Nee ik heb geen zin, ik ben aan het gamen.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
En dan staat ze voor de deur en dan?
Als je dat zegt, drinken we er een. Deal?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:20 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zin, ik ben aan het gamen.
Het is al bewezen dat ze het accepteert. Kijken of ze het dan nogsteeds doet
Dat je echt enorm hard uit je nek lultquote:
Ik toch niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat je echt enorm hard uit je nek lult
Dealquote:Op woensdag 7 september 2011 09:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je dat zegt, drinken we er een. Deal?
Speel jij lekker met de naïeve trutjes, dan ga ik aan de haal met de echte, volwassen vrouwen.quote:
Die zijn ook veel makkelijker in seks, maar meneer de expert weet dat niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Speel jij lekker met de naïeve trutjes, dan ga ik aan de haal met de echte, volwassen vrouwen.
Dit, dat.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die zijn ook veel makkelijker in seks, maar meneer de expert weet dat niet.
Ik weet niet, vind je activiteit in dit topic engquote:
Ik zie dat jij een AFC of een leek bent. Die vrouwen zijn niet anders hoor. Heb zelf 8 volwassen vrouwen geknald. Zijn echt niet anders.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Speel jij lekker met de naïeve trutjes, dan ga ik aan de haal met de echte, volwassen vrouwen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind je activiteit in dit topic eng
Acht maar?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een AFC of een leek bent. Die vrouwen zijn niet anders hoor. Heb zelf 8 volwassen vrouwen geknald. Zijn echt niet anders.
AFC?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een AFC of een leek bent. Die vrouwen zijn niet anders hoor. Heb zelf 8 volwassen vrouwen geknald. Zijn echt niet anders.
Heeft dat niet gewoon met leeftijdsverschil te maken? Ik heb nu ook een andere doelgroep qua vrouwen dan toen ik 10 jaar geleden begon zeg maar.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wil je game niet echt aanslaan of zo? Ik had meer verwacht.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel daarmee 35 qua leeftijd he.
Ik val altijd op ouder. Heeft te maken met leeftijdsverschil, ik hoef geen tutje van mijn leeftijd.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft dat niet gewoon met leeftijdsverschil te maken? Ik heb nu ook een andere doelgroep qua vrouwen dan toen ik 10 jaar geleden begon zeg maar.
Average frustrated chump.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:25 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
AFC?
18 is nog niet volwassen he.
Ik ben gewoon eerlijkquote:Op woensdag 7 september 2011 09:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wil je game niet echt aanslaan of zo? Ik had meer verwacht.
Ze zijn ook vrij zeldzaam, true.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijkEn niet elke vrouw van 35 is ook mooi of voldoet aan mijn standaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |