abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101735916
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #102

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mijsje
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. helaas is ook de zesde IUI mislukt. er wordt nu overgegaan op IVF. De informatiebijeenkomst in het AMC is op 25 mei. Begin juni is de IVF van start gegaan, en 22 augustus is de eerste punctie. 13 eicellen geoogst, waarvan 12 waren bevrucht. Eerste terugplaatsing is op 25 augustus. Helaas mislukt. Tweede terugplaatsing is op 18 november. Helaas mislukt. Derde terugplaatsing op 25 januari. Positieve zwangerschapstest, maar eindigt helaas in een miskraam. Vierde terugplaatsing op 7 april. Helaas mislukt.

prinseszondererwt
In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer... Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. April 2010: starten met IUI zonder hormonen wegens antilichamen bij de zwemmers van mijn lief. Na 6 keer IUI zonder resultaat in april 2011 IVF. Nog 2 cryo's in de vriezer.

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.

Kolonia
April 2009 begonnen met proberen. Juni 2010 de stap naar de huisarts gemaakt en in augustus voor het eerst naar de fertiliteitsarts. Zaadjes waren prima maar de samenlevingstest was negatief, conclusie: een cervixfactor. Een HSG op 29 oktober (voor de meelezers: nauwelijks pijnlijk) vertoonde geen afwijkingen, dus de cervixfactor is ons enige probleem.In principe had IUI een goede kans moeten hebben, maar helaas zijn er zes niet gelukt.Mogelijk volgt er nog één IUI en dan krijen we in september/oktober 2011 de eerste IVF-poging.

Cybell
Juni 2009 - Pil de deur uit
November 2009 - Start MMM ivm eisprong loze cyclussen (temp niet omhoog en ovutest niet posi)
December 2009 - Zaadtest 1 slecht VCM 3, Start Clomid 50mg
Februari 2010 - Start Clomid 100mg ivm geen resultaat op 50mg
Maart 2010 - Zaadtest 2 slecht VCM 0
April 2010 - Zaadtest 3 slecht VCM 9
Mei 2010 - Start Clomid 150mg en pregnyl ivm lange cyclus 100mg en start IUI
7 Juni 2010 - IUI 1, Mislukt VCM 1
Juli 2010 - Cyste verwijdering rechts, totaal torsie waarbij afsluiting bloed toe en afvoer naar eierstok
Oktober 2010 - Overgestapt naar het UMCU ivm verloren vertrouwen in oude ziekenhuis.
November 2010 - Zaadtest 4 goed VCM 66
December 2010: Cola-Screening: Geen hormonale afwijkingen gevonden bij mij
Februari 2011 - Te horen gekregen dat ik Chlamydia heb gehad, gelukkig geen schade
Maart 2011 - Vast gestelde Luteale Fase insufficientie
April 2011 - Behandel afspraak UMCU, Start IUI met Puregon/Pregnyl
April 2011 - Start 50EH puregon, langzaam groeiende eitjes, 75EH spuiten
April 2011 - Tijdens uitgangs echo na 1,5 jaar MMM er achter gekomen tussenschot baarmoeder
5 Mei 2011 - IUI 2 Mislukt VCM 1
12 Juni 2011 - IUI 3 Mislukt VCM 1
30 juni 2011 - Poli afspraak dr. Zonneveld UMCU - uitkomst: Mogelijk een poliep, en 1laags baarmoederslijmvlies.... zit me niet lekker maar weet niet wat ik er van moet denken!
14 juni 2011 - Telefonisch consult dr. Bos UMCU, er is zoveel gebeurt sinds het laatste gesprek in april, even stand van zaken en haar gedachten daarbij bespreken...
14 Juli 2011 - IUI4 start met 75EH ---- VCM0,3
Ronde na IUI4 voor een Hysteroscopie
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101735958
Oh mijn God ik weet echt niet hoe je een nieuw topic opent! Kan een Modje die link aanpassen?
Thanks!
pi_101736007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:40 schreef IslaBonita het volgende:
Bij twijfel gewoon niet doen PZE. Misschien toch voor een poging naar Belgie? Hat aantal eitjes is bij jou het probleem dus niet, de kwaliteit ook niet. Je had een prachtig embryo de laatste keer, dus ligt het misschien aan het innestelen? In Belgie doen ze assisted hatching, wat de kans op innesteling aanzienlijk vergroot. Misschien wat voor jou? :*
pi_101740555
Ik ga me even laten voorlichten en dan doe ik het denk ik wel Isla. Ik zit namelijk altijd al met een stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt dat al die hormonen in je lijf op delange duur niet goed zijn... Dit is dus wdb een mooie kans. Belgie zie ik niet zitten, lijkt mij een logistieke ramp. Is het niet, dan is het niet.
pi_101741978
Snap ik. (wou nog ff zeggen dat je alleen voor de punctie en de tp naar belgie zou moeten, de echo's kun je allemaal bij je eigen ziekenhuis in NL doen)

Maarreh....succes dan maar!
Keep us posted!
pi_101742328
Ik wist eigenlijk niet zo goed of ik een kort of lang protocol had dus ben maar eens gaan zoeken.
Maar het lijkt het lange protocol dus.
Dat betekent kennelijk dat ik van de week een ontrekkingsbloeding ga krijgen?
Goed om te weten, anders was ik me een hoedje geschrokken. :o
Wel raar dat dat niet even gezegd wordt of in de papieren staat....
pi_101743250
Thanks Isla. Ook punctie en tp in Belgie zien wij niet zitten, alleen al qua vervoer. :*

Kolonia, bij mij stond het er wel in... Slordig. Gaat het verder goed?

Ik ga dus voor kort. Vanaond al de spuiten erin, de dame in het zkh zag geen verschil in resultaat tussen lang en kort. Is puur voor de planning, zei ze. Dan vind ik het eigenlijk wel lekker zo.
pi_101743550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:42 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bij mij stond het er wel in... Slordig. Gaat het verder goed?
Gaat prima.
Zo af en toe heb ik het lekker warm. :D
quote:
Ik ga dus voor kort. Vanaond al de spuiten erin, de dame in het zkh zag geen verschil in resultaat tussen lang en kort. Is puur voor de planning, zei ze. Dan vind ik het eigenlijk wel lekker zo.
Fijn dat je kort mag!
Hoelang moet je nu prikken dan? En wanneer heb je de eerste echo?
pi_101743935
Lekker warm, waar is dat dan weer een bijwerking van?! ;)

Ik ben vandaag geweest voor de uitgangsecho, dan nu twee weken spuiten en dan al de punctie. Over een week de tweede echo. Gaat rap dus!
pi_101744383
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lekker warm, waar is dat dan weer een bijwerking van?! ;)
Ik reageer kennelijk nogal fel op de lucrin en heb van een lage dosis al opvliegers. :D
quote:
Ik ben vandaag geweest voor de uitgangsecho, dan nu twee weken spuiten en dan al de punctie. Over een week de tweede echo. Gaat rap dus!
Jeetje wat rap, je gaat mij gewoon inhalen! :D
pi_101776808
Koloon en PZE aan de spuit :P spannend dames!!
Sproet, je hangt toch zeker wel op je kop hè? Deze mini blijft plakken hoor! Fijn dat het ziekenhuis zo adequate reageert, die ervaring heb ik ook met ze met bloedverlies bij zwangerschap :Y heel fijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101776828
Lieve meiden, volg jullie op de voet en leef met jullie mee, ondanks dat ik hier niet zo heel vaak post. Ik duim heel hard dat jullie ook snel zwanger zijn, ik gun het jullie namelijk zo! :*
  zaterdag 10 september 2011 @ 09:15:48 #13
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101777230
Orea -O- :*
Be happy with the little things in life
pi_101777254
Orea... Wat balen! :*
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:29:15 #15
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_101779143
Orea :*
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_101800957
Orea. -O- :'( :*
pi_101805274
Ik zie nog steeds dezelfde mensen hier ;(

De eerste 2 pogingen IUI zijn mislukt, daarna op vakantie geweest en ben net terug, NOD is op 15-09 (verjaardag van mijn man). Als ik ongesteld word dan gaan we voor poging 3 :)
pi_101807629
pi_101808151
Ach Orea toch.... -O- :'(
Hele dikke knuffel..... :*

CA hopelijk 3x scheepsrecht!
pi_101815994
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 11 september 2011 @ 16:32:33 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101821031
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 10:07 schreef IslaBonita het volgende:
Ach Orea toch.... -O- :'(
Hele dikke knuffel..... :*

CA hopelijk 3x scheepsrecht!
Even een schaamteloze copypaste, helemaal mee eens! "*
pi_101853566
O Orea ;(

CA, hopelijk goed nieuws van jou volgende week!

Ik ben net terug van mijn afspraak met de gyn. Alle bloed was ok, zaak ook ok.
We beginnen met IUI. Ik ga volgende week provera slikken en dan hopelijk eind volgende week beginnen met spuiten.
Helaas niet meer met dat handige Puregon pennetje zoals vijf jaar geleden. IUI in mijn ziekenhuis nu met Menopur. Of misschien is dat wel standaard. Vrijdag prikinstructie.
Met een meidenkwartet
pi_101855366
Spannend Cathmar. Hopelijk is het snel raak. ^O^

@Charmed_A: jij zou zwanger terugkomen van vakantie hoor!
Ik reken erop dat het gelukt is! :Y

Dat we inmiddels een jaartje verder zijn vergeten we maar eventjes. :*
pi_101894335
Hallo allemaal,

Ik heb gedurende mijn vakantie wel meegelezen met alle ontwikkelingen hier maar had even geen 'zin' hier te posten. Er is een paar keer naar me gevraagd waarvoor dank :*

egopost/

Ik mocht dus bij de oppergyn op audientie verschijnen en bij binnenkomst zei hij meteen: 'ik zal maar met de deur in huis vallen, wij denken niet dat het verstandig is om u nu verder te gaan helpen' -O-

Ik wilde meteen in protest gaan maar hij suste me en zei: 'of u moet me weten te overtuigen dat het wel verstandig is nu verder te gaan'

Na een kort gesprek was hij gelukkig overtuigd ('mevrouw, te rationeel zijn is ook niet goed') en mag ik me 28 september (onze trouwdag notabene) melden voor uitleg planning cryo terugplaatsing. Er liggen 2 cryootjes in de vriezer. En wat zou het leuk zijn als één van deze twee zou uitgroeien tot een baby, tenslotte zijn deze nog verwekt toen Michael nog leefde.

Mochten de cryo's tot niets uitlopen ben ik ook meteen 'goedgekeurd' voor IVF pogingen 4, 5 en 6.

/egopost.

Dat we maar met z'n allen snel zwanger mogen raken en gezonde en lieve babietjes op de wereld mogen zetten. O+
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:14:23 #25
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101894417
Ik vroeg me al hoe het gegaan was, gelukkig dat je door mag gaan. Ik hoop dat snel 'jullie' wens uitkomt. Toch best bijzonder je man leeft straks voort in jullie kindje :*
pi_101894511
@Bianca: dat het circus op jullie trouwdag gaat beginnen is vast een goed teken. :*
pi_101894566
Bianca, ik zat net even terug te lezen....
Heel bijzonder zo. En wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en nu op naar de 28e!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:24:54 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101894701
Bianca wat fijn!

Moest wel even lachen om z'n uitspraak 'té rationeel is ook niet goed' :')

Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken meis, je hebt het ook wel verdiend dat er nu iets meezit :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101900959
Spannend Bianca!

Ik ga nu toch maar vertrekken richting z & g. We hebben vanochtend weer een echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien. Ik heb nog steeds wel zo nu en dan bloedingen maar gelukkig heeft dat tot nu toe dus geen invloed!!

Ik wil jullie allemaal heel snel ook daar bij me hebben, dus alle volgende pogingen zijn allemaal raak :7
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_101901183

Wow Bianca, je klinkt ook echt heel rationeel ja. Sterke vrouw :*
Hoe gaat het verder met je? :*

Spannende stap sproet-je. Heel veel plezier in Z&G :*
pi_101908570
Sproet, goed nieuws wat fijn! Veel plezier in Z&G. O+

Bianca, fijn dat je verder mag ^O^

C_A drie keer is scheepsrecht uiteraard :Y

Orea *knuffel* :*
pi_101930440
Wauw, Bianca, wat fijn dat er actie ondernomen kan worden!

