Gooi alle gevoelens maar op tafel. Dit wordt een emotionele nachtbagger!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef FreezePop het volgende:
Een TS om verliefd op te worden. Present.
Jouw boek? Please, do elaborate.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Mijn boek? Of een ander boek?
Dit gaat een legendarische NB wordenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gooi alle gevoelens maar op tafel. Dit wordt een emotionele nachtbagger!
Gegoogled en nog weet ik niet wat dat betekend.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jouw boek? Please, do elaborate.
Kom maar uit de kast. Iedereen weet dat je een man bent.quote:
Kom maar uit de kast. Iedereen weet dat je een man bent.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef Chloroform het volgende:
Alsof de NB niet altijd een sausagefest is.
Ik hou wel van een lekkere worst.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef Chloroform het volgende:
Dat betekent, licht het toe, leg uit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Gegoogled en nog weet ik niet wat dat betekend.
Hier doe ik niet moeilijk over. We zijn gewoon allemaal mensen. Wat maakt een man anders dan een vrouw los van het uiterlijk. Liefde draait tenslotte om het innerlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef FreezePop het volgende:
Bob durft tenminste zijn semi homoerotische emoties te tonen
Vind je het goed?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat betekent, licht het toe, leg uit.
Beetje grieperig maar immer present.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij mag dat altijd!
Sommige vrouwen hier daarentegen.
Maar maar..quote:
Een beetje homoerotisch is niet lelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier doe ik niet moeilijk over. We zijn gewoon allemaal mensen. Wat maakt een man anders dan een vrouw los van het uiterlijk. Liefde draait tenslotte om het innerlijk.
Weer klaar voor een weekendje feesten. Hoe is het in het prachtige Waalwijk?quote:
Ik houd eigenlijk van alle worsten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een lekkere worst.
Regenachtig en aardbeving vrij. Als vanouds vertrouwd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weer klaar voor een weekendje feesten. Hoe is het in het prachtige Waalwijk?
Vroeger was het heel normaal om als man met een andere man pleziertjes te hebben. Waarom doen we er in deze tijden dan zo moeilijk over? Seks is een gratis genot.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een beetje homoerotisch is niet lelijk.
Zo mag ik dat zien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beetje grieperig maar immer present.
Ik mag niet bashen van de mods, maar ik doel op een kip.quote:
* BBQSausage meldt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef Chloroform het volgende:
Mooie woordenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier doe ik niet moeilijk over. We zijn gewoon allemaal mensen. Wat maakt een man anders dan een vrouw los van het uiterlijk. Liefde draait tenslotte om het innerlijk.
Eujj jij!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Niet gek! Aangename schrijfstijl.
Hier in het westen ook geen last van aardbevingen gehadquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Regenachtig en aardbeving vrij. Als vanouds vertrouwd.
G-Lowquote:
Wil je me boos hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, jij mag hier niet komen.
Hehehe, jeetje zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Zo mag ik dat zien.
[..]
Ik mag niet bashen van de mods, maar ik doel op een kip.
Ik doe dit zo min mogelijk, maar af en toe kan ik het gewoon niet latenquote:
Ga je dan weer met kanker schelden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je me boos hebben?
[..]
Hehehe, jeetje zeg.
Wat bedoel je? Eindelijk een GMTA'er.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je me boos hebben?
[..]
Hehehe, jeetje zeg.
Dat was fout van me. Maar goed, fouten maken we allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga je dan weer met kanker schelden?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik doe dit zo min mogelijk, maar af en toe kan ik het gewoon niet latenIk zal in het vervolg wat meer rekening houden met de die-hard fokkers
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga je dan weer met kanker schelden?
Het staat in mijn herinnering gekrast.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was fout van me. Maar goed, fouten maken we allemaal.
Ik bedoel niks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Eindelijk een GMTA'er.
Deed dat pijn?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het staat in mijn herinnering gekrast.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoel niks.Geen haat in mij.
Het spijt me. Ik heb er nog steeds slapeloze nachten van.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het staat in mijn herinnering gekrast.
Bakkes noobquote:
Beetje samen fappen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger was het heel normaal om als man met een andere man pleziertjes te hebben. Waarom doen we er in deze tijden dan zo moeilijk over? Seks is een gratis genot.
Ik sla pagga erop.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik heb er nog steeds slapeloze nachten van.
dankjen voor de thumbs up bij bbq's scriptje trouwensquote:
Bij mij doet hij het somsquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
Mijn apostrof doet het niet meerGeen emogifs vandaag
http://i.fokzine.net/s/emo.gifquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
Ik vind je nu kutquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet te versieren met dat engelen gedoe.
Het was dan toch die aardbevingquote:
Alleen Waalwijk nachtbagger.quote:
neeneeeneeeequote:
Lekker! Waarom;quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:13 schreef robuust89 het volgende:
Owja, dat herrinnert me weer, morgen appeltaart bakken!
Dat kan ik begrijpen, een blauwtje lopen is nooit fijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik vind je nu kut [ afbeelding ]
Watwatwatquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neeneeeneeee
[..]
Lekker! Waarom;
Al vaak geprobeerd afgelopen 10 minuten, maar haalt niets uit.quote:
Ik ben een bezet manquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, een blauwtje lopen is nooit fijn.
Omdat, appel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neeneeeneeee
[..]
Lekker! Waarom;
Niet echt.quote:
Is het weer niet goed?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Er zijn hier eigenlijk helemaal geen echte baggeraars.
Speciaal voor jou klik ik even in de smiley-reeks onder dit tekstvlak.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Er zijn hier eigenlijk helemaal geen echte baggeraars.
ja patjen dat lijstje kennen wequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef Patje1987 het volgende:
Brabant nachtbagger!
Brabant Nachtbagger
Brabant nachtbagger
Brabant nachtbagger SC topic
Brabant Nachtbagger Topic
Nachtbagger #3 BRABANT
Brabant Nachtbagger #2
Brabant Nachtbagger #2
Nachtbagger #3 BRABANT JWZ
Nachtbagger #4 BRABANT ALWIEDER
Nachtbagger #5 BRABANT TRITO
[NACHTBAGGER] Brabant Nachtbagger jwz
Nachtbagger voor mensen uit Brabant.
Nachtbagger #3 BRABANT PORSCHE1 JARIG OOK
Nou, mooie berekening! Met een beetje hopen halen we de helft.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
15 minuten - 100 posts. 45 minuten - 1 topic. 90 minuten, 2 topics. 180 minuten (3u), 4 topics. nacht = ~7 uur = 2* 180 + 1* 90, = 4 + 2 topics = 6 topics
Hier word ik chagrijnig van.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef Patje1987 het volgende:
Brabant nachtbagger!
Brabant Nachtbagger
Brabant nachtbagger
Nachtbagger #3 BRABANT
Brabant Nachtbagger #2
Brabant Nachtbagger #2
Dat is een sterk staaltje extrapolatie, m'n beste!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
15 minuten - 100 posts. 45 minuten - 1 topic. 90 minuten, 2 topics. 180 minuten (3u), 4 topics. nacht = ~7 uur = 2* 180 + 1* 90, = 4 + 2 topics = 6 topics
de users verliezen hun streken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Er zijn hier eigenlijk helemaal geen echte baggeraars/baggerusers
Je vindt brabant alleen maar zo geweldig omdat je er zelf woont.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef Patje1987 het volgende:
Brabant nachtbagger!
Brabant Nachtbagger
Brabant nachtbagger
Nachtbagger #3 BRABANT
Brabant Nachtbagger #2
Brabant Nachtbagger #2
Goed dat je hem kent.quote:
Met een beetje geluk halen we daar de helft van.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou, mooie berekening! Met een beetje hopen halen we de helft.
Altijd goed, ik bedoelde er niets slechts mee.quote:
Vraag me toch af wat meer baggeren is, af en toe een onserieus topic openen of Alleen maar bezig met SC'en.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Speciaal voor jou klik ik even in de smiley-reeks onder dit tekstvlak.
en, nog gevibreerd vanavond?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:06 schreef Patje1987 het volgende:
Kanker nou eens op met die smerige kutgembers man
Ja, verder vind ik de randstad en limburg ook wel tof, rest zuigt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je vindt brabant alleen maar zo geweldig omdat je er zelf woont.
Ojaquote:
Ik ben niet woonachtig in Brabant en vind het toch geweldig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je vindt brabant alleen maar zo geweldig omdat je er zelf woont.
Ik zie dood, verderf, aids.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Komop, kijk eens 1 in de ogen, je ziet niks
De mensheid is bagger. Alles wat van ons afkomt is bagger. Wij verneuken deze wereld, hebben respect voor niets.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat meer baggeren is, af en toe een onserieus topic openen of Alleen maar bezig met SC'en.
Hihi, die quote.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De mensheid is bagger. Alles wat van ons afkomt is bagger. Wij verneuken deze wereld, hebben respect voor niets.
Zo ff naar de mac gaan? Lang geleden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat wou ik dan weer niet zeggen, maar ik dacht het wel
Nietes. Apen zijn lief.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De mensheid is bagger. Alles wat van ons afkomt is bagger. Wij verneuken deze wereld, hebben respect voor niets.
Hij is een schatje.quote:
Same here en ben ooit op vakantie geweest met Brabo's zou het zo weer doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ken niet veel Brabo's, maar die ik ken kan ik wel waarderen.
En néé, daar bedoel ik niet deze vrolijke internet-vrienden mee. (met kennen dan)
Maar dit is FOK!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Echte mannen lachen minstens met een HAHA!!
k wil meequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo ff naar de mac gaan? Lang geleden.
andere keer, ik zit nog volquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo ff naar de mac gaan? Lang geleden.
Ja, maar dit was niet lachen, dit was meer huillachen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Echte mannen lachen minstens met een HAHA!!
Wat een held.quote:
Moest bijna huilen door deze post.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
Vrouwen uit BrabantZachte G
Daar heb ik wel een zwak voor.
Sorry, ik las het helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dit was niet lachen, dit was meer huillachen.
Comedy bar aan de Nes?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey, bestaat dit in Nederland?
Een "comdey-club" waar mensen stand-up comedy doen, maar waar iedereen "mag proberen". Een karaoke bar zegmaar, maar dan met standup comedy ipv zingen. Bestaat dat in NL of is dat meer een USA fenomeen?
Er bestaat wel een groep die dat doet. Komen uit Rotterdam volgens mij.(wel veel impulsen uit de USA)quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Een "comdey-club" waar mensen stand-up comedy doen, maar waar iedereen "mag proberen". Een karaoke bar zegmaar, maar dan met standup comedy ipv zingen. Bestaat dat in NL of is dat meer een USA fenomeen?
Mag iedereen daar het podium op even 5-10 minuutjes "zijn grapjes maken" zegmaar?quote:
Brood.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik woon thuis, anders maak ik mijn ouders wakker enzo
Jij zit met opgekropte gevoelens. Bij het minst of geringste barsten de tranen los.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Moest bijna huilen door deze post.
Jij bent wel bezig met vernieuwing in je leven. ofniet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mag iedereen daar het podium op even 5-10 minuutjes "zijn grapjes maken" zegmaar?
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry, ik las het helemaal verkeerdHuillachen als een echte man klinkt sowieso wel als hihi [ afbeelding ]
Ik weet dat er zo iets in Amsterdam zit maar dat zijn kleine talentjes die meedoen. Ik heb geen idee hoe het daar werkt met het proberen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik las vrouwen uit Brabant en dacht aan betere tijden, en toen dacht ik aan mijn huidige banksaldo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij zit met opgekropte gevoelens. Bij het minst of geringste barsten de tranen los.
En anders gewoon naar de plaatselijke bingoclub gaan en daar de microfoon pakken en die grappen er snel uitgooien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mag iedereen daar het podium op even 5-10 minuutjes "zijn grapjes maken" zegmaar?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
affijn, mensen, ik ga toch maar slapen, ik ben al niet zo lekker en ik moet over 6.5 uur mijn bed alweer uit. kusjes op de kutjes, brofists voor me matties, later
het is mijn afscheidzin punt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
![]()
Die laatste zin van jou altijd is echt:waard
Door deze post realiseer ik mij dat ik vandaag het surfen heb gemistquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:26 schreef IkhouvanCola het volgende:
Ik wil NFL kijken zometeen. Nieuwe seizoen begint vanavond. Iemand die een stream heeft/kent ?
+1quote:
Dat zijn meer "professionele" caberatiers toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Er bestaat wel een groep die dat doet. Komen uit Rotterdam volgens mij.(wel veel impulsen uit de USA)
Zo'n bar heb ik nog nooit van gehoord.
Niet om zelf te doen gekkie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:26 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij bent wel bezig met vernieuwing in je leven. ofniet?
+1 voor deze reactiequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
+1Mensen die dit gewoon zeggen
Ik vind het verschrikkelijk.
Ik heb net vet veel gegeten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja blegh nu heb ik ook honger door jullie.
Ik kan het gewoon niet laten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dimens maakt overal nare grapjes over mijn bips.
Professionele bekende acteurs inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat zijn meer "professionele" caberatiers toch?
[..]
Niet om zelf te doen gekkie.
Dat kan Bobje, zal rekening met je houden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
+1Mensen die dit gewoon zeggen
Ik vind het verschrikkelijk.
Je zegt honger, nu heb ik ook honger.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja blegh nu heb ik ook honger door jullie.
Uitstapje met vriendje, was benieuwd of dit bestond in Nederland.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Professionele bekende acteurs inderdaad.
Cadeautje voor je moeder?
Waarom negeer jij mij?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je zegt honger, nu heb ik ook honger.
Wie wat waarvan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
Omdatappel wordt hier denk ik niet vrolijk van.
Ah zo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Uitstapje met vriendje, was benieuwd of dit bestond in Nederland.
Dat hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan Bobje, zal rekening met je houden.
He, wat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
We hadden het net even over je.
BigMac? Ik kom niet vaak bij de McDonaldsquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me denken aan die nieuwe mcdonalds burger. Iemand die al geproefd?
Neen, welke?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me denken aan die nieuwe mcdonalds burger. Iemand die al geproefd?
Je bent op zich wel redelijk positief door de keuring gekomen.quote:
Oh, nou. Geen idee wat voor keuring. Toch niet voor vuilnisman hè?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je bent op zich wel redelijk positief door de keuring gekomen.
Je bent een potentiële kandidaat voor FOK!-koningin. (fictie dan wel he)quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nou. Geen idee wat voor keuring. Toch niet voor vuilnisman hè?
Ik heb liever dat iemand mij bewust maakt van 'fouten' dan dat ik achteraf moet horen dat iets schijtirritant was omdat ik iets steeds deed en geen rekening kon houden ermee of het zelfs verbeteren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoorIk neem heel bewust dit risico. Ik weet dat als ik op een forum lees en post dat ik dan soms dingen lees waar ik het niet mee eens ben of waar ik mij aan erger. Kan er prima mee leven.
Niet over mij dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze hadden het over meisjes met rode haren.
Fouten maken kun je niet op internet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand mij bewust maakt van 'fouten' dan dat ik achteraf moet horen dat iets schijtirritant was omdat ik iets steeds deed en geen rekening kon houden ermee of het zelfs verbeteren.
Die is uit het assortiment geloof ik er is nu eentje met recept uit jaren '70quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BigMac? Ik kom niet vaak bij de McDonalds
Die eerste naam doet me zo onwijs denken aan die serie 'Saved By The Bell'.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
Morgen Kelly Slater tegen Josh Kerr. Wordt een spannende strijd
Grutjes.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je bent een potentiële kandidaat voor FOK!-koningin. (fictie dan wel he)
Oja, het ging eerst over een pratende spiegel.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Onee, dat wat jij hebt is rossig haar
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij hebt gouden haren.
In sommige gevallen kan ik dat prima begrijpen, maar in dit geval is het voor mij een kleine moeite om het te accepteren. Mensen horen dingen van elkaar te accepteren en rekening te houden met elkaar, we moeten daar een goede balans in zien te vinden. Deze keer had ik mij in ieder geval beter op kunnen stellen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand mij bewust maakt van 'fouten' dan dat ik achteraf moet horen dat iets schijtirritant was omdat ik iets steeds deed en geen rekening kon houden ermee of het zelfs verbeteren.
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Fouten maken kun je niet op internet.
Je kunt wel negatieve aandacht trekken van users, hier kun je dan mooi mee in discussie gaan.
Ja?quote:
Ben benieuwd, ik vond de BigMac altijd wel goed te eten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die is uit het assortiment geloof ik er is nu eentje met recept uit jaren '70
Daar heeft volgens mij iedereen last van..quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die eerste naam doet me zo onwijs denken aan die serie 'Saved By The Bell'.
Jij brengt mij nog op stoute ideeën zo. Als ik iets hoor/lees over eten krijg ik honger. Zelfde als met sigaretten eigenlijk. Of bier.quote:
Hey.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar heeft volgens mij iedereen last van..
Trusten flipsssquote:
Geeft niks hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.Veel plezier met kijken in ieder geval, Bobo. Geniet ervan.
En dankje Slaap zachtquote:
Slaap zacht WAALWIJK ALLES RKC SNACKBARRENquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ga ook maar eens kijken of ik kan slapen, truste
Slaap zequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ga ook maar eens kijken of ik kan slapen, truste
Bobby's worldquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie kent dat tekenfilmpje nog van 10 a 15 jaar geleden, met zo'n jochie met zwart/rode kleren aan. Bobby of zo heette hij. (niet die op die driewieler)
Maar hij had een boomhut waar hij dan in zat met z'n vrienden. En een hond.
En hij had veel gedoe op school.
Slaap zequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
Half 7 gaat mijn wekker, toch maar eens slapen dan.
Omg, pindakaas, daar heb ik ook zin in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:41 schreef robuust89 het volgende:
Broodje pindakaas was ook erg lekker geweest, bedenk ik me nu.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:41 schreef Chloroform het volgende:
Ja, geprobeerd om dat Holland in da Hood te kijken, maar godsamme zeg, aids op mn scherm.
Ik vond het wel grappigquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:41 schreef Chloroform het volgende:
Ja, geprobeerd om dat Holland in da Hood te kijken, maar godsamme zeg, aids op mn scherm.
Slaap zacht, Appeltjequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:41 schreef Omdatappel het volgende:
Slaap lekker allemaal, mensen die gaan slapen alles.
Ik ga zelf ook maar. Kusjes.
Grappig? Nee. Het was zelfs het stadium "zo slecht dat het grappig is" voorbij. Gewoon.. Nee. Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappigMaar volgens mij staat de helft maar op rtlgemist
Op het eind stond er bovenin 'Straks' en dan met voorstukjes van wat er allemaal ging gebeuren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grappig? Nee. Het was zelfs het stadium "zo slecht dat het grappig is" voorbij. Gewoon.. Nee. Nee.
Hoezo maar de helft?! Duurt dat programma een uur dan?!
Ik heb wat gemist zonder die kabel. Sinds kort kunnen we hier pas een schotel plaatsen.quote:
Dat had ik op een gegeven moment ook wel ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grappig? Nee. Het was zelfs het stadium "zo slecht dat het grappig is" voorbij. Gewoon.. Nee. Nee.
Hoezo maar de helft?! Duurt dat programma een uur dan?!
Als ze uit mijn provincie kwamen had ik me doodgeschaamd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat die kerels uit 'Holland in da hood' een beetje verstandelijk gehandicapt zijn?
Een beetje?! Joh, ze hebben de sociale werkplaatsen afgestruind hiervoor man.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat die kerels uit 'Holland in da hood' een beetje verstandelijk gehandicapt zijn?
Die Turk niet, maar de rest...quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
Jaa!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie kent de film 'Lars and the real doll' ? Hihihi
Kende hem niet, gegoogled en lijkt me slecht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen 'Lars and the real girl'.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja die idd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen 'Lars and the real girl'.
Lars kon zo een fokker zijn.quote:
Zo ver wou ik nou ook weer niet gaan, maar er mankeert wel het één en ander aan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een beetje?! Joh, ze hebben de sociale werkplaatsen afgestruind hiervoor man.
En er zit zelfs een kerel van 30+ bijquote:
sorry.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen 'Lars and the real girl'.
Iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En er zit zelfs een kerel van 30+ bij
Mooi stuk ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lars kon zo een fokker zijn.
Ik vond het stuk dat hij haar bewusteloos tegenkwam in bed het geniaalst.![]()
CALL 911!!!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
Het was een beetje triestquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Idd
En talent kon ik bij geen van allen bespeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |