Ik vond het wel grappigquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:41 schreef Chloroform het volgende:
Ja, geprobeerd om dat Holland in da Hood te kijken, maar godsamme zeg, aids op mn scherm.
Slaap zacht, Appeltjequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:41 schreef Omdatappel het volgende:
Slaap lekker allemaal, mensen die gaan slapen alles.
Ik ga zelf ook maar. Kusjes.
Grappig? Nee. Het was zelfs het stadium "zo slecht dat het grappig is" voorbij. Gewoon.. Nee. Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappigMaar volgens mij staat de helft maar op rtlgemist
Op het eind stond er bovenin 'Straks' en dan met voorstukjes van wat er allemaal ging gebeuren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grappig? Nee. Het was zelfs het stadium "zo slecht dat het grappig is" voorbij. Gewoon.. Nee. Nee.
Hoezo maar de helft?! Duurt dat programma een uur dan?!
Ik heb wat gemist zonder die kabel. Sinds kort kunnen we hier pas een schotel plaatsen.quote:
Dat had ik op een gegeven moment ook wel ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grappig? Nee. Het was zelfs het stadium "zo slecht dat het grappig is" voorbij. Gewoon.. Nee. Nee.
Hoezo maar de helft?! Duurt dat programma een uur dan?!
Als ze uit mijn provincie kwamen had ik me doodgeschaamd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat die kerels uit 'Holland in da hood' een beetje verstandelijk gehandicapt zijn?
Een beetje?! Joh, ze hebben de sociale werkplaatsen afgestruind hiervoor man.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat die kerels uit 'Holland in da hood' een beetje verstandelijk gehandicapt zijn?
Die Turk niet, maar de rest...quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
Jaa!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie kent de film 'Lars and the real doll' ? Hihihi
Kende hem niet, gegoogled en lijkt me slecht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen 'Lars and the real girl'.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja die idd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen 'Lars and the real girl'.
Lars kon zo een fokker zijn.quote:
Zo ver wou ik nou ook weer niet gaan, maar er mankeert wel het één en ander aan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een beetje?! Joh, ze hebben de sociale werkplaatsen afgestruind hiervoor man.
En er zit zelfs een kerel van 30+ bijquote:
sorry.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen 'Lars and the real girl'.
Iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En er zit zelfs een kerel van 30+ bij
Mooi stuk ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lars kon zo een fokker zijn.
Ik vond het stuk dat hij haar bewusteloos tegenkwam in bed het geniaalst.![]()
CALL 911!!!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |