Thnx lieverds

Ehm, ja, ik ben dus bij de gyn geweest en ze hadden de uitslag van een deel van het bloedonderzoek.. En er is wellicht iets gevonden, tegen onze verwachtingen in

We waren allebei nogal flabbergasted, to be honest, dus ik heb later met google nog wat info bij elkaar gezocht. Iets waar ik in dit traject geen grote voorstander van ben, eigenlijk, maar we hebben eigenlijk gewoon helemaal geen vragen gesteld enzo. Er is een (licht) verhoogde waarde cardiolipine gevonden en dat kan duiden op een auto-imuunafwijking bij mij (wikipedia zegt dat dat het antifosfolipidensyndroom heet). Over een weekje of 2 moet ik opnieuw bloed laten prikken om deze uitslag te controleren en over 3 weken mag ik me melden bij een hematoloog die dit verder op gaat pakken.
Nouja, heel spannend vind ik het, en heel dubbel. Súperfijn dat er een mogelijke oorzaak is gevonden en dat dit ook nog eens met medicijnen aan te pakken is (in die zin dat medicijnen een kans op een goede zwangerschap kunnen vergroten), maar ook wel eng want als dit zo is heb ik ook een veel grotere kans op trombose, hersen- en hartinfarct. Nouja, we gaan het zien..
Ik doe even een algemene

meiden, ben moe en ik mag uitslapen vandaag, dus ga nog even proberen te slapen