abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102133205
PZE, alvast veel succes voor morgen!! Hopelijk veel mooie eitjes!
Met een meidenkwartet
pi_102133478
Dank je! :)
Het is wel echt anders dan vorige keer hier. Heb sinds gisteren pijn in mijn onderrug en buik, met vanmorgen zelfs bruine afscheiding. Natuurlijk het zkh gebeld en die vonden het niet zo bijzonder. Nou ja, gelukkig maar. Misschien is het juist wel een goed teken, laten we het daar maar op houden.
pi_102134273
Pze; heel veel succes morgen, ik duim voor een aantal mooie eitjes!
pi_102147557
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef prinseszondererwt het volgende:
En Kolonia, het gaat het met de gonal?
Alleen hoofdpijn, verder nergens last van. :)
De hoofdpijn van de lucrin was net weggetrokken, dus ik heb gelukkig wel een paar hoofdpijnvrije dagen gehad.
Het is allemaal voor een goed doel. :Y

Natuurlijk is het een goed teken dat het nu anders voelt dan de vorige keer!
Nu heb je gewoon 10 (of meer) prachtige follikels en straks een vriezer vol met cryo's.
Succes morgen! :*
pi_102153146
PZE, ik ben morgen aan het werk en kan ws niet online.. dus alvast heel veel succes morgen! Op naar een superscore vrouw! :* (en dan een super-bevruchtings-score en een super-plak-score! O+)

Koloon jij ook een dikke :* ... hier viel meestal na de pregnyl prik de hoofdpijn ook helemaal weg.. tot die tijd is het gewoon prut. Ik gun je je ook een super score straks! Wanneer heb je de meting?
pi_102155637
PZE, heel veel succes morgen!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_102162111
Op naar een superscore morgen PZE!!!!!!!! ^O^ ^O^ ^O^
oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< oO< (minimaal 10)
oO< oO< oO< oO< oO< (en het liefst nog wat extra)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_102179800
Balen. 0 eitjes na een heftige punctie. Bah.
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:45:39 #59
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102179860
Wat kut.... :N

:*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102179970
PZE wat ontzettend, ongelofelijk k*t.
:*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102179994
Hè? Hoe kan dat dan? Bah is een understatement! :( -O- :'(
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:49:52 #62
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:49:59 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102180018
oh nee zeg. wat een enorme domper voor jullie! :*
in de haak.
pi_102180029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Balen. 0 eitjes na een heftige punctie. Bah.
Ik dacht een heel lelijk woord, dus dat zal ik maar niet posten. Wat rot zeg!
Dikke warme knuffel vanaf hier!
pi_102180054
Dat weten ze niet Orea. Hebben ze nog nooit zo meegemaakt. 8 follikels aangeprikt, maar dus allen leeg.
pi_102180288
wat een piep nieuws pze
pi_102180290
Nou zeg. Wat enorm (piep) ;( :'(
-O-
Met een meidenkwartet
pi_102180348
Nou, daar hadden we ook niet op gehoopt. *piep* -O-
pi_102180624
Pze; hè, hoe kan dat nou? Wat ontzettend k*t! In ieder geval een dikke knuffel voor jou :*
pi_102183561
Jee PZE, wat een nachtmerrie. -O- :{ ;(

En nu?
pi_102184040
Nou moe! PZE -O- :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102184113
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef Kolonia het volgende:
Jee PZE, wat een nachtmerrie. -O- :{ ;(

En nu?
Nu gaan ze overleggen in het zkh, want daar snappen ze het ook niet. Over een paar weken op gesprek over hoe we poging drie gaan doen.

Dank jullie allemaal. :*
pi_102184656
Pze wat ontzettend kl*te ;(
Hoe kan dat nou?
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:54:15 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102184986
Verdomme....

PZE... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:55:54 #75
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102185052
PZE, wat enorm naar, toch! ;(
En idd, hoe kan dat nou?

-O-
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_102187691
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Nu gaan ze overleggen in het zkh, want daar snappen ze het ook niet. Over een paar weken op gesprek over hoe we poging drie gaan doen.

Dank jullie allemaal. :*
Ik hoop heel hard dat ze een verklaring vinden en het makkelijk op te lossen is.
Vanavond maar lekker hard uithuilen. Het helpt wel niet, maar misschien lucht het toch wat op. :*
pi_102188115
ach PZE wat een nachtmerrie inderdaad, zo'n heftige punctie en dan geen eitjes... -O-

veel sterkte meis :*
pi_102196674
PZE wat een nachtmerrie :( -O-

Veel sterkte :*
pi_102196837
Wat vreemd en vervelend PZE.... heel veel sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_102199893
He bah....ben er helemaal stuk van. :'( Wat is er toch veel verdriet en onzekerheid in dit topic. Helaas ook in het andere topic. PZE geen eitjes.... Miss Jones die haar kindjes heeft verloren en nu Klumsy ook al...ik word er zo moedeloos van, het is zo oneerlijk...PZE, hele dikke knuffel. Ik hoop dat ze erachter kunnen komen wat er aan de hand is. :* :* :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_102200976
Jullie zijn heel lief. :*

Isla, ik vind het ook echt vreselijke verhalen. Zo erg. Weet niet wat ik moet zeggen.
Ik heb gewoon domme pech vrees ik. Maar Missjones en Klumsy... Dat is gewoon ontzettend afschuwelijk.
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:02:42 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102202104
Jeetje PZE, wat een onlooflijke klap in je gezicht lijkt me dat :{
Maar even goed uithuilen inderdaad, en dan weer door naar alweer de derde poging? Succes! :*

Ik heb niet zoveel meegepost de laatste tijd, maar wel meegelezen, hoop dat alles goed gaat met jullie en dat er snel wat goed nieuws komt hier!

Van mij gaat het helaas niet komen, ik zal morgen waarschijnlijk ongesteld worden, te oordelen naar het bruinverlies en de hoofd- en buikpijn van vandaag... en uitgerekend weer precies als mn vriend een week weg is voor congres }:|
pi_102202370
Pze wat super k*t :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_102209039
Oh nee Pze wat vreselijk oneerlijk...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_102211707
@PZE: geldt dit nu wel als IVF-poging nu je geen eitjes hebt?
Ik vond met Google dat sommige ziekenhuizen dan alleen de hormoonbehandeling declareren en niet de punctie.
Als dat in jouw geval ook zo is, is dat toch een klein lichtpuntje. :*

Ja, MJ en Klumsy, vreselijk. :N

Sjit LB. -O-
pi_102213841
Balen LB. :*

@kolonia: ja, het is een poging. Maar het is ook prima zo. Het moet eindig zijn. Omdat de puncties heel heftig zijn wil ik er ook niet meer dan drie. Lijkt me beter.
  woensdag 21 september 2011 @ 14:40:41 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102218835
oh echt!? ik vind het toch niet helemaal eerlijk aanvoelen, qua kans op een zwangerschap. eigenlijk zou ik ervoor zijn om het geen volwaardige poging te noemen als er nog geen sprake is van een terugplaatsing. maar goed, ik kan me wel voorstellen dat het niet te doen is om dit vaker dan een x aantal keren te moeten ondergaan. wat dat betreft is het misschien beter om bij de punctie zelf al de grens te leggen. maar toch... hoe dan ook, sterkte met 't hier weer uit op krabbelen... :*

mijsje, hoe gaat het met jou? :*
in de haak.
pi_102223180
Helaas is het verzekeringstechnisch zo geregeld dat als er een punctie is geweest, dit telt als poging..

Idem met als het misgaat als je toch zwanger bent geworden.. gaat het mis voor de 11 wk 5dagen (zoiets, sommige verzekeringen doen dit vanaf de 12 weken precies) dan telt het niet als zwangerschap en ben je alsnog de reeds gekregen pogingen kwijt. Ahava kan hier helaas over meepraten, dat was ook echt een grensgeval, maar haar telling ging gewoon door -O-

Gaat het mis net ná de 12 weken zwangerschap, al gaat het om een dag, dan gaat je teller op nul en heb je weer 3 ivf pogingen.

Pze, ik ben het met je eens, maar ook met trui.. eindig prima, maar je moet wel eerlijke kansen hebben gekregen.. ik zou er wel over in overleg gaan. En misschien afdwingen dat je goed bedwelmd wordt bij een volgende punctie... Al denk je nu: nog 1 keer en dan is het klaar, je kunt van gedachten veranderen en dan zou het wel fijn zijn als je een extra kans krijgt! Maar dit beslis je uiteraard zelf, maar is wel iets om te overwegen... :*
pi_102223771
Ik begrijp je redenatie heel goed Orea. Maar behalve de puncties (die echt niet doorsnee zijn, geloof me) heb ik ook niet een heel goed gevoel bij al die hormonen. Ik ben mezelf nu al 4 jaar aan het volproppen met troep waarvan ze niet weten wat de lange termijneffecten zijn. Dat is gewoon klaar na 3 keer vind ik. Bovendien is het punt hier ook gekomen waarop we allebei het gevoel hebben nog 1 keer aan te kunnen en daarna klaar. Maar ik snap je en ik vind het heel lief. :*
pi_102229620
:* en ik snap jou ook heel erg goed...
pi_102257877
Vanmorgen is er eindelijk geloot *O*
Het wordt IUI voor ons, en aangezien ze tijd over hadden heb ik gelijk de prikinstructie gehad en kon ik ook gelijk langs de apotheek. Handig die gevulde koelkast met logees die van niets weten :P

Nu alleen vanavond even met (8> bespreken of we deze ronde starten of de volgende.
pi_102257958
Fijn ophelia, actie! Waarom is er ook alweer een loting nodig?
pi_102258011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vanmorgen is er eindelijk geloot *O*
Het wordt IUI voor ons, en aangezien ze tijd over hadden heb ik gelijk de prikinstructie gehad en kon ik ook gelijk langs de apotheek. Handig die gevulde koelkast met logees die van niets weten :P

Nu alleen vanavond even met (8> bespreken of we deze ronde starten of de volgende.
Ophelia, gaan we tegelijk beginnen! Fijn dat je meteen prik-info kreeg. Daar moest ik apart voor terug. Maakt niet zoveel uit, maar moet wel iedere keer oppas regelen.

Ik heb Menopur. Dat hoeft toch niet in de koelkast? Even googelen.... Dat hoeft niet in de koelkast.
Met een meidenkwartet
pi_102258046
@PZA: ik snap wel dat je een eindpunt wilt in deze behandeling. Hopelijk ga je die niet halen omdat je de volgende ronde gewoon zwanger wordt. :*

@Ophelia: Wordt de IUI volledig hormoongestuurd?
Wat moet je spuiten en waarom is dat eigenlijk?
pi_102258076
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn ophelia, actie! Waarom is er ook alweer een loting nodig?
Wij doen mee aan de INeS studie, een vergelijking van effectiviteit van het normale traject met als start IUI, IVF binnen de eigen cyclus en IVF SET. Dit om te kijken of de laatste twee even effectief of effectiever zijn maar met minder tweelingzwangerschappen als resultaat.
Het waarom is hier de afgelopen maanden meer dan duidelijk geworden :'(
pi_102258085
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ophelia, gaan we tegelijk beginnen!
Ik heb Menopur. Dat hoeft toch niet in de koelkast? Even googelen....
Volgens mijn ziekenhuis hoeft alleen de Pregnyl in de koelkast. Op Gonal-F staat dat dat ook moet, maar dat bewaren ze zelf gewoon in een kast.
pi_102258163
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Wij doen mee aan de INeS studie, een vergelijking van effectiviteit van het normale traject met als start IUI, IVF binnen de eigen cyclus en IVF SET. Dit om te kijken of de laatste twee even effectief of effectiever zijn maar met minder tweelingzwangerschappen als resultaat.
Oh ja, dat had je wel gezegd. Inderdaad, we zien hier helaas waarom de studie nodig is... :(
pi_102258171
Ik heb Gonal-F en Pregnyl meegekregen, maar er werd inderdaad alleen van de Pregnyl gezegd dat het in de koelkast moest.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Kolonia het volgende:

@Ophelia: Wordt de IUI volledig hormoongestuurd?
Het is ter ondersteuning, als aanvulling op mijn eigen cyclus zeg maar. (Ik heb werkelijk geen flauw benul of het ook anders kan :P )
pi_102258179
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben het denk ik weer vergeten ( :@ ), maar wat is bij jullie nu ook weer de reden van de verminderde vruchtbaarheid?
pi_102258189
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Volgens mijn ziekenhuis hoeft alleen de Pregnyl in de koelkast. Op Gonal-F staat dat dat ook moet, maar dat bewaren ze zelf gewoon in een kast.
Deca ook, dacht ik. (heb ik wel gedaan iig)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')