Morgen pas, we worden gebeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:28 schreef klumsy het volgende:
Kolonia weet je al meer? of krijg je dat morgen pas te horen?
Ik hoop heel hard dat er wat uit komt waar jullie wat mee kunnen.quote:Wij gaan richting het ziekenhuis voor het gesprek met de gyn over allen bloed en kweek uitslagen, ben benieuwd wat we te horen gaan krijgen...
Rijnstate / UMCU.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:20 schreef bianca en michael het volgende:
In welk ziekenhuis loop jij? In het EMC beslissen ze altijd pas een dag na de terugplaatsing (dag 4 dus) of de overige embryootjes wel of niet kunnen worden ingevroren. Wat je dan vervolgens pas na een week of langer per post krijgt te horen of er iets is ingevroren. Rare gang van zaken vind ik dat eigenlijk...
Ik kan me nog prima beheersen, gek genoegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef klumsy het volgende:
Orea, hoe voel jij je? kan je je nog een beetje beheersen mbt vroegtesten?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:28 schreef Orea het volgende:
terwijl elke bosjosti maar kinderen krijgt alsof het niks is...c'est la vie...[/sub]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:49 schreef Orea het volgende:
Ik wacht even tot de echo en dan verzin ik een mooie bijnaamdan weet ik ook of ik 1 of 2 bijnamen moet verzinnen
![]()
Psychisch of niet maar mijn boobs gaan ineens erg zeer doen!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:09 schreef Orea het volgende:
Euhm....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |