abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101662694
Ik snap dat nou nooit en kan me er zo kwaad over maken.
Ik ben iemand die zorgzaam is, geintereseerd is in de ander, bereid is moeite te doen voor de ander en wanneer ik iemand echt ontzettend leuk vind dan ben ik bereid om voor die persoon te leven. (kort samengevat dan)

Maar nee hoor. De gemiddelde vrouw ziet toch veel liever iets in die vreemde, vage kerel -het liefst een of andere kansloze globettrotter- en binnen 2 dagen laat ze zich zomaar keihard nemen door zo'n klootzak. Waarna ik dan later moet aanhoren dat ze zo verdrietig is dat ze nu tot over haar oren verliefd is op die man maar niks meer van zich laat horen, terwijl ik al vanaf de eerste minuut kon aanvoelen dat die rat niet deugde

Echt werkelijk waar, waar halen jullie de logica vandaan?? }:|

Klacht: vrouwen zijn stom en denken niet na
pi_101662707
Sowieso vrouwen die met een soort van trots vertellen dat ze op foute mannen vallen :') . Een domme, naieve hoer zijn en er dan nog trots op zijn ook :') .
pi_101662749
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:09 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso vrouwen die met een soort van trots vertellen dat ze op foute mannen vallen :') . Een domme, naieve hoer zijn en er dan nog trots op zijn ook :') .
Echt he?? Denken ze dat ze in zich in een high school chick flick biosfilm wanen ofzo? Waarin ze de douchebag wel even kunnen omschakelen naar een brave hendrik ofzo?
pi_101662763
Waarom kwaad worden? Wat met je nou met zo'n vrouw?
pi_101662773
Omdat we toch hopen dat één van die kerels waar je wél lekkere, snoeiharde seks mee kunt hebben ook nog een beetje aardig blijkt te zijn.

Zulke mannen bestaan namelijk ook, je moet alleen wel goed zoeken :)
pi_101662790
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:23 schreef Dipkip het volgende:
Omdat we toch hopen dat één van die kerels waar je wél lekkere, snoeiharde seks mee kunt hebben ook nog een beetje aardig blijkt te zijn.

En zoals iedere vrouw weet, kun je enkel snoeiharde sex hebben met een uber tokkie.
pi_101662793
quote:

Ach mannen als TS maken ook steeds de fout om voor zulke vrouwen te vallen. Sommige mensen zijn gewoon fucked up, alleen zien ze het zelf niet in en schuiven ze de schuld op de andere sekse.
pi_101662808
quote:

Ja en om die te vinden moet je eerst 10x mishandeld, bedrogen en achter gelaten worden.

Maar... is dat het waard?
pi_101662816
quote:
Amen
okeokeoke
pi_101662842
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:27 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ach mannen als TS maken ook steeds de fout om voor zulke vrouwen te vallen. Sommige mensen zijn gewoon fucked up, alleen zien ze het zelf niet in en schuiven ze de schuld op de andere sekse.
Nee tuurlijk, in tegenstelling tot een lompe hork die totaal niet geinteresseerd in je is in wat je doet, je denigrerend behandelt, je inpalmt met mooie praatjes over zijn leven zodat ie je voor een nacht kan palen en daarna je helemaal links laat liggen als een wegwerpartikel, ben ik natuurlijk zo geschift als een deur.

Wat snap jij niet van het woord logica, vrouw?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:22 schreef psychosomatic het volgende:
Waarom kwaad worden? Wat met je nou met zo'n vrouw?
Ik vind haar leuk... ;(
  woensdag 7 september 2011 @ 07:37:54 #11
165512 MASD
Music is dead.
pi_101662850
En waarom val jij dan op dat soort vrouwen terwijl er vrouwen zijn die niet op die mannen vallen?

Jij doet precies hetzelfde, hypocriet.
Long live music.
  woensdag 7 september 2011 @ 07:38:36 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101662857
vmbo :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_101662858
Ha ha TS is een softie die geen chicks kan scoren en telkens in de friendzone zit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101662864
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:36 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Nee tuurlijk, in tegenstelling tot een lompe hork die totaal niet geinteresseerd in je is in wat je doet, je denigrerend behandelt, je inpalmt met mooie praatjes over zijn leven zodat ie je voor een nacht kan palen en daarna je helemaal links laat liggen als een wegwerpartikel, ben ik natuurlijk zo geschift als een deur.

Wat snap jij niet van het woord logica, vrouw?
De gemiddelde vrouw wil gewoon een stabiele, zorgzame man, alleen zie jij dat niet omdat je alleen op die gestoorde wijven valt en die vallen niet op jou.
pi_101662874
quote:
QFT
pi_101662881
Terechte klacht.
  woensdag 7 september 2011 @ 07:43:48 #17
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_101662899
friendzone :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 7 september 2011 @ 07:44:38 #18
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101662906
Zo ontzettend herkenbaar -O-

Leuk meisje, krijgt dan met de klootzak van de andere klas en na 2 maanden gaat het uit, ik blij, 2 dagen later is het weer aan. Ondertussen is het al 6x uit geweest omdat het gewoon niet werkte en ze ziet nogsteeds niet dat ie dr slecht behandeld.
Even 1 voorbeeld van hoe hij haar behandeld: Ze hadden afgesproken bij hem, zij komt netjes optijd aan en belt aan. Vriend doet open en zegt: 'Nee heb nu geen zin, ik ben aan het gamen.' en doet de deur dicht.

TS, terechte klacht.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_101662914
Vrouwen blijven altijd geloven in een droom dat ze een bad boy goed kunnen maken...

Dat zij degene zijn die een man kunnen veranderen, want zij zien het goede in hem, en hij moet zichzelf leren kennen en dan wordt hij ook een goede, lieve, romantische man...

Natuurlijk een super-romantische droom die helaas keihard in stand wordt gehouden door de filmindustrie.

De werkelijkheid is zoveel anders...
pi_101662922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:44 schreef JaimyLee het volgende:
Zo ontzettend herkenbaar -O-

Leuk meisje, krijgt dan met de klootzak van de andere klas en na 2 maanden gaat het uit, ik blij, 2 dagen later is het weer aan. Ondertussen is het al 6x uit geweest omdat het gewoon niet werkte en ze ziet nogsteeds niet dat ie dr slecht behandeld.
Even 1 voorbeeld van hoe hij haar behandeld: Ze hadden afgesproken bij hem, zij komt netjes optijd aan en belt aan. Vriend doet open en zegt: 'Nee heb nu geen zin, ik ben aan het gamen.' en doet de deur dicht.

TS, terechte klacht.
Ook aan jou de vraag waarom je op dit soort foute wijven valt. Denk je dat je haar prins op het witte paard kunt zijn en zij opeens geen issues meer zal hebben als jij lief voor haar bent? Dream on....
pi_101662935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:38 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

De gemiddelde vrouw wil gewoon een stabiele, zorgzame man, alleen zie jij dat niet omdat je alleen op die gestoorde wijven valt en die vallen niet op jou.
Ik BEN juist stabiel.
pi_101662944
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:50 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Ik BEN juist stabiel.
Nee jij hebt ook issues, daarom val je op dit soort vrouwen.
pi_101662965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:51 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Nee jij hebt ook issues, daarom val je op dit soort vrouwen.
En waarom kom ik dan nooit een vrouw tegen die wel vallen op stabiele, zorgzame mannen?
pi_101662983
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:55 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

En waarom kom ik dan nooit een vrouw tegen die wel vallen op stabiele, zorgzame mannen?
Die kom je wel tegen, alleen zie jij er niks in, net zoals dat soort basket case wijven wel zorgzame mannen tegenkomen, maar ze die "saai" oid vinden.

Je kunt niks doen aan de keuzes van een ander, dus beter zorg je ervoor dat je je eigen keuzes gaat begrijpen en wellicht dat je daar dan iets aan kunt veranderen.
  woensdag 7 september 2011 @ 08:00:39 #25
165512 MASD
Music is dead.
pi_101662993
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:55 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Omdat je denkt dat je stabiel en zorgzaam ben, maar eigenlijk gewoon saai bent. Daarnaast heb je een ongezonde denkwijze over de positie van vrouwen, en denk je dat jij, man zijnde, de beslissing en controle hebt over gevoelens van vrouwen tegenover andere mannen.

Samenvatting: Je bent helemaal niet stabiel. Le surprise.
Long live music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')