Hou dat vast! Lijkt me zo naar om er geen vertrouwen in te hebben, maar je wéét dat het kan!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Orea het volgende:
Dus elke maand heeft gewoon eigenlijk gelijke kans. 50%. Het lukt wél of het lukt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:42 schreef klumsy het volgende:
Afscheid maandag was erg fijn... gewoon met z'n tweetjes...
( al hadden we dat al genomen toen ze nog een uurtje bij ons lag, echt zo een fijn moment)
wat een mooie, perfecte voetafdrukjes klumsy...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat ontzettend verdrietig toch dat die voetjes niet verder met jullie mee mochten groeien en lopen...
![]()
in de haak.
Die kwam al met een soort van plakstrips dan? Die zit dus gewoon kei goed vast nu. Wordt wat over 9 maanden. Orea die op 42 wk loopt omdat de kleine er niet uit wil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:42 schreef Orea het volgende:
! Daar issie weer!
Ze zitten erin... een 7 cellige en een compactie! We hadden een dwarsliggeréén wilde niet uit de katheter
(is me in heel mijn terugplaatscarriere nog nooit gebeurt
) Stickydust FTW! We zeiden al dit gaat hem vast worden, leuk verhaal voor later ook weer..
Enfin, dat deel zit er weer op. Now we wait... (again...)
Lieve Klumsy, alleen jullie weten wat voor jullie goed voelt. Een wondertje is je zo gegundquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Kolonia ik ga duimen voor een mooie score dinsdag!
Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Ben ook erg benieuwd hoe veel tijd er tussen moet zitten voor we weer de mmm in mogen...
Voor sommige in onze omgeving iets waar we nog helemaal niet mee bezig moeten zijn,
maar m'n hele lijf hunkerd naar een klein wondertje...
Wat bizar, dat anderen daar wat van vinden! Ik kan me héél goed voorstellen dat je juist wél door wilt! Gelukkig beslissen jij en je meneer dat! Ik hoop dat het voorspoedig mag gaan..quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Ben ook erg benieuwd hoe veel tijd er tussen moet zitten voor we weer de mmm in mogen...
Voor sommige in onze omgeving iets waar we nog helemaal niet mee bezig moeten zijn,
Dank!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef klumsy het volgende:
Het is voor veel mensen maar goed dat ze zich niet in jullie situatie kunnen en hoeven verplaatsen.quote:Wij krijgen donderdag de uitslag van alle onderzoeken, hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid!
Dit Klumsy.... ik gun het jullie zo!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
KlumsyIk kan me alleen maar aansluiten bij de rest van de meiden. Doe dat waar jullie je goed bij voelen en wat anderen denken laat ze lekker in hun vet gaar koken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |