abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101662996
Mishandeld? Wie heeft het nou weer over mishandeld? Vaak blijkt ie gewoon na een paar maanden niet zo te zijn als ie leek. Nou, dan zoek je weer verder. Beter dan weer zo'n relatie waarin je je levend begraven voelt omdat je kerel geen identiteit of ruggegraat meer over houdt zodra hij verliefd is. Ik wil ook mn eigen leven hebben, niet alles als een tweekoppige draak samen doen en het altijd maar eens zijn.
pi_101663074
Leuk eigen leven heb je dan, als je 'foute vriend' de touwtjes in handen heeft en je altijd in onduidelijkheid laat, om je vervolgens keihard te dumpen :')
okeokeoke
pi_101663186
Kortom. Ik moet gewoon mijn eigen ding doen, schijt hebben aan iedereen en zelfs als ik dan een leuke meid tegen kom, haar behandelen als een zak stront en mijn prioriteiten enkel op mijn eigen leven stellen i.p.v. de zorgzame man zijn?
pi_101663205
Het gaat hier nogal over extremen. :')

Bad boys zijn leuk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 7 september 2011 @ 08:28:29 #30
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_101663254
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:07 schreef MonteCristo het volgende:
Waarna ik dan later moet aanhoren dat ze zo verdrietig is dat ze nu tot over haar oren verliefd is op die man maar niks meer van zich laat horen, terwijl ik al vanaf de eerste minuut kon aanvoelen dat die rat niet deugde
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  woensdag 7 september 2011 @ 08:29:50 #31
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101663266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:48 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ook aan jou de vraag waarom je op dit soort foute wijven valt. Denk je dat je haar prins op het witte paard kunt zijn en zij opeens geen issues meer zal hebben als jij lief voor haar bent? Dream on....
Ik val niet op foute wijven, dat is ze namelijk niet. Het probleem is dat zij op die foute jongen valt.
En naar mijn mening zal ik eerder haar prins op het witte paard kunnen zijn als hij. Ik heb ze in het afgelopen half jaar één keer lief bij elkaar gezien. Lijkt me duidelijk dat het niet zo'n leuke vent is toch?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_101663287
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:24 schreef Tamashii het volgende:
Het gaat hier nogal over extremen. :')

Bad boys zijn leuk.
Want????
pi_101663309
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:23 schreef MonteCristo het volgende:
Kortom. Ik moet gewoon mijn eigen ding doen, schijt hebben aan iedereen en zelfs als ik dan een leuke meid tegen kom, haar behandelen als een zak stront en mijn prioriteiten enkel op mijn eigen leven stellen i.p.v. de zorgzame man zijn?
Nee, jij denkt dat je haar als een zak stront moet behandelen omdat jij denkt dat vrouwen alleen voor dat soort gasten vallen. Overigens lijken dat soort mannen aanvankelijk vaak juist er zorgzaam.
  woensdag 7 september 2011 @ 08:34:55 #34
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_101663326
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:23 schreef Dipkip het volgende:
Omdat we toch hopen dat één van die kerels waar je wél lekkere, snoeiharde seks mee kunt hebben ook nog een beetje aardig blijkt te zijn.

Zulke mannen bestaan namelijk ook, je moet alleen wel goed zoeken :)
Ja want of je snoeiharde seks hebt hangt echt helemaal van de man af :X . De vrouw hoeft daar niks voor te doen _O- . Echt van die vrouwen die als aan passieve plank liggen in bed en hopen op goede sex, maar er zelf niks voor doen |:( .
pi_101663344
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:33 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Nee, jij denkt dat je haar als een zak stront moet behandelen omdat jij denkt dat vrouwen alleen voor dat soort gasten vallen. Overigens lijken dat soort mannen aanvankelijk vaak juist er zorgzaam.
Ok. Wat kom je hier eigenlijk doen? :{
pi_101663356
Alsof 'fout' geslachtgebonden is :').
Who motivates the motivator?
pi_101663362
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:31 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Want????
Bad guys zijn niet alleen maar de jongens die je kei hard dumpen of laten staan, het zijn ook de mannen die hard to get spelen op een leuke manier. Mannen die zich kunnen beheersen en dus niet als een halve zool overkomen wanneer ze een smsje krijgen en dan 3 keer terug smsen. Of mannen die nog weten hoe de regels werken, maar verder wel verplichtingen hebben.

En de mannen hier vallen er allemaal over, het gaat in dit topic alleen maar om té slecht gedrag wat een man in mijn ogen geen bad guy maakt, maar gewoon een loser.
pi_101663383
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:36 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Ok. Wat kom je hier eigenlijk doen? :{
Ik probeer je iets bij te brengen, maar je bent kennelijk hardleers en denkt dat de fout alleen bij een ander ligt.
pi_101663384
Hehe TS zocht ook een fuckbuddy op een chatsite :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  woensdag 7 september 2011 @ 08:40:38 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101663401
Net als de meeste mannen willen een hoop vrouwen ook het liefst dat wat ze niet kunnen krijgen.
Foute mannen en mooie vrouwen heb je nooit alleen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101663407
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:37 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Bad guys zijn niet alleen maar de jongens die je kei hard dumpen of laten staan, het zijn ook de mannen die hard to get spelen op een leuke manier. Mannen die zich kunnen beheersen en dus niet als een halve zool overkomen wanneer ze een smsje krijgen en dan 3 keer terug smsen. Of mannen die nog weten hoe de regels werken, maar verder wel verplichtingen hebben.

En de mannen hier vallen er allemaal over, het gaat in dit topic alleen maar om té slecht gedrag wat een man in mijn ogen geen bad guy maakt, maar gewoon een loser.
Sterker nog, heel veel van die bad guys zijn (vooral in het begin) uitermate charmant. Ze weten bepaalde vrouwen heel goed te bespelen.
pi_101663414
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:37 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je gaf net zelf ook al aan dat hier extremen betreft. In het echte leven is het echt niet zo zwart-wit.
Who motivates the motivator?
pi_101663454
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:39 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik probeer je iets bij te brengen, maar je bent kennelijk hardleers en denkt dat de fout alleen bij een ander ligt.
Dat het aan mij ligt dat weet ik nu wel. Dat betekent echter niet een vrijbrief voor dat achterlijk gedrag van anderen.. ik ben gewoon behoorlijk in de war momenteel. Het ene moment wil men een man die zeker van zijn zaak is en laat mij links liggen. Het volgend moment vind men me ontzettend leuk en schattig en snappen ze niet waarom ik nog geen vriendin heb en ga zo maar door. Weer een ander moment vind men me wel leuk, maar willen liever toch met ramon de loverboy omgaan.. En ga zo maar door
pi_101663455
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:40 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Sterker nog, heel veel van die bad guys zijn (vooral in het begin) uitermate charmant. Ze weten bepaalde vrouwen heel goed te bespelen.
Wat jij wilt babe, de meeste vrouwen trappen daar echt niet in hoor. Ze doen het misschien zelf ook wel op die manier en alleen voor een bepaald doel, maar daar had je nog niet aan gedacht zeker.
pi_101663480
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:44 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Dat het aan mij ligt dat weet ik nu wel. Dat betekent echter niet een vrijbrief voor dat achterlijk gedrag van anderen.. ik ben gewoon behoorlijk in de war momenteel. Het ene moment wil men een man die zeker van zijn zaak is en laat mij links liggen. Het volgend moment vind men me ontzettend leuk en schattig en snappen ze niet waarom ik nog geen vriendin heb en ga zo maar door. Weer een ander moment vind men me wel leuk, maar willen liever toch met ramon de loverboy omgaan.. En ga zo maar door
:')

Dat, mijn goede vrind, is de zogeheten "friendzone". :Y
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  woensdag 7 september 2011 @ 08:47:58 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101663497
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:23 schreef MonteCristo het volgende:
Nee, gewoon eens oog hebben voor meiden die jouw type man wel waarderen, en niet alleen maar kijken naar de meiden die je niet kunt krijgen, omdat ze op het andere (foute) soort mannen vallen.
Die vrouwen zijn het niet voor jou, en de kans is groot dat je bij zo'n hufter-act precies de verkeerde vrouw zo behandelt (lees: degene die je wel zou waarderen zoals je bent).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101663552
Inderdaad. Gewoon lekker cliché jezelf zijn, dan komt de ware vanzelf op je pad. Die sletten moet je niet willen. Er zijn ook genoeg mooie meisjes met stijl en klasse die niet op foute mannen vallen.
pi_101663558
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:44 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wat jij wilt babe, de meeste vrouwen trappen daar echt niet in hoor. Ze doen het misschien zelf ook wel op die manier en alleen voor een bepaald doel, maar daar had je nog niet aan gedacht zeker.
Waarom denk je dat ik het niet met je eens ben? Geen enkele vrouw valt voor een man waarvan ze op voorhand al weet dat die haar slecht zal behandelen. Het zijn dat soort bad guys die bepaalde zwakke vrouwen uitzoeken en bespelen. Ik denk dat het de keuze is van de "predator" en niet zozeer het slachtoffer.
pi_101663579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:00 schreef Dipkip het volgende:
Beter dan weer zo'n relatie waarin je je levend begraven voelt omdat je kerel geen identiteit of ruggegraat meer over houdt zodra hij verliefd is. Ik wil ook mn eigen leven hebben, niet alles als een tweekoppige draak samen doen en het altijd maar eens zijn.
Kijk TS en aanverwante artikelen: en DIT is nu de reden waarom ze je niet moeten.

Vrouwen willen geen vent die geen eigen leven lijdt, die willen een vent die de baas is niet zijn hele leven van hun af laat hangen. Ze willen iemand tegen wie ze enigzins op kunnen kijken en die een eigen leven lijdt. En ze willen iemand die hun eigenlijk niet wilt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101663588
Als je 25+ bent en je hebt een goede baan en je bezit nog steeds die eigenschappen TS dan staan de vrouwtjes voor je in de rij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')