestaan.
Ah, zo! Ja, er is wel meer te beleven. Er is een markt, er zijn voorlichtingsdstands over allerelei beroepen. Het vervelende is: die marktstands zien er gemiddeld uit als een dumpshop op een willekeurige markt. Militaire en semi-militaire prullaria, meestal niet zo interessant om er een leuke plaat van te schieten. Verder staat er het één en ander aan vliegtuigen op de staticshow. De voorlichtingstands over de verschillende vakgebieden kun je eigenlijk alleen maar goed fotograferen als je binnen de hekken van zo'n stand mag, en met mijn fotopas (er waren geen perspassen, maar fotopassen geregeld) mochten we eigenlijk nergens binnen de hekken, behalve op het perspodium. Maar ik zal het de volgende keer meenemen, en aan het FOK!-PR team vragen of ze geen fotopassen, maar perspassen wilen regelen..quote:Op dinsdag 20 september 2011 05:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben nog een jonge god, maar ik zou na een kwartier toch last van mijn linkerarm krijgen
[..]
Niet de omgeving van Friesland, maar wat meer de stands oid. Er moet wel wat meer te beleven zijn dan alleen vliegtuigen kijken toch? Dat is namelijk de indruk die ik nu krijg.
Omniej leeft! We hebben ge-WhatsApped vanmiddagquote:
Wiebeldak ook. Ik heb ge-Flickrt met 'm. Nu moeten ze nog een keer hierheen komenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Omniej leeft! We hebben ge-WhatsApped vanmiddag
It's alive! ALIVE!quote:
Mogguh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |