Kloptquote:Op woensdag 7 september 2011 10:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke.Bovendien zijn oesters niet zo lekker.
Als je username frontale kwab was was je reactie op Michielos nog mooier.quote:
Wat ben jij lekker scherp vandaagquote:Op woensdag 7 september 2011 10:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als je username frontale kwab was was je reactie op Michielos nog mooier.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:24 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker scherp vandaag
quote:
quote:
Voor julie is álles 'hosselen' hequote:
En hoe duur ben jij dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Je kunt wel een cursus gebruiken. Ik ben niet al te duur. Schrijf je vandaag nog in
Nee hoor, alleen wat jij net deed.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Voor julie is álles 'hosselen' he!
Doet hij wel vaker.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen wat jij net deed.
Geloof ik graag.. hij is namelijk een top playerquote:
Of ik pot ben? Waar slaat dat nou weer op?quote:
Kom op zeg, eerst liep je hier met je topics echt de definitie van een white knight uit te hangen, toen dat niet lukte begon je te roepen dat je wilde neuken en nu dit.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef Psy-freak het volgende:
Al die aannames. Schattig onbezonnen en jeugdig.
Wil je een cursus in wijven playen of niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Of ik pot ben? Waar slaat dat nou weer op?
Dit dus... wanhopige AFCquote:Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom op zeg, eerst liep je hier met je topics echt de definitie van een white knight uit te hangen, toen dat niet lukte begon je te roepen dat je wilde neuken en nu dit.
Nee natuurlijk niet! Dat kan ik al. Was alleen benieuwd hoe duur je was.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil je een cursus in wijven playen of niet?
`quote:Op woensdag 7 september 2011 10:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Dat kan ik al. Was alleen benieuwd hoe duur je was.
Ik ben een vrouw ja, maar daarom weet ik nog wel hoe je een vrouw moet versieren.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
`
Ow je bent geen wijf? Omdat ik er van uit ging dat je een wijf was.
Kost 500 per workshop (weekend, inclusief drank eten, theorie en field practise)
Ja, je mag wel eens mn wingwomen zijn als je wil. Regel ik meiden voor jou, jij voor mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw ja, maar daarom weet ik nog wel hoe je een vrouw moet versieren.
Damn, je meent het nog echt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |