Ik ook niet, omdat ie dan waarschijnlijk geen tijd meer heeft om troep te schrijvenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:52 schreef Frey het volgende:
Toch zou ik het niet erg vinden als Martin dan terugkeert als Mickey en weer van die dingen meemaakt zoals met de Celu.
Als ze hem rond het overlijden van Anita (tijdelijk) terug hadden laten keren had ik er geen probleem mee gehad, maar nu... Mickey heeft niets meer te zoeken in het huidige GTST. Een soortgelijk karakter introduceren lijkt me beterquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:52 schreef Frey het volgende:
Toch zou ik het niet erg vinden als Martin dan terugkeert als Mickey en weer van die dingen meemaakt zoals met de Celu.
En terecht!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
Internet staat echt vol met negatieve reacties over Rosa's dood.
Inderdaad, niet echt verwacht van onze barbiepop Gigi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef miep63 het volgende:
Dat huilen van Lorena, dat zag er trouwens best overtuigend uit. Haar make-up helemaal doorgelopen, tranen die over haar lippen rolden, een rood neusje. Alsof ze het echt even heel moeilijk had om definitief afscheid te nemen van haar gtst-mamma.
Logischquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
Internet staat echt vol met negatieve reacties over Rosa's dood.
Rosa was voor ons allemaal een moederfiguur. Zeker voor de mensen die al zo'n tien jaar gtst kijken.quote:
Behalve voor de schrijversquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Rosa was voor ons allemaal een moederfiguur. Zeker voor de mensen die al zo'n tien jaar gtst kijken.
Gigi is echt stukken beter gaan acteren dan in het begin. Vind ik tenminste.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef miep63 het volgende:
Dat huilen van Lorena, dat zag er trouwens best overtuigend uit. Haar make-up helemaal doorgelopen, tranen die over haar lippen rolden, een rood neusje. Alsof ze het echt even heel moeilijk had om definitief afscheid te nemen van haar gtst-mamma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |