ja patjen dat lijstje kennen wequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef Patje1987 het volgende:
Brabant nachtbagger!
Brabant Nachtbagger
Brabant nachtbagger
Brabant nachtbagger SC topic
Brabant Nachtbagger Topic
Nachtbagger #3 BRABANT
Brabant Nachtbagger #2
Brabant Nachtbagger #2
Nachtbagger #3 BRABANT JWZ
Nachtbagger #4 BRABANT ALWIEDER
Nachtbagger #5 BRABANT TRITO
[NACHTBAGGER] Brabant Nachtbagger jwz
Nachtbagger voor mensen uit Brabant.
Nachtbagger #3 BRABANT PORSCHE1 JARIG OOK
Nou, mooie berekening! Met een beetje hopen halen we de helft.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
15 minuten - 100 posts. 45 minuten - 1 topic. 90 minuten, 2 topics. 180 minuten (3u), 4 topics. nacht = ~7 uur = 2* 180 + 1* 90, = 4 + 2 topics = 6 topics
Hier word ik chagrijnig van.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef Patje1987 het volgende:
Brabant nachtbagger!
Brabant Nachtbagger
Brabant nachtbagger
Nachtbagger #3 BRABANT
Brabant Nachtbagger #2
Brabant Nachtbagger #2
Dat is een sterk staaltje extrapolatie, m'n beste!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
15 minuten - 100 posts. 45 minuten - 1 topic. 90 minuten, 2 topics. 180 minuten (3u), 4 topics. nacht = ~7 uur = 2* 180 + 1* 90, = 4 + 2 topics = 6 topics
de users verliezen hun streken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Er zijn hier eigenlijk helemaal geen echte baggeraars/baggerusers
Je vindt brabant alleen maar zo geweldig omdat je er zelf woont.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef Patje1987 het volgende:
Brabant nachtbagger!
Brabant Nachtbagger
Brabant nachtbagger
Nachtbagger #3 BRABANT
Brabant Nachtbagger #2
Brabant Nachtbagger #2
Goed dat je hem kent.quote:
Met een beetje geluk halen we daar de helft van.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou, mooie berekening! Met een beetje hopen halen we de helft.
Altijd goed, ik bedoelde er niets slechts mee.quote:
Vraag me toch af wat meer baggeren is, af en toe een onserieus topic openen of Alleen maar bezig met SC'en.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Speciaal voor jou klik ik even in de smiley-reeks onder dit tekstvlak.
en, nog gevibreerd vanavond?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:06 schreef Patje1987 het volgende:
Kanker nou eens op met die smerige kutgembers man
Ja, verder vind ik de randstad en limburg ook wel tof, rest zuigt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je vindt brabant alleen maar zo geweldig omdat je er zelf woont.
Ojaquote:
Ik ben niet woonachtig in Brabant en vind het toch geweldig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je vindt brabant alleen maar zo geweldig omdat je er zelf woont.
Ik zie dood, verderf, aids.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Komop, kijk eens 1 in de ogen, je ziet niks
De mensheid is bagger. Alles wat van ons afkomt is bagger. Wij verneuken deze wereld, hebben respect voor niets.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat meer baggeren is, af en toe een onserieus topic openen of Alleen maar bezig met SC'en.
Hihi, die quote.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De mensheid is bagger. Alles wat van ons afkomt is bagger. Wij verneuken deze wereld, hebben respect voor niets.
Zo ff naar de mac gaan? Lang geleden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat wou ik dan weer niet zeggen, maar ik dacht het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |