Daar woon ik ook!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Elly uit Oosterhout komt.Ons Brabant
Ikzei hetzelfde tegen mijn vriend: "nu moeten ze zelf opendoen"quote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen de bel bij Ludo ging en het Nick was, was het inderdaad wel even zo een moment waarbij je "Rosa doe je even open" zou kunnen verwachtten...
haha ja, dat is ook weer zo'n scène die niet erg subtiel is aangepakt door de schrijvers.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ikzei hetzelfde tegen mijn vriend: "nu moeten ze zelf opendoen"
Marly vind ik altijd goed spelen eigenlijk. Als ze zich als een verwend nest gedraagt, heb ik echt een hekel aan haar. Toen ze zo verbouwereerd was en nog onder het bloed in haar bruidsjurk zat, vond ik het ook erg overtuigend. Ze zag er mooi uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:30 schreef Frey het volgende:
Prachtig die muziek bij Ludo en Nina. Vooral bij 10:39.![]()
Dat moeten ze nou vaker doen.
Ik vond Marly overigens ook erg sterk.
Jammer dat ze geen echte deskundigen hebben gevraagd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:09 schreef PeterKelder het volgende:
In de Nieuwe Revu van deze week staat een artikel over GTST, waarin regisseur Frank Schoutens, scenarioschrijver Maarten Almekinders en castingdirector Harry Klooster terugblikken op de Gouden Jaren van de serie.
Frey waardeert schijnbaar de muziek van Fons Merkiesquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:30 schreef Frey het volgende:
Prachtig die muziek bij Ludo en Nina. Vooral bij 10:39.![]()
Dat moeten ze nou vaker doen.
Ik vond Marly overigens ook erg sterk.
Rohan: "Wanneer de serie begon? Nou, in 1990, dus zo'n 20 jaar geleden... of nee, eerder zelfs... nou ja, bijna 25 jaar geleden."quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen echte deskundigen hebben gevraagd.
[ afbeelding ]
Hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rohan: "Wanneer de serie begon? Nou, in 1990, dus zo'n 20 jaar geleden... of nee, eerder zelfs... nou ja, bijna 25 jaar geleden."
Ik dacht eerst dat dit was gecomponeerd door Fons Merkies, vooral vanwege die gitaarklankenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:38 schreef Frey het volgende:
Als ze dan toch liedjes uitzoeken, dan kunnen ze beter meer van die instrumentale muziekjes nemen:
Paste erg mooi bij die beginscènes. Bij Bassie & Adriaan werkten ze toen ook veel met bestaande muziekjes.
Hopelijk is Fons ook bekend met de Ludo tune.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit was gecomponeerd door Fons Merkies, vooral vanwege die gitaarklanken
Inclusief (bas)gitaar-soundquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk is Fons ook bekend met de Ludo tune.
Jammer dat hij geen stomp op die TV kan geven en dat ze het dan echt voelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:54 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Nu lachen ze nog, maar de tijd van onbezorgheid is voor hun snel voorbij!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:21 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bos moet toezien hoe Proper het ontslag van zijn schrijversteam bekend maakt.
Zelf moet hij ook vrezen voor zijn baan...
Ik ook niet, omdat ie dan waarschijnlijk geen tijd meer heeft om troep te schrijvenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:52 schreef Frey het volgende:
Toch zou ik het niet erg vinden als Martin dan terugkeert als Mickey en weer van die dingen meemaakt zoals met de Celu.
Als ze hem rond het overlijden van Anita (tijdelijk) terug hadden laten keren had ik er geen probleem mee gehad, maar nu... Mickey heeft niets meer te zoeken in het huidige GTST. Een soortgelijk karakter introduceren lijkt me beterquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:52 schreef Frey het volgende:
Toch zou ik het niet erg vinden als Martin dan terugkeert als Mickey en weer van die dingen meemaakt zoals met de Celu.
En terecht!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
Internet staat echt vol met negatieve reacties over Rosa's dood.
Inderdaad, niet echt verwacht van onze barbiepop Gigi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef miep63 het volgende:
Dat huilen van Lorena, dat zag er trouwens best overtuigend uit. Haar make-up helemaal doorgelopen, tranen die over haar lippen rolden, een rood neusje. Alsof ze het echt even heel moeilijk had om definitief afscheid te nemen van haar gtst-mamma.
Logischquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
Internet staat echt vol met negatieve reacties over Rosa's dood.
Rosa was voor ons allemaal een moederfiguur. Zeker voor de mensen die al zo'n tien jaar gtst kijken.quote:
Behalve voor de schrijversquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Rosa was voor ons allemaal een moederfiguur. Zeker voor de mensen die al zo'n tien jaar gtst kijken.
Gigi is echt stukken beter gaan acteren dan in het begin. Vind ik tenminste.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef miep63 het volgende:
Dat huilen van Lorena, dat zag er trouwens best overtuigend uit. Haar make-up helemaal doorgelopen, tranen die over haar lippen rolden, een rood neusje. Alsof ze het echt even heel moeilijk had om definitief afscheid te nemen van haar gtst-mamma.
Die deurbellen rijzen de pan uit!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weer zo een deurbel scene
Alleen als Nick als winnaar uit de strijd komt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kan in ieder geval niet wachten op Nick & Maxime's vete 2.0
GTST wordt gesponsord door de deurbellenfabrikantquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Die deurbellen rijzen de pan uit!
Ludo krijgt nog eens een conditie.
Maxime krijgt een enkeltje inrichtingquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen als Nick als winnaar uit de strijd komt.
Er staat nog een paar exemplaren van seizoen 1 in de shop van de Beeld & Geluid Media Experience.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik heb later wel stukken gezien op YouTube en zo. Seizoen 1 is ooit (in 2007) uitgegeven, alleen is die helaas niet meer te koop, is DFW nooit verder gegaan met releasen en kunnen andere maatschappijen, zoals Bridge, de serie niet uitgeven omdat ze de rechten niet hebben
Want ONM is sowieso al geweldig om Jop de Vries, Pamela Teves en Hidde Maas![]()
![]()
...Mijn mond -> Vol tanden.quote:Op woensdag 7 september 2011 02:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn wensen:
4 van Frey
6 van Madam Paon
7: De terugkeer van het zakenleven: een krant, een reclamebureau, een modellenbureu + wat bedrijven voor badguys
8: Komst van een machtige maffia-clan waar zelfs Ludo niet of nog maar net mee kan sollen
9: Een schurkenkoppel, eigenlijk is zoiets na Frits en Martine nooit meer voorgekomen
10: Meer gastrollen bestaande uit kleine criminelen, tuig, afpersers, aanranders en oplichters
11: De terugkeer van Robert Alberts
12: Arnie Alberts blijkt toch de zoon van Robert en Laura en blijkt te leven aan de andere kant van de wereld, wel mist hij een stuk been, dit is gevonden en was vermengd met een ander lijk, daarom dachten ze dat het Arnie was (vergezocht, maar die Arnie-Dennis wissel was dat ook)
13: Hans was eigenlijk toch Frits, die Hans heeft verzonnen om uit handen van de maffie te blijven, nu zit ie voor zijn eigen veiligheid weer vast, maar kan altijd weer vrij komen. Diegene in de cryo was een dummy.
14 Stefano was toch van Ludo en Sophia, Maximiliaan heeft de dagboeken van Sophia vervalst.
15: Terugkeer van Julian, Kim, Hedwig en Jessica
16: Terugkeer van een gepensioneerde rechercheur Bronkhorst die een beetje de rol van meneer Harmsen kan spelen en tegelijkertijd het amateuristische jeugdige politiekorps altijd weer van nuttige tips weet te voorzien.
Wat dus een geniale, briljante climax opleverde in de 2500ste aflevering. Geniaal, ik blijf erbij. Ik zag het laatst terug op 1 van die gare longplaytapes van mij... En Frey heeft gelijk. Dat moment bezorgt je kippenvel.quote:Op woensdag 7 september 2011 03:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een paar weken later alweer, na die Roxy verhaallijn kreeg je dat gedoe met die Schilderijenroof (Tony die Yasmin chanteerde), toen Tony Stefano wilde neerschieten omdat die teveel wist kon hij bij vlagen zien. Hierna steeds vaker en uiteindelijk weer helemaal.
Het is te merken dat je gestopt bent met kijken in 2003.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:57 schreef MOETIG het volgende:
wie is frey en hoezo is stefano geen zoon van ludo???
Mwah... Ik hoopte op een prachtige piano-solo... Zo eentje die we in járen niet meer gehoord hebben.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef Frey het volgende:
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat zelfs het gekozen liedje inslaat als een bom.
Even heel eerlijk, maar het stond OVERAL. RTL Boulevard, Telegraaf... Waarom zouden zij het dan nog verzwijgen? Het was officieel, klaar. Niet zo janken, want de andere 9 van de 10 keer is het de beste blogsite over Televisie die er is.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
Bah, zappen.blog heeft in de titel van een bericht van hun gewoon ffe veraden wie er dood gaat!!!
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:57 schreef loezzzje het volgende:
weird, de bruiloft van noud & nina was op 8 juli, toen ludo een smsje kreeg van maxime stond er 7 september. hebben die lui 2 maanden in die tent gelegen?
Fons Merkiesquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef Frey het volgende:
Mooie scènes vandaag. En naast de liedjes weer erg mooie muziek.
Met een sleutelquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
"Hoe ben je binnengekomen?"
"Via de voordeur."![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had daar nog niet gekeken omdat hij de vorige keer er ook niet op stondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd tijd.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Charlie die haar mond houdt, dream on.
En Ludo weet dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef loezzzje het volgende:
Nick probeerde Maxime te vermoorden.
Wat haar op dat moment zelfs was gelukt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Let wel dit was nadat Maxime had gedreigd om zijn kind bij hem weg te nemen.
Ik ben voor Nick, Maxime is mij af en toe een beetje te irritant.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat haar op dat moment zelfs was gelukt.
Alsof een belgisch accent niet vreselijk irritant is?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben voor Nick, Maxime is mij af en toe een beetje te irritant.
Nee?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Alsof een belgisch accent niet vreselijk irritant is?
Meestal wel maar bij Nick stoort het me niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Amai zeg, Ik vind da wel een schone taal, t'is erg plezant, en eenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Ligt eraan. Klinkt soms wel vriendelijker, alleen is het vaak niet zo geschikt voor nasynchronisatie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Amai zeg, Ik vind da wel een schone taal, t'is erg plezant, en een
stuk leuker dan ons nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |