abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102258207
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb Gonal-F en Pregnyl meegekregen, maar er werd inderdaad alleen van de Pregnyl gezegd dat het in de koelkast moest.

[..]

Het is ter ondersteuning, als aanvulling op mijn eigen cyclus zeg maar. (Ik heb werkelijk geen flauw benul of het ook anders kan :P )
Ik heb zelf 7x IUI gehad zonder hormonen, dus het kan.
In mijn geval niet echt succesvol, zeg maar. :')
pi_102258218
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik ben het denk ik weer vergeten ( :@ ), maar wat is bij jullie nu ook weer de reden van de verminderde vruchtbaarheid?
Als jij het wel wist zou het vreemd zijn, we weten het namelijk niet :D
pi_102258281
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik heb zelf 7x IUI gehad zonder hormonen, dus het kan.
In mijn geval niet echt succesvol, zeg maar. :')
In het zkh hier doen ze dat alleen wanneer er sprake is van een cervixfactor, als er daar niets aan de hand is gaan ze gelijk voor de hormoonondersteunde IUI.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Ophelia_ op 22-09-2011 13:30:39 (rare zin...) ]
pi_102258298
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Als jij het wel wist zou het vreemd zijn, we weten het namelijk niet :D
Ah, zelfde schuitje als ik dus.
Kan goed zijn dat de IUI dan gelijk succesvol is, ik hoop het voor je! ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef prinseszondererwt het volgende:

Deca ook, dacht ik. (heb ik wel gedaan iig)
Ah, effen gegoogled: het kan maximaal een week buiten de koelkast.
Dat zou ik dus inderdaad wel koel bewaren. :Y
pi_102258400
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

In het zkh hier doen ze dat alleen wanneer er problemen zijn met de doorlaatbaarheid van het zaad, als er daar niets aan de hand is gaan ze gelijk voor de hormoonondersteunde IUI.
Bij ons was de samenlevingstest negatief, dus daarom zal het inderdaad wel in eigen cyclus zijn geweest.
Ik hoop heel hard dat de hormonen die ik nu krijg voor de IVF net dat beetje ondersteuning geeft dat nodig is en wat ik bij de IUI misschien wel tekort kwam.
pi_102258565
PZE :*

Ben niet helemaal bijgelezen, maar de rest van de dames ook een dikke knuffel :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102258617
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:31 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Bij ons was de samenlevingstest negatief, dus daarom zal het inderdaad wel in eigen cyclus zijn geweest.
Ik hoop heel hard dat de hormonen die ik nu krijg voor de IVF net dat beetje ondersteuning geeft dat nodig is en wat ik bij de IUI misschien wel tekort kwam.
In feite is dit ook nog in de eigen cyclus, alleen met de Gonal-f proberen ze een tweede follikel te laten rijpen en met de Pregnyl timen ze het moment van de eisprong. Hebben ze bij jullie niet voorgesteld om IUI met hormonen te doen? Dat doen ze hier standaard na een paar rondes zonder.
pi_102259321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hebben ze bij jullie niet voorgesteld om IUI met hormonen te doen? Dat doen ze hier standaard na een paar rondes zonder.
Nee. Ik heb er wel zelf om gevraagd, maar dat deden ze niet als er geen reden was om aan te nemen dat er iets mis was.
pi_102259408
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:01 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Nee. Ik heb er wel zelf om gevraagd, maar dat deden ze niet als er geen reden was om aan te nemen dat er iets mis was.
Fascinerend af en toe, die precies tegengestelde motivaties _O-
pi_102260169
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef klumsy het volgende:

Ben niet helemaal bijgelezen, maar de rest van de dames ook een dikke knuffel :*
Klumsy.
Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen. Ik hoop heel hard dat je morgen naar huis mag. :*
En dat je je t.z.t. hier weer komt melden en dan snel het portie geluk zal krijgen dat jullie zo gegund is. :*
pi_102260358
quote:

Klumsy :*
Post ik gewoon helemaal over jouw heen :@
Het lukt me niet om het echt onder woorden te brengen maar Kolonia zegt precies wat ik ook bedoel :*
pi_102260644
quote:

Och lieve klumsy... Natuurlijk een dikke :* terug. Ik leef zo met je mee... :'(
pi_102271126
Klums, like duh dat je niet bent bij gelezen vrouw.. Je hebt je met veel belangrijkere zaken bezig te houden nu.. Wanneer is het afscheid van je prachtige dochter? Gaan ze nog kijken wat een oorzaak kan zijn van de vroeggeboortes? Je hoeft geen antwoord te geven hoor, nu sowieso nog niet. Maar ik vroeg het me af! Ik denk aan je, al heb je er weinig aan.. het laat me gewoon niet los!

Ook dat van MJ niet, maar het komt toch nog even wat heftiger binnen als je mensen in het echt kent.. :'(

:* :*
pi_102297960
Maandag om 11 uur is de crematie van Senna.
Er zijn bij mij een aantal kweekjes en (26!!!) buisjes bloed afgenomen en verder
Zijn de placenta's voor onderzoek opgestuurd. Donderdag 6 oktober hebben we met de gyn
Die bij de geboorte van Roan was een gesprek over alle uitslagen en hopelijk krijgen we dan
Ook wat meer duidelijkheid! En dan 10 november een afspraak om te kijken hoe het gaat en hoe nu verder...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:52:48 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102314552
Klumsy, pfffoe...... wat een heftige tijd voor jullie ;(

Ik hoop dat jullie de komende tijd een beetje doorkomen :*
alles wat ik typ klinkt stom en futiel, maar het komt er dus op neer dat ik je alle sterkte en goeds toewens :{
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:55:04 #116
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102314697
Klumsy.. :* :* Sterkte voor maandag, en alle dagen die komen gaan.. :*

Alle andere meiden hier ook een :*

En ik ben gisteren naar de gyn geweest en heb veel te vertellen, maar ben doodop, dus dat doe ik van het weekend even, ok? :)
3!
pi_102315187
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Klumsy, pfffoe...... wat een heftige tijd voor jullie ;(

Ik hoop dat jullie de komende tijd een beetje doorkomen :*
alles wat ik typ klinkt stom en futiel, maar het komt er dus op neer dat ik je alle sterkte en goeds toewens :{
Dat precies. Sterkte meid. :*
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:15:07 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102321566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Klumsy.. :* :* Sterkte voor maandag, en alle dagen die komen gaan.. :*

Alle andere meiden hier ook een :*

En ik ben gisteren naar de gyn geweest en heb veel te vertellen, maar ben doodop, dus dat doe ik van het weekend even, ok? :)
Eerst maar lekker uitrusten dan :*
  zaterdag 24 september 2011 @ 07:53:06 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102325206
Klums :*
pi_102325860
Klumsy. :*
Heel veel sterkte maandag.

Icantrix, je hebt veel te vertellen, ik hoop dat dat iets positiefs is. :*

Hoe is het bij jou LB? Nog steeds in niemandsland en trek je het een beetje? :*
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:22:47 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102326397
Mogge :)

Tja Kolonia, ik trek het nog wel, af en aan eigenlijk. Het idee dat de onderzoeken binnenkort van start gaan geeft gek genoeg best veel rust, alleen zat mijn vriend dus weer aan de andere kant van Europa voor een congres. En dan trek ik het ineens heel slecht en heb ik de halve woensdagavond lopen janken :')

Wanneer gaat de IVF bij jou eigenlijk van start? Heb je er vertrouwen in met de hormonen die je nu krijgt?

Ik weet steeds wel de grote lijnen van iedereen hier, maar ben toch nog een beetje een groentje.

En hoe staat het inmiddels met Orea? Al aan het opmaken voor een nieuwe ronde?
En PZE, hoe gaat het bij jou? Al een beetje bijgekomen van deze week?
pi_102326577
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Tja Kolonia, ik trek het nog wel, af en aan eigenlijk. Het idee dat de onderzoeken binnenkort van start gaan geeft gek genoeg best veel rust, alleen zat mijn vriend dus weer aan de andere kant van Europa voor een congres. En dan trek ik het ineens heel slecht en heb ik de halve woensdagavond lopen janken :')
Het is niet gek dat dat rust geeft hoor. Er gaat eindelijk wat beginnen, actie!
Is je vriend vaak ver weg, of is dit een uitzondering?
Kan me voorstellen dat dat nu even moeilijk is, het kan toch allemaal behoorlijk emotioneel zijn. :*
quote:
Wanneer gaat de IVF bij jou eigenlijk van start? Heb je er vertrouwen in met de hormonen die je nu krijgt?
Ik spuit al een week Gonal-F en maandag heb ik de eerste follikelmeting.
Als het goed is, is dus volgende week ergens de punctie.
Ik voel nog niet veel, dus ben best bang dat er maar weinig follikels worden gevonden, of dat er geen eitjes inzitten ofzo.
Hopelijk blijkt dat maandag allemaal mee te vallen. :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:43:29 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102326640
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:37 schreef Kolonia het volgende:
Het is niet gek dat dat rust geeft hoor. Er gaat eindelijk wat beginnen, actie!
Is je vriend vaak ver weg, of is dit een uitzondering?
Kan me voorstellen dat dat nu even moeilijk is, het kan toch allemaal behoorlijk emotioneel zijn. :*
Zie, daarom is dit topic zo fijn! Een vriendin keek me heel raar aan toen ik dat zei, die kon het zich echt niet zo voorstellen.
En mn vriend is phd-student, dus die moet een aantal keer per jaar naar congressen. Soms kan ik mee, nu helaas niet.... oO<
quote:
Ik spuit al een week Gonal-F en maandag heb ik de eerste follikelmeting.
Als het goed is, is dus volgende week ergens de punctie.
Ik voel nog niet veel, dus ben best bang dat er maar weinig follikels worden gevonden, of dat er geen eitjes inzitten ofzo.
Hopelijk blijkt dat maandag allemaal mee te vallen. :)
Ik duim voor je! :* Je weet misschien ook niet wat je zou kunnen voelen omdat dit de eerste keer is met al die hormonen?
Maargoed, met het verhaal van PZE in het achterhoofd snap ik dat je het eerst nog moet zien...
pi_102326873
Ophelia, wat fijn dat jullie voor de IUI mogen gaan! *O* Het plan was hier ook3x IUI zonder hormonen en 3x met. Heb maar 2 x IUI gedaan, toen bleken de zaadaantallen al te laag te zijn voor IUI.

Koloon, ik voelde pas wat tegen het einde van de injectieweken aan hoor. Zo' n twee dagen voor de punctie stond m'n buik op ontploffen en kon ik niet zo snel meer lopen. Je hebt nog alle tijd! ^O^

LB, dat is zooo herkenbaar. Het is al moeilijk dat andere stellen (vrienden) niet weten waar jullie doorheen gaan, en dan heb je zoveel steun aan elkaar. En als je vent dan ook nog weg moet..deze periode is gewoon emotioneel zwaar. Ik moest ook vaak weg voor werk, we hebben heel wat uurtjes lopen bellen. En heel veel smsjes gestuurd. Maar je hebt ons ook nog! :*

Incantrix, ben heel benieuwd! Maar rust eerst maar lekker uit! :*

Klumsy, nog even een hele dikke knuffel. Woorden schieten toch te kort. Maar ik denk er dagelijks aan, het is zo oneerlijk. :* :* :*

PZE, hoe gaat het met jou? Je klinkt zo nuchter, maar het moet een enorme klap zijn geweest. :*

Nog even een dikke knuffel voor Mijsje, want je leest vast mee. Jij gaat ook nooit uit mijn gedachten... :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_102332730
Koloon, je hoeft niks te voelen hoor ;) meestal pas tegen de punctie dat het een wat voller gevoel wordt.. en je angst vwb geen eitjes in de folikels, het is echt zeldzaam (zoals PZE haar geval) dat er helemaal geen eitjes gevonden worden bij de punctie.. Maar het blijft gewoon een mega onzeker proces! :*

LB, maar natuurlijk is dat lastig, wel een beetje jammer dat je vriendinnen zich daar niet iets meer in kunnen inleven. Maar je hebt ons inderdaad! Lekker je hart luchten :*
pi_102339756
Koloon, neem mij aub niet als maatstaf voor punctie hoor. Veel meiden zijn in 10 min klaar, mijn rechtereierstok ligt heel onhandig tov bloedvaten en organen. Dat is pech. Geen eitjes gebeurt ook bijna nooit, ook pech dus. Komt goed bij jou!! :) en ook ik voelde pas aan het eind een volle buik.
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:46:00 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102344698
Goddorie PZE, dan heb je ook wel echt vreselijk pech he, ik had dat van die heftige punctie nog niet eens zo meegekregen.... -O-

Ik hoop dat ze in het ziekenhuis iets vinden waardoor het de volgende keer misschien wat soepeler (en succesvoller) kan verlopen :*
pi_102345278
Jep, ik ben de pechmaster. ;)
Komt wel goed, er komt goed overleg voor de volgende keer. :*
  zondag 25 september 2011 @ 07:51:09 #129
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102352607
Thnx lieverds :*

Ehm, ja, ik ben dus bij de gyn geweest en ze hadden de uitslag van een deel van het bloedonderzoek.. En er is wellicht iets gevonden, tegen onze verwachtingen in :o We waren allebei nogal flabbergasted, to be honest, dus ik heb later met google nog wat info bij elkaar gezocht. Iets waar ik in dit traject geen grote voorstander van ben, eigenlijk, maar we hebben eigenlijk gewoon helemaal geen vragen gesteld enzo. Er is een (licht) verhoogde waarde cardiolipine gevonden en dat kan duiden op een auto-imuunafwijking bij mij (wikipedia zegt dat dat het antifosfolipidensyndroom heet). Over een weekje of 2 moet ik opnieuw bloed laten prikken om deze uitslag te controleren en over 3 weken mag ik me melden bij een hematoloog die dit verder op gaat pakken.

Nouja, heel spannend vind ik het, en heel dubbel. Súperfijn dat er een mogelijke oorzaak is gevonden en dat dit ook nog eens met medicijnen aan te pakken is (in die zin dat medicijnen een kans op een goede zwangerschap kunnen vergroten), maar ook wel eng want als dit zo is heb ik ook een veel grotere kans op trombose, hersen- en hartinfarct. Nouja, we gaan het zien..

Ik doe even een algemene :* meiden, ben moe en ik mag uitslapen vandaag, dus ga nog even proberen te slapen ;)
3!
pi_102353329
Wat spannend inca, ik kan me het dubbele heel goed voorstellen gezien de risico's voor jou als het inderdaad het geval is. Sterkte met wachten :*

*duimt vast voor een mooie uitslag morgen voor Kolonia

Vriend en ik hebben besloten om volgende ronde te gaan starten met de IUI, anders had ik vandaag moeten beginnen met spuiten en ik merk dat het voor hem net te snel is.
pi_102354657
Ophelia, goed dat jullie er toch voor kiezen een maandje te wachten. Het liefst wil je natuurlijk meteen door, maar daar moeten jullie allebei een goed gevoel over hebben. Het is al spannend en intensief genoeg! :*

Inca!! Wow!! Dubbel, enerzijds fijn dat er íets gevonden is en dat meds dit waarschijnlijk kunnen omzeilen zodat er een doorgaande zwangerschap kan zijn, anderzijds wel eng, de dingen waar jij nu een verhoogd risico op hebt. Ik duim voor je! :*
pi_102372730
Succes morgen koloon, ik hoop dat er veel moois zit!

Inca, wat dubbel inderdaad... Hopelijk is het op te lossen met medicatie vwb de zwangerschap.

En ophelia, goed dat jullie naar je eigen gevoel luisteren. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door prinseszondererwt op 25-09-2011 20:58:46 ]
pi_102390889
Klumsy, ik wil je heel graag laten weten dat er ook hier aan jullie gedacht wordt. Wat een onvoorstelbaar verdriet. Veel sterkte vandaag bij de crematie van Senna.

Succes vandaag Koloon!!
En Ophelia, fijn dat jullie samen hebben besloten om te wachten. Volgende ronde, dat is maar vier weekjes!

Inca, spannend ja. Wat zit een lijf toch raar in elkaar. Ik hoop dat de medicijnen goed werken voor je.

Verder iedereen :*

Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden en kan woensdag beginnen met prikken. Toch ook wel weer even spannend. Vijf jaar geleden al weer sinds de laatste IUI waardoor ik zwanger werd van mijn kleuter :o
Met een meidenkwartet
pi_102394882
Jee PZE, dat is allemaal wel pech hebben ja.
Tijd voor een beetje geluk nu. :*

@Inca: dubbel inderdaad.
Wel heel fijn dat je nu met medicijnen een veel grotere kans hebt om een zwangerschap te voldragen. :*

@Ophelia, dan mag je nog even lekker een wijntje nemen.
Vier weekjes zijn zo voorbij. :Y

Vanochtend de eerste echo gehad en het houdt niet over.
Links zes eiblaasjes, maar nog te klein.
Rechts alleen wat ieniemienie blaasjes, maar dat wordt waarschijnlijk niets.
De dosis Gonal-F wordt verhoogd en hopelijk doet dat wonderen. :)
Vrijdag tweede echo.
pi_102404204
Ik zie nu pas dat de prijzen op mijn medicijnen staan.
Een pen Gonal-F kost gewoon meer dan ¤ 1500,=.
Dat betekent dat ik voor alleen Gonal-F deze cyclus voor meer dan ¤ 9000,= wegspuit. :o
pi_102405353
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef Kolonia het volgende:
Ik zie nu pas dat de prijzen op mijn medicijnen staan.
Een pen Gonal-F kost gewoon meer dan ¤ 1500,=.
Dat betekent dat ik voor alleen Gonal-F deze cyclus voor meer dan ¤ 9000,= wegspuit. :o
De prijs die erop staat is voor het hele recept Gonal-F ;) dus al je gonal spuiten voor deze poging bij elkaar zijn 1500 :)
pi_102411618
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef Orea het volgende:
De prijs die erop staat is voor het hele recept Gonal-F ;) dus al je gonal spuiten voor deze poging bij elkaar zijn 1500 :)
Oh, dat valt weer mee dan. :D
Ik kon me al niet voorstellen dat mensen dit soort bedragen zelf konden betalen.
pi_102415221
:D dan is Gonal F nog iets betaalbaarder dan de Menopur die ik prikte (en dan ook nog op de maximale dosis :') daar was ik zeker 2500 voor kwijt :X)

Dit was je eerste echo op welke cyclus dag? Als ook links nog niet super groot was dan kan rechts zomaar wel nog meekomen hoor, met een hogere dosis! Bij mijn 3e ivf (van muppet) had ik bij startdosis maar 7 folikels ofzo op dag 7/8 stimuleren (en die waren ook maar een mm of 8 ofzo) en uiteindelijk 17 folikels op dag 15 (na verhogen tot maximaal op dag 7 ;)), en met de punctie op dag 17, 13 eitjes :) Dus hoop houden! (hier waren er toen 11 bevrucht, 2 teruggeplaatst en 7 goed voor invriezen.. Aardige score!)
pi_102415536
Orea, jullie maken nu eerst de cryo's op en daarna hebben jullie nog 3 IVF pogingen?

Kolonia, komt vast goed zoals Orea zegt. Hoop houden hoor! Ik duim voor je :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102430421
Je bent verplicht de cryo's op te maken voor je door mag met IVF. Maar we hebben inderdaad weer 3 IVF-en :)
pi_102430801
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Dit was je eerste echo op welke cyclus dag?
Goeie vraag, hoe moet ik tellen? Ben nog een newbie in IVF-land. :')
Vanaf de eerste dag dat ik Gonal spoot? Dan was gister dag 10.

Links was wel groter dan rechts (3 groter dan 10mm en 3 kleiner, waar rechts nauwelijks iets te zien was). Maar ik heb altijd al gezegd dat ik geen vertrouwen in rechts heb, dat ik het gevoel had dat die eierstok het niet goed deed. Nu blijkt mijn gevoel te kloppen.
Maar we zullen vrijdag wel zien of er een inhaalslag geweest is. :)
pi_102432544
Orea, heb jij niet binnenkort een cryo-tp?

Bianca, heel veel sterkte morgen.
Het zal toch een dag zijn met een dubbel gevoel. :*
Hopelijk heb je snel de cryo-tp.

Hoe is het nu met jou PZE?

Mijsje. :*

Klumsy. :*
pi_102432607
Ik moest de laatste keer wel 17 dagen prikken voor er eindelijk gepunctied kon worden.. Ik ben ook benieuwd, hoop dat je vrijdag wordt verrast :)

Hier is links de 'mindere' kant.. Maf :)
pi_102432733
Ik heb zaterdag de tp.. En wordt vandaag besproken in het team omdat het erg problematisch wordt om IVF te doen met mijn rechter hydrosalpinx. Aangezien die zo groot is dat mijn eierstok met geen mogelijkheid te zien is. Zelf heb ik maandag afspraak bij mijn gyn... :)
pi_102432995
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:19 schreef Orea het volgende:
Ik heb zaterdag de tp.. En wordt vandaag besproken in het team omdat het erg problematisch wordt om IVF te doen met mijn rechter hydrosalpinx. Aangezien die zo groot is dat mijn eierstok met geen mogelijkheid te zien is. Zelf heb ik maandag afspraak bij mijn gyn... :)
Ik ga heel hard voor je hopen dat de cryo/s gewoon aanslaat/n en er niets gedaan hoeft te worden aan je eierstok. :*
Hoeveel cryo's heb je nog in de vriezer?
pi_102433296
Nog 3 :) dus nog 2 kansen..
pi_102443859
Nou ik mag terug naar mijn eigen gyn, er zal eerst geopereerd moeten worden voor een eventuele IVF. Gelukkig had ik die afspraak al staan, als een van de cryo's het niet wordt gelijk aktie...

Kan er ook nog wel bij...
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:27:35 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102444321
Ow shit... :{
Nu maar hopen dan dat de Cryo(s) blijft (blijven) plakken. :Y
pi_102449697
Sjit Orea.
Nu ga ik nog harder voor je duimen dat de cryo's leker blijven plakken. :*
Heb je in deze tp's wel vertrouwen?
pi_102450295
Orea. Balen! Zaterdag moet gewoon DE dag worden voor jullie. Ik duim alvast!
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')