SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had daar nog niet gekeken omdat hij de vorige keer er ook niet op stondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd tijd.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Charlie die haar mond houdt, dream on.
En Ludo weet dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef loezzzje het volgende:
Nick probeerde Maxime te vermoorden.
Wat haar op dat moment zelfs was gelukt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Let wel dit was nadat Maxime had gedreigd om zijn kind bij hem weg te nemen.
Ik ben voor Nick, Maxime is mij af en toe een beetje te irritant.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat haar op dat moment zelfs was gelukt.
Alsof een belgisch accent niet vreselijk irritant is?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben voor Nick, Maxime is mij af en toe een beetje te irritant.
Nee?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Alsof een belgisch accent niet vreselijk irritant is?
Meestal wel maar bij Nick stoort het me niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Amai zeg, Ik vind da wel een schone taal, t'is erg plezant, en eenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Ligt eraan. Klinkt soms wel vriendelijker, alleen is het vaak niet zo geschikt voor nasynchronisatie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Amai zeg, Ik vind da wel een schone taal, t'is erg plezant, en een
stuk leuker dan ons nederlands
Haha, da's waar. zal me niets verbazen als Brooke straks op haar zoon Rick duikt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Jou scenarioDaar is het toch 1 en al incest
Een incestverhaallijn zou nog niet eens zo gek zijn, alleen niet met deze personages natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:42 schreef loezzzje het volgende:
Jou scenarioDaar is het toch 1 en al incest
Hoe zou Rosa in het Bels klinken
Edwin was echt een schatje vandaag. Had wel ffe een paar minuten met Lucas willen ruillen hoor.quote:
Ook Rosa, zo heette de huishoudster van de Forresters jaren geleden, ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Een incestverhaallijn zou nog niet eens zo gek zijn, alleen niet met deze personages natuurlijk.
Maar met nieuwe kan het best.
Als ze dat al niet gedaan heeftquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Haha, da's waar. zal me niets verbazen als Brooke straks op haar zoon Rick duikt.
Ludo en Maxime.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Als ze dat al niet gedaan heeft
Met welke personages zou een incest verhaal dan kunnen?
Nee 2quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens bij komen, dat dat opzettelijk was. Die verhaallijn was echt te slecht voorquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:57 schreef loezzzje het volgende:
Ja klopt! We hebben al een incest verhaal lijn gehad. Laura & Dennis.
Maar die was niet opzettelijk(toch?
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest inderdaad. Of kwam dat doordat Maxime zo naar tegen hem deed op de bruiloft?quote:Op zaterdag 10 september 2011 04:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick.
Gaat hij nou serieus verder met zijn vete met Maxime? Op zo'n moment?
Hoezo ongepast.
Ik hoop toch echt dat ze meer uit die gastrol gaan halen, want Christophe kan veel meer dan een personage spelen dat steeds een vete heeft met een familielid.
Het ligt niet aan Nick, maar aan Maxime (de schrijvers dusquote:Op zaterdag 10 september 2011 04:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick.
Gaat hij nou serieus verder met zijn vete met Maxime? Op zo'n moment?
Hoezo ongepast.
Ik hoop toch echt dat ze meer uit die gastrol gaan halen, want Christophe kan veel meer dan een personage spelen dat steeds een vete heeft met een familielid.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:57 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Oeh! Moet ik zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |