Alleen hoofdpijn, verder nergens last van.quote:Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef prinseszondererwt het volgende:
En Kolonia, het gaat het met de gonal?
Ik dacht een heel lelijk woord, dus dat zal ik maar niet posten. Wat rot zeg!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Balen. 0 eitjes na een heftige punctie. Bah.
Nu gaan ze overleggen in het zkh, want daar snappen ze het ook niet. Over een paar weken op gesprek over hoe we poging drie gaan doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef Kolonia het volgende:
Jee PZE, wat een nachtmerrie.![]()
![]()
![]()
En nu?
Ik hoop heel hard dat ze een verklaring vinden en het makkelijk op te lossen is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Nu gaan ze overleggen in het zkh, want daar snappen ze het ook niet. Over een paar weken op gesprek over hoe we poging drie gaan doen.
Dank jullie allemaal.
Ophelia, gaan we tegelijk beginnen! Fijn dat je meteen prik-info kreeg. Daar moest ik apart voor terug. Maakt niet zoveel uit, maar moet wel iedere keer oppas regelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vanmorgen is er eindelijk geloot![]()
Het wordt IUI voor ons, en aangezien ze tijd over hadden heb ik gelijk de prikinstructie gehad en kon ik ook gelijk langs de apotheek. Handig die gevulde koelkast met logees die van niets weten![]()
Nu alleen vanavond even metbespreken of we deze ronde starten of de volgende.
Wij doen mee aan de INeS studie, een vergelijking van effectiviteit van het normale traject met als start IUI, IVF binnen de eigen cyclus en IVF SET. Dit om te kijken of de laatste twee even effectief of effectiever zijn maar met minder tweelingzwangerschappen als resultaat.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn ophelia, actie! Waarom is er ook alweer een loting nodig?
Volgens mijn ziekenhuis hoeft alleen de Pregnyl in de koelkast. Op Gonal-F staat dat dat ook moet, maar dat bewaren ze zelf gewoon in een kast.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ophelia, gaan we tegelijk beginnen!
Ik heb Menopur. Dat hoeft toch niet in de koelkast? Even googelen....
Oh ja, dat had je wel gezegd. Inderdaad, we zien hier helaas waarom de studie nodig is...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij doen mee aan de INeS studie, een vergelijking van effectiviteit van het normale traject met als start IUI, IVF binnen de eigen cyclus en IVF SET. Dit om te kijken of de laatste twee even effectief of effectiever zijn maar met minder tweelingzwangerschappen als resultaat.
Het waarom is hier de afgelopen maanden meer dan duidelijk geworden
Het is ter ondersteuning, als aanvulling op mijn eigen cyclus zeg maar. (Ik heb werkelijk geen flauw benul of het ook anders kanquote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Kolonia het volgende:
@Ophelia: Wordt de IUI volledig hormoongestuurd?
Ik ben het denk ik weer vergeten (quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het waarom is hier de afgelopen maanden meer dan duidelijk geworden
Deca ook, dacht ik. (heb ik wel gedaan iig)quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Volgens mijn ziekenhuis hoeft alleen de Pregnyl in de koelkast. Op Gonal-F staat dat dat ook moet, maar dat bewaren ze zelf gewoon in een kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |