abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101662694
Ik snap dat nou nooit en kan me er zo kwaad over maken.
Ik ben iemand die zorgzaam is, geintereseerd is in de ander, bereid is moeite te doen voor de ander en wanneer ik iemand echt ontzettend leuk vind dan ben ik bereid om voor die persoon te leven. (kort samengevat dan)

Maar nee hoor. De gemiddelde vrouw ziet toch veel liever iets in die vreemde, vage kerel -het liefst een of andere kansloze globettrotter- en binnen 2 dagen laat ze zich zomaar keihard nemen door zo'n klootzak. Waarna ik dan later moet aanhoren dat ze zo verdrietig is dat ze nu tot over haar oren verliefd is op die man maar niks meer van zich laat horen, terwijl ik al vanaf de eerste minuut kon aanvoelen dat die rat niet deugde

Echt werkelijk waar, waar halen jullie de logica vandaan?? }:|

Klacht: vrouwen zijn stom en denken niet na
pi_101662707
Sowieso vrouwen die met een soort van trots vertellen dat ze op foute mannen vallen :') . Een domme, naieve hoer zijn en er dan nog trots op zijn ook :') .
pi_101662749
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:09 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso vrouwen die met een soort van trots vertellen dat ze op foute mannen vallen :') . Een domme, naieve hoer zijn en er dan nog trots op zijn ook :') .
Echt he?? Denken ze dat ze in zich in een high school chick flick biosfilm wanen ofzo? Waarin ze de douchebag wel even kunnen omschakelen naar een brave hendrik ofzo?
pi_101662763
Waarom kwaad worden? Wat met je nou met zo'n vrouw?
pi_101662773
Omdat we toch hopen dat één van die kerels waar je wél lekkere, snoeiharde seks mee kunt hebben ook nog een beetje aardig blijkt te zijn.

Zulke mannen bestaan namelijk ook, je moet alleen wel goed zoeken :)
pi_101662790
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:23 schreef Dipkip het volgende:
Omdat we toch hopen dat één van die kerels waar je wél lekkere, snoeiharde seks mee kunt hebben ook nog een beetje aardig blijkt te zijn.

En zoals iedere vrouw weet, kun je enkel snoeiharde sex hebben met een uber tokkie.
pi_101662793
quote:

Ach mannen als TS maken ook steeds de fout om voor zulke vrouwen te vallen. Sommige mensen zijn gewoon fucked up, alleen zien ze het zelf niet in en schuiven ze de schuld op de andere sekse.
pi_101662808
quote:

Ja en om die te vinden moet je eerst 10x mishandeld, bedrogen en achter gelaten worden.

Maar... is dat het waard?
pi_101662816
quote:
Amen
okeokeoke
pi_101662842
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:27 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ach mannen als TS maken ook steeds de fout om voor zulke vrouwen te vallen. Sommige mensen zijn gewoon fucked up, alleen zien ze het zelf niet in en schuiven ze de schuld op de andere sekse.
Nee tuurlijk, in tegenstelling tot een lompe hork die totaal niet geinteresseerd in je is in wat je doet, je denigrerend behandelt, je inpalmt met mooie praatjes over zijn leven zodat ie je voor een nacht kan palen en daarna je helemaal links laat liggen als een wegwerpartikel, ben ik natuurlijk zo geschift als een deur.

Wat snap jij niet van het woord logica, vrouw?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:22 schreef psychosomatic het volgende:
Waarom kwaad worden? Wat met je nou met zo'n vrouw?
Ik vind haar leuk... ;(
  woensdag 7 september 2011 @ 07:37:54 #11
165512 MASD
Music is dead.
pi_101662850
En waarom val jij dan op dat soort vrouwen terwijl er vrouwen zijn die niet op die mannen vallen?

Jij doet precies hetzelfde, hypocriet.
Long live music.
  woensdag 7 september 2011 @ 07:38:36 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101662857
vmbo :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_101662858
Ha ha TS is een softie die geen chicks kan scoren en telkens in de friendzone zit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101662864
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:36 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Nee tuurlijk, in tegenstelling tot een lompe hork die totaal niet geinteresseerd in je is in wat je doet, je denigrerend behandelt, je inpalmt met mooie praatjes over zijn leven zodat ie je voor een nacht kan palen en daarna je helemaal links laat liggen als een wegwerpartikel, ben ik natuurlijk zo geschift als een deur.

De gemiddelde vrouw wil gewoon een stabiele, zorgzame man, alleen zie jij dat niet omdat je alleen op die gestoorde wijven valt en die vallen niet op jou.
pi_101662874
quote:
QFT
pi_101662881
Terechte klacht.
  woensdag 7 september 2011 @ 07:43:48 #17
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_101662899
friendzone :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 7 september 2011 @ 07:44:38 #18
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101662906
Zo ontzettend herkenbaar -O-

Leuk meisje, krijgt dan met de klootzak van de andere klas en na 2 maanden gaat het uit, ik blij, 2 dagen later is het weer aan. Ondertussen is het al 6x uit geweest omdat het gewoon niet werkte en ze ziet nogsteeds niet dat ie dr slecht behandeld.
Even 1 voorbeeld van hoe hij haar behandeld: Ze hadden afgesproken bij hem, zij komt netjes optijd aan en belt aan. Vriend doet open en zegt: 'Nee heb nu geen zin, ik ben aan het gamen.' en doet de deur dicht.

TS, terechte klacht.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_101662914
Vrouwen blijven altijd geloven in een droom dat ze een bad boy goed kunnen maken...

Dat zij degene zijn die een man kunnen veranderen, want zij zien het goede in hem, en hij moet zichzelf leren kennen en dan wordt hij ook een goede, lieve, romantische man...

Natuurlijk een super-romantische droom die helaas keihard in stand wordt gehouden door de filmindustrie.

De werkelijkheid is zoveel anders...
pi_101662922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:44 schreef JaimyLee het volgende:
Zo ontzettend herkenbaar -O-

Leuk meisje, krijgt dan met de klootzak van de andere klas en na 2 maanden gaat het uit, ik blij, 2 dagen later is het weer aan. Ondertussen is het al 6x uit geweest omdat het gewoon niet werkte en ze ziet nogsteeds niet dat ie dr slecht behandeld.
Even 1 voorbeeld van hoe hij haar behandeld: Ze hadden afgesproken bij hem, zij komt netjes optijd aan en belt aan. Vriend doet open en zegt: 'Nee heb nu geen zin, ik ben aan het gamen.' en doet de deur dicht.

TS, terechte klacht.
Ook aan jou de vraag waarom je op dit soort foute wijven valt. Denk je dat je haar prins op het witte paard kunt zijn en zij opeens geen issues meer zal hebben als jij lief voor haar bent? Dream on....
pi_101662935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:38 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

De gemiddelde vrouw wil gewoon een stabiele, zorgzame man, alleen zie jij dat niet omdat je alleen op die gestoorde wijven valt en die vallen niet op jou.
Ik BEN juist stabiel.
pi_101662944
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:50 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Ik BEN juist stabiel.
Nee jij hebt ook issues, daarom val je op dit soort vrouwen.
pi_101662965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:51 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Nee jij hebt ook issues, daarom val je op dit soort vrouwen.
En waarom kom ik dan nooit een vrouw tegen die wel vallen op stabiele, zorgzame mannen?
pi_101662983
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:55 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

En waarom kom ik dan nooit een vrouw tegen die wel vallen op stabiele, zorgzame mannen?
Die kom je wel tegen, alleen zie jij er niks in, net zoals dat soort basket case wijven wel zorgzame mannen tegenkomen, maar ze die "saai" oid vinden.

Je kunt niks doen aan de keuzes van een ander, dus beter zorg je ervoor dat je je eigen keuzes gaat begrijpen en wellicht dat je daar dan iets aan kunt veranderen.
  woensdag 7 september 2011 @ 08:00:39 #25
165512 MASD
Music is dead.
pi_101662993
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:55 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Omdat je denkt dat je stabiel en zorgzaam ben, maar eigenlijk gewoon saai bent. Daarnaast heb je een ongezonde denkwijze over de positie van vrouwen, en denk je dat jij, man zijnde, de beslissing en controle hebt over gevoelens van vrouwen tegenover andere mannen.

Samenvatting: Je bent helemaal niet stabiel. Le surprise.
Long live music.
pi_101662996
Mishandeld? Wie heeft het nou weer over mishandeld? Vaak blijkt ie gewoon na een paar maanden niet zo te zijn als ie leek. Nou, dan zoek je weer verder. Beter dan weer zo'n relatie waarin je je levend begraven voelt omdat je kerel geen identiteit of ruggegraat meer over houdt zodra hij verliefd is. Ik wil ook mn eigen leven hebben, niet alles als een tweekoppige draak samen doen en het altijd maar eens zijn.
pi_101663074
Leuk eigen leven heb je dan, als je 'foute vriend' de touwtjes in handen heeft en je altijd in onduidelijkheid laat, om je vervolgens keihard te dumpen :')
okeokeoke
pi_101663186
Kortom. Ik moet gewoon mijn eigen ding doen, schijt hebben aan iedereen en zelfs als ik dan een leuke meid tegen kom, haar behandelen als een zak stront en mijn prioriteiten enkel op mijn eigen leven stellen i.p.v. de zorgzame man zijn?
pi_101663205
Het gaat hier nogal over extremen. :')

Bad boys zijn leuk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 7 september 2011 @ 08:28:29 #30
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101663254
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:07 schreef MonteCristo het volgende:
Waarna ik dan later moet aanhoren dat ze zo verdrietig is dat ze nu tot over haar oren verliefd is op die man maar niks meer van zich laat horen, terwijl ik al vanaf de eerste minuut kon aanvoelen dat die rat niet deugde
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  woensdag 7 september 2011 @ 08:29:50 #31
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101663266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:48 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ook aan jou de vraag waarom je op dit soort foute wijven valt. Denk je dat je haar prins op het witte paard kunt zijn en zij opeens geen issues meer zal hebben als jij lief voor haar bent? Dream on....
Ik val niet op foute wijven, dat is ze namelijk niet. Het probleem is dat zij op die foute jongen valt.
En naar mijn mening zal ik eerder haar prins op het witte paard kunnen zijn als hij. Ik heb ze in het afgelopen half jaar één keer lief bij elkaar gezien. Lijkt me duidelijk dat het niet zo'n leuke vent is toch?
Barts Padawan
pi_101663287
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:24 schreef Tamashii het volgende:
Het gaat hier nogal over extremen. :')

Bad boys zijn leuk.
Want????
pi_101663309
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:23 schreef MonteCristo het volgende:
Kortom. Ik moet gewoon mijn eigen ding doen, schijt hebben aan iedereen en zelfs als ik dan een leuke meid tegen kom, haar behandelen als een zak stront en mijn prioriteiten enkel op mijn eigen leven stellen i.p.v. de zorgzame man zijn?
Nee, jij denkt dat je haar als een zak stront moet behandelen omdat jij denkt dat vrouwen alleen voor dat soort gasten vallen. Overigens lijken dat soort mannen aanvankelijk vaak juist er zorgzaam.
  woensdag 7 september 2011 @ 08:34:55 #34
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_101663326
quote:

Ja want of je snoeiharde seks hebt hangt echt helemaal van de man af :X . De vrouw hoeft daar niks voor te doen _O- . Echt van die vrouwen die als aan passieve plank liggen in bed en hopen op goede sex, maar er zelf niks voor doen |:( .
pi_101663344
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:33 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Nee, jij denkt dat je haar als een zak stront moet behandelen omdat jij denkt dat vrouwen alleen voor dat soort gasten vallen. Overigens lijken dat soort mannen aanvankelijk vaak juist er zorgzaam.
Ok. Wat kom je hier eigenlijk doen? :{
pi_101663356
Alsof 'fout' geslachtgebonden is :').
Who motivates the motivator?
pi_101663362
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:31 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Want????
Bad guys zijn niet alleen maar de jongens die je kei hard dumpen of laten staan, het zijn ook de mannen die hard to get spelen op een leuke manier. Mannen die zich kunnen beheersen en dus niet als een halve zool overkomen wanneer ze een smsje krijgen en dan 3 keer terug smsen. Of mannen die nog weten hoe de regels werken, maar verder wel verplichtingen hebben.

En de mannen hier vallen er allemaal over, het gaat in dit topic alleen maar om té slecht gedrag wat een man in mijn ogen geen bad guy maakt, maar gewoon een loser.
pi_101663383
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:36 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Ok. Wat kom je hier eigenlijk doen? :{
Ik probeer je iets bij te brengen, maar je bent kennelijk hardleers en denkt dat de fout alleen bij een ander ligt.
pi_101663384
Hehe TS zocht ook een fuckbuddy op een chatsite :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  woensdag 7 september 2011 @ 08:40:38 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101663401
Net als de meeste mannen willen een hoop vrouwen ook het liefst dat wat ze niet kunnen krijgen.
Foute mannen en mooie vrouwen heb je nooit alleen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101663407
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:37 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Bad guys zijn niet alleen maar de jongens die je kei hard dumpen of laten staan, het zijn ook de mannen die hard to get spelen op een leuke manier. Mannen die zich kunnen beheersen en dus niet als een halve zool overkomen wanneer ze een smsje krijgen en dan 3 keer terug smsen. Of mannen die nog weten hoe de regels werken, maar verder wel verplichtingen hebben.

En de mannen hier vallen er allemaal over, het gaat in dit topic alleen maar om té slecht gedrag wat een man in mijn ogen geen bad guy maakt, maar gewoon een loser.
Sterker nog, heel veel van die bad guys zijn (vooral in het begin) uitermate charmant. Ze weten bepaalde vrouwen heel goed te bespelen.
pi_101663414
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:37 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je gaf net zelf ook al aan dat hier extremen betreft. In het echte leven is het echt niet zo zwart-wit.
Who motivates the motivator?
pi_101663454
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:39 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik probeer je iets bij te brengen, maar je bent kennelijk hardleers en denkt dat de fout alleen bij een ander ligt.
Dat het aan mij ligt dat weet ik nu wel. Dat betekent echter niet een vrijbrief voor dat achterlijk gedrag van anderen.. ik ben gewoon behoorlijk in de war momenteel. Het ene moment wil men een man die zeker van zijn zaak is en laat mij links liggen. Het volgend moment vind men me ontzettend leuk en schattig en snappen ze niet waarom ik nog geen vriendin heb en ga zo maar door. Weer een ander moment vind men me wel leuk, maar willen liever toch met ramon de loverboy omgaan.. En ga zo maar door
pi_101663455
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:40 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Sterker nog, heel veel van die bad guys zijn (vooral in het begin) uitermate charmant. Ze weten bepaalde vrouwen heel goed te bespelen.
Wat jij wilt babe, de meeste vrouwen trappen daar echt niet in hoor. Ze doen het misschien zelf ook wel op die manier en alleen voor een bepaald doel, maar daar had je nog niet aan gedacht zeker.
pi_101663480
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:44 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Dat het aan mij ligt dat weet ik nu wel. Dat betekent echter niet een vrijbrief voor dat achterlijk gedrag van anderen.. ik ben gewoon behoorlijk in de war momenteel. Het ene moment wil men een man die zeker van zijn zaak is en laat mij links liggen. Het volgend moment vind men me ontzettend leuk en schattig en snappen ze niet waarom ik nog geen vriendin heb en ga zo maar door. Weer een ander moment vind men me wel leuk, maar willen liever toch met ramon de loverboy omgaan.. En ga zo maar door
:')

Dat, mijn goede vrind, is de zogeheten "friendzone". :Y
  woensdag 7 september 2011 @ 08:47:58 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101663497
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:23 schreef MonteCristo het volgende:
Nee, gewoon eens oog hebben voor meiden die jouw type man wel waarderen, en niet alleen maar kijken naar de meiden die je niet kunt krijgen, omdat ze op het andere (foute) soort mannen vallen.
Die vrouwen zijn het niet voor jou, en de kans is groot dat je bij zo'n hufter-act precies de verkeerde vrouw zo behandelt (lees: degene die je wel zou waarderen zoals je bent).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101663552
Inderdaad. Gewoon lekker cliché jezelf zijn, dan komt de ware vanzelf op je pad. Die sletten moet je niet willen. Er zijn ook genoeg mooie meisjes met stijl en klasse die niet op foute mannen vallen.
pi_101663558
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:44 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wat jij wilt babe, de meeste vrouwen trappen daar echt niet in hoor. Ze doen het misschien zelf ook wel op die manier en alleen voor een bepaald doel, maar daar had je nog niet aan gedacht zeker.
Waarom denk je dat ik het niet met je eens ben? Geen enkele vrouw valt voor een man waarvan ze op voorhand al weet dat die haar slecht zal behandelen. Het zijn dat soort bad guys die bepaalde zwakke vrouwen uitzoeken en bespelen. Ik denk dat het de keuze is van de "predator" en niet zozeer het slachtoffer.
pi_101663579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:00 schreef Dipkip het volgende:
Beter dan weer zo'n relatie waarin je je levend begraven voelt omdat je kerel geen identiteit of ruggegraat meer over houdt zodra hij verliefd is. Ik wil ook mn eigen leven hebben, niet alles als een tweekoppige draak samen doen en het altijd maar eens zijn.
Kijk TS en aanverwante artikelen: en DIT is nu de reden waarom ze je niet moeten.

Vrouwen willen geen vent die geen eigen leven lijdt, die willen een vent die de baas is niet zijn hele leven van hun af laat hangen. Ze willen iemand tegen wie ze enigzins op kunnen kijken en die een eigen leven lijdt. En ze willen iemand die hun eigenlijk niet wilt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101663588
Als je 25+ bent en je hebt een goede baan en je bezit nog steeds die eigenschappen TS dan staan de vrouwtjes voor je in de rij.
  woensdag 7 september 2011 @ 08:53:49 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101663593
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:44 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Dat ze niet snappen dat je geen vriendin hebt wil niet zeggen dat ze zichzelf ooit als jouw vriendin zouden kunnen zien.
Het betekent letterlijk "Ik snap niet dat je geen vriendin hebt".
Dat is geen metafoor voor "Als ik vrijgezel was dan zou ik je vriendin wel willen zijn".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101663596
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:51 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik het niet met je eens ben? Geen enkele vrouw valt voor een man waarvan ze op voorhand al weet dat die haar slecht zal behandelen. Het zijn dat soort bad guys die bepaalde zwakke vrouwen uitzoeken en bespelen. Ik denk dat het de keuze is van de "predator" en niet zozeer het slachtoffer.
Onzin natuurlijk. Nu schuif je de schuld af op de man terwijl de vrouw degene is die de slechte keuze maakt.
  woensdag 7 september 2011 @ 08:54:11 #53
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663603
Tja, zo gaat het toch altijd?

Best friendmateriaal: Lieve leuke jongens
Boyfriendmateriaal: Stoere tokkies

What else is new? En wanneer je er over nadenkt, zit er nog een beetje logica achter ook.
Daarom heb ik dus ook een dominante alfa male uitstraling en krik ik in elk stadje een ander schatje ;)
Diezelfde schatjes komen bij t gros van de fokkers uithuilen ;D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_101663628
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Als je 25+ bent en je hebt een goede baan en je bezit nog steeds die eigenschappen TS dan staan de vrouwtjes voor je in de rij.
Correct, de factor stabiliteit en toekomstperspectief spelen dan een grotere rol. TS, goed je best doen op school en het komt vanzelf!

En het lijkt er inderdaad op dat je op dit moment rondwandelt in de friendzone.
pi_101663652
Leg het ze de volgende keer rauw op hun dak in plaats van hier te klagen. Gewoon even lomp de waarheid zeggen. Misschien mag je ze dan nog raken ook.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 7 september 2011 @ 08:57:26 #56
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101663653
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kijk TS en aanverwante artikelen: en DIT is nu de reden waarom ze je niet moeten.

Vrouwen willen geen vent die geen eigen leven lijdt, die willen een vent die de baas is niet zijn hele leven van hun af laat hangen. Ze willen iemand tegen wie ze enigzins op kunnen kijken en die een eigen leven lijdt. En ze willen iemand die hun eigenlijk niet wilt.
Maar zo'n erg eigen leven lijden dat je je vriendin wegstuurt als je aan het gamen bent is toch net weer wat te erg naar mijn mening. Ik leid een 100% eigen leven maar ben gewoon bereid m'n best te doen voor een meisje, en het ook haar naar dr zin te maken.
Barts Padawan
pi_101663659
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:54 schreef Michielos het volgende:
Tja, zo gaat het toch altijd?

Best friendmateriaal: Lieve leuke jongens
Boyfriendmateriaal: Stoere tokkies

Diezelfde schatjes komen bij t gros van de fokkers uithuilen ;D
Dat verschil hoeft niet zo zwart wit te zijn. Als jij er als leuke / grappige jongen ook goed uitziet dan ben je zeer zeker ook Boyfriend/Sex materiaal...
pi_101663673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:57 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Maar zo'n erg eigen leven lijden dat je je vriendin wegstuurt als je aan het gamen bent is toch net weer wat te erg naar mijn mening.

Dat soort dingen kom je hopelijk niet meer tegen als je 18+ bent...
  woensdag 7 september 2011 @ 08:58:59 #59
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663682
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:57 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Dat verschil hoeft niet zo zwart wit te zijn. Als jij er als leuke / grappige jongen ook goed uitziet dan ben je zeer zeker ook Boyfriend/Sex materiaal...
Ow je zoekt mr perfect? Sorry, maar die bestaat niet. :D
Bad boys krijgen gewoon veel meer gebatst dan de leuke grappige jongens. Grappig = HIHIHIHIIH
Stoer en bad = instant fucks
  woensdag 7 september 2011 @ 08:59:15 #60
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101663688
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Dat soort dingen kom je hopelijk niet meer tegen als je 18+ bent...
Ik hoop het niet nee. Maar als je 16 bent is dat toch ook al te erg, of mag je als je 16 bent gewoon je vriendin wegsturen voor een schietspelletje?
Barts Padawan
pi_101663700
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Nu schuif je de schuld af op de man terwijl de vrouw degene is die de slechte keuze maakt.
Ik heb zo vaak van dichtbij meegemaakt dat dit soort vrouwen niet in staat zijn om dat soort gasten in vroegtijdig stadium te herkennen. Naïviteit is IMO nog steeds geen zonde, daar misbruik van maken echter wel.

En natuurlijk ligt de oplossing bij de vrouw, maar de schuld niet.
pi_101663706
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:57 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Alleen moet je er dan wel wat mee doen, en niet te schijterig zijn ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:00:24 #63
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663711
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:59 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik heb zo vaak van dichtbij meegemaakt dat dit soort vrouwen niet in staat zijn om dat soort gasten in vroegtijdig stadium te herkennen. Naïviteit is IMO nog steeds geen zonde, daar misbruik van maken echter wel.

Jaloers? :D
pi_101663732
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:58 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ow je zoekt mr perfect? Sorry, maar die bestaat niet. :D
Bad boys krijgen gewoon veel meer gebatst dan de leuke grappige jongens. Grappig = HIHIHIHIIH
Stoer en bad = instant fucks
Ik zoek niets. Uiteraard is het zo dat als je aan de Alfa kant zit meer voor elkaar krijgt, ik zeg alleen dat het niet zo zwart wit is...
pi_101663734
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef Michielos het volgende:

[..]

Jaloers? :D
Waar zou ik jaloers op moeten zijn?
  woensdag 7 september 2011 @ 09:01:58 #66
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101663740
Yay.. Weer een vrouwenbashtopic. :')

Ga er gewoon mee leren omgaan, prutser.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:02:08 #67
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663743
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alleen moet je er dan wel wat mee doen, en niet te schijterig zijn ;)
Als je als leuke jongen 5 min na je avances met bad boys als mij ziet weggaan, ga je toch wel twijfelen hoor ;)
Vrouwen willen een stoere man, geen counselor of een aardige lieve gast ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:02:48 #68
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:01 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ik zoek niets. Uiteraard is het zo dat als je aan de Alfa kant zit meer voor elkaar krijgt, ik zeg alleen dat het niet zo zwart wit is...
Nee , niet meer.. je krijgt 1000x meer gedaan. Alfa man en leuke man in disco.. vrouwen weten t wel hoor ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:03:00 #69
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663756
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:01 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Waar zou ik jaloers op moeten zijn?
Op mannen zoals mij
pi_101663768
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:59 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Ik hoop het niet nee. Maar als je 16 bent is dat toch ook al te erg, of mag je als je 16 bent gewoon je vriendin wegsturen voor een schietspelletje?
Op die leeftijd gebeuren die dingen gewoon... netjes is anders maar ok.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:03:50 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101663774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:59 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Wat wel en niet mag binnen een relatie is vooral wat er van elkaar geaccepteerd wordt, en als zij dat pikt, dan mag hij dat kennelijk.
Net zoals TS het accepteert van de meisjes die hij leuk vindt dat ze bij hem komen huilen over het gedrag van hun vriendje.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101663781
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

Als je als leuke jongen 5 min na je avances met bad boys als mij ziet weggaan, ga je toch wel twijfelen hoor ;)
Vrouwen willen een stoere man, geen counselor of een aardige lieve gast ;)
Niemand kan dan ook tippen aan Michielos natuurlijk, dus dan zou ik het geen schande vinden en dan hossel ik die dikke vriendin van het grietje in kwestie wel :X
pi_101663787
Ik vind ook een meisje leuk die gister zei dat ze wel een beetje op foute types viel :') Heel m'n avond naar de malletering :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_101663791
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Op mannen zoals mij
Geen idee wat voor een soort man jij zou moeten zijn en waarom ik jaloers zou moeten zijn, dus verklaar je nader.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:04:55 #75
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663794
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niemand kan dan ook tippen aan Michielos natuurlijk, dus dan zou ik het geen schande vinden en dan hossel ik die dikke vriendin van het grietje in kwestie wel :X
Ik zou het wel doen inderdaad ;) De HB10 is for me ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:04:58 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_101663796
Knuppeltjes hier die klagen over "foute" mannen :').

De brave Hendrik uithangen levert maar 1 ding op, en dat is een huilend mokkel op je schouder. Neuken gaat em in ieder geval niet worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 7 september 2011 @ 09:05:24 #77
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663807
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:04 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Geen idee wat voor een soort man jij zou moeten zijn en waarom ik jaloers zou moeten zijn, dus verklaar je nader.
Een alfa male die elke vrouw verslind. ZO duidelijk genoeg? Ik steel vriendinnen echt te makkelijk ;)
pi_101663808
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee , niet meer.. je krijgt 1000x meer gedaan. Alfa man en leuke man in disco.. vrouwen weten t wel hoor ;)
Lekker Playboy.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:05:36 #79
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663813
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:04 schreef fathank het volgende:

De brave Hendrik uithangen levert maar 1 ding op, en dat is een huilend mokkel op je schouder. Neuken gaat em in ieder geval niet worden.
Dit dus _O_
  woensdag 7 september 2011 @ 09:05:54 #80
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Lekker Playboy.
Tja, zo gaat het nu eenmaal. Maar wees vooral lief ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:06:00 #81
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101663821
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:04 schreef fathank het volgende:

Bwehehe, inderdaad. _O-
  woensdag 7 september 2011 @ 09:06:12 #82
157922 fathank
pi_101663826
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind ook een meisje leuk die gister zei dat ze wel een beetje op foute types viel :') Heel m'n avond naar de malletering :')
Kweek een ruggengraat :').

Als je avond door zoiets naar de malletering ( :') ) gaat kun je jezelf beter van een brug af gooien.

Of jezelf een designervagina aan laten meten.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:07:29 #83
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663850
1x was lachen, zag ik zo een sufferdje met een meid flirten dus ik stapte in en 4 minuten later liep ze met mij naar buiten, die dude verbouwereerd achter latend. En goeie seks gehad ook ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:07:33 #84
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101663852
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat wel en niet mag binnen een relatie is vooral wat er van elkaar geaccepteerd wordt, en als zij dat pikt, dan mag hij dat kennelijk.
Net zoals TS het accepteert van de meisjes die hij leuk vindt dat ze bij hem komen huilen over het gedrag van hun vriendje.
Dat ze het accepteert vind ik dus gewoon belachelijk. Wat zou jij doen als je met je vriend afspreekt, naar hem toe fietst, hij doet open en zegt nee, ik ben een spelletje aan het spelen. Doei, en gooit de deur dicht. Ook belachelijk dat ze het al 6/7 keer uitgemaakt hebben en steeds maar weer terug komen :')
Barts Padawan
  woensdag 7 september 2011 @ 09:08:34 #85
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:07 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Dat ze het accepteert vind ik dus gewoon belachelijk. Wat zou jij doen als je met je vriend afspreekt, naar hem toe fietst, hij doet open en zegt nee, ik ben een spelletje aan het spelen. Doei, en gooit de deur dicht. Ook belachelijk dat ze het al 6/7 keer uitgemaakt hebben en steeds maar weer terug komen :')
Het punt is niet dat jij het belachelijk vindt, het punt is dat zij het accepteert. Je moet die chickies africhten en vooral niet lief zijn. ;)
pi_101663887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:07 schreef Michielos het volgende:
1x was lachen, zag ik zo een sufferdje met een meid flirten dus ik stapte in en 4 minuten later liep ze met mij naar buiten, die dude verbouwereerd achter latend. En goeie seks gehad ook ;)
Herkenbaar.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:09:43 #87
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663895
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Herkenbaar.
Dat is t zaligste om te doen. Losers.. laat flirten en playen maar over aan echte mannen. Gaan jullie maar lekker WOWen ofzo :)
pi_101663939
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dat is t zaligste om te doen. Losers.. laat flirten en playen maar over aan echte mannen. Gaan jullie maar lekker WOWen ofzo :)
Het mooiste is dan ook als je ziet dat het meisje in kwestie zich begint te vervelen waarna je de nerd in kwestie dist en haar mee naar buiten neemt. Priceless!
  woensdag 7 september 2011 @ 09:11:54 #89
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101663943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:08 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het punt is niet dat jij het belachelijk vindt, het punt is dat zij het accepteert. Je moet die chickies africhten en vooral niet lief zijn. ;)
Ja dat snap ik ondertussen wel, maar jullie zijn het er toch wel mee eens dat het belachelijk is dat ze het accepteert? En ik ga dr niet veranderen, als ze eerst zo lief tegen me doet en eigenlijk duidelijk laat merken dat het wel wat kan worden, en dan ineens met hem heeft en zich binnen een dag kapot laat neuken, dan vind ik het genoeg met dr geweest. Ik hoop dat ze over een tijdje inziet wat een klootzak het is en dan huilend naar mij komt, dan laat ik dr lekker zitten.
Barts Padawan
pi_101663946
Dit topic lijkt zelfs overgenomen door de Alfa's...

TS er zit slechts een ding op, ga naar de sportschool, kweek zelfvertrouwen en kijk rap-video's... het zal je leven veranderen!
pi_101663952
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:05 schreef Michielos het volgende:

[..]

Een alfa male die elke vrouw verslind. ZO duidelijk genoeg? Ik steel vriendinnen echt te makkelijk ;)
In dat geval, nee. Maar goed, ik ben dan ook dat soort onzin al een jaar of 15 ontgroeid.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:12:45 #92
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:11 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ondertussen wel, maar jullie zijn het er toch wel mee eens dat het belachelijk is dat ze het accepteert? En ik ga dr niet veranderen, als ze eerst zo lief tegen me doet en eigenlijk duidelijk laat merken dat het wel wat kan worden, en dan ineens met hem heeft en zich binnen een dag kapot laat neuken, dan vind ik het genoeg met dr geweest. Ik hoop dat ze over een tijdje inziet wat een klootzak het is en dan huilend naar mij komt, dan laat ik dr lekker zitten.
je weet zelf ook dat je het allemaal gaat toestaan :) Dont kid yourself. Je bent gewoon friendzone materiaal
  woensdag 7 september 2011 @ 09:12:57 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101663956
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:07 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Denk je dat het gaat helpen als je tegen zo'n 16-jarige gaat zeggen dat ze het niet moet pikken en hem lekker moet laten stikken in z'n games?
Dan gaat ze hem en hun relatie alleen maar harder verdedigen en nog meer van hem accepteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101663959
edit: laat maar kan het niet fatsoenlijk verwoorden. Komt er in ieder geval op neer dat ik uit ervaring kan spreken dat vrouwen inderdaad vaak de zelfverzekerde onfatsoenlijke aap verkiezen boven een zacht en zorgzaam iemand.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 7 september 2011 @ 09:13:14 #95
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663966
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het mooiste is dan ook als je ziet dat het meisje in kwestie zich begint te vervelen waarna je de nerd in kwestie dist en haar mee naar buiten neemt. Priceless!
Exact. Erna kwam ik terug en liet ik m aan mijn vingers ruiken. Hij zakte door de grond :D
  woensdag 7 september 2011 @ 09:14:02 #96
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663977
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:12 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Dit topic lijkt zelfs overgenomen door de Alfa's...

TS er zit slechts een ding op, ga naar de sportschool, kweek zelfvertrouwen en kijk rap-video's... het zal je leven veranderen!
Sportschool hoeft geeneens. Kweek zelfvertrouwen en ben iemand! En tja.. arrogantie is mooi. Het laat zien dat je niet wanhopig bent en ook niet gratis te krijgen bent.
pi_101663978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Exact. Erna kwam ik terug en liet ik m aan mijn vingers ruiken. Hij zakte door de grond :D
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
pi_101663985
quote:
Ik ben iemand die zorgzaam is, geintereseerd is in de ander, bereid is moeite te doen voor de ander en wanneer ik iemand echt ontzettend leuk vind dan ben ik bereid om voor die persoon te leven. (kort samengevat dan)

Maar nee hoor. De gemiddelde vrouw ziet toch veel liever iets in die vreemde, vage kerel -het liefst een of andere kansloze globettrotter- en binnen 2 dagen laat ze zich zomaar keihard nemen door zo'n klootzak. Waarna ik dan later moet aanhoren dat ze zo verdrietig is dat ze nu tot over haar oren verliefd is op die man maar niks meer van zich laat horen, terwijl ik al vanaf de eerste minuut kon aanvoelen dat die rat niet deugde

Gast, ik ken het...
pi_101663990
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:12 schreef Michielos het volgende:

[..]

je weet zelf ook dat je het allemaal gaat toestaan :) Dont kid yourself. Je bent gewoon friendzone materiaal
Niet alleen dat, ik denk dat hij ook gewoon stilzwijgend alle details over haar sexleven met hem gaat aanhoren.

Vriendin: "En hij heeft ook zo`n heerlijke zachte eikel die ik tegen mijn huig aan voel kloppen als ik zijn piemel in mijn mond neem!"
Vriend in friendzone: "Hm ja oke dat is mooi, hihi"
Vriendin: "En dan die bewegingen die hij met zijn heupen maakt als hij mijn strakke kutje penetreert, hij maakt me helemaal gek!"
Vriend in friendzone: "O ja hihi leuk voor je, ik ben blij voor je!"
  woensdag 7 september 2011 @ 09:15:05 #100
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101663996
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:14 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Ondertussen al 20+
pi_101663999
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dat was vast een zeker bij zo'n 14+ amnesia feestje.
okeokeoke
  woensdag 7 september 2011 @ 09:15:37 #102
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664004
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet alleen dat, ik denk dat hij ook gewoon stilzwijgend alle details over haar sexleven met hem gaat aanhoren.

Vriendin: "En hij heeft ook zo`n heerlijke zachte eikel die ik tegen mijn huig aan voel kloppen als ik zijn piemel in mijn mond neem!"
Vriendin: "En dan die bewegingen die hij met zijn heupen maakt als hij mijn strakke kutje penetreert, hij maakt me helemaal gek!"
ja en van binnen helemaal janken :)
pi_101664006
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:15 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ondertussen al 20+
Dat zijn stories van de goede ouwe tijd?
  woensdag 7 september 2011 @ 09:15:58 #104
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664009
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:15 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Dat was vast een zeker bij zo'n 14+ amnesia feestje.
Dat wens je te hopen ja... je weet zelf ook dat het voor alle leeftijdsgroepen geldt ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:15:59 #105
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664010
quote:

[..]

Dit gebeurt toch niet in het echt? :')
pi_101664017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:14 schreef Michielos het volgende:

[..]

Sportschool hoeft geeneens. Kweek zelfvertrouwen en ben iemand! En tja.. arrogantie is mooi. Het laat zien dat je niet wanhopig bent en ook niet gratis te krijgen bent.
Dat is geen arrogantie, dat is een gezonde dosis zelfvertrouwen.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:16:24 #107
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664019
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:15 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

nee, maar wel soortgelijke shit.
pi_101664025
quote:

[..]

Op zekers wel!
pi_101664027
quote:

[..]

Pfff lijkt op een soort sado-masochisme
  woensdag 7 september 2011 @ 09:17:20 #110
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_101664040
Geen enkele reactie doorgelezen, maar ik ga voor:

Mietje, friendzone, gay
  woensdag 7 september 2011 @ 09:17:32 #111
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664043
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Op zekers wel!
Nooit meegemaakt gelukkig. :')
  woensdag 7 september 2011 @ 09:17:37 #112
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664044
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:16 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Pfff lijkt op een soort sado-masochisme
Waarom zou je jezelf dat aandoen ook? :') !!
  woensdag 7 september 2011 @ 09:17:52 #113
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101664047
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:12 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee, zoals ik al zei, dan laat ik dr zitten. Ze gaat maar lekker zelf een beetje hard proberen te zijn inplaats van als een hondje achter die jongen aanlopen
Barts Padawan
pi_101664050
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:17 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nooit meegemaakt gelukkig. :')
Toen ik het nog niet helemaal doorhad heb ik zelf een keer in die situatie gezeten :')
Dat nooit meer.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:18:25 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664052
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:17 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Nee, zoals ik al zei, dan laat ik dr zitten. Ze gaat maar lekker zelf een beetje hard proberen te zijn inplaats van als een hondje achter die jongen aanlopen
En dan wil ze praten en dan zeg jij ja.. hopende op seks. Enige wat je te horen krijgt is jankverhalen :D
  woensdag 7 september 2011 @ 09:18:40 #116
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664055
quote:
9s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Toen ik het nog niet helemaal doorhad heb ik zelf een keer in die situatie gezeten :')
Dat nooit meer.
Ja, dat wil je jezelf toch niet aandoen man :D
pi_101664057
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:17 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik ook, totdat ze voor de deur stond.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:18:59 #118
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664060
Daarom val ik op volwassen vrouwen :)
pi_101664061
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Op zekers wel!
:') !

Dat zijn dan echt foute vrouwen. Als je je zo laat misbruiken is het ook niet zo raar dat ook geen enkele normale vrouw je wil.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:19:07 #120
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101664063
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:18 schreef Michielos het volgende:

[..]

En dan wil ze praten en dan zeg jij ja.. hopende op seks. Enige wat je te horen krijgt is jankverhalen :D
Dan zeg ik nee.
Barts Padawan
  woensdag 7 september 2011 @ 09:19:44 #121
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664075
quote:
9s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat nooit meer.
Mijn deelneming.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:19:47 #122
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664077
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:18 schreef Psy-freak het volgende:
Daarom val ik op volwassen vrouwen :)
alsof ide anders zijn :D :D
  woensdag 7 september 2011 @ 09:20:06 #123
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664082
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:19 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Dan zeg ik nee.
En dan staat ze voor de deur en dan?
pi_101664090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:19 schreef Chai het volgende:

[..]

:') !

Dat zijn dan echt foute vrouwen. Als je je zo laat misbruiken is het ook niet zo raar dat ook geen enkele normale vrouw je wil.
I KNOW! Vanaf toen heb ik me voorgenomen dat niet meer te laten gebeuren, en met succes!
pi_101664092
Michielos...
  woensdag 7 september 2011 @ 09:20:38 #126
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101664094
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:20 schreef Michielos het volgende:

[..]

En dan staat ze voor de deur en dan?
Nee ik heb geen zin, ik ben aan het gamen.

Het is al bewezen dat ze het accepteert. Kijken of ze het dan nogsteeds doet :')
Barts Padawan
  woensdag 7 september 2011 @ 09:20:47 #127
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:20 schreef Wootism het volgende:
Michielos...
? :D
  woensdag 7 september 2011 @ 09:21:02 #128
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664102
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:20 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Nee ik heb geen zin, ik ben aan het gamen.

Het is al bewezen dat ze het accepteert. Kijken of ze het dan nogsteeds doet :')
Als je dat zegt, drinken we er een. Deal?
  woensdag 7 september 2011 @ 09:21:06 #129
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664105
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:20 schreef Wootism het volgende:
Michielos...
Helemaal in zijn element hier. :')
pi_101664107
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:20 schreef Michielos het volgende:

[..]

? :D
Dat je echt enorm hard uit je nek lult :D
  woensdag 7 september 2011 @ 09:21:29 #131
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:21 schreef Wootism het volgende:

[..]

Dat je echt enorm hard uit je nek lult :D
Ik toch niet? :')
  woensdag 7 september 2011 @ 09:21:41 #132
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101664117
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

Als je dat zegt, drinken we er een. Deal?
Deal :)
Barts Padawan
pi_101664132
Kwaliteitstopic btw.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:22:50 #134
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664141
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

alsof ide anders zijn :D :D
Speel jij lekker met de naïeve trutjes, dan ga ik aan de haal met de echte, volwassen vrouwen.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:22:59 #135
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664145
quote:
6s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Kwaliteitstopic btw.
Mooi begin van de ochtend.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:23:13 #136
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664150
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:22 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Speel jij lekker met de naïeve trutjes, dan ga ik aan de haal met de echte, volwassen vrouwen.
Die zijn ook veel makkelijker in seks, maar meneer de expert weet dat niet.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:23:33 #137
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664156
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:23 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Die zijn ook veel makkelijker in seks, maar meneer de expert weet dat niet.
Dit, dat.
pi_101664158
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik toch niet? :')
Ik weet niet, vind je activiteit in dit topic eng
  woensdag 7 september 2011 @ 09:23:48 #139
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664163
quote:

[..]

Ik zie dat jij een AFC of een leek bent. Die vrouwen zijn niet anders hoor. Heb zelf 8 volwassen vrouwen geknald. Zijn echt niet anders.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:24:04 #140
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664167
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:23 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ik weet niet, vind je activiteit in dit topic eng
:D
  woensdag 7 september 2011 @ 09:24:05 #141
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik zie dat jij een AFC of een leek bent. Die vrouwen zijn niet anders hoor. Heb zelf 8 volwassen vrouwen geknald. Zijn echt niet anders.
Acht maar?
  woensdag 7 september 2011 @ 09:25:13 #142
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664190
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:24 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Acht maar?
Ja, ik bedoel daarmee 35 qua leeftijd he.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:25:32 #143
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664199
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

AFC?

18 is nog niet volwassen he. :)
pi_101664202
quote:

[..]

Heeft dat niet gewoon met leeftijdsverschil te maken? Ik heb nu ook een andere doelgroep qua vrouwen dan toen ik 10 jaar geleden begon zeg maar.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:25:46 #145
339493 Parietale_kwab
Boven de occipitale kwabben
pi_101664205
Ik vind dit une puique topique.

TS is een lievertje die ook nog eens vrouwen niet keihard kan uitwonen?
Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
  woensdag 7 september 2011 @ 09:26:39 #146
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664227
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel daarmee 35 qua leeftijd he.
Wil je game niet echt aanslaan of zo? Ik had meer verwacht.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:26:52 #147
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664231
quote:
5s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heeft dat niet gewoon met leeftijdsverschil te maken? Ik heb nu ook een andere doelgroep qua vrouwen dan toen ik 10 jaar geleden begon zeg maar.
Ik val altijd op ouder. Heeft te maken met leeftijdsverschil, ik hoef geen tutje van mijn leeftijd.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:26:56 #148
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:25 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

AFC?

18 is nog niet volwassen he. :)
Average frustrated chump.

Als we over jong volwassenen praten, heb ik nu 75+ gehad. Volwassenen 8+ (35+)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:27:20 #149
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664243
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:26 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Wil je game niet echt aanslaan of zo? Ik had meer verwacht.
Ik ben gewoon eerlijk ;) En niet elke vrouw van 35 is ook mooi of voldoet aan mijn standaarden.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:27:56 #150
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664256
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik ben gewoon eerlijk ;) En niet elke vrouw van 35 is ook mooi of voldoet aan mijn standaarden.
Ze zijn ook vrij zeldzaam, true.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:28:41 #151
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:26 schreef Michielos het volgende:

[..]

Zelf volwassen worden een optie?
pi_101664271
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:26 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik val altijd op ouder. Heeft te maken met leeftijdsverschil, ik hoef geen tutje van mijn leeftijd.
Hm oke, dat kan ja :)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:29:09 #153
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:28 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Zelf volwassen worden een optie?
Why? Ik neuk veels te graag en geniet van het leven. Dat jij mijn levensvisie nu niet kunt handlen, ligt niet aan mij.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:29:53 #154
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664290
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:29 schreef Michielos het volgende:

[..]

Why? Ik neuk veels te graag en geniet van het leven. Dat jij mijn levensvisie nu niet kunt handlen, ligt niet aan mij.
Ik slaap er geen seconde minder om. Have fun.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:30:00 #155
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664294
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kan idd. Ik merk dat ik t zelfde heb.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:30:19 #156
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664297
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:29 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik slaap er geen seconde minder om. Have fun.
Nee, je rukt jezelf wel huilend in slaap terwijl ik die meid van je dromen alle hoeken van de kamer laat zien _O_
  woensdag 7 september 2011 @ 09:31:41 #157
339493 Parietale_kwab
pi_101664333
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:26 schreef Michielos het volgende:

[..]

Check deze hosselaar even z'n PUA negs spuien tegen deze AMOGs en AFCs.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:31:50 #158
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664336
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die zijn tenminste stabielstabieler. Sex met een jong meisje ok, maar doe mij maar een volwassen vrouw met een heldere kijk op het leven, eigen huisje etc. (vaak) beter in bed ook nog.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:32:31 #159
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664349
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:31 schreef Parietale_kwab het volgende:

[..]

Check deze hosselaar even z'n PUA negs spuien tegen deze AMOGs en AFCs.
Ze verdienen het ;)
Ik zie overigens geen AMOGS, enkel afcs. Nja, scorpie heeft potentie :)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:33:02 #160
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:31 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Die zijn tenminste stabielstabieler. Sex met een jong meisje ok, maar doe mij maar een volwassen vrouw met een heldere kijk op het leven, eigen huisje etc. (vaak) beter in bed ook nog.
vertel eens, hoeveel volwassen (welke leeftijd bedoel je) heb je al gebatst?
pi_101664365
tvp. TS heeft een terechte klacht :Y
pi_101664370
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee, je rukt jezelf wel huilend in slaap terwijl ik die meid van je dromen alle hoeken van de kamer laat zien _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 09:33:53 ]
  woensdag 7 september 2011 @ 09:33:50 #163
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 7 september 2011 @ 09:34:23 #164
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:33 schreef Michielos het volgende:

[..]

vertel eens, hoeveel volwassen (welke leeftijd bedoel je) heb je al gebatst?
Ik ga er niet op in. :')
  woensdag 7 september 2011 @ 09:34:40 #165
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664393
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:34 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik ga er niet op in. :')
Nough said ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:36:00 #166
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664413
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:34 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nough said ;)
Jij keert alles naar je eigen hand. Als jij uit zo'n post conclusies kan trekken moet je dat vooral doen. Ga maar spelen met de meisjes en laat mannen met de vrouwen 'spelen'.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:36:45 #167
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664424
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:36 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Jij keert alles naar je eigen hand. Als jij uit zo'n post conclusies kan trekken moet je dat vooral doen. Ga maar spelen met de meisjes en laat mannen met de vrouwen 'spelen'.
Gast, waar hebben we het over. Ik ben een PUA instructor. Ik denk dat ik heel wat meer wijven geknald heb dan jij in mijn leven. Ga jij lekker porno kijken ofzo, mongool :D
  woensdag 7 september 2011 @ 09:37:57 #168
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664446
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:36 schreef Michielos het volgende:

[..]

Gast, waar hebben we het over. Ik ben een PUA instructor. Ik denk dat ik heel wat meer wijven geknald heb dan jij in mijn leven. Ga jij lekker porno kijken ofzo, mongool :D
Ik wil jou helemaal niet in mijn leven. Nu komt de aap uit de kastmouw.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:39:44 #169
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664474
Beetje kinderachtig jongens. :')
  woensdag 7 september 2011 @ 09:42:05 #170
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664521
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:39 schreef Id_do_her het volgende:
Beetje kinderachtig jongens. :')
Meervoud?
  woensdag 7 september 2011 @ 09:44:07 #171
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664552
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:37 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik wil jou helemaal niet in mijn leven. Nu komt de aap uit de kastmouw.
Hoezo komt de aap uit de mouw? Jaloers? :D
pi_101664615
TS, man the fuck up.

Met zo'n houding kom je nergens :')
yer not one of dem smart felers are ye?
  woensdag 7 september 2011 @ 09:48:41 #173
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664626
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:48 schreef Aron7120 het volgende:
TS, man the fuck up.

Met zo'n houding kom je nergens :')
Self pity is a sin.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:54:36 #174
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101664756
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:36 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

[..]

Ik vind haar leuk... ;(
Is dat niet een beetje vergelijkbaar met vrouwen die op 'foute' mannen vallen?

Zij vallen op 'foute' mannen. Fout omdat deze mannen de vrouwen in kwestie alleen gebruiken voor de seks om er daarna weer vandoor te gaan.

Jij valt op 'foute' vrouwen. Fout omdat ze jou alleen gebruiken als uithuilmaatje/klaagmuur/tijdelijk gezelschap zolang ze niemand anders hebben en je 'in de steek' zullen laten zodra ze (denken) de waren (te) hebben gevonden.
Krekker is de bom!
pi_101664810
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:48 schreef Michielos het volgende:

[..]

Self pity is a sin.
Tijd dat TS dat door krijgt.
yer not one of dem smart felers are ye?
  woensdag 7 september 2011 @ 09:56:49 #176
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101664817
quote:

[..]

Ik ben een PUA instructor.
Krekker is de bom!
pi_101664838
quote:

[..]

:') What the fuck! :')
  woensdag 7 september 2011 @ 09:58:35 #178
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664850
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:57 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Gewoon niet op ingaan. Dat doe ik met alle kinderen die lastig zijn.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:59:32 #179
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664871
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:58 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Gewoon niet op ingaan. Dat doe ik met alle kinderen die lastig zijn.
ahhaa je bent nog een internet white knight ook _O_
  woensdag 7 september 2011 @ 09:59:46 #180
339493 Parietale_kwab
pi_101664877
Ik weet niet waarom, maar krijg toch een beetje de indruk dat er off-topic gegaan is en het een cockfight geworden is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:59:58 #181
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101664881
:') _O- :')!
pi_101664882

woensdag 7 september 2011 @ 10:00:02 #183
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664884
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:57 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hoezo wtf ? Ik krijg betaald om losers zoals psy-freak te leren hoe ze met vrouwtjes moeten omgaan. Niks mis mee en dankbaar werk ;)
pi_101664899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:59 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ik weet niet waarom, maar krijg toch een beetje de indruk dat er off-topic gegaan is en het een cockfight geworden is.

SPOILER
Vrouwen en humor :')
  woensdag 7 september 2011 @ 10:01:15 #185
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664915
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Vrouwen en humor :')
Doesnt mix :)
  woensdag 7 september 2011 @ 10:02:21 #186
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:59 schreef Parietale_kwab het volgende:

SPOILER
Ik snap niet hoe je daarbij komt. Ik krijg betaald om mensen zoals Michielos d.m.v. cognitieve gedragstherapie nog aan een vriendinnetje te helpen.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:03:09 #187
339493 Parietale_kwab
pi_101664967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:02 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je daarbij komt. Ik krijg betaald om mensen zoals Michielos d.m.v. cognitieve gedragstherapie nog aan een vriendinnetje te helpen.
Je moet ook je verlies kunnen toegeven als je ziet dat het hopeloos is...
  woensdag 7 september 2011 @ 10:03:17 #188
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664970
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:02 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Kun jij jezelf niet beter helpen? Ik heb echt geen CGT nodig :)
  woensdag 7 september 2011 @ 10:03:55 #189
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101664992
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:03 schreef Parietale_kwab het volgende:

[..]

Dit dus. Het klinkt wanhopig idd :) Psy-freak. Je bent niet stoerder, je bent niet cooler en je hebt niet meer wijven geknald. Dus cut your losses plz ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 10:03:57 #190
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101664994
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:03 schreef Parietale_kwab het volgende:

[..]

Ik wil zo graag helpen. ;(
  woensdag 7 september 2011 @ 10:04:12 #191
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101665002
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dit dus. Het klinkt wanhopig idd :) Psy-freak. Je bent niet stoerder, je bent niet cooler en je hebt niet meer wijven geknald. Dus cut your losses plz ;)
_O- _O- _O-

Interpretatie. Zo'n mooi ding.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:04:37 #192
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665011
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:03 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik wil zo graag helpen. ;(
Ja, je bent een lieve jongen :)
pi_101665150
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:00 schreef Michielos het volgende:

[..]

Hoezo wtf ? Ik krijg betaald om losers zoals psy-freak te leren hoe ze met vrouwtjes moeten omgaan. Niks mis mee en dankbaar werk ;)
Nou, ik weet niet welke 'vrouwtjes' dan, maar als iemand zo over mij zou praten maakt hij nog geen 0,01% kans. Als ik ergens een hekel aan heb is het het woord vrouwtjes.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:11:39 #194
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101665155
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Zie ik het nu goed en probeer je succes in het leven te meten op basis van stoerheid, coolheid en aantal geneukte vrouwen?
Krekker is de bom!
pi_101665160
Waar zijn die moderators eigenlijk gebleven.. :')
  woensdag 7 september 2011 @ 10:13:12 #196
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665182
quote:
11s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:11 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet welke 'vrouwtjes' dan, maar als iemand zo over mij zou praten maakt hij nog geen 0,01% kans. Als ik ergens een hekel aan heb is het het woord vrouwtjes.
Er zijn heel veel vrouwen die claimen dat t niet op hun werkt en evenveel mannen die zeggen dat t enkel op sletjes werkt. Not my loss ;)

Heb zo een workshop Daygaming met wat studenten van me dus kom later wel terug
  woensdag 7 september 2011 @ 10:13:23 #197
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101665188
quote:
18s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:12 schreef Tamashii het volgende:
Waar zijn die moderators eigenlijk gebleven.. :')
Die kijken met een bak popcorn toe denk ik. :')
  woensdag 7 september 2011 @ 10:13:29 #198
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665190
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:11 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zie ik het nu goed en probeer je succes in het leven te meten op basis van stoerheid, coolheid en aantal geneukte vrouwen?
Nop dat zie je niet goed.
pi_101665208
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Er zijn heel veel vrouwen die claimen dat t niet op hun werkt en evenveel mannen die zeggen dat t enkel op sletjes werkt. Not my loss ;)

Heb zo een workshop Daygaming met wat studenten van me dus kom later wel terug
Oke. :') Bovendien zijn oesters niet zo lekker.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:15:18 #200
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101665216
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nop dat zie je niet goed.
Ben ik blij om.
Krekker is de bom!
  woensdag 7 september 2011 @ 10:15:33 #201
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665221
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Oke. :') Bovendien zijn oesters niet zo lekker.
Klopt ;) Staat ook nergens iets over dat het wel lekker is he.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:18:06 #202
339493 Parietale_kwab
pi_101665269
  woensdag 7 september 2011 @ 10:22:14 #203
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101665336
quote:
Als je username frontale kwab was was je reactie op Michielos nog mooier.

woensdag 7 september 2011 @ 10:24:17 #204
339493 Parietale_kwab
pi_101665377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:22 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat ben jij lekker scherp vandaag ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 10:28:57 #205
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101665495
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:24 schreef Parietale_kwab het volgende:

[..]

Wat ben jij lekker scherp vandaag ;)
;)
Dankje schat :*

Ook een hersenbloeding in de linkerhelft echt, op dat gifje :')!
pi_101665559
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:28 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

;)
Kijk hem hosselen :')
  woensdag 7 september 2011 @ 10:31:46 #207
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665569
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:28 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

;)
:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Je kunt wel een cursus gebruiken. Ik ben niet al te duur. Schrijf je vandaag nog in :)
  woensdag 7 september 2011 @ 10:31:59 #208
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665577
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') !!!!!!!!!!!! idd :D
  woensdag 7 september 2011 @ 10:33:28 #209
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101665603
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

:') !!!!!!!!!!!! idd :D
Voor julie is álles 'hosselen' he :')!
pi_101665618
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Je kunt wel een cursus gebruiken. Ik ben niet al te duur. Schrijf je vandaag nog in :)
En hoe duur ben jij dan?
  woensdag 7 september 2011 @ 10:35:02 #211
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665637
quote:
17s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:34 schreef Tamashii het volgende:

[..]

En hoe duur ben jij dan?
Hoezo ben je pot ofzo?
pi_101665720
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:33 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

[..]

Voor julie is álles 'hosselen' he :')!
Nee hoor, alleen wat jij net deed.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:38:35 #213
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101665731
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen wat jij net deed.
Doet hij wel vaker.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:39:27 #214
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665761
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:38 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Doet hij wel vaker.
Geloof ik graag.. hij is namelijk een top player :') !!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 7 september 2011 @ 10:40:12 #215
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101665777
Al die aannames. Schattig onbezonnen en jeugdig.
pi_101665791
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:35 schreef Michielos het volgende:

[..]

Hoezo ben je pot ofzo?
Of ik pot ben? Waar slaat dat nou weer op? :')
  woensdag 7 september 2011 @ 10:40:58 #217
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101665798
quote:
17s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef Psy-freak het volgende:
Al die aannames. Schattig onbezonnen en jeugdig.
Kom op zeg, eerst liep je hier met je topics echt de definitie van een white knight uit te hangen, toen dat niet lukte begon je te roepen dat je wilde neuken en nu dit.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:41:14 #218
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665803
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Of ik pot ben? Waar slaat dat nou weer op? :')
Wil je een cursus in wijven playen of niet?
  woensdag 7 september 2011 @ 10:41:31 #219
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665811
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Kom op zeg, eerst liep je hier met je topics echt de definitie van een white knight uit te hangen, toen dat niet lukte begon je te roepen dat je wilde neuken en nu dit.
Dit dus... wanhopige AFC :')
pi_101665817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:41 schreef Michielos het volgende:

[..]

Wil je een cursus in wijven playen of niet?
Nee natuurlijk niet! Dat kan ik al. Was alleen benieuwd hoe duur je was. :9
  woensdag 7 september 2011 @ 10:42:23 #221
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665834
quote:
17s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:41 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet! Dat kan ik al. Was alleen benieuwd hoe duur je was. :9
`
Ow je bent geen wijf? Omdat ik er van uit ging dat je een wijf was.
Kost 500 per workshop (weekend, inclusief drank eten, theorie en field practise)
pi_101665865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:42 schreef Michielos het volgende:

[..]

`
Kost 500 per workshop (weekend, inclusief drank eten, theorie en field practise)
Ik ben een vrouw ja, maar daarom weet ik nog wel hoe je een vrouw moet versieren. :')
Damn, je meent het nog echt ook.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:44:03 #223
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665885
quote:
17s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:43 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw ja, maar daarom weet ik nog wel hoe je een vrouw moet versieren. :')
Damn, je meent het nog echt ook.
Ja, je mag wel eens mn wingwomen zijn als je wil. Regel ik meiden voor jou, jij voor mij.
pi_101665898
Als je geen stappen onderneemt, ben je het zelf schuld. Ik onderneem meteen stappen als ik iemand leuk vindt. Ben waarschijnlijk vaker afgewezen als jou, maar ik kan me wel recht in de spiegel aankijken met het gevoel dat ik er iets aan gedaan heb, als ik me afvraag waarom ik alleen ben.

Kun jij dat ook TS?

Oh, en wat veel mensen (die zo denken als TS) niet snappen is dat flirten/daten/sex een soort van gokken is. Soms zet je in op rood, soms op zwart en soms op die verschrikkelijke getallen, waar er maar een van zijn. Maar je bent dom als je dan je hele ziel en zaligheid op een nummer zet. Spreid je kansen en je zult hier en daar wat verliezen en winnen.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_101665903
Ik ken ook mannen die echt op kutwijven vallen hoor :') Van die jaloerse krengen die je verbieden om andere meiden aan te kijken enzo.

Maar goed, foute mannen... Ik moet er persoonlijk weinig van hebben.
Zeker als het van die mannen zijn die hun vriendin slaan. Vrouwen die daarop vallen en ook bij zo'n persoon blijven zijn gewoon belachelijk onzeker en kunnen niet voor zichzelf zorgen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  woensdag 7 september 2011 @ 10:45:47 #226
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665932
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:44 schreef Rechterbal het volgende:
Als je geen stappen onderneemt, ben je het zelf schuld. Ik onderneem meteen stappen als ik iemand leuk vindt. Ben waarschijnlijk vaker afgewezen als jou, maar ik kan me wel recht in de spiegel aankijken met het gevoel dat ik er iets aan gedaan heb, als ik me afvraag waarom ik alleen ben.

Kun jij dat ook TS?

Oh, en wat veel mensen (die zo denken als TS) niet snappen is dat flirten/daten/sex een soort van gokken is. Soms zet je in op rood, soms op zwart en soms op die verschrikkelijke getallen, waar er maar een van zijn. Maar je bent dom als je dan je hele ziel en zaligheid op een nummer zet. Spreid je kansen en je zult hier en daar wat verliezen en winnen.
Inderdaad, ik leer mijn studenten dat het een numbers game is, hoe meer je played , hoe meer kans je maakt. De perfecte speciale vrouw bestaat niet.
pi_101666612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:25 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ik vind dit une puique topique.

TS is een lievertje die ook nog eens vrouwen niet keihard kan uitwonen?
Kom maar bij me langs, dan kan je niet meer opstaan van het gerampetamp
pi_101666638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:42 schreef Michielos het volgende:

[..]

`
Hoor hem daar! De Neill Strauss van fok :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 7 september 2011 @ 11:22:41 #229
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_101666804
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:22 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En als de username vetkwab zou zijn dan?

pi_101666815
Wat een schoolvoobeeld betamale deze TS, prachtig. _O_

'Vrouwen vinden me schattig maar waarom heb ik dan geen vriendin?', omdat je een wijf bent, man. Niet dat je nu meteen een holbewoner/tokkie moet zijn, nee. Maar er zit verschil tussen een holbewoner en iemand met mannelijke eigenschappen. Zo te horen ontbeer jij die totaal. En ja, al die tokkies/badboys/loverboys hebben het wel. Ookal zijn ze tokkies/badboys/loverboys. Dus ga aan de gang en verman jezelf, man. Word een man met mannelijke eigenschappen en toch ook een begrijpende kant waar vrouwen soms tot vaak behoefte aan hebben. Want het blijft vaak het woest aantrekkelijke wat ze... aantrekt, in je uiterlijk, je houding, je doen en laten. We blijven allemaal dieren, man. Ook vrouwen. Het zijn vieze schijtende wezens waar je het soms goed mee kunt vinden, en je hebt ze soms nodig. Stap over die drempel heen en kap met verafgoden. Word meer man, vergeet alle 'hoe je je moet gedragen bij vrouwen'-bullcrap die ze je ooit hebben aangepraat, en blijf een cool begrijpend grappig onvoorspelbaar en heel soms 'lief' iemand. Maar stop met die zeurderige betahouding van je. Gewoon je instelling naar de wereld veranderen en het je eigen maken. En dan kunnen die badboys achteraan sluiten aangezien ze dan onder doen voor jou. Fuck dat, er is geen rij. Pak wat je hebben wilt.
pi_101666864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:44 schreef Rechterbal het volgende:

Kun jij dat ook TS?

Goed punt, Nee.. ik ben behoorlijk subtiel en indirect als ik een vrouw probeer aan te geven dat ik haar leuk vind. En vaak dacht ik dat als het eenmaal op een date aankomt dat de interesse er ook echt is. Inmiddels weet ik nu wel dat dat niet zo is en eerder een middel is om ' de eerste indruk' te ervaren met elkaar. Man, ik werd helemaal geil toen ik haar zag, maar ja.. in plaats van te zeggen: ik wil met je naar bed, zit ik allemaal vragen te stellen over haar leven enzo om geinteresseerd over te komen...

Over dat gokken en dat je je kansen moet spreiden ga ik meenemen. Ik stel mezelf inderdaad veels te snel geheel open. Eigenlijk doe ik dit meer vanuit het opzicht om eerlijk en transparant over te komen/te zijn.. maar klaarblijkelijk is dat dus toch niet de juiste manier.. Thanks voor de tip..

quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een schoolvoobeeld betamale deze TS, prachtig. _O_

'Vrouwen vinden me schattig maar waarom heb ik dan geen vriendin?', omdat je een wijf bent, man. Niet dat je nu meteen een holbewoner/tokkie moet zijn, nee. Maar er zit verschil tussen een holbewoner en iemand met mannelijke eigenschappen. Zo te horen ontbeer jij die totaal. En ja, al die tokkies/badboys/loverboys hebben het wel. Ookal zijn ze tokkies/badboys/loverboys. Dus ga aan de gang en verman jezelf, man. Word een man met mannelijke eigenschappen en toch ook een begrijpende kant waar vrouwen soms tot vaak behoefte aan hebben. Want het blijft vaak het woest aantrekkelijke wat ze... aantrekt, in je uiterlijk, je houding, je doen en laten. We blijven allemaal dieren, man. Ook vrouwen. Het zijn vieze schijtende wezens waar je het soms goed mee kunt vinden, en je hebt ze soms nodig. Stap over die drempel heen en kap met verafgoden. Word meer man, vergeet alle 'hoe je je moet gedragen bij vrouwen'-bullcrap ie ze je ooit hebben aangepraat, en blijf een cool begrijpend grappig onvoorspelbaar en heel soms 'lief' iemand. Maar stop met die zeurderige betahouding van je. Gewoon je instelling naar de wereld veranderen en het je eigen maken. En dan kunnen die badboys achteraan sluiten aangezien ze dan onder doen voor jou. Fuck dat, er is geen rij. Pak wat je hebben wilt.
Ja ja... je hebt gelijk.
Maar hoe verman ik mezelf? Ik bedoel, zoiets gaat niet echt 1,2,3 lijkt mij?
pi_101667035
quote:

[..]

je moest eens weten.. :')
  woensdag 7 september 2011 @ 11:34:44 #233
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101667150
quote:
4s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:31 schreef gogosweden het volgende:

[..]

je moest eens weten.. :')
Letterlijk zoals in de post die ik had gequote?
pi_101667208
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Letterlijk zoals in de post die ik had gequote?
Wel.. Ik heb nu al gesprekken met die dame waarin ze uitgebreid beschrijft met wie ze wel en niet in bed is gedoken - en waarin ik dan ook gewoon ja en amen knik en het aanvul met "oh wat erg, wat een lul"

Dus ja.. vast wel
pi_101667270
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:36 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Wel.. Ik heb nu al gesprekken met die dame waarin ze uitgebreid beschrijft met wie ze wel en niet in bed is gedoken - en waarin ik dan ook gewoon ja en amen knik en het aanvul met "oh wat erg, wat een lul"

Dus ja.. vast wel
Gast, dit gaat ver :{
okeokeoke
  woensdag 7 september 2011 @ 11:38:48 #236
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101667274
quote:

[..]

Dus ja.. vast wel
zeg dan gewoon dat ze daar mee moet stoppen..
Barts Padawan
pi_101667405
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:25 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Ja ja... je hebt gelijk.
Maar hoe verman ik mezelf? Ik bedoel, zoiets gaat niet echt 1,2,3 lijkt mij?
Door meer vertrouwen te krijgen in jezelf. Dat straal je altijd en overal uit bij vrouwen. En dat hebben die badboys en mensen die geen neuk geven om wat dan ook. En die echte zelfverzekerheid dat trekt ze aan, ze hebben geen keus. Onzekerheid jaagt ze weg, dan willen ze vrienden blijven. Dan zien ze je als praatmaatje waar ze, als je heel diep gezonken bent, dingen zoals hierboven mee delen. Mannelijkheid gaat gepaard met een hoog niveau van zelfvertrouwen, niet met hoe ruig en tokkie je er uitziet.

Hoe tevreden ben je nu met jezelf, als je een eerlijk cijfer zou moeten geven op een schaal van 1 tot 10? Ga werken aan je onzekerheden en twijfels, aan alles wat je dwars zit. Word oprecht trots op wie je bent en waar je voor staat. Vrouwen gaan het merken, ze zien het aan je, horen het aan je stem, zien het aan de manier waarop je loopt. Ze voelen het aan de manier waarop je ze aanraakt. Verwijf jezelf niet, maar word geil van jezelf en de vrouwen zullen volgen.
  woensdag 7 september 2011 @ 11:43:36 #238
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_101667454
De niet-foute mannen die er niks van snappen dat we toch echt de foute mannen willen! :9

De niet-foute-mannen met hun superfoute versiertrucs en superfoute flirtpogingen. _O- :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  woensdag 7 september 2011 @ 11:45:20 #239
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101667509
TS, bijna iedere jongen maakt dat wel eens mee. Je moet het echter bij 1x houden, dus ervan leren knuppel.

Ikzelf ben uiteraard ook slachtoffer geworden van zo'n kankerwijf.

Ohja btw, ieder wijf heeft een zwak voor foute jongens cq vind foute jongens aantrekkelijk.
Dat is hetzelfde als dat bijna alle jongens op sletten 'vallen', puur omdat ze makkelijk neuken.

Zit allebei in de aard van het beestje, doe je niks aan. Je moet die kutheoren slechts ontwijken als het je tohc niet lukt, of keihard neuken. iig niet als uithuilmaatje uitkomen.

Ik heb nu tenminste een lieve vriendin, ja die zijn er ook nog, waarmee ik me prima vermaak.
Dan heb je geen domme kuthoer meer nodig.
pi_101667535
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:44 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, je mag wel eens mn wingwomen zijn als je wil. Regel ik meiden voor jou, jij voor mij.
  woensdag 7 september 2011 @ 11:47:34 #241
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101667581
Ohja en je moet uiteraard doen alsof het je geen tyfus interesseert.
Niet met hangende pootjes achter zo'n domme aandachtshoer aanlopen en overal braaf ja op zeggen.

Gewoon als een stuk stront behandelen, hoe moeilijk je dit ook vind.

[ Bericht 2% gewijzigd door ikjijallebei op 07-09-2011 11:56:18 ]
pi_101667730
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Door meer vertrouwen te krijgen in jezelf. Dat straal je altijd en overal uit bij vrouwen. En dat hebben die badboys en mensen die geen neuk geven om wat dan ook. En die echte zelfverzekerheid dat trekt ze aan, ze hebben geen keus. Onzekerheid jaagt ze weg, dan willen ze vrienden blijven. Dan zien ze je als praatmaatje waar ze, als je heel diep gezonken bent, dingen zoals hierboven mee delen. Mannelijkheid gaat gepaard met een hoog niveau van zelfvertrouwen, niet met hoe ruig en tokkie je er uitziet.

Hoe tevreden ben je nu met jezelf, als je een eerlijk cijfer zou moeten geven op een schaal van 1 tot 10? Ga werken aan je onzekerheden en twijfels, aan alles wat je dwars zit. Word oprecht trots op wie je bent en waar je voor staat. Vrouwen gaan het merken, ze zien het aan je, horen het aan je stem, zien het aan de manier waarop je loopt. Ze voelen het aan de manier waarop je ze aanraakt. Verwijf jezelf niet, maar word geil van jezelf en de vrouwen zullen volgen.
Ik zou mezelf een 3 geven. Ik ben heel onzeker over mezelf.. Heeft ook te maken met een vervelende ex die mij continue onder de duim probeerde te houden en me het gevoel aanpraatte dat ik een domme buitenlander ben. Ik voel me momenteel zo slecht dat ik nauwelijks aandacht schenk aan mezelf en mijn gezondheid omdat ik continue met het denkpatroon loop dat niemand toch geinteresseerd is. Ik ben inmiddels 10 kilo afgevallen daardoor
  woensdag 7 september 2011 @ 11:55:10 #243
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101667803
@ MonteCristo.... neem dan les bij michielos, kost je 5 meier, kan je de rest van je leven wijven neuken :')
pi_101667878
Vicieuze cirkel, als je denkt dat je niets waard bent en je gedraagt je ernaar, verslechter je de situatie en ga je er steeds meer in geloven. Niet handig dus.
okeokeoke
pi_101667971
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:53 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Ik zou mezelf een 3 geven. Ik ben heel onzeker over mezelf.. Heeft ook te maken met een vervelende ex die mij continue onder de duim probeerde te houden en me het gevoel aanpraatte dat ik een domme buitenlander ben. Ik voel me momenteel zo slecht dat ik nauwelijks aandacht schenk aan mezelf en mijn gezondheid omdat ik continue met het denkpatroon loop dat niemand toch geinteresseerd is. Ik ben inmiddels 10 kilo afgevallen daardoor
Krachttraining, eten en rust gaat heel veel voor jou doen. Geen fitness, maar echt aan de slag. Voor je uiterlijk, je zelfvertrouwen, je alles. Doe het. En vergeet dat labiele wijf, negeer haar desnoods. Mensen die een gevoel van eigenwaarde putten uit het neerduwen van anderen, zeker in zo'n kwetsbare positie, die moet je sowieso niet hebben. En die ex, ze komt vanzelf wel terug met hoeveel het haar spijt. Lach haar dan uit en vraag wie ze denkt dat ze is. En ga dan op zoek naar wat je echt wilt hebben, niet wat maar op je pad komt en 'haalbaar' is voor jou. En wanneer je zo'n iemand hebt gevonden, pak haar dan. Palm haar in en pak haar. Hard.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:47 schreef ikjijallebei het volgende:
Ohja en je moet uiteraard doen alsof het je geen tyfus interesseert.
Niet met hangende pootjes als zo'n domme aandachtshoer lopen en overal braaf ja op zeggen.

Gewoon als een stuk stront behandelen, hoe moeilijk je dit ook vind.
Jij hebt waarschijnlijk maar de helft ervan begrepen. Als je om zelfvertrouwen, zelfrespect en stabiliteit uit te stralen naar vrouwen je voor moet doen als iemand die je niet bent, dan doe je het verkeerd. Het is geen act. Dan hebben die badboys en tokkies nog meer echte mannelijkheid dan jij. Juist omdat zij onder de motorkap daadwerkelijk geen neuk geven, omdat ze echt zo gek zijn op zichzelf en ervan overtuigd zijn dat ze alles kunnen, als ze het maar willen. Dat is waar het om draait, niet hoe brutaal en fout ze zijn. Dat is slechts een gevolg, een symptoom waardoor vrouwen weten met wie ze te maken hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:57 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Vicieuze cirkel, als je denkt dat je niets waard bent en je gedraagt je ernaar, verslechter je de situatie en ga je er steeds meer in geloven. Niet handig dus.
Bedankt, Captain Obvious. Wat heeft hij daar aan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Panzermaus op 07-09-2011 12:07:20 ]
  woensdag 7 september 2011 @ 12:02:23 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_101667998
quote:

Dat zijn kansloze sletjes man. De enige raison d'etre van die leeghoofden is dat mensen als Michielos tof op de interwebz kunnen doen dat ze er een x aantal van aangedouwd hebben. Moet je helemaal niet willen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 7 september 2011 @ 12:02:45 #247
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101668013
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:53 schreef MonteCristo het volgende:
Foute coke-dealende Marokkanen! :9
pi_101668027
Geen dank.
okeokeoke
pi_101668048
Komt omdat foute mannen meer doekoe hebben, dus betere kleding, waggies enz. Daarnaast zijn ze ook vaak meer afgetraind voor de bescherming waar chimeids naar verlangen.
pi_101668074
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:04 schreef Gulmez het volgende:
Komt omdat foute mannen meer doekoe hebben, dus betere kleding, waggies enz. Daarnaast zijn ze ook vaak meer afgetraind voor de bescherming waar chimeids naar verlangen.
Doel je toevallig op je audi?
okeokeoke
pi_101668175
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De niet-foute mannen die er niks van snappen dat we toch echt de foute mannen willen! :9

De niet-foute-mannen met hun superfoute versiertrucs en superfoute flirtpogingen. _O- :')
Jiij bent al blij als jij eindelijk een keer aangesproken wordt in plaats van je vriendinnen...
  woensdag 7 september 2011 @ 12:13:39 #252
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101668327
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Krachttraining, eten en rust gaat heel veel voor jou doen. Geen fitness, maar echt aan de slag. Voor je uiterlijk, je zelfvertrouwen, je alles. Doe het. En vergeet dat labiele wijf, negeer haar desnoods. Mensen die een gevoel van eigenwaarde putten uit het neerduwen van anderen, zeker in zo'n kwetsbare positie, die moet je sowieso niet hebben. En die ex, ze komt vanzelf wel terug met hoeveel het haar spijt. Lach haar dan uit en vraag wie ze denkt dat ze is. En ga dan op zoek naar wat je echt wilt hebben, niet wat maar op je pad komt en 'haalbaar' is voor jou. En wanneer je zo'n iemand hebt gevonden, pak haar dan. Palm haar in en pak haar. Hard.
Dit dus, iig niet met je open armen die kuthoer weer aannemen.

quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:01 schreef Panzermaus het volgende:

Jij hebt waarschijnlijk maar de helft ervan begrepen. Als je om zelfvertrouwen, zelfrespect en stabiliteit uit te stralen naar vrouwen je voor moet doen als iemand die je niet bent, dan doe je het verkeerd. Het is geen act. Dan hebben die badboys en tokkies nog meer echte mannelijkheid dan jij. Juist omdat zij onder de motorkap daadwerkelijk geen neuk geven, omdat ze echt zo gek zijn op zichzelf en ervan overtuigd zijn dat ze alles kunnen, als ze het maar willen. Dat is waar het om draait, niet hoe brutaal en fout ze zijn. Dat is slechts een gevolg, een symptoom waardoor vrouwen weten met wie ze te maken hebben.
Als je een keer wil neuken, dan zou ik indd alsof doen als ik de TS was.

Als jij een stukje verder had geleden zie je dat ik nu een lieve vriendin heb waar ik vreemd genoeg veel voor over heb. Ik doe dingen waarvan ik had gedacht adt ik die nooit zou doen, puur omdat ik een mongool was. Ik heb adt meisje in het begin ook als een stuk stront behandeld, iedere keer weer aan het huilen gebracht. Nu ben ik hartstikke lief voor haar. Conclusie: ik ben afgericht :')
pi_101668334
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

De generalisatie.
Vrouwen die wel een fatsoenlijke opleiding genieten en gewoon een gezond verstand hebben, zoeken een partner die ze zekerheid en bescherming etc kan bieden. De kutjes daarentegen die laten zich maar wat graag uitwonen door een stoere kerel met een grote bek.
okeokeoke
pi_101668338
Zoals jou dacht ik ook ooit jaren geleden, TS. Maar als man moet je niet te lief, zorgzaam en aardig zijn. Als ze daar op vielen, zochten ze wel een wijf.

Nu hoef je echt geen klootzak te worden die d'r in elkaar beukt als ie z'n zin niet krijgt, maar hou op met dingen zeggen als 'dan ben ik bereid om voor die persoon te leven'. Leef ook voor jezelf, en ga de sportschool in. Laat andere mannen zien dat ze voor jou is, dat levert je eerder respect op (zowel bij die andere mannen als bij haar) dan als je die leuke aardige vent bent die elk meisje onder z'n neus weg laat kapen. En doe aardig en wees goed voor haar, maar niet té aardig en goed. Leef ook voor jezelf. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 07-09-2011 12:21:46 ]
-
  woensdag 7 september 2011 @ 12:15:38 #255
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101668373
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:04 schreef Gulmez het volgende:
Gast, doekoe is maar een klein ding. Ik ben even oud als jou (20 toch ongeveer?) , kan meerdere keren die kut audi van jou kopen ;) ;) .. maar ik loop er niet mee rond te verkondigen dat ik dat kan. Pas als de buit binnen geef ik cadeau's.
pi_101668517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

De generalisatie.
Vrouwen die wel een fatsoenlijke opleiding genieten en gewoon een gezond verstand hebben, zoeken een partner die ze zekerheid en bescherming etc kan bieden. De kutjes daarentegen die laten zich maar wat graag uitwonen door een stoere kerel met een grote bek.
Jij hebt geen vriendin he? :D :')

Denken dat vrouwen het zo extreem belangrijk vinden dat hun man een hoge opleiding heeft :') die denkfout maken veel studenten aan de universiteit. Als je een zwak, bleek mannetje bent dat alleen maar 'aardig' is en zich door de gemiddelde stukadoor opzij laat zetten, dan nog lachen ze je uit met je dikke diploma (of nog erger, ze komen bij je uithuilen nadat die betreffende stukadoor ze pijn gedaan heeft). Er komt meer bij kijken dan alleen een goede opleiding en baan.

Op verliefdheid heb je zelf geen invloed, dat zijn oeroude processen in je hersenen die jezelf niet met rationeel denken kunt beinvloeden. Zelfs slimme vrouwen niet.
-
  woensdag 7 september 2011 @ 12:21:02 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101668531
quote:

[..]

Dus ja.. vast wel
Waarom zou je in godsnaam luisterend oor cq beste vriendin spelen voor een meisje waarvan jij wilt dat ze wat met jou wil, en dan niet over alledaagse probleempjes, maar over haar verkering die gewoon een lul is.

Echt, je hebt geen behoefte aan die verhalen, en je sleept haar ook echt niet je bed in door er wel naar te luisteren.

"Meid, ik vind je leuk en aardig, maar ik heb geen zin in jouw verhalen/klachten over hem".

Kijken hoe lang ze dan nog op je schouder blijft hangen, want laten we eerlijk zijn; de kans dat je alleen maar in de friendzone zit zolang je naar haar dramarelatieverhalen luistert is ook groot.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 september 2011 @ 12:22:50 #258
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101668572
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom zou je in godsnaam luisterend oor cq beste vriendin spelen voor een meisje waarvan jij wilt dat ze wat met jou wil, en dan niet over alledaagse probleempjes, maar over haar verkering die gewoon een lul is.

Echt, je hebt geen behoefte aan die verhalen, en je sleept haar ook echt niet je bed in door er wel naar te luisteren.

"Meid, ik vind je leuk en aardig, maar ik heb geen zin in jouw verhalen/klachten over hem".

Kijken hoe lang ze dan nog op je schouder blijft hangen, want laten we eerlijk zijn; de kans dat je alleen maar in de friendzone zit zolang je naar haar dramarelatieverhalen luistert is ook groot.
Inderdaad :')

Waarom blijf je in godsnaam luisteren naar die kutverhalen van haar, TS ?
Gewoon zeggen dat je er totaal geen behoefte aan hebt, afkappen die bullshit van dr.

Zo pijnig je jezelf trouwens alleen maar, maar dat weet je inmiddels zelf, hopelijk, ook wel.

Kappen dus.
  woensdag 7 september 2011 @ 12:23:49 #259
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101668602
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
De generalisatie.
Hee pssst, een relatie gaat alleen maar om de seks hoor. Niet om de goede gesprekken over opleidingen. :')

En een watje kan een vrouw geen bescherming bieden, een foute man daarentegen... :9
pi_101668620
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Dit dus, iig niet met je open armen die kuthoer weer aannemen.

[..]

Als je een keer wil neuken, dan zou ik indd alsof doen als ik de TS was.

Als jij een stukje verder had geleden zie je dat ik nu een lieve vriendin heb waar ik vreemd genoeg veel voor over heb. Ik doe dingen waarvan ik had gedacht adt ik die nooit zou doen, puur omdat ik een mongool was. Ik heb adt meisje in het begin ook als een stuk stront behandeld, iedere keer weer aan het huilen gebracht. Nu ben ik hartstikke lief voor haar. Conclusie: ik ben afgericht :')
Zit in dezelfde situatie, one love brah. Ik had deze post zelf kunnen maken, eng. :')

quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:14 schreef Ritmo het volgende:
Zoals jou dacht ik ook ooit, TS. Maar als man moet je niet te lief, zorgzaam en aardig zijn. Als ze daar op vielen, zochten ze wel een wijf.

Nu hoef je echt geen klootzak te worden die d'r in elkaar beukt als ie z'n zin niet krijgt, maar hou op met dingen zeggen als 'dan ben ik bereid om voor die persoon te leven'. Leef ook voor jezelf, en ga de sportschool in. Laat andere mannen zien dat ze voor jou is, dat levert je eerder respect op (zowel bij die andere mannen als bij haar) dan als je die leuke aardige vent bent die elk meisje onder z'n neus weg laat kapen. En doe aardig en wees goed voor haar, maar niet té aardig en goed. Leef ook voor jezelf. ^O^
Ook hier waarheden, goede post. Die andere ook trouwens.

Kortom, vrouwen zoeken geen 'foute man', ze zoeken een man. Een echte man. En zo'n klootzak geeft gewoon zo'n gevoel van (fake) mannelijkheid af, en dat maakt ze nat. Kunnen ze niets aan doen, uiteindelijk zijn het ook maar domme gleufdieren. Maar je moet meer zijn dan hen, het is geen act. Het gaat niet om geld, opleiding of wat dan ook. Zelfbeeld is de sleutel tot alles hier. In het leven moet je pakken wat je wilt hebben. En dat geldt niet alleen voor vrouwen.
  woensdag 7 september 2011 @ 12:25:58 #261
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101668660
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Denken dat vrouwen het zo extreem belangrijk vinden dat hun man een hoge opleiding heeft :') die denkfout maken veel studenten aan de universiteit. Als je een zwak, bleek mannetje bent dat alleen maar 'aardig' is en zich door de gemiddelde stukadoor opzij laat zetten, dan nog lachen ze je uit met je dikke diploma (of nog erger, ze komen bij je uithuilen nadat die betreffende stukadoor ze pijn gedaan heeft). Er komt meer bij kijken dan alleen een goede opleiding en baan.

Op verliefdheid heb je zelf geen invloed, dat zijn oeroude processen in je hersenen die jezelf niet met rationeel denken kunt beinvloeden. Zelfs slimme vrouwen niet.
Niet helemaal eens, (bijna) alle vrouwen willen (op een gegeven moment) een zekerheid in hun leven, dus: iemand die ze kan onderhouden, iemand die ze kan verzorgen. Maar ook iemand die nog steesd wel de baas kan spelen over haar, want vrouwen zijn immers onderdanig.

Dat een wijf dan verliefd wordt op een stukadoor (of uit dat andere topic, een schilder :') ) zegt meer iets over dat wijf.
Er is nog altijd een verschil tussen verliefd zijn en houden van.
Ieder persoon zal in zijn of haar relatie wel een x (of meerdere keren) gevoelens krijgen voor een andere persoon.

Maar zoals het gezegde luidt: het gras lijkt altijd groener aan de over kant.
Dan moet zij dat eigen

[ Bericht 0% gewijzigd door ikjijallebei op 07-09-2011 12:32:44 ]
pi_101668768
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ook hier waarheden, goede post. Die andere ook trouwens.

Kortom, vrouwen zoeken geen 'foute man', ze zoeken een man. Een echte man. En zo'n klootzak geeft gewoon zo'n gevoel van (fake) mannelijkheid af, en dat maakt ze nat. Maar je moet meer zijn dan hen, het is geen act. Kunnen ze niets aan doen, uiteindelijk zijn het ook maar domme gleufdieren. Het gaat niet om geld, opleiding of wat dan ook. Zelfbeeld is de sleutel tot alles hier. In het leven moet je pakken wat je wilt hebben. En dat geldt niet alleen voor vrouwen.
Dit zeg je precies goed ja. Ze zoeken geen klootzak, ze zoeken een man/kerel. Net zoals dat de TS waarschijnlijk niet mannelijke vrouwen zal vallen (er misschien wel gezellig voetbal mee kijken) zullen vrouwen ook niet op meer vrouwelijke mannen vallen. Als je twee 'vrouwtjes' of 'mannetjes' bij elkaar zet, zou je volgens natuurwetten uitsterven.

Het verbaast me dat zoveel intelligente hoger opgeleidde mannen zoiets simpels niet kunnen inzien. Als je een beetje biologie snapt, moet je dit toch kunnen begrijpen?
-
pi_101668895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:25 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Niet helemaal eens, (bijna) alle vrouwen willen nu een zekerheid in hun leven, dus: iemand die ze kan onderhouden, iemand die ze kan verzorgen. Maar ook iemand die nog steesd wel de baas kan spelen over haar, want vrouwen zijn immers onderdanig.
Wat jij zegt, dat was juist een beetje wat ik bedoelde. Een man die én een hoge opleiding heeft, én charisma dat zijn de meest aantrekkelijke mannen. Kijk maar naar (goede) politici met macht, die moeten de vrouwen van zich afslaan.

Maar iemand die een hoge opleiding heeft en verder een hele aardige jongen is die alleen maar luistert, die zal niet snel een vrouw krijgen. Je moet ook karakter hebben erbij, want vrouwen vallen niet puur op slimme mannen. Wel vaak puur op sterke mannen met karakter. Kortom: hoge opleiding is niet per definitie onaantrekkelijk (dat is onzin natuurlijk) maar karakter is belangrijker. Maar wat ik vaak zie is de mentaliteit: "ik ben slim en een aardige jongen, nu moet elke vrouw me leuk vinden :D". Nee dus.
quote:
Dat een wijf dan verliefd wordt op een stukadoor (of uit dat andere topic, een schilder :') ) zegt meer iets over dat wijf.
Onzin. Genoeg hoger opgeleide intelligente vrouwen die op schilders etc. vallen hoor. Veel en veel meer dan op een gemiddelde prof drs. in een of andere wiskundige of technische richting.
-
pi_101669240
Maar TS, hoe laat jij dan merken dat je haar wel leuk vindt en met haar in bed wilt duiken?
pi_101669262
Ik denk dat het probleem met de hoger opgeleide mannen is dat ze zich niet meer door instinct laten leiden, ze zijn abstract en berekenend en slechter in het aanvoelen van dingen, ze zijn minder 'natuurlijk'. Ook zie je vaak dat ze een soort van verafgodende houding tegenover vrouwen hebben, als in 'ik moet geluk hebben om jou te krijgen, ik hoop dat het me lukt'. Ze zien vrouwen niet meer als wat ze al duizenden jaren zijn, gewoon dieren namelijk. Dieren met behoeftes en verlangens. Wanneer mijn vriendin haar kontje naar me toe draait, al klaar gaat zitten en bijna smeekt of ik haar eens goed wil gebruiken, en dat dat er dan van komt, en ik zie hoeveel ze daarvan kan genieten, dan lach ik wel eens bij mezelf. Dan denk ik "Nu ben je zo'n braaf, lief en intelligent meisje, maar wat ben je eigenlijk toch ook een primitief KUTBEEST." En dan kan het me ook maar weinig schelen welke chemische reacties er allemaal actief zijn, ik ben gewoon gek op haar en handel daar dan naar. Maar je echt bewust zijn van hoe dieren (incluis mensen) werken geeft je een compleet andere visie op de wereld, en voor die mensen die ver weg zijn van hun instinct kan dat heel verrijkend zijn.
  woensdag 7 september 2011 @ 12:52:26 #266
351780 Piye
King of Kush
pi_101669357
Foute mannen hebben een boeiender leven. Deal with it.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 7 september 2011 @ 12:54:13 #267
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_101669418
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat jij zegt, dat was juist een beetje wat ik bedoelde. Een man die én een hoge opleiding heeft, én charisma dat zijn de meest aantrekkelijke mannen. Kijk maar naar (goede) politici met macht, die moeten de vrouwen van zich afslaan.

Maar iemand die een hoge opleiding heeft en verder een hele aardige jongen is die alleen maar luistert, die zal niet snel een vrouw krijgen. Je moet ook karakter hebben erbij, want vrouwen vallen niet puur op slimme mannen. Wel vaak puur op sterke mannen met karakter. Kortom: hoge opleiding is niet per definitie onaantrekkelijk (dat is onzin natuurlijk) maar karakter is belangrijker. Maar wat ik vaak zie is de mentaliteit: "ik ben slim en een aardige jongen, nu moet elke vrouw me leuk vinden :D". Nee dus.
Inderdaad. Een aansprekende persoonlijkheid moet samen komen met het papiertje. Niemand, en ook vrouwen niet, is geïnteresseerd in gelul over je studie of zwaar specifieke vakgebied. Als dat het enige is dat je te melden hebt, heb je een probleem.

quote:
Onzin. Genoeg hoger opgeleide intelligente vrouwen die op schilders etc. vallen hoor. Veel en veel meer dan op een gemiddelde prof drs. in een of andere wiskundige of technische richting.
Mwah. Sociale afkomst speelt hier ook een rol in. Een advocate en een schilder (geen kunstenaar) kan voorkomen, maar is een behoorlijk ongebruikelijke combinatie. Mensen zoeken toch een partner binnen hun eigen kring en sociale omgeving.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_101669484
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat het probleem met de hoger opgeleide mannen is dat ze zich niet meer door instinct laten leiden, ze zijn abstract en berekenend en slechter in het aanvoelen van dingen, ze zijn minder 'natuurlijk'. Ook zie je vaak dat ze een soort van verafgodende houding tegenover vrouwen hebben, als in 'ik moet geluk hebben om jou te krijgen, ik hoop dat het me lukt'. Ze zien vrouwen niet meer als wat ze al duizenden jaren zijn, gewoon dieren namelijk. Dieren met behoeftes en verlangens. Wanneer mijn vriendin haar kontje naar me toe draait, al klaar gaat zitten en bijna smeekt of ik haar eens goed wil gebruiken, en dat dat er dan van komt, en ik zie hoeveel ze daarvan kan genieten, dan lach ik wel eens bij mezelf. Dan denk ik "Nu ben je zo'n braaf, lief en intelligent meisje, maar wat ben je eigenlijk toch ook een primitief KUTBEEST." En dan kan het me ook maar weinig schelen welke chemische reacties er allemaal actief zijn, ik ben gewoon gek op haar en handel daar dan naar. Maar je echt bewust zijn van hoe dieren (incluis mensen) werken geeft je een compleet andere visie op de wereld, en voor die mensen die ver weg zijn van hun instinct kan dat heel verrijkend zijn.
Hier is gewoon echt niets meer aan toe te voegen, volledig waar. Vooral dat eerste stukje, dat verafgoden idd.

Wat ik wel apart vind is dat dat instinct bij hoger opgeleidde mannen meer lijkt te verdwijnen dan bij hoger opgeleidde vrouwen.
-
  woensdag 7 september 2011 @ 12:59:55 #269
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101669546
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:35 schreef Ritmo het volgende:

Maar zoals je zelf al zegt: dan komen ze weer huilie huilie doen bij die prof drs. in een of andere wiskundige of technische richting, als de schilder die slet slecht heeft behandeld.

Dus ze weet dat ze fout zat.

Uiteindelijk wil ze weer gloednieuwe kado's en een nieuwe auto krijgen van prof drs.
Ze vond de schilder slechts tijdig interessant, en liet zich teveel leiden door verliefdheid.

Maarja, een prof. drs. als man lijkt me als vrouw zijnde ook niet zo aantrekkelijk, klinkt echt kankersaai :')
haha, tenzij het buiten vakgebied gewoon een baas is die maar wat aankloot, dan vind ik het een baas.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:00:00 #270
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_101669547
Vrouwen die systematisch op foute mannen vallen zijn gewoon labiel en onzeker. Die moet je als man ook helemaal niet willen.

TS doe niet zo zielig en ga gewoon achter vrouwen aan die wel functionerende vrouwen aan
pi_101669586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:54 schreef Ryon het volgende:

[..]

Inderdaad. Een aansprekende persoonlijkheid moet samen komen met het papiertje. Niemand, en ook vrouwen niet, is geïnteresseerd in gelul over je studie of zwaar specifieke vakgebied. Als dat het enige is dat je te melden hebt, heb je een probleem.
Eens. Denken dat vrouwen van hun stoel afglijden als je ze een ingewikkeld algoritme dat je ontdekt hebt uitlegt of ze corrigeert op een taalfout. :') :') :') Met dat idee leven echt bepaalde mannen hier op FOK!
quote:
Mwah. Sociale afkomst speelt hier ook een rol in. Een advocate en een schilder (geen kunstenaar) kan voorkomen, maar is een behoorlijk ongebruikelijke combinatie. Mensen zoeken toch een partner binnen hun eigen kring en sociale omgeving.
Het speelt wel degelijk een rol, maar iemand die KALO (Hbo) heeft gedaan en een sportschool runt, kan best samen met een advocate hoor. Dat is wat ik probeer te zeggen.
-
  woensdag 7 september 2011 @ 13:02:42 #272
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_101669606
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:14 schreef Ritmo het volgende:
Zoals jou dacht ik ook ooit jaren geleden, TS. Maar als man moet je niet te lief, zorgzaam en aardig zijn. Als ze daar op vielen, zochten ze wel een wijf.

Ook juist

Je opstellen als een volgzaam typetje dat altijd haar naar haar mond praat is heel contraproductief.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:03:02 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_101669616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:59 schreef ikjijallebei het volgende:
Maarja, een prof. drs. als man lijkt me als vrouw zijnde ook niet zo aantrekkelijk, klinkt echt kankersaai :')
Klinkt mij als een alpha male. Iemand die niet gepromoveerd is en toch een leerstoel heeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101669675
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:59 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Maar zoals je zelf al zegt: dan komen ze weer huilie huilie doen bij die prof drs. in een of andere wiskundige of technische richting, als de schilder die slet slecht heeft behandeld.

Dus ze weet dat ze fout zat.
De echt ernstige gevallen (dus de dufste wiskundigen en IT'ers etc) krijgen niet eens de kans om uberhaupt ooit in contact te komen met die vrouw. En dus zal ze ook niet bij hem uit komen huilen. ;)

Overigens ga je er nu vanuit dat elke schilder z'n vrouw slaat :P
quote:
Uiteindelijk wil ze weer gloednieuwe kado's en een nieuwe auto krijgen van prof drs.
Ze vond de schilder slechts tijdig interessant, en liet zich teveel leiden door verliefdheid.
Die verliefdheid zal uiteindelijk toch sterker blijven. De mooie auto's maken het tijdelijk goed, maar als die prof elke keer dat ze op een openbare gelegenheid komen afgebluft wordt door elke andere kerel en zelfs de klusjesman hem achter z'n rug uitlacht zal ze nooit lang meneer de prof blijven.
quote:
haha, tenzij het buiten vakgebied gewoon een baas is die maar wat aankloot, dan vind ik het een baas.
Ja precies. ;) We snappen elkaar.
-
pi_101669710
insecure beta fgts gtfih get lifting heavy take your multi listen to bruce springsteen and go full alpha brah
  woensdag 7 september 2011 @ 13:09:02 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_101669738
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Eens. Denken dat vrouwen van hun stoel afglijden als je ze een ingewikkeld algoritme dat je ontdekt hebt uitlegt of ze corrigeert op een taalfout. :') :') :') Met dat idee leven echt bepaalde mannen hier op FOK!
Ze zijn er wel, je moet alleen je standaard wat verhogen.
pi_101669781
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb momenteel langer dan 1 jaar een relatie. Ik suggereer nergens dat de man hoog opgeleid moet zijn, ik zeg alleen dat mannen zekerheid moeten kunnen bieden. :')

Edit; en daar gelaten dat wel degelijk een opleidingsniveau aan de vrouw te koppelen is die altijd maar in de geintjes van deze grapjassen trappen.

Naief.
okeokeoke
  woensdag 7 september 2011 @ 13:13:53 #278
157922 fathank
pi_101669862
Het probleem bij hogeropgeleiden is vaak dat ze sociaal gewoon wat zwakker zijn.

En dan bedoel ik met hogeropgeleiden niet een hbo'er vrijetijdskunde maar een Universitair geschoolde natuurkundige bijv.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:14:30 #279
339493 Parietale_kwab
pi_101669880
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:13 schreef fathank het volgende:
Het probleem bij hogeropgeleiden is vaak dat ze sociaal gewoon wat zwakker zijn.

En dan bedoel ik met hogeropgeleiden niet een hbo'er vrijetijdskunde maar een Universitair geschoolde natuurkundige bijv.
Dit soort beweringen doen :')
pi_101669887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook juist

Je opstellen als een volgzaam typetje dat altijd haar naar haar mond praat is heel contraproductief.
Idd. Je merkt het ook duidelijk aan het feit dat de meeste vrouwen het al leuk vinden als je d'r vanaf het begin af aan een beetje pest (op een grappige manier). Dat is al een teken dat je zelfverzekerd bent en d'r niet puur verafgood maar haar minimaal als je 'gelijke' ziet.

Ook nooit alles elke keer uit je handen laten vallen als zij een keer What's appt/belt/SMSt. Laat d'r ook af en toe maar even wachten... niet altijd natuurlijk. ;)
-
pi_101669934
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk eerder verlagen. :') Vrouwen die dat interessant vinden die wil je niet. :D
Wil overigens niet zeggen dat nooit een gesprek op niveau hoeft te voeren, maar alleen de serieuze nerd uit gaan hangen daar vallen weinig dames op.
-
  woensdag 7 september 2011 @ 13:16:42 #282
157922 fathank
pi_101669950
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:14 schreef Parietale_kwab het volgende:

[..]

Cliché, maar clichés worden pas clichés als het in werkelijkheid ook vaak voorkomt, anders is het geen cliché.
pi_101669954
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:59 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

De meeste komen erachter zodra ze zwanger raken.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:17:26 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_101669971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:16 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk eerder verlagen. :') Vrouwen die dat interessant vinden die wil je niet. :D
Wel.
quote:
Wil overigens niet zeggen dat nooit een gesprek op niveau hoeft te voeren, maar alleen de serieuze nerd uit gaan hangen daar vallen weinig dames op.
Wie heeft het over alleen?
pi_101669996
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:16 schreef ReplaR het volgende:

[..]

De meeste komen erachter zodra ze zwanger raken en direct worden gedumpt, door hun 'stoere' vriend.
okeokeoke
pi_101670039
Beetje jammer dat maar 1 op de 5 van de zelfbenoemde echte mannen in dit topic foto's van zichzelf in hun fobo hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 13:19:43 ]
pi_101670088
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:10 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Ik heb momenteel langer dan 1 jaar een relatie. Ik suggereer nergens dat de man hoog opgeleid moet zijn, ik zeg alleen dat mannen zekerheid moeten kunnen bieden. :')
Een hoge opleiding is niet direct zekerheid. En Pietje die in de afgelopen jaren een succesvol schildersbedrijfje heeft opgezet is ook een soort zekerheid. Meer zeker dan een of andere contactgestoorde nerd die in een lab weg gestopt is omdat ie totaal incapabel is op het gebied van leiding geven.
quote:
Edit; en daar gelaten dat wel degelijk een opleidingsniveau aan de vrouw te koppelen is die altijd maar in de geintjes van deze grapjassen trappen.

Naief.
Gedeeltelijk te koppelen. Maar lees die (geweldige) laatste post van Panzermaus maar eens. We blijven beesten, en instinct zal ALTIJD winnen als het er op aan komt. Hoe hoog je IQ ook is.

Wat wel zo is, is dat mensen uit sociaal zwakkere kringen misschien wat minder snel de concequenties overzien van 'dierlijk gedrag' en ook minder te verliezen hebben. Maar onbewust blijft zelfs de meest slimme persoon gewoon een dier.
-
pi_101670097
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:14 schreef Parietale_kwab het volgende:

[..]

Het gaat niet altijd op, maar vaak klopt het wel.
-
  woensdag 7 september 2011 @ 13:21:55 #289
351780 Piye
King of Kush
pi_101670111
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Verhogen, verlagen it's all in the eye of the beholder zullen we maar zeggen.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:22:56 #290
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101670148
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:19 schreef Chai het volgende:
Beetje jammer dat maar 1 op de 5 van de zelfbenoemde echte mannen in dit topic foto's van zichzelf in hun fobo hebben.
Begin jij maar eens met foto's.
pi_101670173
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:19 schreef Chai het volgende:
Wat heeft dat ermee te maken? Privacy/voorkomen van misbruik van je foto's heet dat.
-
pi_101670180
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Begin jij maar eens met foto's.
Ja en dan elke dag een ander bericht in je fobo van iemand die op je loopt te hitten. :') Nee dat doe ik niet meer.
pi_101670181
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Een hoge opleiding is niet direct zekerheid. En Pietje die in de afgelopen jaren een succesvol schildersbedrijfje heeft opgezet is ook een soort zekerheid. Meer zeker dan een of andere contactgestoorde nerd die in een lab weg gestopt is omdat ie totaal incapabel is op het gebied van leiding geven.

Precies daarom zeg ik dat mannen zekerheid moeten kunnen bieden, in welke vorm dan ook, zonder al die fratsen die de vrouw uiteindelijk fataal wordt, dus zonder de '10 nieuwe voor jou' mentaliteit.
okeokeoke
pi_101670183
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken? Privacy/voorkomen van misbruik van je foto's heet dat.
Zou wel leuk zijn.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:24:35 #295
351780 Piye
King of Kush
pi_101670191
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja en dan elke dag een ander bericht in je fobo van iemand die op je loopt te hitten. :') Nee dat doe ik niet meer.
Dan weet je meteen waarom ik geen fobo heb. ;)
pi_101670201
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:24 schreef Piye het volgende:

[..]

Dan weet je meteen waarom ik geen fobo heb. ;)
Herkenbaar, die van mij is ook weg tegenwoordig.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:25:00 #297
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101670202
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

dat dus.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:25:07 #298
8369 speknek
Another day another slay
pi_101670207
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef Piye het volgende:
Verhogen, verlagen it's all in the eye of the beholder zullen we maar zeggen.
Het is makkelijker om een kassamiep te scoren dan een vrouwelijke dr. Puur en alleen al vanwege the law of large numbers.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:25:39 #299
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101670222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:24 schreef Chai het volgende:

[..]

:')!
  woensdag 7 september 2011 @ 13:25:58 #300
351780 Piye
King of Kush
pi_101670228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is makkelijker om een kassamiep te scoren dan een vrouwelijke dr. Puur en alleen al vanwege the law of large numbers.
Klopt, maar als die kassamiep een lekker ding is en dr. Puur een gedrocht, zeg ik dat degene die voor de kassamiep gaat een hogere standaard heeft.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:26:48 #301
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101670247
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef Piye het volgende:

[..]

Klopt, maar als die kassamiep een lekker ding is en dr. Puur een gedrocht, zeg ik dat degene die voor de kassamiep gaat een hogere standaard heeft.
Alleen uiterlijk dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')