Klumsy, hopelijk heb je maandag een mooi afscheid gehad.... ik krijg in elk geval een brok in mijn keel van je sig

quote:
Hou dat vast! Lijkt me zo naar om er geen vertrouwen in te hebben, maar je wéét dat het kan!

Maar wel enorm balen dat je geopereerd moet als het na deze cryo's niet lukt
Kolonia, ik hoop voor je dat de extra dosis hormonen nog een boost geeft zodat je een goeie punctie kan krijgen. Wel heel frappant inderdaad dat je zelf al dacht dat rechts niet goed meedeed
Cathmar, spannend! Ook voor jou al eerder succes behaald dus, dat lijkt mij toch een goed vooruitzicht

Succes!
Ophelia, nog een paar weekjes wachten dus.... balen, maar wel heel begrijpelijk. Jij moet die hormonen spuiten, maar je moet het proces toch met zn tweeën door. Hopelijk stappen jullie er volgende maand fris in!
En Incantrix, jeetje wat dubbel zeg. Het lijkt me een opluchting dat er 'iets' is gevonden, en dat er wat gedaan kan worden zodat je je zwangerschap kan voldragen! Maar het idee dat je verhoogd risico hebt op allerlei enge dingen....

Ik duim dat de hematoloog je daar binnenkort wat gerust over kan stellen.
Goed, dat allemaal gezegd hebbende neem ik mij nu voor wat regelmatiger bij te lezen en posten

Best lullig om iedereen even zo af te strepen. Wel gemeend though