quote:Op donderdag 8 september 2011 23:40 schreef IslaBonita het volgende:
Bij twijfel gewoon niet doen PZE. Misschien toch voor een poging naar Belgie? Hat aantal eitjes is bij jou het probleem dus niet, de kwaliteit ook niet. Je had een prachtig embryo de laatste keer, dus ligt het misschien aan het innestelen? In Belgie doen ze assisted hatching, wat de kans op innesteling aanzienlijk vergroot. Misschien wat voor jou?
Gaat prima.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:42 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bij mij stond het er wel in... Slordig. Gaat het verder goed?
Fijn dat je kort mag!quote:Ik ga dus voor kort. Vanaond al de spuiten erin, de dame in het zkh zag geen verschil in resultaat tussen lang en kort. Is puur voor de planning, zei ze. Dan vind ik het eigenlijk wel lekker zo.
Ik reageer kennelijk nogal fel op de lucrin en heb van een lage dosis al opvliegers.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lekker warm, waar is dat dan weer een bijwerking van?!
Jeetje wat rap, je gaat mij gewoon inhalen!quote:Ik ben vandaag geweest voor de uitgangsecho, dan nu twee weken spuiten en dan al de punctie. Over een week de tweede echo. Gaat rap dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een schaamteloze copypaste, helemaal mee eens! "*quote:Op zondag 11 september 2011 10:07 schreef IslaBonita het volgende:
Ach Orea toch....![]()
![]()
Hele dikke knuffel.....
CA hopelijk 3x scheepsrecht!
Welkom hier, hopelijk ben je snel weer weg.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:36 schreef AppleBlossom het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee??
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:42 schreef Kolonia het volgende:
Helaas was de test voor Chlamidya positief.
Maandag wordt er een strijkje gemaakt en die wordt op de kweek gezet.
Geen idee hoe ik eraan gekomen ben, ik dacht altijd dat mijn exen aardig braaf waren (ik was altijd de eerste of de tweede).
Gyn vertelde dat een derde () van alle vrouwen chlamydia heeft (gehad)!
Dat vond ik nogal.![]()
Maar goed: als zoveel vrouwen het hebben (gehad) hoeft dat niet per se een oorzaak te zijn voor fertiliteitsproblemen, want dan zouden veel meer vrouwen problemen hebben.
Goed!quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een rust hier!
Koloon, hoe gaat het?!
Spannend!quote:Ik had net echo, gaat goed. Zeker tien eiblaasjes en mooi bmslijmvlies. Ze bellen straks wanneer de punctie is. Spannend weer dus.
Ik ook.quote:Mijske, ik denk aan je.
Tien is een mooi getal!quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik had net echo, gaat goed. Zeker tien eiblaasjes en mooi bmslijmvlies. Ze bellen straks wanneer de punctie is. Spannend weer dus.
En ik ookquote:Mijske, ik denk aan je.
Same here!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:55 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Welkom hier, hopelijk ben je snel weer weg.![]()
Ik heb ook Chlamydia gehad, maar uit een HSG bleek dat daar (zeer waarschijnlijk) geen schade door is ontstaan.
Donderdag, dat viel gelukkig wel meequote:@Ophelia, wanneer is dat gesprek nou dan?
Ik ga hier heel hard duimen dat dat erwtje er nu eindelijk eens tussen zit voor julliequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een rust hier!
Appleblossom, wat vervelend joh. Geen ervaring hier, maar hopelijk brengt de operatie uikomst.
Spannend Bianca! ik duim voor je. Ook voor c_a natuurlijk!
Dag Sproet, fijn dat het goed gaat!
Ophelia... Dat is echt suf. Communiceren is een vak.
Koloon, hoe gaat het?!
Ik had net echo, gaat goed. Zeker tien eiblaasjes en mooi bmslijmvlies. Ze bellen straks wanneer de punctie is. Spannend weer dus.
Mijske, ik denk aan je.
We hebben haar al even niet gezien, onder een steen en zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wat is er met mijske? Denk dat ik daar overheen heb gelezen![]()
Alleen hoofdpijn, verder nergens last van.quote:Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef prinseszondererwt het volgende:
En Kolonia, het gaat het met de gonal?
Ik dacht een heel lelijk woord, dus dat zal ik maar niet posten. Wat rot zeg!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Balen. 0 eitjes na een heftige punctie. Bah.
Nu gaan ze overleggen in het zkh, want daar snappen ze het ook niet. Over een paar weken op gesprek over hoe we poging drie gaan doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef Kolonia het volgende:
Jee PZE, wat een nachtmerrie.![]()
![]()
![]()
En nu?
Ik hoop heel hard dat ze een verklaring vinden en het makkelijk op te lossen is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Nu gaan ze overleggen in het zkh, want daar snappen ze het ook niet. Over een paar weken op gesprek over hoe we poging drie gaan doen.
Dank jullie allemaal.
Ophelia, gaan we tegelijk beginnen! Fijn dat je meteen prik-info kreeg. Daar moest ik apart voor terug. Maakt niet zoveel uit, maar moet wel iedere keer oppas regelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vanmorgen is er eindelijk geloot![]()
Het wordt IUI voor ons, en aangezien ze tijd over hadden heb ik gelijk de prikinstructie gehad en kon ik ook gelijk langs de apotheek. Handig die gevulde koelkast met logees die van niets weten![]()
Nu alleen vanavond even metbespreken of we deze ronde starten of de volgende.
Wij doen mee aan de INeS studie, een vergelijking van effectiviteit van het normale traject met als start IUI, IVF binnen de eigen cyclus en IVF SET. Dit om te kijken of de laatste twee even effectief of effectiever zijn maar met minder tweelingzwangerschappen als resultaat.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn ophelia, actie! Waarom is er ook alweer een loting nodig?
Volgens mijn ziekenhuis hoeft alleen de Pregnyl in de koelkast. Op Gonal-F staat dat dat ook moet, maar dat bewaren ze zelf gewoon in een kast.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ophelia, gaan we tegelijk beginnen!
Ik heb Menopur. Dat hoeft toch niet in de koelkast? Even googelen....
Oh ja, dat had je wel gezegd. Inderdaad, we zien hier helaas waarom de studie nodig is...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij doen mee aan de INeS studie, een vergelijking van effectiviteit van het normale traject met als start IUI, IVF binnen de eigen cyclus en IVF SET. Dit om te kijken of de laatste twee even effectief of effectiever zijn maar met minder tweelingzwangerschappen als resultaat.
Het waarom is hier de afgelopen maanden meer dan duidelijk geworden
Het is ter ondersteuning, als aanvulling op mijn eigen cyclus zeg maar. (Ik heb werkelijk geen flauw benul of het ook anders kanquote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Kolonia het volgende:
@Ophelia: Wordt de IUI volledig hormoongestuurd?
Ik ben het denk ik weer vergeten (quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het waarom is hier de afgelopen maanden meer dan duidelijk geworden
Deca ook, dacht ik. (heb ik wel gedaan iig)quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Volgens mijn ziekenhuis hoeft alleen de Pregnyl in de koelkast. Op Gonal-F staat dat dat ook moet, maar dat bewaren ze zelf gewoon in een kast.
Ik heb zelf 7x IUI gehad zonder hormonen, dus het kan.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb Gonal-F en Pregnyl meegekregen, maar er werd inderdaad alleen van de Pregnyl gezegd dat het in de koelkast moest.
[..]
Het is ter ondersteuning, als aanvulling op mijn eigen cyclus zeg maar. (Ik heb werkelijk geen flauw benul of het ook anders kan)
Als jij het wel wist zou het vreemd zijn, we weten het namelijk nietquote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik ben het denk ik weer vergeten (), maar wat is bij jullie nu ook weer de reden van de verminderde vruchtbaarheid?
In het zkh hier doen ze dat alleen wanneer er sprake is van een cervixfactor, als er daar niets aan de hand is gaan ze gelijk voor de hormoonondersteunde IUI.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik heb zelf 7x IUI gehad zonder hormonen, dus het kan.
In mijn geval niet echt succesvol, zeg maar.
Ah, zelfde schuitje als ik dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als jij het wel wist zou het vreemd zijn, we weten het namelijk niet
Ah, effen gegoogled: het kan maximaal een week buiten de koelkast.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Deca ook, dacht ik. (heb ik wel gedaan iig)
Bij ons was de samenlevingstest negatief, dus daarom zal het inderdaad wel in eigen cyclus zijn geweest.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In het zkh hier doen ze dat alleen wanneer er problemen zijn met de doorlaatbaarheid van het zaad, als er daar niets aan de hand is gaan ze gelijk voor de hormoonondersteunde IUI.
In feite is dit ook nog in de eigen cyclus, alleen met de Gonal-f proberen ze een tweede follikel te laten rijpen en met de Pregnyl timen ze het moment van de eisprong. Hebben ze bij jullie niet voorgesteld om IUI met hormonen te doen? Dat doen ze hier standaard na een paar rondes zonder.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:31 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Bij ons was de samenlevingstest negatief, dus daarom zal het inderdaad wel in eigen cyclus zijn geweest.
Ik hoop heel hard dat de hormonen die ik nu krijg voor de IVF net dat beetje ondersteuning geeft dat nodig is en wat ik bij de IUI misschien wel tekort kwam.
Nee. Ik heb er wel zelf om gevraagd, maar dat deden ze niet als er geen reden was om aan te nemen dat er iets mis was.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hebben ze bij jullie niet voorgesteld om IUI met hormonen te doen? Dat doen ze hier standaard na een paar rondes zonder.
Fascinerend af en toe, die precies tegengestelde motivatiesquote:Op donderdag 22 september 2011 14:01 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er wel zelf om gevraagd, maar dat deden ze niet als er geen reden was om aan te nemen dat er iets mis was.
Klumsy.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef klumsy het volgende:
PZE
Ben niet helemaal bijgelezen, maar de rest van de dames ook een dikke knuffel
Klumsyquote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef klumsy het volgende:
PZE
Och lieve klumsy... Natuurlijk een dikkequote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef klumsy het volgende:
PZE
Dat precies. Sterkte meid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Klumsy, pfffoe...... wat een heftige tijd voor jullie![]()
Ik hoop dat jullie de komende tijd een beetje doorkomen![]()
alles wat ik typ klinkt stom en futiel, maar het komt er dus op neer dat ik je alle sterkte en goeds toewens![]()
Eerst maar lekker uitrusten danquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Klumsy..![]()
Sterkte voor maandag, en alle dagen die komen gaan..
Alle andere meiden hier ook een
En ik ben gisteren naar de gyn geweest en heb veel te vertellen, maar ben doodop, dus dat doe ik van het weekend even, ok?
Het is niet gek dat dat rust geeft hoor. Er gaat eindelijk wat beginnen, actie!quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Tja Kolonia, ik trek het nog wel, af en aan eigenlijk. Het idee dat de onderzoeken binnenkort van start gaan geeft gek genoeg best veel rust, alleen zat mijn vriend dus weer aan de andere kant van Europa voor een congres. En dan trek ik het ineens heel slecht en heb ik de halve woensdagavond lopen janken![]()
Ik spuit al een week Gonal-F en maandag heb ik de eerste follikelmeting.quote:Wanneer gaat de IVF bij jou eigenlijk van start? Heb je er vertrouwen in met de hormonen die je nu krijgt?
Zie, daarom is dit topic zo fijn! Een vriendin keek me heel raar aan toen ik dat zei, die kon het zich echt niet zo voorstellen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:37 schreef Kolonia het volgende:
Het is niet gek dat dat rust geeft hoor. Er gaat eindelijk wat beginnen, actie!
Is je vriend vaak ver weg, of is dit een uitzondering?
Kan me voorstellen dat dat nu even moeilijk is, het kan toch allemaal behoorlijk emotioneel zijn.
Ik duim voor je!quote:Ik spuit al een week Gonal-F en maandag heb ik de eerste follikelmeting.
Als het goed is, is dus volgende week ergens de punctie.
Ik voel nog niet veel, dus ben best bang dat er maar weinig follikels worden gevonden, of dat er geen eitjes inzitten ofzo.
Hopelijk blijkt dat maandag allemaal mee te vallen.
De prijs die erop staat is voor het hele recept Gonal-Fquote:Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef Kolonia het volgende:
Ik zie nu pas dat de prijzen op mijn medicijnen staan.
Een pen Gonal-F kost gewoon meer dan ¤ 1500,=.
Dat betekent dat ik voor alleen Gonal-F deze cyclus voor meer dan ¤ 9000,= wegspuit.
Oh, dat valt weer mee dan.quote:Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef Orea het volgende:
De prijs die erop staat is voor het hele recept Gonal-Fdus al je gonal spuiten voor deze poging bij elkaar zijn 1500
Goeie vraag, hoe moet ik tellen? Ben nog een newbie in IVF-land.quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Dit was je eerste echo op welke cyclus dag?
Ik ga heel hard voor je hopen dat de cryo/s gewoon aanslaat/n en er niets gedaan hoeft te worden aan je eierstok.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:19 schreef Orea het volgende:
Ik heb zaterdag de tp.. En wordt vandaag besproken in het team omdat het erg problematisch wordt om IVF te doen met mijn rechter hydrosalpinx. Aangezien die zo groot is dat mijn eierstok met geen mogelijkheid te zien is. Zelf heb ik maandag afspraak bij mijn gyn...
Hou dat vast! Lijkt me zo naar om er geen vertrouwen in te hebben, maar je wéét dat het kan!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Orea het volgende:
Dus elke maand heeft gewoon eigenlijk gelijke kans. 50%. Het lukt wél of het lukt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:42 schreef klumsy het volgende:
Afscheid maandag was erg fijn... gewoon met z'n tweetjes...
( al hadden we dat al genomen toen ze nog een uurtje bij ons lag, echt zo een fijn moment)
wat een mooie, perfecte voetafdrukjes klumsy...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat ontzettend verdrietig toch dat die voetjes niet verder met jullie mee mochten groeien en lopen...
![]()
in de haak.
Die kwam al met een soort van plakstrips dan? Die zit dus gewoon kei goed vast nu. Wordt wat over 9 maanden. Orea die op 42 wk loopt omdat de kleine er niet uit wil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:42 schreef Orea het volgende:
! Daar issie weer!
Ze zitten erin... een 7 cellige en een compactie! We hadden een dwarsliggeréén wilde niet uit de katheter
(is me in heel mijn terugplaatscarriere nog nooit gebeurt
) Stickydust FTW! We zeiden al dit gaat hem vast worden, leuk verhaal voor later ook weer..
Enfin, dat deel zit er weer op. Now we wait... (again...)
Lieve Klumsy, alleen jullie weten wat voor jullie goed voelt. Een wondertje is je zo gegundquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Kolonia ik ga duimen voor een mooie score dinsdag!
Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Ben ook erg benieuwd hoe veel tijd er tussen moet zitten voor we weer de mmm in mogen...
Voor sommige in onze omgeving iets waar we nog helemaal niet mee bezig moeten zijn,
maar m'n hele lijf hunkerd naar een klein wondertje...
Wat bizar, dat anderen daar wat van vinden! Ik kan me héél goed voorstellen dat je juist wél door wilt! Gelukkig beslissen jij en je meneer dat! Ik hoop dat het voorspoedig mag gaan..quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Ben ook erg benieuwd hoe veel tijd er tussen moet zitten voor we weer de mmm in mogen...
Voor sommige in onze omgeving iets waar we nog helemaal niet mee bezig moeten zijn,
Dank!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Het is voor veel mensen maar goed dat ze zich niet in jullie situatie kunnen en hoeven verplaatsen.quote:Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Dit Klumsy.... ik gun het jullie zo!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
KlumsyIk kan me alleen maar aansluiten bij de rest van de meiden. Doe dat waar jullie je goed bij voelen en wat anderen denken laat ze lekker in hun vet gaar koken..
In jouw lijf hadden dan ook nog twee wondertjes moeten groeienquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Dat kan ik heel erg goed begrijpenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Jawel, gaat om beide. Ze zijn nu al beide dichtgeklipt. Beide hebben dermate verklevingen en misvormingen dat spontaan zwanger worden sowieso al uitgesloten is. Maar doordat er vocht in zat moest het afgeklemd worden, aangezien dat vocht er via mijn baarmoeder uit kon en dat een innesteling kan tegengaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:41 schreef trui het volgende:
kolonia, zet 'm op!
orea, ik heb misschien iets gemist, maar dat dichtbranden/weghalen he, gaat neem ik aan over één van je eileiders, niet allebei toch?
Yup eierstokken zijn prima in orde en blijven. Gaat puur om de eileidersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:06 schreef trui het volgende:
ah, ok. maar de 'stokken' blijven dan wel zitten?
7 eitjes is prachtig! Daar had ik 3 ivf pogingen voor nodig. Ik zeg; samen pupo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef Kolonia het volgende:
Thanks voor de succeswensen, het heeft geholpen.
De punctie gehad en het was een eitje.
Tuurlijk voelde ik het wel, maar het was niet pijnlijk. Meer een beetje een raar gevoel.
De twee blaasjes rechts waren toch iets gegroeid en hebben ze voor de zekerheid ook maar aangeprikt.
Resultaat: zeven eitjes!
Ja, gaan we doen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:05 schreef bianca en michael het volgende:
7 eitjes is prachtig! Daar had ik 3 ivf pogingen voor nodig. Ik zeg; samen pupo?
Ik heb alleen een beetje een beurs gevoel in mijn buik, dat is alles.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef Poezebeest het volgende:
Kolonia; fijn dat de punctie is meegevallen en wat een goed resultaat! Ik ga duimen voor mooie bevruchtingen. Rust jij maar goed uit, laat je lekker verwennen en ga je te buiten aan al dat wat je dalijk 9 maanden lang niet meer mag!
Lief!quote:
Alle goede dingen komen langzaam.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef Cathmar het volgende:
Inderdaad iui. Het moet er ook maar 1 zijn, maar er was ook echt maar 1 blaasje en in mijn herinnering was dat 5 jaar geleden anders. En uhh... ik ging er gewoon van uit dat het iets sneller zou gaan. Neemt niet weg dat ik al lang blij ben dat het werkt en goed gaat!
Tegen mij werd gezegd dat ze mikken op 2 of maximaal 3 zodat de kans dat het raak is wat groter is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:29 schreef Kolonia het volgende:
@Cathmar, jij doet toch IUI?
Is het dan wel de bedoeling dat er meerdere eitjes groeien?
Vooral dat laatste!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Alle goede dingen komen langzaam.![]()
Ik hoop voor je dat er een mooi ei in blijkt te zitten en je eerste IUI raak is.
Ooh dan had ik dat helemaal niet goed begrepen, dat het er maar 1 moest zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef Cathmar het volgende:
Inderdaad iui. Het moet er ook maar 1 zijn, maar er was ook echt maar 1 blaasje en in mijn herinnering was dat 5 jaar geleden anders. En uhh... ik ging er gewoon van uit dat het iets sneller zou gaan. Neemt niet weg dat ik al lang blij ben dat het werkt en goed gaat!
Maar is het niet zo dat er in een standaard cyclus meerdere eicellen rijpen maar dat er gewoonlijk maar één springt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooh dan had ik dat helemaal niet goed begrepen, dat het er maar 1 moest zijn
[/n00b]
Morgen pas, we worden gebeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:28 schreef klumsy het volgende:
Kolonia weet je al meer? of krijg je dat morgen pas te horen?
Ik hoop heel hard dat er wat uit komt waar jullie wat mee kunnen.quote:Wij gaan richting het ziekenhuis voor het gesprek met de gyn over allen bloed en kweek uitslagen, ben benieuwd wat we te horen gaan krijgen...
Rijnstate / UMCU.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:20 schreef bianca en michael het volgende:
In welk ziekenhuis loop jij? In het EMC beslissen ze altijd pas een dag na de terugplaatsing (dag 4 dus) of de overige embryootjes wel of niet kunnen worden ingevroren. Wat je dan vervolgens pas na een week of langer per post krijgt te horen of er iets is ingevroren. Rare gang van zaken vind ik dat eigenlijk...
Ik kan me nog prima beheersen, gek genoegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef klumsy het volgende:
Orea, hoe voel jij je? kan je je nog een beetje beheersen mbt vroegtesten?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:28 schreef Orea het volgende:
terwijl elke bosjosti maar kinderen krijgt alsof het niks is...c'est la vie...[/sub]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:49 schreef Orea het volgende:
Ik wacht even tot de echo en dan verzin ik een mooie bijnaamdan weet ik ook of ik 1 of 2 bijnamen moet verzinnen
![]()
Psychisch of niet maar mijn boobs gaan ineens erg zeer doen!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:09 schreef Orea het volgende:
Euhm....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |