Dit gaat een legendarische NB wordenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gooi alle gevoelens maar op tafel. Dit wordt een emotionele nachtbagger!
Gegoogled en nog weet ik niet wat dat betekend.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jouw boek? Please, do elaborate.
Kom maar uit de kast. Iedereen weet dat je een man bent.quote:
Kom maar uit de kast. Iedereen weet dat je een man bent.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef Chloroform het volgende:
Alsof de NB niet altijd een sausagefest is.
Ik hou wel van een lekkere worst.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef Chloroform het volgende:
Alsof de NB niet altijd een sausagefest is.
Dat betekent, licht het toe, leg uit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Gegoogled en nog weet ik niet wat dat betekend.
Hier doe ik niet moeilijk over. We zijn gewoon allemaal mensen. Wat maakt een man anders dan een vrouw los van het uiterlijk. Liefde draait tenslotte om het innerlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef FreezePop het volgende:
Bob durft tenminste zijn semi homoerotische emoties te tonen
Vind je het goed?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat betekent, licht het toe, leg uit.
Beetje grieperig maar immer present.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij mag dat altijd!
Sommige vrouwen hier daarentegen.
Maar maar..quote:
Een beetje homoerotisch is niet lelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier doe ik niet moeilijk over. We zijn gewoon allemaal mensen. Wat maakt een man anders dan een vrouw los van het uiterlijk. Liefde draait tenslotte om het innerlijk.
Weer klaar voor een weekendje feesten. Hoe is het in het prachtige Waalwijk?quote:
Ik houd eigenlijk van alle worsten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een lekkere worst.
Regenachtig en aardbeving vrij. Als vanouds vertrouwd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weer klaar voor een weekendje feesten. Hoe is het in het prachtige Waalwijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |