Ik weet dat er zo iets in Amsterdam zit maar dat zijn kleine talentjes die meedoen. Ik heb geen idee hoe het daar werkt met het proberen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey, bestaat dit in Nederland?
Een "comdey-club" waar mensen stand-up comedy doen, maar waar iedereen "mag proberen". Een karaoke bar zegmaar, maar dan met standup comedy ipv zingen. Bestaat dat in NL of is dat meer een USA fenomeen?
Ik las vrouwen uit Brabant en dacht aan betere tijden, en toen dacht ik aan mijn huidige banksaldo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij zit met opgekropte gevoelens. Bij het minst of geringste barsten de tranen los.
En anders gewoon naar de plaatselijke bingoclub gaan en daar de microfoon pakken en die grappen er snel uitgooien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mag iedereen daar het podium op even 5-10 minuutjes "zijn grapjes maken" zegmaar?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
affijn, mensen, ik ga toch maar slapen, ik ben al niet zo lekker en ik moet over 6.5 uur mijn bed alweer uit. kusjes op de kutjes, brofists voor me matties, later
het is mijn afscheidzin punt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
![]()
Die laatste zin van jou altijd is echt:waard
Door deze post realiseer ik mij dat ik vandaag het surfen heb gemistquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:26 schreef IkhouvanCola het volgende:
Ik wil NFL kijken zometeen. Nieuwe seizoen begint vanavond. Iemand die een stream heeft/kent ?
+1quote:
Dat zijn meer "professionele" caberatiers toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Er bestaat wel een groep die dat doet. Komen uit Rotterdam volgens mij.(wel veel impulsen uit de USA)
Zo'n bar heb ik nog nooit van gehoord.
Niet om zelf te doen gekkie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:26 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij bent wel bezig met vernieuwing in je leven. ofniet?
+1 voor deze reactiequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
+1Mensen die dit gewoon zeggen
Ik vind het verschrikkelijk.
Ik heb net vet veel gegeten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja blegh nu heb ik ook honger door jullie.
Ik kan het gewoon niet laten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dimens maakt overal nare grapjes over mijn bips.
Professionele bekende acteurs inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat zijn meer "professionele" caberatiers toch?
[..]
Niet om zelf te doen gekkie.
Dat kan Bobje, zal rekening met je houden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
+1Mensen die dit gewoon zeggen
Ik vind het verschrikkelijk.
Je zegt honger, nu heb ik ook honger.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja blegh nu heb ik ook honger door jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |