quote:Op woensdag 7 september 2011 07:07 schreef MonteCristo het volgende:
Waarna ik dan later moet aanhoren dat ze zo verdrietig is dat ze nu tot over haar oren verliefd is op die man maar niks meer van zich laat horen, terwijl ik al vanaf de eerste minuut kon aanvoelen dat die rat niet deugde
Ik val niet op foute wijven, dat is ze namelijk niet. Het probleem is dat zij op die foute jongen valt.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ook aan jou de vraag waarom je op dit soort foute wijven valt. Denk je dat je haar prins op het witte paard kunt zijn en zij opeens geen issues meer zal hebben als jij lief voor haar bent? Dream on....
Want????quote:Op woensdag 7 september 2011 08:24 schreef Tamashii het volgende:
Het gaat hier nogal over extremen.
Bad boys zijn leuk.
Nee, jij denkt dat je haar als een zak stront moet behandelen omdat jij denkt dat vrouwen alleen voor dat soort gasten vallen. Overigens lijken dat soort mannen aanvankelijk vaak juist er zorgzaam.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:23 schreef MonteCristo het volgende:
Kortom. Ik moet gewoon mijn eigen ding doen, schijt hebben aan iedereen en zelfs als ik dan een leuke meid tegen kom, haar behandelen als een zak stront en mijn prioriteiten enkel op mijn eigen leven stellen i.p.v. de zorgzame man zijn?
Ja want of je snoeiharde seks hebt hangt echt helemaal van de man afquote:Op woensdag 7 september 2011 07:23 schreef Dipkip het volgende:
Omdat we toch hopen dat één van die kerels waar je wél lekkere, snoeiharde seks mee kunt hebben ook nog een beetje aardig blijkt te zijn.
Zulke mannen bestaan namelijk ook, je moet alleen wel goed zoeken
Ok. Wat kom je hier eigenlijk doen?quote:Op woensdag 7 september 2011 08:33 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je haar als een zak stront moet behandelen omdat jij denkt dat vrouwen alleen voor dat soort gasten vallen. Overigens lijken dat soort mannen aanvankelijk vaak juist er zorgzaam.
Bad guys zijn niet alleen maar de jongens die je kei hard dumpen of laten staan, het zijn ook de mannen die hard to get spelen op een leuke manier. Mannen die zich kunnen beheersen en dus niet als een halve zool overkomen wanneer ze een smsje krijgen en dan 3 keer terug smsen. Of mannen die nog weten hoe de regels werken, maar verder wel verplichtingen hebben.quote:
Ik probeer je iets bij te brengen, maar je bent kennelijk hardleers en denkt dat de fout alleen bij een ander ligt.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:36 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Ok. Wat kom je hier eigenlijk doen?
Sterker nog, heel veel van die bad guys zijn (vooral in het begin) uitermate charmant. Ze weten bepaalde vrouwen heel goed te bespelen.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bad guys zijn niet alleen maar de jongens die je kei hard dumpen of laten staan, het zijn ook de mannen die hard to get spelen op een leuke manier. Mannen die zich kunnen beheersen en dus niet als een halve zool overkomen wanneer ze een smsje krijgen en dan 3 keer terug smsen. Of mannen die nog weten hoe de regels werken, maar verder wel verplichtingen hebben.
En de mannen hier vallen er allemaal over, het gaat in dit topic alleen maar om té slecht gedrag wat een man in mijn ogen geen bad guy maakt, maar gewoon een loser.
Je gaf net zelf ook al aan dat hier extremen betreft. In het echte leven is het echt niet zo zwart-wit.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bad guys zijn niet alleen maar de jongens die je kei hard dumpen of laten staan, het zijn ook de mannen die hard to get spelen op een leuke manier. Mannen die zich kunnen beheersen en dus niet als een halve zool overkomen wanneer ze een smsje krijgen en dan 3 keer terug smsen. Of mannen die nog weten hoe de regels werken, maar verder wel verplichtingen hebben.
En de mannen hier vallen er allemaal over, het gaat in dit topic alleen maar om té slecht gedrag wat een man in mijn ogen geen bad guy maakt, maar gewoon een loser.
Dat het aan mij ligt dat weet ik nu wel. Dat betekent echter niet een vrijbrief voor dat achterlijk gedrag van anderen.. ik ben gewoon behoorlijk in de war momenteel. Het ene moment wil men een man die zeker van zijn zaak is en laat mij links liggen. Het volgend moment vind men me ontzettend leuk en schattig en snappen ze niet waarom ik nog geen vriendin heb en ga zo maar door. Weer een ander moment vind men me wel leuk, maar willen liever toch met ramon de loverboy omgaan.. En ga zo maar doorquote:Op woensdag 7 september 2011 08:39 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik probeer je iets bij te brengen, maar je bent kennelijk hardleers en denkt dat de fout alleen bij een ander ligt.
Wat jij wilt babe, de meeste vrouwen trappen daar echt niet in hoor. Ze doen het misschien zelf ook wel op die manier en alleen voor een bepaald doel, maar daar had je nog niet aan gedacht zeker.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Sterker nog, heel veel van die bad guys zijn (vooral in het begin) uitermate charmant. Ze weten bepaalde vrouwen heel goed te bespelen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 08:44 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Dat het aan mij ligt dat weet ik nu wel. Dat betekent echter niet een vrijbrief voor dat achterlijk gedrag van anderen.. ik ben gewoon behoorlijk in de war momenteel. Het ene moment wil men een man die zeker van zijn zaak is en laat mij links liggen. Het volgend moment vind men me ontzettend leuk en schattig en snappen ze niet waarom ik nog geen vriendin heb en ga zo maar door. Weer een ander moment vind men me wel leuk, maar willen liever toch met ramon de loverboy omgaan.. En ga zo maar door
Nee, gewoon eens oog hebben voor meiden die jouw type man wel waarderen, en niet alleen maar kijken naar de meiden die je niet kunt krijgen, omdat ze op het andere (foute) soort mannen vallen.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:23 schreef MonteCristo het volgende:
Kortom. Ik moet gewoon mijn eigen ding doen, schijt hebben aan iedereen en zelfs als ik dan een leuke meid tegen kom, haar behandelen als een zak stront en mijn prioriteiten enkel op mijn eigen leven stellen i.p.v. de zorgzame man zijn?
Waarom denk je dat ik het niet met je eens ben? Geen enkele vrouw valt voor een man waarvan ze op voorhand al weet dat die haar slecht zal behandelen. Het zijn dat soort bad guys die bepaalde zwakke vrouwen uitzoeken en bespelen. Ik denk dat het de keuze is van de "predator" en niet zozeer het slachtoffer.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat jij wilt babe, de meeste vrouwen trappen daar echt niet in hoor. Ze doen het misschien zelf ook wel op die manier en alleen voor een bepaald doel, maar daar had je nog niet aan gedacht zeker.
Kijk TS en aanverwante artikelen: en DIT is nu de reden waarom ze je niet moeten.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:00 schreef Dipkip het volgende:
Beter dan weer zo'n relatie waarin je je levend begraven voelt omdat je kerel geen identiteit of ruggegraat meer over houdt zodra hij verliefd is. Ik wil ook mn eigen leven hebben, niet alles als een tweekoppige draak samen doen en het altijd maar eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |