Echt he?? Denken ze dat ze in zich in een high school chick flick biosfilm wanen ofzo? Waarin ze de douchebag wel even kunnen omschakelen naar een brave hendrik ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2011 07:09 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso vrouwen die met een soort van trots vertellen dat ze op foute mannen vallen. Een domme, naieve hoer zijn en er dan nog trots op zijn ook
.
En zoals iedere vrouw weet, kun je enkel snoeiharde sex hebben met een uber tokkie.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:23 schreef Dipkip het volgende:
Omdat we toch hopen dat één van die kerels waar je wél lekkere, snoeiharde seks mee kunt hebben ook nog een beetje aardig blijkt te zijn.
Zulke mannen bestaan namelijk ook, je moet alleen wel goed zoeken
Ach mannen als TS maken ook steeds de fout om voor zulke vrouwen te vallen. Sommige mensen zijn gewoon fucked up, alleen zien ze het zelf niet in en schuiven ze de schuld op de andere sekse.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:23 schreef Dipkip het volgende:
Omdat we toch hopen dat één van die kerels waar je wél lekkere, snoeiharde seks mee kunt hebben ook nog een beetje aardig blijkt te zijn.
Ja en om die te vinden moet je eerst 10x mishandeld, bedrogen en achter gelaten worden.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:23 schreef Dipkip het volgende:
Amenquote:Op woensdag 7 september 2011 07:09 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso vrouwen die met een soort van trots vertellen dat ze op foute mannen vallen. Een domme, naieve hoer zijn en er dan nog trots op zijn ook
.
Nee tuurlijk, in tegenstelling tot een lompe hork die totaal niet geinteresseerd in je is in wat je doet, je denigrerend behandelt, je inpalmt met mooie praatjes over zijn leven zodat ie je voor een nacht kan palen en daarna je helemaal links laat liggen als een wegwerpartikel, ben ik natuurlijk zo geschift als een deur.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ach mannen als TS maken ook steeds de fout om voor zulke vrouwen te vallen. Sommige mensen zijn gewoon fucked up, alleen zien ze het zelf niet in en schuiven ze de schuld op de andere sekse.
Ik vind haar leuk...quote:Op woensdag 7 september 2011 07:22 schreef psychosomatic het volgende:
Waarom kwaad worden? Wat met je nou met zo'n vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
De gemiddelde vrouw wil gewoon een stabiele, zorgzame man, alleen zie jij dat niet omdat je alleen op die gestoorde wijven valt en die vallen niet op jou.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:36 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, in tegenstelling tot een lompe hork die totaal niet geinteresseerd in je is in wat je doet, je denigrerend behandelt, je inpalmt met mooie praatjes over zijn leven zodat ie je voor een nacht kan palen en daarna je helemaal links laat liggen als een wegwerpartikel, ben ik natuurlijk zo geschift als een deur.
Wat snap jij niet van het woord logica, vrouw?
QFTquote:Op woensdag 7 september 2011 07:09 schreef Sapstengel het volgende:
.
Ook aan jou de vraag waarom je op dit soort foute wijven valt. Denk je dat je haar prins op het witte paard kunt zijn en zij opeens geen issues meer zal hebben als jij lief voor haar bent? Dream on....quote:Op woensdag 7 september 2011 07:44 schreef JaimyLee het volgende:
Zo ontzettend herkenbaar
Leuk meisje, krijgt dan met de klootzak van de andere klas en na 2 maanden gaat het uit, ik blij, 2 dagen later is het weer aan. Ondertussen is het al 6x uit geweest omdat het gewoon niet werkte en ze ziet nogsteeds niet dat ie dr slecht behandeld.
Even 1 voorbeeld van hoe hij haar behandeld: Ze hadden afgesproken bij hem, zij komt netjes optijd aan en belt aan. Vriend doet open en zegt: 'Nee heb nu geen zin, ik ben aan het gamen.' en doet de deur dicht.
TS, terechte klacht.
Ik BEN juist stabiel.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:38 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw wil gewoon een stabiele, zorgzame man, alleen zie jij dat niet omdat je alleen op die gestoorde wijven valt en die vallen niet op jou.
En waarom kom ik dan nooit een vrouw tegen die wel vallen op stabiele, zorgzame mannen?quote:Op woensdag 7 september 2011 07:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee jij hebt ook issues, daarom val je op dit soort vrouwen.
Die kom je wel tegen, alleen zie jij er niks in, net zoals dat soort basket case wijven wel zorgzame mannen tegenkomen, maar ze die "saai" oid vinden.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:55 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
En waarom kom ik dan nooit een vrouw tegen die wel vallen op stabiele, zorgzame mannen?
Omdat je denkt dat je stabiel en zorgzaam ben, maar eigenlijk gewoon saai bent. Daarnaast heb je een ongezonde denkwijze over de positie van vrouwen, en denk je dat jij, man zijnde, de beslissing en controle hebt over gevoelens van vrouwen tegenover andere mannen.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:55 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
En waarom kom ik dan nooit een vrouw tegen die wel vallen op stabiele, zorgzame mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |