quote:
Er staat nog een paar exemplaren van seizoen 1 in de shop van de Beeld & Geluid Media Experience.

Overigens zou Dolf De Vries nog wel eens zijn opwachting in GTST moeten maken.

quote:
Op woensdag 7 september 2011 02:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:Mijn wensen:
4 van Frey
6 van Madam Paon
7: De terugkeer van het zakenleven: een krant, een reclamebureau, een modellenbureu + wat bedrijven voor badguys
8: Komst van een machtige maffia-clan waar zelfs Ludo niet of nog maar net mee kan sollen
9: Een schurkenkoppel, eigenlijk is zoiets na Frits en Martine nooit meer voorgekomen
10: Meer gastrollen bestaande uit kleine criminelen, tuig, afpersers, aanranders en oplichters
11: De terugkeer van Robert Alberts
12: Arnie Alberts blijkt toch de zoon van Robert en Laura en blijkt te leven aan de andere kant van de wereld, wel mist hij een stuk been, dit is gevonden en was vermengd met een ander lijk, daarom dachten ze dat het Arnie was (vergezocht, maar die Arnie-Dennis wissel was dat ook

)
13: Hans was eigenlijk toch Frits, die Hans heeft verzonnen om uit handen van de maffie te blijven, nu zit ie voor zijn eigen veiligheid weer vast, maar kan altijd weer vrij komen. Diegene in de cryo was een dummy.
14 Stefano was toch van Ludo en Sophia, Maximiliaan heeft de dagboeken van Sophia vervalst.
15: Terugkeer van Julian, Kim, Hedwig en Jessica
16: Terugkeer van een gepensioneerde rechercheur Bronkhorst die een beetje de rol van meneer Harmsen kan spelen en tegelijkertijd het amateuristische jeugdige politiekorps altijd weer van nuttige tips weet te voorzien.
...Mijn mond -> Vol tanden.
quote:
Op woensdag 7 september 2011 03:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:[..]
Een paar weken later alweer, na die Roxy verhaallijn kreeg je dat gedoe met die Schilderijenroof (Tony die Yasmin chanteerde),
toen Tony Stefano wilde neerschieten omdat die teveel wist kon hij bij vlagen zien. Hierna steeds vaker en uiteindelijk weer helemaal.
Wat dus een geniale, briljante climax opleverde in de 2500ste aflevering. Geniaal, ik blijf erbij. Ik zag het laatst terug op 1 van die gare longplaytapes van mij... En Frey heeft gelijk. Dat moment bezorgt je kippenvel.
quote:
Het is te merken dat je gestopt bent met kijken in 2003.

quote:
Mwah... Ik hoopte op een prachtige piano-solo... Zo eentje die we in járen niet meer gehoord hebben.
quote:
Even heel eerlijk, maar het stond OVERAL. RTL Boulevard, Telegraaf... Waarom zouden zij het dan nog verzwijgen? Het was officieel, klaar. Niet zo janken, want de andere 9 van de 10 keer is het de beste blogsite over Televisie die er is.

quote:
Op donderdag 8 september 2011 10:57 schreef loezzzje het volgende:weird, de bruiloft van noud & nina was op 8 juli, toen ludo een smsje kreeg van maxime stond er 7 september. hebben die lui 2 maanden in die tent gelegen?

Rosa, verdomme...
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.