abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102450655
Heel eerlijk? Nee.. ik heb nu in totaal 7 cryo's teruggeplaatst gekregen (3 voor Leia's ivf.. afgelopen 2 maanden 4 :)) en 4 verse (daarvan was alleen Leia een plakker)...

Cryo's geven wel een veel mindere kans dan een verse terugplaatsing (cryo ongeveer 10% kans, verse rond de 25%) en het is gewoon een kwestie van geluk hebben. Maar gek genoeg heb ik geen vertrouwen in de cryo's... (terwijl Sproet nu kindje 2 krijgt van een cryo, haar eerste, mini-sproet, is ook een cryo.. Saffier heeft Ylana O+ die ook een cryo was.. Tico's eerste is van een cryo.. het kán! Maar hier blijven ze tot nu toe niet plakken...)

Nou ja.. het is gewoon even slikken. We hebben nog 3 pogingen + cryo's en misschien blijft 1 van de 3 cryo's wel plakken :) het is gewoon even een domper, dat dat gezeik om die eileiders, waarvan ik dacht dat het opgelost was in 2004, en in mijn zwangerschap uiteindelijk ook voor heel veel problemen zorgde, nu wéér lopen te etteren...

Enfin.... het is gewoon even prut. Ik mag van mezelf vanavond even balen ;) en morgen grijp ik mezelf weer bij elkaar en ga ik gewoon weer verder. Kansen genoeg, maar al die extra stappen zijn gewoon weer even -O-
pi_102451156
Ja jen was een cryo. Een van de slechtste in de hele serie. Ik had ook geen hoop bij cryo's meer hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102451533
Orea :*
pi_102451547
Het is misschien ook nog steeds het ongeloof dat het sowieso nog steeds kan, elke tp. :) met Leia had ik ook echt zo niet het idee dat het nog kon... na al die tijd.. en toch bleef dat wonderkind plakken. Dus elke maand heeft gewoon eigenlijk gelijke kans. 50%. Het lukt wél of het lukt niet ;)
pi_102451586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef prinseszondererwt het volgende:
Orea :*
Zeg, doe jij eens even 100 x een :* terugnemen... ;) :*
pi_102455347
Orea, ik ga heel hard hopen dat de tp zaterdag voor een heel leuk broertje of zusje voor Leia gaat zorgen :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 28 september 2011 @ 09:53:13 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102469004
Klumsy, hopelijk heb je maandag een mooi afscheid gehad.... ik krijg in elk geval een brok in mijn keel van je sig O+ ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Orea het volgende:
Dus elke maand heeft gewoon eigenlijk gelijke kans. 50%. Het lukt wél of het lukt niet ;)
Hou dat vast! Lijkt me zo naar om er geen vertrouwen in te hebben, maar je wéét dat het kan! :*
Maar wel enorm balen dat je geopereerd moet als het na deze cryo's niet lukt -O-

Kolonia, ik hoop voor je dat de extra dosis hormonen nog een boost geeft zodat je een goeie punctie kan krijgen. Wel heel frappant inderdaad dat je zelf al dacht dat rechts niet goed meedeed :o

Cathmar, spannend! Ook voor jou al eerder succes behaald dus, dat lijkt mij toch een goed vooruitzicht :) Succes!

Ophelia, nog een paar weekjes wachten dus.... balen, maar wel heel begrijpelijk. Jij moet die hormonen spuiten, maar je moet het proces toch met zn tweeën door. Hopelijk stappen jullie er volgende maand fris in!

En Incantrix, jeetje wat dubbel zeg. Het lijkt me een opluchting dat er 'iets' is gevonden, en dat er wat gedaan kan worden zodat je je zwangerschap kan voldragen! Maar het idee dat je verhoogd risico hebt op allerlei enge dingen.... :{ Ik duim dat de hematoloog je daar binnenkort wat gerust over kan stellen.

Goed, dat allemaal gezegd hebbende neem ik mij nu voor wat regelmatiger bij te lezen en posten :') Best lullig om iedereen even zo af te strepen. Wel gemeend though ;)
pi_102479959
Vraagje, heeft iemand hier weleens pijn gehad een week na de punctie? Ik had namelijk net bijna geen last meer, maar gisteren werd het ineens erger. Als het niet beter wordt laat ik er vrijdag even naar kijken... Misschien herkenbaar voor iemand?
pi_102484835
Afscheid maandag was erg fijn... gewoon met z'n tweetjes...
( al hadden we dat al genomen toen ze nog een uurtje bij ons lag, echt zo een fijn moment O+ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102490105
PZE, daar heb ik geen ervaring mee.. ik zou het zeker even aankaarten! Hier werd het altijd minder, de last na de punctie en kwam het niet terug.. Maar ze hebben natuurlijk wel flink moeten wroeten bij je..

Klums O+
pi_102490197
Klumsy mooi O+ :*
pi_102502653
Ik kom hier bijna nooit meer, maar af en toe lees ik even bij... en ik schrik dan elke keer van alle namen die ik hier nog steeds tegen kom... en alle nare verhalen... wat een narigheid toch dat jullie allemaal zo lang moeten wachten op jullie fel gekoesterde wens... kan daar erg verdrietig van worden. Dus gewoon even heel veel sterkte van mij...
pi_102502688
Klumsy :*
Wat waardevol, dat mooie plaatje.
Met een meidenkwartet
  donderdag 29 september 2011 @ 10:50:05 #164
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102506073
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:42 schreef klumsy het volgende:
Afscheid maandag was erg fijn... gewoon met z'n tweetjes...
( al hadden we dat al genomen toen ze nog een uurtje bij ons lag, echt zo een fijn moment O+ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een mooie, perfecte voetafdrukjes klumsy... O+ en wat ontzettend verdrietig toch dat die voetjes niet verder met jullie mee mochten groeien en lopen... ;( :*
in de haak.
pi_102506273
Prachtig Klumsy. O+
pi_102508763
Och die voetjes ;( Wat ontzettend mooi dat jullie die twee afdrukken hebben O+
pi_102514878
Oh, Klumsy, wat een mooie afdrukjes... ik lees nog maar weinig mee op Fok, maar oooh, wat was ik geschrokken van jullie nieuws... wat erg! Heel, heel, heel veel sterkte gewenst voor jullie... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_102541929
Net 2e FM gehad: links 6 blaasjes en rechts doet niet mee.
Vanmiddag hoor ik of de dosis Gonal-F nog even omhoog moet en of de punctie maandag of dinsdag is.
pi_102547346
Hmm Koloon, balen van je rechterkant.. benieuwd of je nog even moet opkrikken.. en dan ma of di de punctie! Zie je er erg tegenop? Spannend!
pi_102555618
Dosis blijft hetzelfde en de punctie wordt dinsdag.
Ik zie er niet tegenop, als het pijnlijk is is dat maar een kwartiertje.
We zien wel. :)

Succes met ontdooien en de TP morgen.
Ook als je er geen vertrouwen in hebt, kan zo'n eskimootje maar mooi blijven plakken. :Y
pi_102557357
Dat is een goede instelling! Ik vond alle drie de keren goed te doen, je hobby wordt het niet en ja het is echt wel pijnlijk... maar te doen :)

En dank je wel, we gaan het maar weer zien over 1,5 week. Ik ga deze ronde niet vroegtesten dus op zijn vroegst 11 oktober meer duidelijkheid!
pi_102558472
Kolonia, succes dinsdag. Komt goed! :*

Orea... Ik hoop op een mooi ontdooid eskimootje. :*

Tierrr en Jose: long time no see. :W
pi_102576161
Orea, veel succes straks! Ook al heb je er zelf wat minder vertrouwen in, ik ga heel hard duimen
Op een mooi broertje of zusjes :*
pi_102576708
:*

Ze zijn wéér allebei goed ontdooit.. daar ligt het toch echt niet aan... PLAKKEN motten ze ;)

Straks ophalen en eens bedenken wat we daarna gaan doen met dit mooie weer..
pi_102576750
Orea succes vandaag! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')