Er is ook nog sperma van Michael, toch?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_101980496
Sproet. :W
Veel plezier en succes in Z&G.
Vergeet niet te genieten! :*
pi_101981300
Goede communicatie weer in het zkh, ik zou gebeld worden met de uitslag van de loting voor de behandeling. Krijg ik vandaag een telefoontje van de coördinator van het gebeuren, ik moet langskomen dan wordt het hele gebeuren nogmaals doorgesproken en dan wordt er direct geloot, zit ik daarvoor al 21/2 week in spanning _O- :')
  donderdag 15 september 2011 @ 17:18:12 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101982043
Bianca, wat fijn! :Y
Ik duim me suf dat een van deze twee het gaat worden hoor! :*

Ophelia, lekker dan... 8)7
pi_102001356
Hoi! Ik ben nieuw hier op het forum, maar moet even mijn verhaal kwijt!

Sinds ruim een jaar zijn mijn vriend en ik bezig met kindjes maken, alleen gaat dit helaas niet zo makkelijk. We zijn 2 weken terug op een eerste consult geweest bij de gyn en hebben daar een aantal onderzoekjes gehad. Nou blijkt uit mijn bloedonderzoek dat ik OOIT chlamydia heb gehad (die is niet meer actief en volgens de gyn dus vanzelf genezen?!? )! Ik heb dus geen idee wanneer enzo..en heb me sinds ik seksueel actief ben ook een aantal keer op SOA's laten testen, daar is dus nooit wat uitgekomen!! Binnenkort gaan ze via een paar gaatjes in mijn buik onder narcose een kijkoperatie doen om te kijken of mijn eileiders niet verkleeft zijn. Ik ben ZO bang dat ik jaren met chlamydia rond heb gelopen en dat veel schade heeft aangericht.. Mijn gyn gaat nu 2 weken op vakantie en moet morgen met de assistente een afspraak maken voor in oktober :S
Ik heb alle rampscenario's in m'n hoofd al afgespeeld en zoveel vragen :( :(
Heeft iemand hier ervaring mee??
pi_102008762
Wat een rust hier! :)

Appleblossom, wat vervelend joh. Geen ervaring hier, maar hopelijk brengt de operatie uikomst.

Spannend Bianca! ik duim voor je. Ook voor c_a natuurlijk!

Dag Sproet, fijn dat het goed gaat! :*

Ophelia... Dat is echt suf. Communiceren is een vak.

Koloon, hoe gaat het?!

Ik had net echo, gaat goed. Zeker tien eiblaasjes en mooi bmslijmvlies. Ze bellen straks wanneer de punctie is. Spannend weer dus.

Mijske, ik denk aan je. :*
pi_102020303
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:36 schreef AppleBlossom het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee??
Welkom hier, hopelijk ben je snel weer weg. :P

Ik heb ook Chlamydia gehad, maar uit een HSG bleek dat daar (zeer waarschijnlijk) geen schade door is ontstaan.
Er zijn hier wel meer vrouwen die Chlamydia hebben gehad, maar ik heb nog geen een keer gehoord dat daardoor eileiders verkleefd waren. Volgens mij is dat vrij zeldzaam.
Ik zou me geen zorgen maken en de kijkoperatie rustig afwachten. ;)

Edit: Even een eerdere post van mij over Chlamydia om je gerust te stellen:
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2010 20:42 schreef Kolonia het volgende:
Helaas was de test voor Chlamidya positief.
Maandag wordt er een strijkje gemaakt en die wordt op de kweek gezet.
Geen idee hoe ik eraan gekomen ben, ik dacht altijd dat mijn exen aardig braaf waren (ik was altijd de eerste of de tweede).
Gyn vertelde dat een derde ( :o ) van alle vrouwen chlamydia heeft (gehad)!
Dat vond ik nogal. :o
Maar goed: als zoveel vrouwen het hebben (gehad) hoeft dat niet per se een oorzaak te zijn voor fertiliteitsproblemen, want dan zouden veel meer vrouwen problemen hebben.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Koloon, hoe gaat het?!
Goed!
Ik heb de afgelopen dagen erge hoofdpijn gehad (ik denk door de lucrin, ik kreeg vroeger ook altijd hoofdpijn van de pil), maar sinds vandaag is die zo goed als weg.
Morgen beginnen met Gonal-F, ik ben benieuwd hoe ik me daarvan ga voelen. :)
quote:
Ik had net echo, gaat goed. Zeker tien eiblaasjes en mooi bmslijmvlies. Ze bellen straks wanneer de punctie is. Spannend weer dus.
Spannend!
10 blaasjes is een boel!
quote:
Ik ook. :*

@Ophelia, wanneer is dat gesprek nou dan?
pi_102020625
Chlamydia gehad: check! Of dat de reden is van mijn eileiders is de vraag, er is een vermoeden dat er sowieso een aangeboren afwijking aan mijn eileiders zat, en de chlamydia kan dat hebben verergert! Het kan dus wel. Maar laat je maar goed onderzoeken! Het is niet leuk, maar als dat dé reden is dat je niet zwanger wordt, dan is dat makkelijk te omzeilen (makkelijk is niet de juiste bewoording.. maar ivf is wel dé manier voor vrouwen met eileider afwijkingen).

Het hoeft niet! En als er een kleine verkleving is kunnen ze het wellicht openmaken bij de laparascopie.

PZE, aktie in de tent! 10 is mooi! :Y Gaat het prikken goed?

Bianca, dat is wel een mooie symboliek zo, ik hoop ontzettend voor je dat het gaat lukken! :*

Spannend koloon! :Y

Hier kan de vlag uit, CD 29. Op zich niet slecht, alleen een erg lange luteale fase, maar begreep dat dat niet zoveel kwaad kan. (eisprong was op dag 11 deze ronde). Op naar de 3e cryo-ronde..
pi_102022053
Welkom AppleBlossom :W
Ik hoop dat we snel weer afscheid mogen nemen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:52 schreef prinseszondererwt het volgende:

Tien is een mooi getal!

quote:
En ik ook :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:55 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Welkom hier, hopelijk ben je snel weer weg. :P

Ik heb ook Chlamydia gehad, maar uit een HSG bleek dat daar (zeer waarschijnlijk) geen schade door is ontstaan.

Same here!

quote:
@Ophelia, wanneer is dat gesprek nou dan?
Donderdag, dat viel gelukkig wel mee :)

Netjes Orea, dat de volgende ronde gelijk voorlopig de laatste mag zijn! (in positieve zin dus hè)
pi_102022702
quote:

Appleblossom, wat vervelend joh. Geen ervaring hier, maar hopelijk brengt de operatie uikomst.

Spannend Bianca! ik duim voor je. Ook voor c_a natuurlijk!

Dag Sproet, fijn dat het goed gaat! :*

Ophelia... Dat is echt suf. Communiceren is een vak.

Koloon, hoe gaat het?!

Ik ga hier heel hard duimen dat dat erwtje er nu eindelijk eens tussen zit voor jullie :*

Wat is er met mijske? Denk dat ik daar overheen heb gelezen :@
pi_102022800
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:58 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Wat is er met mijske? Denk dat ik daar overheen heb gelezen :@
We hebben haar al even niet gezien, onder een steen en zo -O-
pi_102099302
En Kolonia, het gaat het met de gonal? Ik heb daar geen last van gehad iig... Vanavond spuit ik nog 1x deca en ovitrelle en dan is het spuiten hier weer klaar. Dinsdag punctie, ik voel me heel vol en ongemakkelijk in mijn buik. Soms zelfs pijnlijk, dus ben blij dat ze bijna gaan 'oogsten'. :)
pi_102106946
Wow, goed teken PZE! Nog steeds rond de 10 folikels? Of nog wat kleintjes die meedoen?
pi_102107037
Gewoon even een :* voor jullie allemaal meiden!
pi_102108310
Weet ik niet Orea, heb geen echo meer gehad na vrijdag... Het is wel ehm... Au. :S
pi_102115017
Au is niet leuk maar wel een goed teken (tenzij overstimulatie.. hou je dat goed in de gaten?) :P vol=vol! O-) ;) benieuwd naar de score... succes alvast! Ik duim mee voor een super score! :Y :*
pi_102117612
Hou ik in de gaten hoor. Het is nu gezakt gelukkig. En met 10 follikels op de echo lijkt het mij geen overstimulatie. Ben ook heel benieuwd dinsdag... En dan opnieuw voor de bevruchtingen. :)
pi_102117887
Nee oké... Heel goed :* ik had bij de laatste ivf iets van 17 folikels (uiteindelijk 13 eitjes) maar daar hielden ze het heel goed in de gaten omdat ik best wat klachten had.. dus vandaar!

En inderdaad spannend.. je gaat van de ene spanning in de andere.. Killing hè! Eerst zijn er genoeg eitjes,... dan is er bevruchting en dan ook het liefst een zo hoog mogelijke score! En dan hopelijk heel veel cryo's.. al die extra kansen zijn zo fijn! Maar ik hoop dat je ze niet nodig hebt (of voor een 2e, 3e of 4e kindje :P ;) :* )
pi_102120541
Dank je orea, ik hoop het ook. :*
pi_102133205
PZE, alvast veel succes voor morgen!! Hopelijk veel mooie eitjes!
Met een meidenkwartet
pi_102133478
Dank je! :)
Het is wel echt anders dan vorige keer hier. Heb sinds gisteren pijn in mijn onderrug en buik, met vanmorgen zelfs bruine afscheiding. Natuurlijk het zkh gebeld en die vonden het niet zo bijzonder. Nou ja, gelukkig maar. Misschien is het juist wel een goed teken, laten we het daar maar op houden.
pi_102134273
Pze; heel veel succes morgen, ik duim voor een aantal mooie eitjes!
pi_102147557
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef prinseszondererwt het volgende:
En Kolonia, het gaat het met de gonal?
Alleen hoofdpijn, verder nergens last van. :)
De hoofdpijn van de lucrin was net weggetrokken, dus ik heb gelukkig wel een paar hoofdpijnvrije dagen gehad.
Het is allemaal voor een goed doel. :Y

Natuurlijk is het een goed teken dat het nu anders voelt dan de vorige keer!
Nu heb je gewoon 10 (of meer) prachtige follikels en straks een vriezer vol met cryo's.
Succes morgen! :*
pi_102153146
PZE, ik ben morgen aan het werk en kan ws niet online.. dus alvast heel veel succes morgen! Op naar een superscore vrouw! :* (en dan een super-bevruchtings-score en een super-plak-score! O+)

Koloon jij ook een dikke :* ... hier viel meestal na de pregnyl prik de hoofdpijn ook helemaal weg.. tot die tijd is het gewoon prut. Ik gun je je ook een super score straks! Wanneer heb je de meting?
pi_102155637
PZE, heel veel succes morgen!!
pi_102162111
Op naar een superscore morgen PZE!!!!!!!! ^O^ ^O^ ^O^
oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< (minimaal 10)
oO< oO< oO< oO< oO< (en het liefst nog wat extra)
pi_102179800
Balen. 0 eitjes na een heftige punctie. Bah.
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:45:39 #59
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102179860
Wat kut.... :N

:*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102179970
PZE wat ontzettend, ongelofelijk k*t.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102179994
Hè? Hoe kan dat dan? Bah is een understatement! :( -O- :'(
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:49:52 #62
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:49:59 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102180018
oh nee zeg. wat een enorme domper voor jullie! :*
in de haak.
pi_102180029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Balen. 0 eitjes na een heftige punctie. Bah.
Ik dacht een heel lelijk woord, dus dat zal ik maar niet posten. Wat rot zeg!
Dikke warme knuffel vanaf hier!
pi_102180054
Dat weten ze niet Orea. Hebben ze nog nooit zo meegemaakt. 8 follikels aangeprikt, maar dus allen leeg.
pi_102180288
wat een piep nieuws pze
pi_102180290
Nou zeg. Wat enorm (piep) ;( :'(
-O-
Met een meidenkwartet
pi_102180348
Nou, daar hadden we ook niet op gehoopt. *piep* -O-
pi_102180624
Pze; hè, hoe kan dat nou? Wat ontzettend k*t! In ieder geval een dikke knuffel voor jou :*
pi_102183561
Jee PZE, wat een nachtmerrie. -O- :{ ;(

En nu?
pi_102184040
Nou moe! PZE -O- :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102184113
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef Kolonia het volgende:
Jee PZE, wat een nachtmerrie. -O- :{ ;(

En nu?
Nu gaan ze overleggen in het zkh, want daar snappen ze het ook niet. Over een paar weken op gesprek over hoe we poging drie gaan doen.

Dank jullie allemaal. :*
pi_102184656
Pze wat ontzettend kl*te ;(
Hoe kan dat nou?
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:54:15 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102184986
Verdomme....

PZE... :*
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:55:54 #75
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102185052
PZE, wat enorm naar, toch! ;(
En idd, hoe kan dat nou?

-O-
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_102187691
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Nu gaan ze overleggen in het zkh, want daar snappen ze het ook niet. Over een paar weken op gesprek over hoe we poging drie gaan doen.

Dank jullie allemaal. :*
Ik hoop heel hard dat ze een verklaring vinden en het makkelijk op te lossen is.
Vanavond maar lekker hard uithuilen. Het helpt wel niet, maar misschien lucht het toch wat op. :*
pi_102188115
ach PZE wat een nachtmerrie inderdaad, zo'n heftige punctie en dan geen eitjes... -O-

veel sterkte meis :*
pi_102196674
PZE wat een nachtmerrie :( -O-

Veel sterkte :*
pi_102196837
Wat vreemd en vervelend PZE.... heel veel sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_102199893
He bah....ben er helemaal stuk van. :'( Wat is er toch veel verdriet en onzekerheid in dit topic. Helaas ook in het andere topic. PZE geen eitjes.... Miss Jones die haar kindjes heeft verloren en nu Klumsy ook al...ik word er zo moedeloos van, het is zo oneerlijk...PZE, hele dikke knuffel. Ik hoop dat ze erachter kunnen komen wat er aan de hand is. :* :* :*
pi_102200976
Jullie zijn heel lief. :*

Isla, ik vind het ook echt vreselijke verhalen. Zo erg. Weet niet wat ik moet zeggen.
Ik heb gewoon domme pech vrees ik. Maar Missjones en Klumsy... Dat is gewoon ontzettend afschuwelijk.
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:02:42 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102202104
Jeetje PZE, wat een onlooflijke klap in je gezicht lijkt me dat :{
Maar even goed uithuilen inderdaad, en dan weer door naar alweer de derde poging? Succes! :*

Ik heb niet zoveel meegepost de laatste tijd, maar wel meegelezen, hoop dat alles goed gaat met jullie en dat er snel wat goed nieuws komt hier!

Van mij gaat het helaas niet komen, ik zal morgen waarschijnlijk ongesteld worden, te oordelen naar het bruinverlies en de hoofd- en buikpijn van vandaag... en uitgerekend weer precies als mn vriend een week weg is voor congres }:|
pi_102202370
Pze wat super k*t :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_102209039
Oh nee Pze wat vreselijk oneerlijk...
pi_102211707
@PZE: geldt dit nu wel als IVF-poging nu je geen eitjes hebt?
Ik vond met Google dat sommige ziekenhuizen dan alleen de hormoonbehandeling declareren en niet de punctie.
Als dat in jouw geval ook zo is, is dat toch een klein lichtpuntje. :*

Ja, MJ en Klumsy, vreselijk. :N

Sjit LB. -O-
pi_102213841
Balen LB. :*

@kolonia: ja, het is een poging. Maar het is ook prima zo. Het moet eindig zijn. Omdat de puncties heel heftig zijn wil ik er ook niet meer dan drie. Lijkt me beter.
  woensdag 21 september 2011 @ 14:40:41 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102218835
oh echt!? ik vind het toch niet helemaal eerlijk aanvoelen, qua kans op een zwangerschap. eigenlijk zou ik ervoor zijn om het geen volwaardige poging te noemen als er nog geen sprake is van een terugplaatsing. maar goed, ik kan me wel voorstellen dat het niet te doen is om dit vaker dan een x aantal keren te moeten ondergaan. wat dat betreft is het misschien beter om bij de punctie zelf al de grens te leggen. maar toch... hoe dan ook, sterkte met 't hier weer uit op krabbelen... :*

mijsje, hoe gaat het met jou? :*
in de haak.
pi_102223180
Helaas is het verzekeringstechnisch zo geregeld dat als er een punctie is geweest, dit telt als poging..

Idem met als het misgaat als je toch zwanger bent geworden.. gaat het mis voor de 11 wk 5dagen (zoiets, sommige verzekeringen doen dit vanaf de 12 weken precies) dan telt het niet als zwangerschap en ben je alsnog de reeds gekregen pogingen kwijt. Ahava kan hier helaas over meepraten, dat was ook echt een grensgeval, maar haar telling ging gewoon door -O-

Gaat het mis net ná de 12 weken zwangerschap, al gaat het om een dag, dan gaat je teller op nul en heb je weer 3 ivf pogingen.

Pze, ik ben het met je eens, maar ook met trui.. eindig prima, maar je moet wel eerlijke kansen hebben gekregen.. ik zou er wel over in overleg gaan. En misschien afdwingen dat je goed bedwelmd wordt bij een volgende punctie... Al denk je nu: nog 1 keer en dan is het klaar, je kunt van gedachten veranderen en dan zou het wel fijn zijn als je een extra kans krijgt! Maar dit beslis je uiteraard zelf, maar is wel iets om te overwegen... :*
pi_102223771
Ik begrijp je redenatie heel goed Orea. Maar behalve de puncties (die echt niet doorsnee zijn, geloof me) heb ik ook niet een heel goed gevoel bij al die hormonen. Ik ben mezelf nu al 4 jaar aan het volproppen met troep waarvan ze niet weten wat de lange termijneffecten zijn. Dat is gewoon klaar na 3 keer vind ik. Bovendien is het punt hier ook gekomen waarop we allebei het gevoel hebben nog 1 keer aan te kunnen en daarna klaar. Maar ik snap je en ik vind het heel lief. :*
pi_102229620
:* en ik snap jou ook heel erg goed...
pi_102257877
Vanmorgen is er eindelijk geloot *O*
Het wordt IUI voor ons, en aangezien ze tijd over hadden heb ik gelijk de prikinstructie gehad en kon ik ook gelijk langs de apotheek. Handig die gevulde koelkast met logees die van niets weten :P

Nu alleen vanavond even met (8> bespreken of we deze ronde starten of de volgende.
pi_102257958
Fijn ophelia, actie! Waarom is er ook alweer een loting nodig?
pi_102258011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vanmorgen is er eindelijk geloot *O*
Het wordt IUI voor ons, en aangezien ze tijd over hadden heb ik gelijk de prikinstructie gehad en kon ik ook gelijk langs de apotheek. Handig die gevulde koelkast met logees die van niets weten :P

Nu alleen vanavond even met (8> bespreken of we deze ronde starten of de volgende.
Ophelia, gaan we tegelijk beginnen! Fijn dat je meteen prik-info kreeg. Daar moest ik apart voor terug. Maakt niet zoveel uit, maar moet wel iedere keer oppas regelen.

Ik heb Menopur. Dat hoeft toch niet in de koelkast? Even googelen.... Dat hoeft niet in de koelkast.
Met een meidenkwartet
pi_102258046
@PZA: ik snap wel dat je een eindpunt wilt in deze behandeling. Hopelijk ga je die niet halen omdat je de volgende ronde gewoon zwanger wordt. :*

@Ophelia: Wordt de IUI volledig hormoongestuurd?
Wat moet je spuiten en waarom is dat eigenlijk?
pi_102258076
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn ophelia, actie! Waarom is er ook alweer een loting nodig?
Wij doen mee aan de INeS studie, een vergelijking van effectiviteit van het normale traject met als start IUI, IVF binnen de eigen cyclus en IVF SET. Dit om te kijken of de laatste twee even effectief of effectiever zijn maar met minder tweelingzwangerschappen als resultaat.
Het waarom is hier de afgelopen maanden meer dan duidelijk geworden :'(
pi_102258085
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ophelia, gaan we tegelijk beginnen!
Ik heb Menopur. Dat hoeft toch niet in de koelkast? Even googelen....
Volgens mijn ziekenhuis hoeft alleen de Pregnyl in de koelkast. Op Gonal-F staat dat dat ook moet, maar dat bewaren ze zelf gewoon in een kast.
pi_102258163
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Wij doen mee aan de INeS studie, een vergelijking van effectiviteit van het normale traject met als start IUI, IVF binnen de eigen cyclus en IVF SET. Dit om te kijken of de laatste twee even effectief of effectiever zijn maar met minder tweelingzwangerschappen als resultaat.
Oh ja, dat had je wel gezegd. Inderdaad, we zien hier helaas waarom de studie nodig is... :(
pi_102258171
Ik heb Gonal-F en Pregnyl meegekregen, maar er werd inderdaad alleen van de Pregnyl gezegd dat het in de koelkast moest.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Kolonia het volgende:

@Ophelia: Wordt de IUI volledig hormoongestuurd?
Het is ter ondersteuning, als aanvulling op mijn eigen cyclus zeg maar. (Ik heb werkelijk geen flauw benul of het ook anders kan :P )
pi_102258179
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben het denk ik weer vergeten ( :@ ), maar wat is bij jullie nu ook weer de reden van de verminderde vruchtbaarheid?
pi_102258189
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Volgens mijn ziekenhuis hoeft alleen de Pregnyl in de koelkast. Op Gonal-F staat dat dat ook moet, maar dat bewaren ze zelf gewoon in een kast.
Deca ook, dacht ik. (heb ik wel gedaan iig)
pi_102258207
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb Gonal-F en Pregnyl meegekregen, maar er werd inderdaad alleen van de Pregnyl gezegd dat het in de koelkast moest.

[..]

Het is ter ondersteuning, als aanvulling op mijn eigen cyclus zeg maar. (Ik heb werkelijk geen flauw benul of het ook anders kan :P )
Ik heb zelf 7x IUI gehad zonder hormonen, dus het kan.
In mijn geval niet echt succesvol, zeg maar. :')
pi_102258218
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik ben het denk ik weer vergeten ( :@ ), maar wat is bij jullie nu ook weer de reden van de verminderde vruchtbaarheid?
Als jij het wel wist zou het vreemd zijn, we weten het namelijk niet :D
pi_102258281
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik heb zelf 7x IUI gehad zonder hormonen, dus het kan.
In mijn geval niet echt succesvol, zeg maar. :')
In het zkh hier doen ze dat alleen wanneer er sprake is van een cervixfactor, als er daar niets aan de hand is gaan ze gelijk voor de hormoonondersteunde IUI.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Ophelia_ op 22-09-2011 13:30:39 (rare zin...) ]
pi_102258298
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Als jij het wel wist zou het vreemd zijn, we weten het namelijk niet :D
Ah, zelfde schuitje als ik dus.
Kan goed zijn dat de IUI dan gelijk succesvol is, ik hoop het voor je! ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef prinseszondererwt het volgende:

Deca ook, dacht ik. (heb ik wel gedaan iig)
Ah, effen gegoogled: het kan maximaal een week buiten de koelkast.
Dat zou ik dus inderdaad wel koel bewaren. :Y
pi_102258400
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

In het zkh hier doen ze dat alleen wanneer er problemen zijn met de doorlaatbaarheid van het zaad, als er daar niets aan de hand is gaan ze gelijk voor de hormoonondersteunde IUI.
Bij ons was de samenlevingstest negatief, dus daarom zal het inderdaad wel in eigen cyclus zijn geweest.
Ik hoop heel hard dat de hormonen die ik nu krijg voor de IVF net dat beetje ondersteuning geeft dat nodig is en wat ik bij de IUI misschien wel tekort kwam.
pi_102258565
PZE :*

Ben niet helemaal bijgelezen, maar de rest van de dames ook een dikke knuffel :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102258617
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:31 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Bij ons was de samenlevingstest negatief, dus daarom zal het inderdaad wel in eigen cyclus zijn geweest.
Ik hoop heel hard dat de hormonen die ik nu krijg voor de IVF net dat beetje ondersteuning geeft dat nodig is en wat ik bij de IUI misschien wel tekort kwam.
In feite is dit ook nog in de eigen cyclus, alleen met de Gonal-f proberen ze een tweede follikel te laten rijpen en met de Pregnyl timen ze het moment van de eisprong. Hebben ze bij jullie niet voorgesteld om IUI met hormonen te doen? Dat doen ze hier standaard na een paar rondes zonder.
pi_102259321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hebben ze bij jullie niet voorgesteld om IUI met hormonen te doen? Dat doen ze hier standaard na een paar rondes zonder.
Nee. Ik heb er wel zelf om gevraagd, maar dat deden ze niet als er geen reden was om aan te nemen dat er iets mis was.
pi_102259408
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:01 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Nee. Ik heb er wel zelf om gevraagd, maar dat deden ze niet als er geen reden was om aan te nemen dat er iets mis was.
Fascinerend af en toe, die precies tegengestelde motivaties _O-
pi_102260169
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef klumsy het volgende:

Ben niet helemaal bijgelezen, maar de rest van de dames ook een dikke knuffel :*
Klumsy.
Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen. Ik hoop heel hard dat je morgen naar huis mag. :*
En dat je je t.z.t. hier weer komt melden en dan snel het portie geluk zal krijgen dat jullie zo gegund is. :*
pi_102260358
quote:

Klumsy :*
Post ik gewoon helemaal over jouw heen :@
Het lukt me niet om het echt onder woorden te brengen maar Kolonia zegt precies wat ik ook bedoel :*
pi_102260644
quote:

Och lieve klumsy... Natuurlijk een dikke :* terug. Ik leef zo met je mee... :'(
pi_102271126
Klums, like duh dat je niet bent bij gelezen vrouw.. Je hebt je met veel belangrijkere zaken bezig te houden nu.. Wanneer is het afscheid van je prachtige dochter? Gaan ze nog kijken wat een oorzaak kan zijn van de vroeggeboortes? Je hoeft geen antwoord te geven hoor, nu sowieso nog niet. Maar ik vroeg het me af! Ik denk aan je, al heb je er weinig aan.. het laat me gewoon niet los!

Ook dat van MJ niet, maar het komt toch nog even wat heftiger binnen als je mensen in het echt kent.. :'(

:* :*
pi_102297960
Maandag om 11 uur is de crematie van Senna.
Er zijn bij mij een aantal kweekjes en (26!!!) buisjes bloed afgenomen en verder
Zijn de placenta's voor onderzoek opgestuurd. Donderdag 6 oktober hebben we met de gyn
Die bij de geboorte van Roan was een gesprek over alle uitslagen en hopelijk krijgen we dan
Ook wat meer duidelijkheid! En dan 10 november een afspraak om te kijken hoe het gaat en hoe nu verder...
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:52:48 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102314552
Klumsy, pfffoe...... wat een heftige tijd voor jullie ;(

Ik hoop dat jullie de komende tijd een beetje doorkomen :*
alles wat ik typ klinkt stom en futiel, maar het komt er dus op neer dat ik je alle sterkte en goeds toewens :{
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:55:04 #116
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102314697
Klumsy.. :* :* Sterkte voor maandag, en alle dagen die komen gaan.. :*

Alle andere meiden hier ook een :*

En ik ben gisteren naar de gyn geweest en heb veel te vertellen, maar ben doodop, dus dat doe ik van het weekend even, ok? :)
3!
pi_102315187
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Klumsy, pfffoe...... wat een heftige tijd voor jullie ;(

Ik hoop dat jullie de komende tijd een beetje doorkomen :*
alles wat ik typ klinkt stom en futiel, maar het komt er dus op neer dat ik je alle sterkte en goeds toewens :{
Dat precies. Sterkte meid. :*
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:15:07 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102321566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Klumsy.. :* :* Sterkte voor maandag, en alle dagen die komen gaan.. :*

Alle andere meiden hier ook een :*

En ik ben gisteren naar de gyn geweest en heb veel te vertellen, maar ben doodop, dus dat doe ik van het weekend even, ok? :)
Eerst maar lekker uitrusten dan :*
  zaterdag 24 september 2011 @ 07:53:06 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102325206
Klums :*
pi_102325860
Klumsy. :*
Heel veel sterkte maandag.

Icantrix, je hebt veel te vertellen, ik hoop dat dat iets positiefs is. :*

Hoe is het bij jou LB? Nog steeds in niemandsland en trek je het een beetje? :*
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:22:47 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102326397
Mogge :)

Tja Kolonia, ik trek het nog wel, af en aan eigenlijk. Het idee dat de onderzoeken binnenkort van start gaan geeft gek genoeg best veel rust, alleen zat mijn vriend dus weer aan de andere kant van Europa voor een congres. En dan trek ik het ineens heel slecht en heb ik de halve woensdagavond lopen janken :')

Wanneer gaat de IVF bij jou eigenlijk van start? Heb je er vertrouwen in met de hormonen die je nu krijgt?

Ik weet steeds wel de grote lijnen van iedereen hier, maar ben toch nog een beetje een groentje.

En hoe staat het inmiddels met Orea? Al aan het opmaken voor een nieuwe ronde?
En PZE, hoe gaat het bij jou? Al een beetje bijgekomen van deze week?
pi_102326577
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Tja Kolonia, ik trek het nog wel, af en aan eigenlijk. Het idee dat de onderzoeken binnenkort van start gaan geeft gek genoeg best veel rust, alleen zat mijn vriend dus weer aan de andere kant van Europa voor een congres. En dan trek ik het ineens heel slecht en heb ik de halve woensdagavond lopen janken :')
Het is niet gek dat dat rust geeft hoor. Er gaat eindelijk wat beginnen, actie!
Is je vriend vaak ver weg, of is dit een uitzondering?
Kan me voorstellen dat dat nu even moeilijk is, het kan toch allemaal behoorlijk emotioneel zijn. :*
quote:
Wanneer gaat de IVF bij jou eigenlijk van start? Heb je er vertrouwen in met de hormonen die je nu krijgt?
Ik spuit al een week Gonal-F en maandag heb ik de eerste follikelmeting.
Als het goed is, is dus volgende week ergens de punctie.
Ik voel nog niet veel, dus ben best bang dat er maar weinig follikels worden gevonden, of dat er geen eitjes inzitten ofzo.
Hopelijk blijkt dat maandag allemaal mee te vallen. :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:43:29 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102326640
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:37 schreef Kolonia het volgende:
Het is niet gek dat dat rust geeft hoor. Er gaat eindelijk wat beginnen, actie!
Is je vriend vaak ver weg, of is dit een uitzondering?
Kan me voorstellen dat dat nu even moeilijk is, het kan toch allemaal behoorlijk emotioneel zijn. :*
Zie, daarom is dit topic zo fijn! Een vriendin keek me heel raar aan toen ik dat zei, die kon het zich echt niet zo voorstellen.
En mn vriend is phd-student, dus die moet een aantal keer per jaar naar congressen. Soms kan ik mee, nu helaas niet.... oO<
quote:
Ik spuit al een week Gonal-F en maandag heb ik de eerste follikelmeting.
Als het goed is, is dus volgende week ergens de punctie.
Ik voel nog niet veel, dus ben best bang dat er maar weinig follikels worden gevonden, of dat er geen eitjes inzitten ofzo.
Hopelijk blijkt dat maandag allemaal mee te vallen. :)
Ik duim voor je! :* Je weet misschien ook niet wat je zou kunnen voelen omdat dit de eerste keer is met al die hormonen?
Maargoed, met het verhaal van PZE in het achterhoofd snap ik dat je het eerst nog moet zien...
pi_102326873
Ophelia, wat fijn dat jullie voor de IUI mogen gaan! *O* Het plan was hier ook3x IUI zonder hormonen en 3x met. Heb maar 2 x IUI gedaan, toen bleken de zaadaantallen al te laag te zijn voor IUI.

Koloon, ik voelde pas wat tegen het einde van de injectieweken aan hoor. Zo' n twee dagen voor de punctie stond m'n buik op ontploffen en kon ik niet zo snel meer lopen. Je hebt nog alle tijd! ^O^

LB, dat is zooo herkenbaar. Het is al moeilijk dat andere stellen (vrienden) niet weten waar jullie doorheen gaan, en dan heb je zoveel steun aan elkaar. En als je vent dan ook nog weg moet..deze periode is gewoon emotioneel zwaar. Ik moest ook vaak weg voor werk, we hebben heel wat uurtjes lopen bellen. En heel veel smsjes gestuurd. Maar je hebt ons ook nog! :*

Incantrix, ben heel benieuwd! Maar rust eerst maar lekker uit! :*

Klumsy, nog even een hele dikke knuffel. Woorden schieten toch te kort. Maar ik denk er dagelijks aan, het is zo oneerlijk. :* :* :*

PZE, hoe gaat het met jou? Je klinkt zo nuchter, maar het moet een enorme klap zijn geweest. :*

Nog even een dikke knuffel voor Mijsje, want je leest vast mee. Jij gaat ook nooit uit mijn gedachten... :*
pi_102332730
Koloon, je hoeft niks te voelen hoor ;) meestal pas tegen de punctie dat het een wat voller gevoel wordt.. en je angst vwb geen eitjes in de folikels, het is echt zeldzaam (zoals PZE haar geval) dat er helemaal geen eitjes gevonden worden bij de punctie.. Maar het blijft gewoon een mega onzeker proces! :*

LB, maar natuurlijk is dat lastig, wel een beetje jammer dat je vriendinnen zich daar niet iets meer in kunnen inleven. Maar je hebt ons inderdaad! Lekker je hart luchten :*
pi_102339756
Koloon, neem mij aub niet als maatstaf voor punctie hoor. Veel meiden zijn in 10 min klaar, mijn rechtereierstok ligt heel onhandig tov bloedvaten en organen. Dat is pech. Geen eitjes gebeurt ook bijna nooit, ook pech dus. Komt goed bij jou!! :) en ook ik voelde pas aan het eind een volle buik.
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:46:00 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102344698
Goddorie PZE, dan heb je ook wel echt vreselijk pech he, ik had dat van die heftige punctie nog niet eens zo meegekregen.... -O-

Ik hoop dat ze in het ziekenhuis iets vinden waardoor het de volgende keer misschien wat soepeler (en succesvoller) kan verlopen :*
pi_102345278
Jep, ik ben de pechmaster. ;)
Komt wel goed, er komt goed overleg voor de volgende keer. :*
  zondag 25 september 2011 @ 07:51:09 #129
95408 Incantrix
pi_102352607
Thnx lieverds :*

Ehm, ja, ik ben dus bij de gyn geweest en ze hadden de uitslag van een deel van het bloedonderzoek.. En er is wellicht iets gevonden, tegen onze verwachtingen in :o We waren allebei nogal flabbergasted, to be honest, dus ik heb later met google nog wat info bij elkaar gezocht. Iets waar ik in dit traject geen grote voorstander van ben, eigenlijk, maar we hebben eigenlijk gewoon helemaal geen vragen gesteld enzo. Er is een (licht) verhoogde waarde cardiolipine gevonden en dat kan duiden op een auto-imuunafwijking bij mij (wikipedia zegt dat dat het antifosfolipidensyndroom heet). Over een weekje of 2 moet ik opnieuw bloed laten prikken om deze uitslag te controleren en over 3 weken mag ik me melden bij een hematoloog die dit verder op gaat pakken.

Nouja, heel spannend vind ik het, en heel dubbel. Súperfijn dat er een mogelijke oorzaak is gevonden en dat dit ook nog eens met medicijnen aan te pakken is (in die zin dat medicijnen een kans op een goede zwangerschap kunnen vergroten), maar ook wel eng want als dit zo is heb ik ook een veel grotere kans op trombose, hersen- en hartinfarct. Nouja, we gaan het zien..

Ik doe even een algemene :* meiden, ben moe en ik mag uitslapen vandaag, dus ga nog even proberen te slapen ;)
3!
pi_102353329
Wat spannend inca, ik kan me het dubbele heel goed voorstellen gezien de risico's voor jou als het inderdaad het geval is. Sterkte met wachten :*

*duimt vast voor een mooie uitslag morgen voor Kolonia

Vriend en ik hebben besloten om volgende ronde te gaan starten met de IUI, anders had ik vandaag moeten beginnen met spuiten en ik merk dat het voor hem net te snel is.
pi_102354657
Ophelia, goed dat jullie er toch voor kiezen een maandje te wachten. Het liefst wil je natuurlijk meteen door, maar daar moeten jullie allebei een goed gevoel over hebben. Het is al spannend en intensief genoeg! :*

Inca!! Wow!! Dubbel, enerzijds fijn dat er íets gevonden is en dat meds dit waarschijnlijk kunnen omzeilen zodat er een doorgaande zwangerschap kan zijn, anderzijds wel eng, de dingen waar jij nu een verhoogd risico op hebt. Ik duim voor je! :*
pi_102372730
Succes morgen koloon, ik hoop dat er veel moois zit!

Inca, wat dubbel inderdaad... Hopelijk is het op te lossen met medicatie vwb de zwangerschap.

En ophelia, goed dat jullie naar je eigen gevoel luisteren. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door prinseszondererwt op 25-09-2011 20:58:46 ]
pi_102390889
Klumsy, ik wil je heel graag laten weten dat er ook hier aan jullie gedacht wordt. Wat een onvoorstelbaar verdriet. Veel sterkte vandaag bij de crematie van Senna.

Succes vandaag Koloon!!
En Ophelia, fijn dat jullie samen hebben besloten om te wachten. Volgende ronde, dat is maar vier weekjes!

Inca, spannend ja. Wat zit een lijf toch raar in elkaar. Ik hoop dat de medicijnen goed werken voor je.

Verder iedereen :*

Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden en kan woensdag beginnen met prikken. Toch ook wel weer even spannend. Vijf jaar geleden al weer sinds de laatste IUI waardoor ik zwanger werd van mijn kleuter :o
Met een meidenkwartet
pi_102394882
Jee PZE, dat is allemaal wel pech hebben ja.
Tijd voor een beetje geluk nu. :*

@Inca: dubbel inderdaad.
Wel heel fijn dat je nu met medicijnen een veel grotere kans hebt om een zwangerschap te voldragen. :*

@Ophelia, dan mag je nog even lekker een wijntje nemen.
Vier weekjes zijn zo voorbij. :Y

Vanochtend de eerste echo gehad en het houdt niet over.
Links zes eiblaasjes, maar nog te klein.
Rechts alleen wat ieniemienie blaasjes, maar dat wordt waarschijnlijk niets.
De dosis Gonal-F wordt verhoogd en hopelijk doet dat wonderen. :)
Vrijdag tweede echo.
pi_102404204
Ik zie nu pas dat de prijzen op mijn medicijnen staan.
Een pen Gonal-F kost gewoon meer dan ¤ 1500,=.
Dat betekent dat ik voor alleen Gonal-F deze cyclus voor meer dan ¤ 9000,= wegspuit. :o
pi_102405353
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef Kolonia het volgende:
Ik zie nu pas dat de prijzen op mijn medicijnen staan.
Een pen Gonal-F kost gewoon meer dan ¤ 1500,=.
Dat betekent dat ik voor alleen Gonal-F deze cyclus voor meer dan ¤ 9000,= wegspuit. :o
De prijs die erop staat is voor het hele recept Gonal-F ;) dus al je gonal spuiten voor deze poging bij elkaar zijn 1500 :)
pi_102411618
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef Orea het volgende:
De prijs die erop staat is voor het hele recept Gonal-F ;) dus al je gonal spuiten voor deze poging bij elkaar zijn 1500 :)
Oh, dat valt weer mee dan. :D
Ik kon me al niet voorstellen dat mensen dit soort bedragen zelf konden betalen.
pi_102415221
:D dan is Gonal F nog iets betaalbaarder dan de Menopur die ik prikte (en dan ook nog op de maximale dosis :') daar was ik zeker 2500 voor kwijt :X)

Dit was je eerste echo op welke cyclus dag? Als ook links nog niet super groot was dan kan rechts zomaar wel nog meekomen hoor, met een hogere dosis! Bij mijn 3e ivf (van muppet) had ik bij startdosis maar 7 folikels ofzo op dag 7/8 stimuleren (en die waren ook maar een mm of 8 ofzo) en uiteindelijk 17 folikels op dag 15 (na verhogen tot maximaal op dag 7 ;)), en met de punctie op dag 17, 13 eitjes :) Dus hoop houden! (hier waren er toen 11 bevrucht, 2 teruggeplaatst en 7 goed voor invriezen.. Aardige score!)
pi_102415536
Orea, jullie maken nu eerst de cryo's op en daarna hebben jullie nog 3 IVF pogingen?

Kolonia, komt vast goed zoals Orea zegt. Hoop houden hoor! Ik duim voor je :*
The way you rock'n'roll
pi_102430421
Je bent verplicht de cryo's op te maken voor je door mag met IVF. Maar we hebben inderdaad weer 3 IVF-en :)
pi_102430801
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Dit was je eerste echo op welke cyclus dag?
Goeie vraag, hoe moet ik tellen? Ben nog een newbie in IVF-land. :')
Vanaf de eerste dag dat ik Gonal spoot? Dan was gister dag 10.

Links was wel groter dan rechts (3 groter dan 10mm en 3 kleiner, waar rechts nauwelijks iets te zien was). Maar ik heb altijd al gezegd dat ik geen vertrouwen in rechts heb, dat ik het gevoel had dat die eierstok het niet goed deed. Nu blijkt mijn gevoel te kloppen.
Maar we zullen vrijdag wel zien of er een inhaalslag geweest is. :)
pi_102432544
Orea, heb jij niet binnenkort een cryo-tp?

Bianca, heel veel sterkte morgen.
Het zal toch een dag zijn met een dubbel gevoel. :*
Hopelijk heb je snel de cryo-tp.

Hoe is het nu met jou PZE?

Mijsje. :*

Klumsy. :*
pi_102432607
Ik moest de laatste keer wel 17 dagen prikken voor er eindelijk gepunctied kon worden.. Ik ben ook benieuwd, hoop dat je vrijdag wordt verrast :)

Hier is links de 'mindere' kant.. Maf :)
pi_102432733
Ik heb zaterdag de tp.. En wordt vandaag besproken in het team omdat het erg problematisch wordt om IVF te doen met mijn rechter hydrosalpinx. Aangezien die zo groot is dat mijn eierstok met geen mogelijkheid te zien is. Zelf heb ik maandag afspraak bij mijn gyn... :)
pi_102432995
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:19 schreef Orea het volgende:
Ik heb zaterdag de tp.. En wordt vandaag besproken in het team omdat het erg problematisch wordt om IVF te doen met mijn rechter hydrosalpinx. Aangezien die zo groot is dat mijn eierstok met geen mogelijkheid te zien is. Zelf heb ik maandag afspraak bij mijn gyn... :)
Ik ga heel hard voor je hopen dat de cryo/s gewoon aanslaat/n en er niets gedaan hoeft te worden aan je eierstok. :*
Hoeveel cryo's heb je nog in de vriezer?
pi_102433296
Nog 3 :) dus nog 2 kansen..
pi_102443859
Nou ik mag terug naar mijn eigen gyn, er zal eerst geopereerd moeten worden voor een eventuele IVF. Gelukkig had ik die afspraak al staan, als een van de cryo's het niet wordt gelijk aktie...

Kan er ook nog wel bij...
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:27:35 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102444321
Ow shit... :{
Nu maar hopen dan dat de Cryo(s) blijft (blijven) plakken. :Y
pi_102449697
Sjit Orea.
Nu ga ik nog harder voor je duimen dat de cryo's leker blijven plakken. :*
Heb je in deze tp's wel vertrouwen?
pi_102450295
Orea. Balen! Zaterdag moet gewoon DE dag worden voor jullie. Ik duim alvast!
Met een meidenkwartet
pi_102450655
Heel eerlijk? Nee.. ik heb nu in totaal 7 cryo's teruggeplaatst gekregen (3 voor Leia's ivf.. afgelopen 2 maanden 4 :)) en 4 verse (daarvan was alleen Leia een plakker)...

Cryo's geven wel een veel mindere kans dan een verse terugplaatsing (cryo ongeveer 10% kans, verse rond de 25%) en het is gewoon een kwestie van geluk hebben. Maar gek genoeg heb ik geen vertrouwen in de cryo's... (terwijl Sproet nu kindje 2 krijgt van een cryo, haar eerste, mini-sproet, is ook een cryo.. Saffier heeft Ylana O+ die ook een cryo was.. Tico's eerste is van een cryo.. het kán! Maar hier blijven ze tot nu toe niet plakken...)

Nou ja.. het is gewoon even slikken. We hebben nog 3 pogingen + cryo's en misschien blijft 1 van de 3 cryo's wel plakken :) het is gewoon even een domper, dat dat gezeik om die eileiders, waarvan ik dacht dat het opgelost was in 2004, en in mijn zwangerschap uiteindelijk ook voor heel veel problemen zorgde, nu wéér lopen te etteren...

Enfin.... het is gewoon even prut. Ik mag van mezelf vanavond even balen ;) en morgen grijp ik mezelf weer bij elkaar en ga ik gewoon weer verder. Kansen genoeg, maar al die extra stappen zijn gewoon weer even -O-
pi_102451156
Ja jen was een cryo. Een van de slechtste in de hele serie. Ik had ook geen hoop bij cryo's meer hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102451533
pi_102451547
Het is misschien ook nog steeds het ongeloof dat het sowieso nog steeds kan, elke tp. :) met Leia had ik ook echt zo niet het idee dat het nog kon... na al die tijd.. en toch bleef dat wonderkind plakken. Dus elke maand heeft gewoon eigenlijk gelijke kans. 50%. Het lukt wél of het lukt niet ;)
pi_102451586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zeg, doe jij eens even 100 x een :* terugnemen... ;) :*
pi_102455347
Orea, ik ga heel hard hopen dat de tp zaterdag voor een heel leuk broertje of zusje voor Leia gaat zorgen :*
  woensdag 28 september 2011 @ 09:53:13 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102469004
Klumsy, hopelijk heb je maandag een mooi afscheid gehad.... ik krijg in elk geval een brok in mijn keel van je sig O+ ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Orea het volgende:
Dus elke maand heeft gewoon eigenlijk gelijke kans. 50%. Het lukt wél of het lukt niet ;)
Hou dat vast! Lijkt me zo naar om er geen vertrouwen in te hebben, maar je wéét dat het kan! :*
Maar wel enorm balen dat je geopereerd moet als het na deze cryo's niet lukt -O-

Kolonia, ik hoop voor je dat de extra dosis hormonen nog een boost geeft zodat je een goeie punctie kan krijgen. Wel heel frappant inderdaad dat je zelf al dacht dat rechts niet goed meedeed :o

Cathmar, spannend! Ook voor jou al eerder succes behaald dus, dat lijkt mij toch een goed vooruitzicht :) Succes!

Ophelia, nog een paar weekjes wachten dus.... balen, maar wel heel begrijpelijk. Jij moet die hormonen spuiten, maar je moet het proces toch met zn tweeën door. Hopelijk stappen jullie er volgende maand fris in!

En Incantrix, jeetje wat dubbel zeg. Het lijkt me een opluchting dat er 'iets' is gevonden, en dat er wat gedaan kan worden zodat je je zwangerschap kan voldragen! Maar het idee dat je verhoogd risico hebt op allerlei enge dingen.... :{ Ik duim dat de hematoloog je daar binnenkort wat gerust over kan stellen.

Goed, dat allemaal gezegd hebbende neem ik mij nu voor wat regelmatiger bij te lezen en posten :') Best lullig om iedereen even zo af te strepen. Wel gemeend though ;)
pi_102479959
Vraagje, heeft iemand hier weleens pijn gehad een week na de punctie? Ik had namelijk net bijna geen last meer, maar gisteren werd het ineens erger. Als het niet beter wordt laat ik er vrijdag even naar kijken... Misschien herkenbaar voor iemand?
pi_102484835
Afscheid maandag was erg fijn... gewoon met z'n tweetjes...
( al hadden we dat al genomen toen ze nog een uurtje bij ons lag, echt zo een fijn moment O+ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102490105
PZE, daar heb ik geen ervaring mee.. ik zou het zeker even aankaarten! Hier werd het altijd minder, de last na de punctie en kwam het niet terug.. Maar ze hebben natuurlijk wel flink moeten wroeten bij je..

Klums O+
pi_102490197
Klumsy mooi O+ :*
pi_102502653
Ik kom hier bijna nooit meer, maar af en toe lees ik even bij... en ik schrik dan elke keer van alle namen die ik hier nog steeds tegen kom... en alle nare verhalen... wat een narigheid toch dat jullie allemaal zo lang moeten wachten op jullie fel gekoesterde wens... kan daar erg verdrietig van worden. Dus gewoon even heel veel sterkte van mij...
pi_102502688
Klumsy :*
Wat waardevol, dat mooie plaatje.
Met een meidenkwartet
  donderdag 29 september 2011 @ 10:50:05 #164
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102506073
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:42 schreef klumsy het volgende:
Afscheid maandag was erg fijn... gewoon met z'n tweetjes...
( al hadden we dat al genomen toen ze nog een uurtje bij ons lag, echt zo een fijn moment O+ )

SPOILER
wat een mooie, perfecte voetafdrukjes klumsy... O+ en wat ontzettend verdrietig toch dat die voetjes niet verder met jullie mee mochten groeien en lopen... ;( :*
in de haak.
pi_102506273
Prachtig Klumsy. O+
pi_102508763
Och die voetjes ;( Wat ontzettend mooi dat jullie die twee afdrukken hebben O+
pi_102514878
Oh, Klumsy, wat een mooie afdrukjes... ik lees nog maar weinig mee op Fok, maar oooh, wat was ik geschrokken van jullie nieuws... wat erg! Heel, heel, heel veel sterkte gewenst voor jullie... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_102541929
Net 2e FM gehad: links 6 blaasjes en rechts doet niet mee.
Vanmiddag hoor ik of de dosis Gonal-F nog even omhoog moet en of de punctie maandag of dinsdag is.
pi_102547346
Hmm Koloon, balen van je rechterkant.. benieuwd of je nog even moet opkrikken.. en dan ma of di de punctie! Zie je er erg tegenop? Spannend!
pi_102555618
Dosis blijft hetzelfde en de punctie wordt dinsdag.
Ik zie er niet tegenop, als het pijnlijk is is dat maar een kwartiertje.
We zien wel. :)

Succes met ontdooien en de TP morgen.
Ook als je er geen vertrouwen in hebt, kan zo'n eskimootje maar mooi blijven plakken. :Y
pi_102557357
Dat is een goede instelling! Ik vond alle drie de keren goed te doen, je hobby wordt het niet en ja het is echt wel pijnlijk... maar te doen :)

En dank je wel, we gaan het maar weer zien over 1,5 week. Ik ga deze ronde niet vroegtesten dus op zijn vroegst 11 oktober meer duidelijkheid!
pi_102558472
Kolonia, succes dinsdag. Komt goed! :*

Orea... Ik hoop op een mooi ontdooid eskimootje. :*

Tierrr en Jose: long time no see. :W
pi_102576161
Orea, veel succes straks! Ook al heb je er zelf wat minder vertrouwen in, ik ga heel hard duimen
Op een mooi broertje of zusjes :*
pi_102576708

Ze zijn wéér allebei goed ontdooit.. daar ligt het toch echt niet aan... PLAKKEN motten ze ;)

Straks ophalen en eens bedenken wat we daarna gaan doen met dit mooie weer..
pi_102576750
Orea succes vandaag! ^O^
pi_102577145
Orea gaat haar kindjes ophalen!!!!! *O* *O* *O*
Succes en geniet van je je dag!

Koloon, punctie is goed te doen hoor. Is zo voorbij.

PZE wat vervelend die pijn. Hier nooit gehad. Gaat het al beter? En heb je er gister nog naar laten kijken?

Klumsy, werd weer verdrietig na je post met die mooie foto. Ik denk heel vaak aan je. Dikke knuffel. :*
pi_102577668
Heel erg veel succes vandaag Orea! *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102579196
Orea, wat fijn weer! *O*

Isla, dank je. Het was ineens over donderdag. Maar het was echt heftig, geen idee hoe dat kan... Laten we het maar houden op de nasleep van een ongewone punctie.
pi_102579372
Orea, heel veel succes!! *O* :*
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:23:48 #180
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_102581131
Bijnnnna half 2.....
Blijf plakken bij Orea kids!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:29:09 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_102581262
Ik gooi 'm er gewoon nog een keer in Orea! :*
pi_102581869
Succes Orea! Duim duim duim....

TM :D
Met een meidenkwartet
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:10:59 #183
95408 Incantrix
pi_102582221
Orea!! *O* :*
3!
pi_102582900
:D! Daar issie weer!

Ze zitten erin... een 7 cellige en een compactie! We hadden een dwarsligger :') één wilde niet uit de katheter :P (is me in heel mijn terugplaatscarriere nog nooit gebeurt :D) Stickydust FTW! We zeiden al dit gaat hem vast worden, leuk verhaal voor later ook weer.. ;)

Enfin, dat deel zit er weer op. Now we wait... (again...)
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:50:20 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102583057
:D twentemeisje! :D da's wel een heel mooi plaatje inderdaad.

orea, dat er maar een heeel goed plakkertje bij mag zitten. ^O^ :*
in de haak.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:52:12 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_102583095
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:42 schreef Orea het volgende:
:D! Daar issie weer!

Ze zitten erin... een 7 cellige en een compactie! We hadden een dwarsligger :') één wilde niet uit de katheter :P (is me in heel mijn terugplaatscarriere nog nooit gebeurt :D) Stickydust FTW! We zeiden al dit gaat hem vast worden, leuk verhaal voor later ook weer.. ;)

Enfin, dat deel zit er weer op. Now we wait... (again...)
Die kwam al met een soort van plakstrips dan? Die zit dus gewoon kei goed vast nu. Wordt wat over 9 maanden. Orea die op 42 wk loopt omdat de kleine er niet uit wil.
pi_102583275
*O* Orea hoop zo dat ze blijven plakken! :*
pi_102583361
* Labelloo gooit er ook even een tube lijm tegenaan!! :)
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:47:21 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102584175
Spannend Orea. Ik duim ook meer voor een plakkertje!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:59:21 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102584351
Orea, dit wordt um!!
pi_102586338
Ah, een eigenwijze. Leuk!
Dit gaat 'm worden hoor!
Heb je al een werknaam, of wordt het sticky?
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:27:38 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102608474
Orea :D wel een goed teken inderdaad!

Kolonia, voor jou is dinsdag dus een spannende dag! Wel naar dat rechts echt niet mee blijkt te doen :{
pi_102619445
kwam een filmpje tegen op internet en had even de behoefte om iedereen hier een knuffel te geven :*

http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html
pi_102619642
Kolonia ik ga duimen voor een mooie score dinsdag!

Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Ben ook erg benieuwd hoe veel tijd er tussen moet zitten voor we weer de mmm in mogen...
Voor sommige in onze omgeving iets waar we nog helemaal niet mee bezig moeten zijn,
maar m'n hele lijf hunkerd naar een klein wondertje...
pi_102619990
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:

Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Ben ook erg benieuwd hoe veel tijd er tussen moet zitten voor we weer de mmm in mogen...
Voor sommige in onze omgeving iets waar we nog helemaal niet mee bezig moeten zijn,

Lieve Klumsy, alleen jullie weten wat voor jullie goed voelt. Een wondertje is je zo gegund :*
pi_102622540
quote:

Wat bizar, dat anderen daar wat van vinden! Ik kan me héél goed voorstellen dat je juist wél door wilt! Gelukkig beslissen jij en je meneer dat! Ik hoop dat het voorspoedig mag gaan.. :*

Koloon, geen werknamen eigk dit keer.. eerst maar eens een plakkert, dan verzin ik wel een leuk naampje ;)
pi_102623453
quote:
Dank!
quote:

Het is voor veel mensen maar goed dat ze zich niet in jullie situatie kunnen en hoeven verplaatsen.
Jammer alleen dat ze dan wel denken een mening te moeten hebben en ventileren.
Probeer je er niets van aan te trekken, jullie weten wat goed is. :*
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:30:47 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102623639
Klums, ik kan mezelf zo goed voorstellen dat je verlangen nu alleen maar groter is geworden en je daar zo snel mogelijk weer mee aan de slag wilt. Trek jezelf niets aan van anderen, doe wat voor jullie zelf het fijnste voelt :*
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:21:12 #199
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_102627173
Klumsy :* Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest van de meiden. Doe dat waar jullie je goed bij voelen en wat anderen denken laat ze lekker in hun vet gaar koken..
pi_102627969
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
Klumsy :* Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest van de meiden. Doe dat waar jullie je goed bij voelen en wat anderen denken laat ze lekker in hun vet gaar koken..
Dit Klumsy.... ik gun het jullie zo!
Met een meidenkwartet
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:33:36 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102628153
quote:

In jouw lijf hadden dan ook nog twee wondertjes moeten groeien ;(
En wat betreft een volgende keer.... het enige dat me daarbij van belang lijkt, is wat de arts ervan zegt en vooral hoe jullie gevoel daarover is. Andere mensen zouden zich daarover niet moeten uitlaten :N
pi_102636266
Orea; ik duim voor een plakker :*

Kolonia; balen dat één kant niet mee doet. Ik duim voor een punctie die goed te doen is en een mooi resultaat. Succes voor jou!

Klumsy; wat ben je toch een sterke vrouw, petje af hoor! En jullie moeten verder gaan wanneer voor jullie de tijd rijp is. Of dat nu is of over een paar jaar, dat kunnen alleen jullie bepalen. Iig succes deze week met de uitslagen :*

Pze en mijsje; hoe is het met jullie? Denk regelmatig aan jullie, hoop dat het goed gaat :*

Ik vergeet nu vast allemaal lieve meiden hier, sorry. Iig een :* voor jullie!
pi_102641353
Wij trekken ons ook niks aan van wat andere denken te moeten vinden, maar het is toch jammer...

Alsof ze denken dat een ander kindje Roan en Senna zou kunnen vervangen :?
Het verdriet van hun verlies zal altijd blijven... Dat staat los van het verlangen naar een kindje dat je vast kan houden en mee kan knuffelen enzo.

Dus hopelijk goed bericht donderdag en dan wachten tot we groen licht krijgen van de gyn om verder te gaan :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:44:08 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102647493
Ik hoop dat jullie donderdag goed bericht krijgen Klumsy. En laat die andere mensen maar praten, al is dat makkelijker gezegd dan gegaan. Volg je hart. :*
pi_102651048
quote:

Dat kan ik heel erg goed begrijpen :*

En jullie moeten vooral doen wat goed voelt voor jullie!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_102651102
Orea ik ga weer in duimstand :*
pi_102651389
Dank!

Vandaag de afspraak met mijn gyn gehad. Wat een fijne man is het toch ook. Als deze en komende, laatste, cryo niet lukken maken we direct een afspraak voor een volledige tubectomie (eileiderwijdering) en dan halen ze de clips ook meteen weg (branden ze de boel dicht). De wachttijden vallen mee, zo'n maand. En dat is prima. Het is fijn te weten dat het vrij vlot kan allemaal, niet dat ik na de cryo's nog eens máánden moet wachten voordat er weer aktie is.

Bij hydrosalpinxen kiezen ze er vaak voor om alleen maar af te klippen (is bij mij gebeurd in 2004) en dat is vaak afdoende. Bij mij is ws onder invloed van hormonen de hydro nóg meer op gaan zetten in Leia's zwangerschap al.. en daarom is dit niet meer afdoende.

Hij ging keihard meeduimen dat de volgende keer dat ik kom ik gewoon voor zwangerschapscontrole kom :) heeft nog even gekeken (sowieso naar de hydro's) maar kon mooi in mijn linkereierstok de corpus luteum zien (gele lichaam, waar ei is gesprongen en wat zorgt voor afgifte progesteron) baarmoederslijmvlies was zo'n 7,3.. ook prima (dat was vorige week 5,8 en dat leek me zo weinig.. de kliniek vond het echter genoeg.. het is dus nog mooi bijgetrokken)

Meer kon hij uiteraard niet zien, maar dit was al even fijn. Ik mag gewoon onder controle bij hem komen als ik weer zwanger ben. Heel fijn! En nu maar hopen dat die hele operatie gewoon niet nodig blijkt.. maar ik ga eruit van wel (dan valt het alleen maar mee als het anders blijkt)
pi_102651546
Klinkt fijn allemaal, Orea!
Ook goed om te weten dat er straks ook gelijk actie kan worden ondernomen!
Al hoop ik uiteraard dat het niet nodig is en dat je idd voor zwangerschapscontrole kan gaan!
*duim*duim*duim*
pi_102653094
Fijn dat het zo'n fijne afspraak was Orea.
Ik duim met hem mee. ^O^
pi_102654705
Klinkt als een goed gesprek Orea. Ik hoop dat de operatie niet nodig gaat zijn en je gewoon zwanger bent! :*

klumsy; ik duim donderdag mee voor goed nieuws!
pi_102679898
Kolonia succes vandaag :*
pi_102679989
Soms is het net biologie-les hier :@
Maar Orea, fijn dat je een goede gyn hebt. Zo behulpzaam en geduldig. Ik hoop mee dat je die operatie gewoon niet nodig gaat hebben!
Met een meidenkwartet
pi_102680211
Kolonia; heel veel succes vandaag!
pi_102681160
Koloon, you go!! Succes, ik denk aan je!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:41:50 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102681808
kolonia, zet 'm op!

orea, ik heb misschien iets gemist, maar dat dichtbranden/weghalen he, gaat neem ik aan over één van je eileiders, niet allebei toch?
in de haak.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:42:42 #216
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_102681838
Koloon succes vandaag!!
pi_102682357
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:41 schreef trui het volgende:
kolonia, zet 'm op!

orea, ik heb misschien iets gemist, maar dat dichtbranden/weghalen he, gaat neem ik aan over één van je eileiders, niet allebei toch?
Jawel, gaat om beide. Ze zijn nu al beide dichtgeklipt. Beide hebben dermate verklevingen en misvormingen dat spontaan zwanger worden sowieso al uitgesloten is. Maar doordat er vocht in zat moest het afgeklemd worden, aangezien dat vocht er via mijn baarmoeder uit kon en dat een innesteling kan tegengaan.

Afklippen is dus normaal afdoende, maar omdat 1 van beide eileiders zo 'aktief' is (en mega groot.. 20 cm ongeveer..) is er niks meer van mijn eierstok te zien omdat die eileider ervoor zit.

En als ze dan toch gaan opereren, dan gelijk beide eileiders weg. Omdat ze toch beide niet functioneren :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:06:15 #218
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102682617
ah, ok. maar de 'stokken' blijven dan wel zitten?
in de haak.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:19:06 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102683027
Orea, fijn dat de gyn snel wil doorpakken mocht het nodig zijn. :Y

En Klums, ik kan me zo goed voortstellen dat je met heel je hebben en houwen naar nog een zwangerschap hunkert. :Y
En het is ook niet zomaar gezegd dat het volgende week weer raak is toch? En hoe lang moet je dan wachten voor men het wel acceptabel vindt? 1 maand? 2?
pi_102683055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:06 schreef trui het volgende:
ah, ok. maar de 'stokken' blijven dan wel zitten?
Yup eierstokken zijn prima in orde en blijven. Gaat puur om de eileiders :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:26:52 #221
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102683254
gelukkig! het klonk zo definitief...
in de haak.
pi_102686663
Hallo allemaal :* en een extra :* voor Klumsy, Orea en PZE.

Ik lees echt wel dagelijks mee hier dames, maar heb niet altijd 'zin' of energie om iets te posten.

Hier weer een update van mijn kant: inmiddels afgelopen woensdag, vrijdag en vandaag voor een echo geweest. Cyclus na miskraam is nogal onregelmatig (na miskraam 6 weken, toen 21 dagen toen 23 dagen tot mentruatie) en het is even de vraag of een cryootje in mijn eigen cyclus terug geplaatst kan gaan worden of dat ook hier weer hormonen aan te pas moeten komen.

Woensdag heel dun bms, vrijdag 3,3 vandaag 4,6 er zat iets groots in mijn rechter eierstok maar of dat nou een follikel was of een cyste van de vorige keer?? Niemand die het weet en vandaag konden ze dit iig niet meer vinden en was de grootste follikel 1,1 cm. Donderdagmiddag weer terug voor maar weer eens een echo.

To be continued. :*
pi_102693761
Thanks voor de succeswensen, het heeft geholpen. :D

De punctie gehad en het was een eitje.
Tuurlijk voelde ik het wel, maar het was niet pijnlijk. Meer een beetje een raar gevoel.
De twee blaasjes rechts waren toch iets gegroeid en hebben ze voor de zekerheid ook maar aangeprikt.
Resultaat: zeven eitjes! *O*
pi_102693865
@Bianca: fijn dat ze je zo strak monitoren.
Hopelijk vinden ze het goede moment en ben je binnenkort PUPO. ;)
pi_102694447
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef Kolonia het volgende:
Thanks voor de succeswensen, het heeft geholpen. :D

De punctie gehad en het was een eitje.
Tuurlijk voelde ik het wel, maar het was niet pijnlijk. Meer een beetje een raar gevoel.
De twee blaasjes rechts waren toch iets gegroeid en hebben ze voor de zekerheid ook maar aangeprikt.
Resultaat: zeven eitjes! *O*
7 eitjes is prachtig! Daar had ik 3 ivf pogingen voor nodig. Ik zeg; samen pupo? :)
pi_102695508
Kolonia; fijn dat de punctie is meegevallen en wat een goed resultaat! Ik ga duimen voor mooie bevruchtingen. Rust jij maar goed uit, laat je lekker verwennen en ga je te buiten aan al dat wat je dalijk 9 maanden lang niet meer mag!
pi_102695770
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:05 schreef bianca en michael het volgende:
7 eitjes is prachtig! Daar had ik 3 ivf pogingen voor nodig. Ik zeg; samen pupo? :)
Ja, gaan we doen! :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef Poezebeest het volgende:
Kolonia; fijn dat de punctie is meegevallen en wat een goed resultaat! Ik ga duimen voor mooie bevruchtingen. Rust jij maar goed uit, laat je lekker verwennen en ga je te buiten aan al dat wat je dalijk 9 maanden lang niet meer mag!
Ik heb alleen een beetje een beurs gevoel in mijn buik, dat is alles.
Uitrusten en laten verwennen is dus niet nodig, maar te buiten gaan had ik wel in de planning. :D
Voor vanavond heb ik me, na weken van onthouding, één glaasje wijn toegezegd om het goede resultaat te vieren.
Daar ga ik heerlijk van genieten, want hopelijk mag dat de komende maanden niet meer. :Y
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:53:26 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102696759
Kolonia, wat fijn dat je direct een mooi resultaat had! ^O^ Geniet van je wijntje!

Bianca, nog afwachten dus, maar inderdaad wel goed dat ze het zo goed bijhouden. Hopelijk donderdag bemoedigender uitslagen...

Orea, ik duim mee met de gynaecoloog! Wat fijn dat hij zo met je meedenkt en -hoopt O+
pi_102697611
Kolonia; ookal heb je geen pijn en hoef je niet te rusten, je moet je wél laten verwennen, dat helpt bij de innesteling straks ;-) En je hebt een goede reden om je wederhelft even goed voor je te laten zorgen en die kans moet je natuurlijk met twee handen aangrijpen, hihi.
pi_102698286
Kolonia 7 eitjes *O*
Bijna PUPO O+

Straks een boel meiden PUPO hier *O*
pi_102698312
Koloon!! Lucky number 7 :) wat fijn dat de punctie mee viel! Lekker genieten van je wijntje, 2 kan ook geen kwaad vanavond hoor ;)

Hopelijk je laatste inderdaad voor lange tijd!! :*
pi_102712532
Wel een gek idee: als alles goed gaat en er een (of meer) bevruchting(en) is/zijn, ben ik vrijdag gewoon PUPO. O+
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:25:09 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102712714
En dan ga je voor een juni-kindje O+ die zijn heel leuk :Y ;)
pi_102713180
En voor een mooie tijd voor zwangerschapsverlof. :Y)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:38:21 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102713529
Klinkt goed :Y ik doe mn best om met je mee te doen ;)
pi_102723052
Juni beebs O+

Mijn verlof was bij Leia wel heel fijn inderdaad... vanaf juni (was 10 augustus uitgerekend) en beviel 28 juli... Heerlijk de hele zomer door! :Y (toen hadden we nog een zomer :'))
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:31:30 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102742588
Ja, nu moet je voor een verlof met zon misschien bevallen in oktober of november ofzo :')

Ik loop echt met zo'n ongemakkelijk gevoel rond :X al 2 dagen een opgeblazen, kramperige buik en een rug alsof ik ongesteld ben. Had mn eisprong eergisteren al verwacht, maar de temperatuur is nog laag.
Heb ik 1x eerder gehad, en in die cyclus had ik ook een positieve test (en dezelfde dag ongesteld geworden), dus ik ben wat gespannen :')
pi_102742784
Ik duim voor je, Kolonia. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_102746912
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik duim voor je, Kolonia. O+.
Lief! O+ Dank je. :*

Spannend LB.
Ik hoop voor je dat het een goed teken is. :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Kolonia op 05-10-2011 21:13:16 ]
pi_102747159
Kolonia, wat fijn dat het goed ging en ik hoop dat het vrijdag dan gaat gebeuren voor jullie!!

Juni kindjes O+

Vanochtend mijn eerste echo gehad. Maar 1 mini eitje rechts. Links helemaal niets.
Anywaysss, vrijdag nog een keer terug voor een echo, maar het zal we dinsdag/woensdag worden voordat poging 1 gebeurd.

Ik zweet trouwens echt enorm, heel de dag door. Stomme hormonen.
Met een meidenkwartet
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:04:14 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102752529
Oei Cathmar, niet waar je op gehoopt had natuurlijk.... maaaaar bij Kolonia was het ook nog mooi bijgetrokken he :) Eerst maar eens kijken wat het vrijdag wordt.
pi_102753946
@Cathmar, jij doet toch IUI?
Is het dan wel de bedoeling dat er meerdere eitjes groeien?
pi_102754295
Inderdaad iui. Het moet er ook maar 1 zijn, maar er was ook echt maar 1 blaasje en in mijn herinnering was dat 5 jaar geleden anders. En uhh... ik ging er gewoon van uit dat het iets sneller zou gaan. Neemt niet weg dat ik al lang blij ben dat het werkt en goed gaat!
Met een meidenkwartet
pi_102754523
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef Cathmar het volgende:
Inderdaad iui. Het moet er ook maar 1 zijn, maar er was ook echt maar 1 blaasje en in mijn herinnering was dat 5 jaar geleden anders. En uhh... ik ging er gewoon van uit dat het iets sneller zou gaan. Neemt niet weg dat ik al lang blij ben dat het werkt en goed gaat!
Alle goede dingen komen langzaam. :Y
Ik hoop voor je dat er een mooi ei in blijkt te zitten en je eerste IUI raak is. :*
pi_102754546
Ik kan me voorstellen dat dat wat tegenvalt Cathmar. Maar wat LB al zegt, het kan soms best snel gaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:29 schreef Kolonia het volgende:
@Cathmar, jij doet toch IUI?
Is het dan wel de bedoeling dat er meerdere eitjes groeien?
Tegen mij werd gezegd dat ze mikken op 2 of maximaal 3 zodat de kans dat het raak is wat groter is.
pi_102754567
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Alle goede dingen komen langzaam. :Y
Ik hoop voor je dat er een mooi ei in blijkt te zitten en je eerste IUI raak is. :*
Vooral dat laatste!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:48:05 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102754861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef Cathmar het volgende:
Ooh dan had ik dat helemaal niet goed begrepen, dat het er maar 1 moest zijn :')

[/n00b]
pi_102754985
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ooh dan had ik dat helemaal niet goed begrepen, dat het er maar 1 moest zijn :')

[/n00b]
Maar is het niet zo dat er in een standaard cyclus meerdere eicellen rijpen maar dat er gewoonlijk maar één springt?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:52:20 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102755057
Ja, ik geloof dat er een heel aantal rijpt, en dat de beste van dat stel ook daadwerkelijk springt :Y
De rest weet ik ff niet precies, slinkt die weer? En dan? Met een eventuele menstruatie mee naar buiten :?
pi_102762136
Zo fijn dat jullie hier zoveel weten :*
We gaan gewoon morgen kijken.
Op zich komt het zo gek nog niet uit, man is deze week op reis :o
het zou nu echt wel handig zijn om een man te hebben die gewoon dichtbij huis werkt
Met een meidenkwartet
pi_102773136
Kolonia weet je al meer? of krijg je dat morgen pas te horen? :*

Wij gaan richting het ziekenhuis voor het gesprek met de gyn over allen bloed en kweek uitslagen, ben benieuwd wat we te horen gaan krijgen...
pi_102773336
Succes Klumsy! Ik hoop dat jullie duidelijkheid krijgen :*
pi_102773343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:28 schreef klumsy het volgende:
Kolonia weet je al meer? of krijg je dat morgen pas te horen? :*
Morgen pas, we worden gebeld.
quote:
Wij gaan richting het ziekenhuis voor het gesprek met de gyn over allen bloed en kweek uitslagen, ben benieuwd wat we te horen gaan krijgen...
Ik hoop heel hard dat er wat uit komt waar jullie wat mee kunnen. :*
pi_102774034
Sterkte met het gesprek Klumsy :*
Met een meidenkwartet
pi_102774187
Succes Klumsy! :*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:01:36 #256
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_102776326
Klumsy :* hopelijk is het vandaag goed gegaan bij de gyn
pi_102779141
Gelukkig lopen ze nooit uit in het ziekenhuis }:| ( was maar 3 kwartier )

Helaas hadden ze nog niet alle bloeduitslagen binnen en de uitslag van het onderzoek op de placenta ook niet, maar de uitslagen die ze wel binnen hadden waren "normaal" het enige wat afweek was m'n schildklier, die zou te laag zijn... bij onze volgende afspraak gaan ze die nog een keer controleren
( moet een bepaalde tijd tussen zitten ivm alle hormonen die nog in je lijf zitten )
10 november dus weer terug, in de tussentijd sporten weer voorzichtig oppakken en proberen wat kilo's eraf te krijgen! Als er volgende keer blijkt dat er niks gevonden is wat een volgende zwangerschap in de weg zou staan dan mogen we gelijk door O+
pi_102779407
Jammer dat niet alle uitslagen er waren, moeten jullie nou binnenkort terug voor die uitslagen of wordt dat 10 november besproken?
Ik hoop in ieder geval op het laatste!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:01:54 #259
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_102780296
jammer dat niet alle uitslagen daar waren, hopelijk krijgen jullie in november groen licht
pi_102783442
de 10e gaan we alle uitslagen bespreken, ze zou zorgen dat het dan allemaal bekend is :)
pi_102798230
Oh Klums, wat zonde dat nog niet alles binnen was. 10 november dus. Ik hoop dat jullie dan ook groen licht krijgen en dat je dan snel weer zwanger bent! :Y :*
pi_102798492
Even een :* voor iedereen. Ik ga weer even bij mijsje onder haar steen logeren.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:57:22 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102798733
Klumsy, ik hoop dat jullie 10 november groen licht krijgen :*

en ook nog even een :* voor alles dames die het nodig hebben.
pi_102798765
pi_102798805
Ja ik hoop ook dat we 10 november te horen krijgen dat we door mogen!
Heb ik nog mooi 5 weken de tijd om er wat kilo's af te krijgen, dus vanaf vandaag weer braaf 4 keer per week naar de sportschool en wat koolhydraten skippen....
( hoop alleen niet dat die waarde van een trage schildklier bij het afvallen in de weg gaat zitten)
pi_102800604
Jammer dat je nog niet alle informatie kreeg Klumsy.
10 november is al hartstikke snel! Hopelijk mogen jullie dan gelijk door. ;)

PZE en Mijsje. :*

We zijn zojuist gebeld door het ziekenhuis.
Er zijn 4 embryootjes ontwikkeld, waarvan er twee niet goed genoeg zijn om in te vriezen.
De andere twee worden vanmiddag teruggeplaatst: een 8-cellige en een 7-cellige. *O*
pi_102801037
Kolonia je bent straks gewoon PUPO *O*
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:46:24 #268
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_102802562
spannend Koloon vanaf vanmiddag ben je gewoon PUPO *O*
pi_102802876
Koloon!! *O* Daar ga je... dat moet een prachtige juni baby gaan worden!! :Y

*O* *O* *O* Go!!
pi_102803490
Koloon van harte met je 2 mooie embryootjes!

In welk ziekenhuis loop jij? In het EMC beslissen ze altijd pas een dag na de terugplaatsing (dag 4 dus) of de overige embryootjes wel of niet kunnen worden ingevroren. Wat je dan vervolgens pas na een week of langer per post krijgt te horen of er iets is ingevroren. Rare gang van zaken vind ik dat eigenlijk...
pi_102805928
Orea, hoe voel jij je? kan je je nog een beetje beheersen mbt vroegtesten? :*
pi_102811602
Thanks dames. O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:20 schreef bianca en michael het volgende:
In welk ziekenhuis loop jij? In het EMC beslissen ze altijd pas een dag na de terugplaatsing (dag 4 dus) of de overige embryootjes wel of niet kunnen worden ingevroren. Wat je dan vervolgens pas na een week of langer per post krijgt te horen of er iets is ingevroren. Rare gang van zaken vind ik dat eigenlijk...
Rijnstate / UMCU.
Van tevoren was gezegd dat je pas na twee weken hoort of er cryo's zijn.
Het was kennelijk gelijk al duidelijk dat ze niet ingevroren konden worden. Misschien waren er afwijkingen, of was er nauwelijks gedeeld. Geen idee waarom.
Maakt me ook niet uit, er zitten twee hele goede in mijn buik. O+
pi_102811709
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef klumsy het volgende:
Orea, hoe voel jij je? kan je je nog een beetje beheersen mbt vroegtesten? :*
Ik kan me nog prima beheersen, gek genoeg :) toch heb ik het idee dat het weer niet raak is. Maargoed, dat is maar weer even afwachten... :*

ben het wel al weer helemaal zat... het is dat de wens voor nr. 2 echt heel groot is.. maar anders.... stomme lichaam...alles is steeds perfect en dan toch niet plakken, terwijl elke bosjosti maar kinderen krijgt alsof het niks is... :) c'est la vie...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:40:42 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102818884
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:28 schreef Orea het volgende:
terwijl elke bosjosti maar kinderen krijgt alsof het niks is... :) c'est la vie...[/sub]
_O-

Herkenbaar... :') :*

Kolonia *O* 2 embryootjes in je buik *O* Broedze ;)
pi_102819135
Kolonia *O* *O* Duim-duim

Vanochtend echo gehad. Fijne gyn die een kwartier moest zoeken naar mijn rechter eierstok :X
Maarrrr, maandag de eerste iui poging. Morgen lekker weg voor weekendje Antwerpen met m'n lief O+ Mijn meiden naar oma en wij heerlijk even genieten van de rust en nog een paar wijntjes, en tussendoor even de Pregnyl erin
Met een meidenkwartet
pi_102820665
Koloon Pupo *O* *O*

*gooit extra tube lijm er tegenaan*

Dat ze maar blijven plakken. Ik duim voor je ^O^
The way you rock'n'roll
pi_102820750
Kolonia, spannend!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:25:02 #278
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102826865
Oeh Kolonia superspannend!!! * geeft superplaklijm aan*

En Orea spannend hoor, ik blijf duimen. En ondanks dat ik niets te maken heb gehad met moeilijk zwanger worden snap ik je opmerking supergoed, omdat er een paar dames in mijn omgeving ook in de MMM zitten. En dan vooral zie je wat er idd bij allerlei bosjosti's zoals jij het noemt gebeurd en zomaar kan gebeuren :S
pi_102841001
Euhm....

SPOILER
pi_102841113
Gefeliciteeerd Orea!!!! *O* *O*
pi_102841303
Whoehoeeeee JOEPIE Orea!!!!!!!!! Wat super gaaf voor jullie *O* *O* *O*
Met een meidenkwartet
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:22:13 #282
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_102841385
:o Orea *O* *O* *O*
pi_102841452
Oreaaaaa :o :o *O* *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102841534
O+ O+ *O* Orea *O*
pi_102841628
Orea wat spannend!! voorzichting gefeliciteerd *O*
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:30:41 #286
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_102841658
orea! *O*

Je streepjes zien er echt precies zo uit als de mijne 3 dagen voor NOD!

Je bent zwanger!! *O*
pi_102841705
Ze zien er ook precies uit als de strepen bij Leia op 3 dagen voor NOD :D

Pfffff... bizar dit weer :D
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:32:29 #288
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102841707
Orea! Dit zijn gewoon hele voorzichtige jompels ok! *O* *O* *O*
A grand adventure has begun.
pi_102841765
Jaaa!!! Helemaal gaaf, de pattex van TM heeft geholpen. *O*
Om maar even in SW stijl te blijven, Wookiee was de werknaam van mijn geslaagde IUI-beestje, jij hebt gewoon ook een Wookiee. :Y
pi_102842175
Ik wacht even tot de echo en dan verzin ik een mooie bijnaam :Y) dan weet ik ook of ik 1 of 2 bijnamen moet verzinnen :o

Psychisch of niet maar mijn boobs gaan ineens erg zeer doen :') !
pi_102842197
En het kan niet anders of dit is degene die niet uit de katheter wilde :P dat MOET! :')
pi_102842301
Oera wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf *O* *O* O+
pi_102842413
Jaaaa *O*
Orea wat gaaaaf, en deze móet gewoon blijven plakken O+
pi_102842463
Ik moest even goed kijken maar Orea wat gaaf *O*
Go sticky!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:02:19 #295
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102842550
*O* *O*
pi_102845625
Ik kom ook even voorzichtig *O* *O* *O* *O* *O* doen voor Orea!! Ik vind het zo spannend!! hihihihi! O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:19:02 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_102846102
Doing doing stuiter stuiter!
Helemaal wow. Het kon niet anders, deze kwam al met plakrandjes, daarom bleef hij ook aan de buis kleven.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:19:35 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_102846115
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:49 schreef Orea het volgende:
Ik wacht even tot de echo en dan verzin ik een mooie bijnaam :Y) dan weet ik ook of ik 1 of 2 bijnamen moet verzinnen :o

Psychisch of niet maar mijn boobs gaan ineens erg zeer doen :') !
kit :D
pi_102847080
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:09 schreef Orea het volgende:
Euhm....

SPOILER
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_102848696
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

kit :D
:D!!
pi_102848703
Zal ik hem dan maar sluiten en een nieuwe openen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')