Ik heb net vet veel gegeten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja blegh nu heb ik ook honger door jullie.
Ik kan het gewoon niet laten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dimens maakt overal nare grapjes over mijn bips.
Professionele bekende acteurs inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat zijn meer "professionele" caberatiers toch?
[..]
Niet om zelf te doen gekkie.
Dat kan Bobje, zal rekening met je houden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
+1Mensen die dit gewoon zeggen
Ik vind het verschrikkelijk.
Je zegt honger, nu heb ik ook honger.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja blegh nu heb ik ook honger door jullie.
Uitstapje met vriendje, was benieuwd of dit bestond in Nederland.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Professionele bekende acteurs inderdaad.
Cadeautje voor je moeder?
Waarom negeer jij mij?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je zegt honger, nu heb ik ook honger.
Wie wat waarvan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
Omdatappel wordt hier denk ik niet vrolijk van.
Ah zo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Uitstapje met vriendje, was benieuwd of dit bestond in Nederland.
Dat hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan Bobje, zal rekening met je houden.
He, wat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
We hadden het net even over je.
BigMac? Ik kom niet vaak bij de McDonaldsquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me denken aan die nieuwe mcdonalds burger. Iemand die al geproefd?
Neen, welke?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me denken aan die nieuwe mcdonalds burger. Iemand die al geproefd?
Je bent op zich wel redelijk positief door de keuring gekomen.quote:
Oh, nou. Geen idee wat voor keuring. Toch niet voor vuilnisman hè?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je bent op zich wel redelijk positief door de keuring gekomen.
Je bent een potentiële kandidaat voor FOK!-koningin. (fictie dan wel he)quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nou. Geen idee wat voor keuring. Toch niet voor vuilnisman hè?
Ik heb liever dat iemand mij bewust maakt van 'fouten' dan dat ik achteraf moet horen dat iets schijtirritant was omdat ik iets steeds deed en geen rekening kon houden ermee of het zelfs verbeteren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoorIk neem heel bewust dit risico. Ik weet dat als ik op een forum lees en post dat ik dan soms dingen lees waar ik het niet mee eens ben of waar ik mij aan erger. Kan er prima mee leven.
Niet over mij dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze hadden het over meisjes met rode haren.
Fouten maken kun je niet op internet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand mij bewust maakt van 'fouten' dan dat ik achteraf moet horen dat iets schijtirritant was omdat ik iets steeds deed en geen rekening kon houden ermee of het zelfs verbeteren.
Die is uit het assortiment geloof ik er is nu eentje met recept uit jaren '70quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BigMac? Ik kom niet vaak bij de McDonalds
Die eerste naam doet me zo onwijs denken aan die serie 'Saved By The Bell'.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
Morgen Kelly Slater tegen Josh Kerr. Wordt een spannende strijd
Grutjes.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je bent een potentiële kandidaat voor FOK!-koningin. (fictie dan wel he)
Oja, het ging eerst over een pratende spiegel.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Onee, dat wat jij hebt is rossig haar
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij hebt gouden haren.
In sommige gevallen kan ik dat prima begrijpen, maar in dit geval is het voor mij een kleine moeite om het te accepteren. Mensen horen dingen van elkaar te accepteren en rekening te houden met elkaar, we moeten daar een goede balans in zien te vinden. Deze keer had ik mij in ieder geval beter op kunnen stellen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand mij bewust maakt van 'fouten' dan dat ik achteraf moet horen dat iets schijtirritant was omdat ik iets steeds deed en geen rekening kon houden ermee of het zelfs verbeteren.
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Fouten maken kun je niet op internet.
Je kunt wel negatieve aandacht trekken van users, hier kun je dan mooi mee in discussie gaan.
Ja?quote:
Ben benieuwd, ik vond de BigMac altijd wel goed te eten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die is uit het assortiment geloof ik er is nu eentje met recept uit jaren '70
Daar heeft volgens mij iedereen last van..quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die eerste naam doet me zo onwijs denken aan die serie 'Saved By The Bell'.
Jij brengt mij nog op stoute ideeën zo. Als ik iets hoor/lees over eten krijg ik honger. Zelfde als met sigaretten eigenlijk. Of bier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |