Uitstapje met vriendje, was benieuwd of dit bestond in Nederland.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Professionele bekende acteurs inderdaad.
Cadeautje voor je moeder?
Waarom negeer jij mij?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je zegt honger, nu heb ik ook honger.
Wie wat waarvan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
Omdatappel wordt hier denk ik niet vrolijk van.
Ah zo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Uitstapje met vriendje, was benieuwd of dit bestond in Nederland.
Dat hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan Bobje, zal rekening met je houden.
He, wat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
We hadden het net even over je.
BigMac? Ik kom niet vaak bij de McDonaldsquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me denken aan die nieuwe mcdonalds burger. Iemand die al geproefd?
Neen, welke?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me denken aan die nieuwe mcdonalds burger. Iemand die al geproefd?
Je bent op zich wel redelijk positief door de keuring gekomen.quote:
Oh, nou. Geen idee wat voor keuring. Toch niet voor vuilnisman hè?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je bent op zich wel redelijk positief door de keuring gekomen.
Je bent een potentiële kandidaat voor FOK!-koningin. (fictie dan wel he)quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nou. Geen idee wat voor keuring. Toch niet voor vuilnisman hè?
Ik heb liever dat iemand mij bewust maakt van 'fouten' dan dat ik achteraf moet horen dat iets schijtirritant was omdat ik iets steeds deed en geen rekening kon houden ermee of het zelfs verbeteren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoorIk neem heel bewust dit risico. Ik weet dat als ik op een forum lees en post dat ik dan soms dingen lees waar ik het niet mee eens ben of waar ik mij aan erger. Kan er prima mee leven.
Niet over mij dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze hadden het over meisjes met rode haren.
Fouten maken kun je niet op internet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand mij bewust maakt van 'fouten' dan dat ik achteraf moet horen dat iets schijtirritant was omdat ik iets steeds deed en geen rekening kon houden ermee of het zelfs verbeteren.
Die is uit het assortiment geloof ik er is nu eentje met recept uit jaren '70quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BigMac? Ik kom niet vaak bij de McDonalds
Die eerste naam doet me zo onwijs denken aan die serie 'Saved By The Bell'.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
Morgen Kelly Slater tegen Josh Kerr. Wordt een spannende strijd
Grutjes.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je bent een potentiële kandidaat voor FOK!-koningin. (fictie dan wel he)
Oja, het ging eerst over een pratende spiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |