abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101682780
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:34 schreef Michielos het volgende:
ben het met je eens hoor ;)
Sorry, had de verkeerde gequote :*
  woensdag 7 september 2011 @ 19:08:24 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_101683007
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

Mijn beschrijving staat er boven. Het is niet omdat ie zo lief en schattig is i.i.g. ;)
Nee hij bitchslapt z'n wijf als ie kan, in plaats van andersom.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101683107
Ik heb dit topic niet gelezen en het vorige deel ook niet. Op de titel afgaande kan ik slechts zeggen: Ja, die zijn er.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_101683355
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Het ging niet om wie je voorbeeld was heh. Het ging erom dat vrouwen zogenaamd niet op intelligentie vielen en dat als ze een meisje hadden Michielos uitging leggen hoe ze die hadden gekregen.
Ze vallen ook niet op z'n intelligentie maar op z'n geld, status en roem. Idd een gevolg van z'n intelligentie, maar als hij dat geld, die status en die roem had gekregen door [noem een willekeurig ander ding] dan waren ze ook op hem gevallen. Hoewel ik betwijfel of ze op HEM vallen en niet op z'n geld.
-
  woensdag 7 september 2011 @ 19:26:13 #180
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_101683860
Het mooiste topiconderwerp aller tijden is er weer zie ik. Hier krijgen we nooit genoeg van.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 7 september 2011 @ 19:30:47 #181
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101684109
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze vallen ook niet op z'n intelligentie maar op z'n geld, status en roem. Idd een gevolg van z'n intelligentie, maar als hij dat geld, die status en die roem had gekregen door [noem een willekeurig ander ding] dan waren ze ook op hem gevallen. Hoewel ik betwijfel of ze op HEM vallen en niet op z'n geld.
Dit dus _O_
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 7 september 2011 @ 19:44:13 #182
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_101684691
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:17 schreef dakraam het volgende:

[..]

Het is idd nutteloos als je het leuk vindt om altijd eenzaam binnen te zitten. Het is hartstikke handig om contact te leggen met andere mensen. Van bijvoorbeeld mensen die je ontmoet in de kroeg of ergens anders zoek je ze met gemak op.
Ik heb geen computer nodig om contact te leggen met andere mensen. Als ik contact met mensen wil bel/sms ik ze wel. Daar heb ik geen speciale website voor nodig.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niets mis mee, zolang je het op de juiste manier gebruikt (dus niet: ik ga nu lekker poepen). Maar ik neem aan dat jij toch ook wel gewoon vrienden/contacten hebt waarbij het makkelijk is die een beetje te onderhouden via Facebook etc?

Waarom zit je dan wel op FOK! waar alleen maar vreemden op zitten?

[..]

Je moet ook niet overal met naam en toenaam gaan opstaan natuurlijk.
Nee. Ik heb geen facebook, hyves linkedin of whatever. Mensen met wie ik in contact wil blijven bel of sms ik wel ofzo. En mensen die mijn vrienden niet zijn hoef ik ook niet stiekem te kunnen begluren via internet of facebookbuddies mee te zijn.

En waarom ik op FOK! zit? Ter lering en vermaak. Er zijn genoeg serieuze subfora waar ik m'n ei kwijt kan. PTA, VBL, DEF bijvoorbeeld. Waar ik over een hoop onderwerpen kan lullen en leren zonder m'n vriendin lastig te vallen met vragen waar ze toch niks van snapt of interesse voor heeft :P.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')