abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:33:36 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102628153
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Kolonia ik ga duimen voor een mooie score dinsdag!

Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Ben ook erg benieuwd hoe veel tijd er tussen moet zitten voor we weer de mmm in mogen...
Voor sommige in onze omgeving iets waar we nog helemaal niet mee bezig moeten zijn,
maar m'n hele lijf hunkerd naar een klein wondertje...

In jouw lijf hadden dan ook nog twee wondertjes moeten groeien ;(
En wat betreft een volgende keer.... het enige dat me daarbij van belang lijkt, is wat de arts ervan zegt en vooral hoe jullie gevoel daarover is. Andere mensen zouden zich daarover niet moeten uitlaten :N
pi_102636266
Orea; ik duim voor een plakker :*

Kolonia; balen dat één kant niet mee doet. Ik duim voor een punctie die goed te doen is en een mooi resultaat. Succes voor jou!

Klumsy; wat ben je toch een sterke vrouw, petje af hoor! En jullie moeten verder gaan wanneer voor jullie de tijd rijp is. Of dat nu is of over een paar jaar, dat kunnen alleen jullie bepalen. Iig succes deze week met de uitslagen :*

Pze en mijsje; hoe is het met jullie? Denk regelmatig aan jullie, hoop dat het goed gaat :*

Ik vergeet nu vast allemaal lieve meiden hier, sorry. Iig een :* voor jullie!
pi_102641353
Wij trekken ons ook niks aan van wat andere denken te moeten vinden, maar het is toch jammer...

Alsof ze denken dat een ander kindje Roan en Senna zou kunnen vervangen :?
Het verdriet van hun verlies zal altijd blijven... Dat staat los van het verlangen naar een kindje dat je vast kan houden en mee kan knuffelen enzo.

Dus hopelijk goed bericht donderdag en dan wachten tot we groen licht krijgen van de gyn om verder te gaan :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:44:08 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102647493
Ik hoop dat jullie donderdag goed bericht krijgen Klumsy. En laat die andere mensen maar praten, al is dat makkelijker gezegd dan gegaan. Volg je hart. :*
pi_102651048
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Kolonia ik ga duimen voor een mooie score dinsdag!

Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Ben ook erg benieuwd hoe veel tijd er tussen moet zitten voor we weer de mmm in mogen...
Voor sommige in onze omgeving iets waar we nog helemaal niet mee bezig moeten zijn,
maar m'n hele lijf hunkerd naar een klein wondertje...

Dat kan ik heel erg goed begrijpen :*

En jullie moeten vooral doen wat goed voelt voor jullie!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_102651102
Orea ik ga weer in duimstand :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_102651389
Dank!

Vandaag de afspraak met mijn gyn gehad. Wat een fijne man is het toch ook. Als deze en komende, laatste, cryo niet lukken maken we direct een afspraak voor een volledige tubectomie (eileiderwijdering) en dan halen ze de clips ook meteen weg (branden ze de boel dicht). De wachttijden vallen mee, zo'n maand. En dat is prima. Het is fijn te weten dat het vrij vlot kan allemaal, niet dat ik na de cryo's nog eens máánden moet wachten voordat er weer aktie is.

Bij hydrosalpinxen kiezen ze er vaak voor om alleen maar af te klippen (is bij mij gebeurd in 2004) en dat is vaak afdoende. Bij mij is ws onder invloed van hormonen de hydro nóg meer op gaan zetten in Leia's zwangerschap al.. en daarom is dit niet meer afdoende.

Hij ging keihard meeduimen dat de volgende keer dat ik kom ik gewoon voor zwangerschapscontrole kom :) heeft nog even gekeken (sowieso naar de hydro's) maar kon mooi in mijn linkereierstok de corpus luteum zien (gele lichaam, waar ei is gesprongen en wat zorgt voor afgifte progesteron) baarmoederslijmvlies was zo'n 7,3.. ook prima (dat was vorige week 5,8 en dat leek me zo weinig.. de kliniek vond het echter genoeg.. het is dus nog mooi bijgetrokken)

Meer kon hij uiteraard niet zien, maar dit was al even fijn. Ik mag gewoon onder controle bij hem komen als ik weer zwanger ben. Heel fijn! En nu maar hopen dat die hele operatie gewoon niet nodig blijkt.. maar ik ga eruit van wel (dan valt het alleen maar mee als het anders blijkt)
pi_102651546
Klinkt fijn allemaal, Orea!
Ook goed om te weten dat er straks ook gelijk actie kan worden ondernomen!
Al hoop ik uiteraard dat het niet nodig is en dat je idd voor zwangerschapscontrole kan gaan!
*duim*duim*duim*
pi_102653094
Fijn dat het zo'n fijne afspraak was Orea.
Ik duim met hem mee. ^O^
pi_102654705
Klinkt als een goed gesprek Orea. Ik hoop dat de operatie niet nodig gaat zijn en je gewoon zwanger bent! :*

klumsy; ik duim donderdag mee voor goed nieuws!
pi_102679898
Kolonia succes vandaag :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102679989
Soms is het net biologie-les hier :@
Maar Orea, fijn dat je een goede gyn hebt. Zo behulpzaam en geduldig. Ik hoop mee dat je die operatie gewoon niet nodig gaat hebben!
Met een meidenkwartet
pi_102680211
Kolonia; heel veel succes vandaag!
pi_102681160
Koloon, you go!! Succes, ik denk aan je!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:41:50 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102681808
kolonia, zet 'm op!

orea, ik heb misschien iets gemist, maar dat dichtbranden/weghalen he, gaat neem ik aan over één van je eileiders, niet allebei toch?
in de haak.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:42:42 #216
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_102681838
Koloon succes vandaag!!
Be happy with the little things in life
pi_102682357
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:41 schreef trui het volgende:
kolonia, zet 'm op!

orea, ik heb misschien iets gemist, maar dat dichtbranden/weghalen he, gaat neem ik aan over één van je eileiders, niet allebei toch?
Jawel, gaat om beide. Ze zijn nu al beide dichtgeklipt. Beide hebben dermate verklevingen en misvormingen dat spontaan zwanger worden sowieso al uitgesloten is. Maar doordat er vocht in zat moest het afgeklemd worden, aangezien dat vocht er via mijn baarmoeder uit kon en dat een innesteling kan tegengaan.

Afklippen is dus normaal afdoende, maar omdat 1 van beide eileiders zo 'aktief' is (en mega groot.. 20 cm ongeveer..) is er niks meer van mijn eierstok te zien omdat die eileider ervoor zit.

En als ze dan toch gaan opereren, dan gelijk beide eileiders weg. Omdat ze toch beide niet functioneren :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:06:15 #218
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102682617
ah, ok. maar de 'stokken' blijven dan wel zitten?
in de haak.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:19:06 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102683027
Orea, fijn dat de gyn snel wil doorpakken mocht het nodig zijn. :Y

En Klums, ik kan me zo goed voortstellen dat je met heel je hebben en houwen naar nog een zwangerschap hunkert. :Y
En het is ook niet zomaar gezegd dat het volgende week weer raak is toch? En hoe lang moet je dan wachten voor men het wel acceptabel vindt? 1 maand? 2?
pi_102683055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:06 schreef trui het volgende:
ah, ok. maar de 'stokken' blijven dan wel zitten?
Yup eierstokken zijn prima in orde en blijven. Gaat puur om de eileiders :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:26:52 #221
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102683254
gelukkig! het klonk zo definitief...
in de haak.
pi_102686663
Hallo allemaal :* en een extra :* voor Klumsy, Orea en PZE.

Ik lees echt wel dagelijks mee hier dames, maar heb niet altijd 'zin' of energie om iets te posten.

Hier weer een update van mijn kant: inmiddels afgelopen woensdag, vrijdag en vandaag voor een echo geweest. Cyclus na miskraam is nogal onregelmatig (na miskraam 6 weken, toen 21 dagen toen 23 dagen tot mentruatie) en het is even de vraag of een cryootje in mijn eigen cyclus terug geplaatst kan gaan worden of dat ook hier weer hormonen aan te pas moeten komen.

Woensdag heel dun bms, vrijdag 3,3 vandaag 4,6 er zat iets groots in mijn rechter eierstok maar of dat nou een follikel was of een cyste van de vorige keer?? Niemand die het weet en vandaag konden ze dit iig niet meer vinden en was de grootste follikel 1,1 cm. Donderdagmiddag weer terug voor maar weer eens een echo.

To be continued. :*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_102693761
Thanks voor de succeswensen, het heeft geholpen. :D

De punctie gehad en het was een eitje.
Tuurlijk voelde ik het wel, maar het was niet pijnlijk. Meer een beetje een raar gevoel.
De twee blaasjes rechts waren toch iets gegroeid en hebben ze voor de zekerheid ook maar aangeprikt.
Resultaat: zeven eitjes! *O*
pi_102693865
@Bianca: fijn dat ze je zo strak monitoren.
Hopelijk vinden ze het goede moment en ben je binnenkort PUPO. ;)
pi_102694447
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef Kolonia het volgende:
Thanks voor de succeswensen, het heeft geholpen. :D

De punctie gehad en het was een eitje.
Tuurlijk voelde ik het wel, maar het was niet pijnlijk. Meer een beetje een raar gevoel.
De twee blaasjes rechts waren toch iets gegroeid en hebben ze voor de zekerheid ook maar aangeprikt.
Resultaat: zeven eitjes! *O*
7 eitjes is prachtig! Daar had ik 3 ivf pogingen voor nodig. Ik zeg; samen pupo? :)
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')