Ze krijgt haar eigen serie: "Rosa"quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
genoeg gelachen voor vandaag.
waar zou Rosa nog aan de bak komen? als je het mij vraagt, zijn haar acteertalenten niet alles. wat vinden jullie ervan?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Of de schrijvers weten al niet meer wie Robert is.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Robert?... Wie was dat ook alweer... oh ja, ik weet het weer... Wanneer hij uit de serie is gegaan...? Volgens mij een jaar of 3 geleden, of nee, eerder zelfs... ging hij er al niet uit in seizoen 1?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Dat wordt niet in beeld gezet.
Er wordt nooit getoond dat Laura naar de WC gaat,
denk je dan ook per direct dat Laura het al 21 jaar ophoudt?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze krijgt haar eigen serie: "Rosa"
nog beter: ze neemt die oma van 'Hoe schoon is jouw huis?' over als zij met pensioen gaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Of Goede Tijden, Rosa Tijden
Geniaal!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
nog beter: ze neemt die oma van 'Hoe schoon is jouw huis?' over als zij met pensioen gaat.
Moet je As The World Turns eens zien ... volgens mij zijn daar meer personages zonder huis dan met huis.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Het is ook raar en het is ook een slechte serie op dat front.
Alleen al dat de halve bevolking in een hotel woont.
Op dit moment valt het mee, maar er zijn tijden geweest dat de helft in de Rozenboom woonde.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
Wordt gezellig in huize Sanders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie weer gezien.Heb hem ook gekeken. EdwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Moet je As The World Turns eens zien ... volgens mij zijn daar meer personages zonder huis dan met huis.
[..]Daar wonen ze allemaal in de farm !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Heb hem ook gekeken. EdwinNouja, mijn vader heeft een hersenbloeding gehad, maar die is ook nooit meer geworden zoals hij daarvoor was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef Frey het volgende:
De vele tranen om Rosa veroorzaakten net zelfs een aardbeving.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al dan niet omdat Proper uit woede om Rosa's vertrek zijn vuist iets te hard op het spreekkatheder sloeg.
Ja, maar volgens mij bedoelde hij het heel anders. Tenminste zo klonk het welquote:Op donderdag 8 september 2011 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, mijn vader heeft een hersenbloeding gehad, maar die is ook nooit meer geworden zoals hij daarvoor was.
Mwa, vond ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij bedoelde hij het heel anders. Tenminste zo klonk het wel
Ze doet ook gewoon wat haar uitkomt.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad waar bemoeit dat wijf zich mee. Niet liegen tegen Rik ooh nu opeens wel ?
Ach ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zielig want hij is voor de eerste keer verliefd![]()
Kon dat ook maar gelden voor deze schrijvers....quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat het voor ieder personage een keer de tijd is of zo.
Nee hoor. Zij moet echt nooit meer zeiken over de familie Sanders.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef Liquidist het volgende:
Ben ik de enige die Sjors een egoïstische trol vind?
Daar woon ik ook!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Elly uit Oosterhout komt.Ons Brabant
Ikzei hetzelfde tegen mijn vriend: "nu moeten ze zelf opendoen"quote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen de bel bij Ludo ging en het Nick was, was het inderdaad wel even zo een moment waarbij je "Rosa doe je even open" zou kunnen verwachtten...
haha ja, dat is ook weer zo'n scène die niet erg subtiel is aangepakt door de schrijvers.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ikzei hetzelfde tegen mijn vriend: "nu moeten ze zelf opendoen"
Marly vind ik altijd goed spelen eigenlijk. Als ze zich als een verwend nest gedraagt, heb ik echt een hekel aan haar. Toen ze zo verbouwereerd was en nog onder het bloed in haar bruidsjurk zat, vond ik het ook erg overtuigend. Ze zag er mooi uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:30 schreef Frey het volgende:
Prachtig die muziek bij Ludo en Nina. Vooral bij 10:39.![]()
Dat moeten ze nou vaker doen.
Ik vond Marly overigens ook erg sterk.
Jammer dat ze geen echte deskundigen hebben gevraagd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:09 schreef PeterKelder het volgende:
In de Nieuwe Revu van deze week staat een artikel over GTST, waarin regisseur Frank Schoutens, scenarioschrijver Maarten Almekinders en castingdirector Harry Klooster terugblikken op de Gouden Jaren van de serie.
Frey waardeert schijnbaar de muziek van Fons Merkiesquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:30 schreef Frey het volgende:
Prachtig die muziek bij Ludo en Nina. Vooral bij 10:39.![]()
Dat moeten ze nou vaker doen.
Ik vond Marly overigens ook erg sterk.
Rohan: "Wanneer de serie begon? Nou, in 1990, dus zo'n 20 jaar geleden... of nee, eerder zelfs... nou ja, bijna 25 jaar geleden."quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen echte deskundigen hebben gevraagd.
[ afbeelding ]
Hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rohan: "Wanneer de serie begon? Nou, in 1990, dus zo'n 20 jaar geleden... of nee, eerder zelfs... nou ja, bijna 25 jaar geleden."
Ik dacht eerst dat dit was gecomponeerd door Fons Merkies, vooral vanwege die gitaarklankenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:38 schreef Frey het volgende:
Als ze dan toch liedjes uitzoeken, dan kunnen ze beter meer van die instrumentale muziekjes nemen:
Paste erg mooi bij die beginscènes. Bij Bassie & Adriaan werkten ze toen ook veel met bestaande muziekjes.
Hopelijk is Fons ook bekend met de Ludo tune.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit was gecomponeerd door Fons Merkies, vooral vanwege die gitaarklanken
Inclusief (bas)gitaar-soundquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk is Fons ook bekend met de Ludo tune.
Jammer dat hij geen stomp op die TV kan geven en dat ze het dan echt voelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:54 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Nu lachen ze nog, maar de tijd van onbezorgheid is voor hun snel voorbij!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:21 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bos moet toezien hoe Proper het ontslag van zijn schrijversteam bekend maakt.
Zelf moet hij ook vrezen voor zijn baan...
Ik ook niet, omdat ie dan waarschijnlijk geen tijd meer heeft om troep te schrijvenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:52 schreef Frey het volgende:
Toch zou ik het niet erg vinden als Martin dan terugkeert als Mickey en weer van die dingen meemaakt zoals met de Celu.
Als ze hem rond het overlijden van Anita (tijdelijk) terug hadden laten keren had ik er geen probleem mee gehad, maar nu... Mickey heeft niets meer te zoeken in het huidige GTST. Een soortgelijk karakter introduceren lijkt me beterquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:52 schreef Frey het volgende:
Toch zou ik het niet erg vinden als Martin dan terugkeert als Mickey en weer van die dingen meemaakt zoals met de Celu.
En terecht!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
Internet staat echt vol met negatieve reacties over Rosa's dood.
Inderdaad, niet echt verwacht van onze barbiepop Gigi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef miep63 het volgende:
Dat huilen van Lorena, dat zag er trouwens best overtuigend uit. Haar make-up helemaal doorgelopen, tranen die over haar lippen rolden, een rood neusje. Alsof ze het echt even heel moeilijk had om definitief afscheid te nemen van haar gtst-mamma.
Logischquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
Internet staat echt vol met negatieve reacties over Rosa's dood.
Rosa was voor ons allemaal een moederfiguur. Zeker voor de mensen die al zo'n tien jaar gtst kijken.quote:
Behalve voor de schrijversquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Rosa was voor ons allemaal een moederfiguur. Zeker voor de mensen die al zo'n tien jaar gtst kijken.
Gigi is echt stukken beter gaan acteren dan in het begin. Vind ik tenminste.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef miep63 het volgende:
Dat huilen van Lorena, dat zag er trouwens best overtuigend uit. Haar make-up helemaal doorgelopen, tranen die over haar lippen rolden, een rood neusje. Alsof ze het echt even heel moeilijk had om definitief afscheid te nemen van haar gtst-mamma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |