Daar woon ik ook!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Elly uit Oosterhout komt.Ons Brabant
Ikzei hetzelfde tegen mijn vriend: "nu moeten ze zelf opendoen"quote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen de bel bij Ludo ging en het Nick was, was het inderdaad wel even zo een moment waarbij je "Rosa doe je even open" zou kunnen verwachtten...
haha ja, dat is ook weer zo'n scène die niet erg subtiel is aangepakt door de schrijvers.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ikzei hetzelfde tegen mijn vriend: "nu moeten ze zelf opendoen"
Marly vind ik altijd goed spelen eigenlijk. Als ze zich als een verwend nest gedraagt, heb ik echt een hekel aan haar. Toen ze zo verbouwereerd was en nog onder het bloed in haar bruidsjurk zat, vond ik het ook erg overtuigend. Ze zag er mooi uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:30 schreef Frey het volgende:
Prachtig die muziek bij Ludo en Nina. Vooral bij 10:39.![]()
Dat moeten ze nou vaker doen.
Ik vond Marly overigens ook erg sterk.
Jammer dat ze geen echte deskundigen hebben gevraagd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:09 schreef PeterKelder het volgende:
In de Nieuwe Revu van deze week staat een artikel over GTST, waarin regisseur Frank Schoutens, scenarioschrijver Maarten Almekinders en castingdirector Harry Klooster terugblikken op de Gouden Jaren van de serie.
Frey waardeert schijnbaar de muziek van Fons Merkiesquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:30 schreef Frey het volgende:
Prachtig die muziek bij Ludo en Nina. Vooral bij 10:39.![]()
Dat moeten ze nou vaker doen.
Ik vond Marly overigens ook erg sterk.
Rohan: "Wanneer de serie begon? Nou, in 1990, dus zo'n 20 jaar geleden... of nee, eerder zelfs... nou ja, bijna 25 jaar geleden."quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen echte deskundigen hebben gevraagd.
[ afbeelding ]
Hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rohan: "Wanneer de serie begon? Nou, in 1990, dus zo'n 20 jaar geleden... of nee, eerder zelfs... nou ja, bijna 25 jaar geleden."
Ik dacht eerst dat dit was gecomponeerd door Fons Merkies, vooral vanwege die gitaarklankenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:38 schreef Frey het volgende:
Als ze dan toch liedjes uitzoeken, dan kunnen ze beter meer van die instrumentale muziekjes nemen:
Paste erg mooi bij die beginscènes. Bij Bassie & Adriaan werkten ze toen ook veel met bestaande muziekjes.
Hopelijk is Fons ook bekend met de Ludo tune.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit was gecomponeerd door Fons Merkies, vooral vanwege die gitaarklanken
Inclusief (bas)gitaar-soundquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk is Fons ook bekend met de Ludo tune.
Jammer dat hij geen stomp op die TV kan geven en dat ze het dan echt voelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:54 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Nu lachen ze nog, maar de tijd van onbezorgheid is voor hun snel voorbij!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:21 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bos moet toezien hoe Proper het ontslag van zijn schrijversteam bekend maakt.
Zelf moet hij ook vrezen voor zijn baan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |