quote:
Op woensdag 7 september 2011 14:17 schreef dakraam het volgende:[..]
Het is idd nutteloos als je het leuk vindt om altijd eenzaam binnen te zitten. Het is hartstikke handig om contact te leggen met andere mensen. Van bijvoorbeeld mensen die je ontmoet in de kroeg of ergens anders zoek je ze met gemak op.
Ik heb geen computer nodig om contact te leggen met andere mensen. Als ik contact met mensen wil bel/sms ik ze wel. Daar heb ik geen speciale website voor nodig.
quote:
Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef Ritmo het volgende:[..]
Niets mis mee, zolang je het op de juiste manier gebruikt (dus niet: ik ga nu lekker poepen). Maar ik neem aan dat jij toch ook wel gewoon vrienden/contacten hebt waarbij het makkelijk is die een beetje te onderhouden via Facebook etc?
Waarom zit je dan wel op FOK! waar alleen maar vreemden op zitten?
[..]
Je moet ook niet
overal met naam en toenaam gaan opstaan natuurlijk.
Nee. Ik heb geen facebook, hyves linkedin of whatever. Mensen met wie ik in contact wil blijven bel of sms ik wel ofzo. En mensen die mijn vrienden niet zijn hoef ik ook niet stiekem te kunnen begluren via internet of facebookbuddies mee te zijn.
En waarom ik op FOK! zit? Ter lering en vermaak. Er zijn genoeg serieuze subfora waar ik m'n ei kwijt kan. PTA, VBL, DEF bijvoorbeeld. Waar ik over een hoop onderwerpen kan lullen en leren zonder m'n vriendin lastig te vallen met vragen waar ze toch niks van snapt of interesse voor heeft

.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op
woensdag 29 april 2015 16:30 schreef
seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo