Nietes. Apen zijn lief.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De mensheid is bagger. Alles wat van ons afkomt is bagger. Wij verneuken deze wereld, hebben respect voor niets.
Hij is een schatje.quote:
Same here en ben ooit op vakantie geweest met Brabo's zou het zo weer doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ken niet veel Brabo's, maar die ik ken kan ik wel waarderen.
En néé, daar bedoel ik niet deze vrolijke internet-vrienden mee. (met kennen dan)
Maar dit is FOK!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Echte mannen lachen minstens met een HAHA!!
k wil meequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo ff naar de mac gaan? Lang geleden.
andere keer, ik zit nog volquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo ff naar de mac gaan? Lang geleden.
Ja, maar dit was niet lachen, dit was meer huillachen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Echte mannen lachen minstens met een HAHA!!
Wat een held.quote:
Moest bijna huilen door deze post.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
Vrouwen uit BrabantZachte G
Daar heb ik wel een zwak voor.
Sorry, ik las het helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dit was niet lachen, dit was meer huillachen.
Comedy bar aan de Nes?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey, bestaat dit in Nederland?
Een "comdey-club" waar mensen stand-up comedy doen, maar waar iedereen "mag proberen". Een karaoke bar zegmaar, maar dan met standup comedy ipv zingen. Bestaat dat in NL of is dat meer een USA fenomeen?
Er bestaat wel een groep die dat doet. Komen uit Rotterdam volgens mij.(wel veel impulsen uit de USA)quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey, bestaat dit in Nederland?
Een "comdey-club" waar mensen stand-up comedy doen, maar waar iedereen "mag proberen". Een karaoke bar zegmaar, maar dan met standup comedy ipv zingen. Bestaat dat in NL of is dat meer een USA fenomeen?
Mag iedereen daar het podium op even 5-10 minuutjes "zijn grapjes maken" zegmaar?quote:
Brood.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik woon thuis, anders maak ik mijn ouders wakker enzo
Jij zit met opgekropte gevoelens. Bij het minst of geringste barsten de tranen los.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Moest bijna huilen door deze post.
Jij bent wel bezig met vernieuwing in je leven. ofniet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mag iedereen daar het podium op even 5-10 minuutjes "zijn grapjes maken" zegmaar?
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry, ik las het helemaal verkeerdHuillachen als een echte man klinkt sowieso wel als hihi [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |