In jouw lijf hadden dan ook nog twee wondertjes moeten groeienquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Kolonia ik ga duimen voor een mooie score dinsdag!
Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Ben ook erg benieuwd hoe veel tijd er tussen moet zitten voor we weer de mmm in mogen...
Voor sommige in onze omgeving iets waar we nog helemaal niet mee bezig moeten zijn,
maar m'n hele lijf hunkerd naar een klein wondertje...
Dat kan ik heel erg goed begrijpenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Kolonia ik ga duimen voor een mooie score dinsdag!
Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Ben ook erg benieuwd hoe veel tijd er tussen moet zitten voor we weer de mmm in mogen...
Voor sommige in onze omgeving iets waar we nog helemaal niet mee bezig moeten zijn,
maar m'n hele lijf hunkerd naar een klein wondertje...
Jawel, gaat om beide. Ze zijn nu al beide dichtgeklipt. Beide hebben dermate verklevingen en misvormingen dat spontaan zwanger worden sowieso al uitgesloten is. Maar doordat er vocht in zat moest het afgeklemd worden, aangezien dat vocht er via mijn baarmoeder uit kon en dat een innesteling kan tegengaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:41 schreef trui het volgende:
kolonia, zet 'm op!
orea, ik heb misschien iets gemist, maar dat dichtbranden/weghalen he, gaat neem ik aan over één van je eileiders, niet allebei toch?
Yup eierstokken zijn prima in orde en blijven. Gaat puur om de eileidersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:06 schreef trui het volgende:
ah, ok. maar de 'stokken' blijven dan wel zitten?
7 eitjes is prachtig! Daar had ik 3 ivf pogingen voor nodig. Ik zeg; samen pupo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef Kolonia het volgende:
Thanks voor de succeswensen, het heeft geholpen.
De punctie gehad en het was een eitje.
Tuurlijk voelde ik het wel, maar het was niet pijnlijk. Meer een beetje een raar gevoel.
De twee blaasjes rechts waren toch iets gegroeid en hebben ze voor de zekerheid ook maar aangeprikt.
Resultaat: zeven eitjes!
Ja, gaan we doen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:05 schreef bianca en michael het volgende:
7 eitjes is prachtig! Daar had ik 3 ivf pogingen voor nodig. Ik zeg; samen pupo?
Ik heb alleen een beetje een beurs gevoel in mijn buik, dat is alles.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef Poezebeest het volgende:
Kolonia; fijn dat de punctie is meegevallen en wat een goed resultaat! Ik ga duimen voor mooie bevruchtingen. Rust jij maar goed uit, laat je lekker verwennen en ga je te buiten aan al dat wat je dalijk 9 maanden lang niet meer mag!
Lief!quote:
Alle goede dingen komen langzaam.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef Cathmar het volgende:
Inderdaad iui. Het moet er ook maar 1 zijn, maar er was ook echt maar 1 blaasje en in mijn herinnering was dat 5 jaar geleden anders. En uhh... ik ging er gewoon van uit dat het iets sneller zou gaan. Neemt niet weg dat ik al lang blij ben dat het werkt en goed gaat!
Tegen mij werd gezegd dat ze mikken op 2 of maximaal 3 zodat de kans dat het raak is wat groter is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:29 schreef Kolonia het volgende:
@Cathmar, jij doet toch IUI?
Is het dan wel de bedoeling dat er meerdere eitjes groeien?
Vooral dat laatste!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Alle goede dingen komen langzaam.![]()
Ik hoop voor je dat er een mooi ei in blijkt te zitten en je eerste IUI raak is.
Ooh dan had ik dat helemaal niet goed begrepen, dat het er maar 1 moest zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef Cathmar het volgende:
Inderdaad iui. Het moet er ook maar 1 zijn, maar er was ook echt maar 1 blaasje en in mijn herinnering was dat 5 jaar geleden anders. En uhh... ik ging er gewoon van uit dat het iets sneller zou gaan. Neemt niet weg dat ik al lang blij ben dat het werkt en goed gaat!
Maar is het niet zo dat er in een standaard cyclus meerdere eicellen rijpen maar dat er gewoonlijk maar één springt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooh dan had ik dat helemaal niet goed begrepen, dat het er maar 1 moest zijn
[/n00b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |