quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Niet gek! Aangename schrijfstijl.
Hier in het westen ook geen last van aardbevingen gehadquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Regenachtig en aardbeving vrij. Als vanouds vertrouwd.
G-Lowquote:
Wil je me boos hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, jij mag hier niet komen.
Hehehe, jeetje zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Zo mag ik dat zien.
[..]
Ik mag niet bashen van de mods, maar ik doel op een kip.
Ik doe dit zo min mogelijk, maar af en toe kan ik het gewoon niet latenquote:
Ga je dan weer met kanker schelden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je me boos hebben?
[..]
Hehehe, jeetje zeg.
Wat bedoel je? Eindelijk een GMTA'er.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je me boos hebben?
[..]
Hehehe, jeetje zeg.
Dat was fout van me. Maar goed, fouten maken we allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga je dan weer met kanker schelden?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik doe dit zo min mogelijk, maar af en toe kan ik het gewoon niet latenIk zal in het vervolg wat meer rekening houden met de die-hard fokkers
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga je dan weer met kanker schelden?
Het staat in mijn herinnering gekrast.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was fout van me. Maar goed, fouten maken we allemaal.
Ik bedoel niks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Eindelijk een GMTA'er.
Deed dat pijn?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het staat in mijn herinnering gekrast.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoel niks.Geen haat in mij.
Het spijt me. Ik heb er nog steeds slapeloze nachten van.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het staat in mijn herinnering gekrast.
Bakkes noobquote:
Beetje samen fappen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger was het heel normaal om als man met een andere man pleziertjes te hebben. Waarom doen we er in deze tijden dan zo moeilijk over? Seks is een gratis genot.
Ik sla pagga erop.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik heb er nog steeds slapeloze nachten van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |