Dat was vast een zeker bij zo'n 14+ amnesia feestje.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Exact. Erna kwam ik terug en liet ik m aan mijn vingers ruiken. Hij zakte door de grond
ja en van binnen helemaal jankenquote:Op woensdag 7 september 2011 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik denk dat hij ook gewoon stilzwijgend alle details over haar sexleven met hem gaat aanhoren.
Vriendin: "En hij heeft ook zo`n heerlijke zachte eikel die ik tegen mijn huig aan voel kloppen als ik zijn piemel in mijn mond neem!"
Vriend in friendzone: "Hm ja oke dat is mooi, hihi"
Vriendin: "En dan die bewegingen die hij met zijn heupen maakt als hij mijn strakke kutje penetreert, hij maakt me helemaal gek!"
Vriend in friendzone: "O ja hihi leuk voor je, ik ben blij voor je!"
Dat wens je te hopen ja... je weet zelf ook dat het voor alle leeftijdsgroepen geldtquote:Op woensdag 7 september 2011 09:15 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Dat was vast een zeker bij zo'n 14+ amnesia feestje.
Dit gebeurt toch niet in het echt?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik denk dat hij ook gewoon stilzwijgend alle details over haar sexleven met hem gaat aanhoren.
Vriendin: "En hij heeft ook zo`n heerlijke zachte eikel die ik tegen mijn huig aan voel kloppen als ik zijn piemel in mijn mond neem!"
Vriend in friendzone: "Hm ja oke dat is mooi, hihi"
Vriendin: "En dan die bewegingen die hij met zijn heupen maakt als hij mijn strakke kutje penetreert, hij maakt me helemaal gek!"
Vriend in friendzone: "O ja hihi leuk voor je, ik ben blij voor je!"
Dat is geen arrogantie, dat is een gezonde dosis zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sportschool hoeft geeneens. Kweek zelfvertrouwen en ben iemand! En tja.. arrogantie is mooi. Het laat zien dat je niet wanhopig bent en ook niet gratis te krijgen bent.
nee, maar wel soortgelijke shit.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit gebeurt toch niet in het echt?
Op zekers wel!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit gebeurt toch niet in het echt?
Pfff lijkt op een soort sado-masochismequote:Op woensdag 7 september 2011 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dat aandoen ook?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:16 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Pfff lijkt op een soort sado-masochisme
Nee, zoals ik al zei, dan laat ik dr zitten. Ze gaat maar lekker zelf een beetje hard proberen te zijn inplaats van als een hondje achter die jongen aanlopenquote:Op woensdag 7 september 2011 09:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat je het allemaal gaat toestaanDont kid yourself. Je bent gewoon friendzone materiaal
Toen ik het nog niet helemaal doorhad heb ik zelf een keer in die situatie gezetenquote:
En dan wil ze praten en dan zeg jij ja.. hopende op seks. Enige wat je te horen krijgt is jankverhalenquote:Op woensdag 7 september 2011 09:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, dan laat ik dr zitten. Ze gaat maar lekker zelf een beetje hard proberen te zijn inplaats van als een hondje achter die jongen aanlopen
Ja, dat wil je jezelf toch niet aandoen manquote:Op woensdag 7 september 2011 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toen ik het nog niet helemaal doorhad heb ik zelf een keer in die situatie gezeten![]()
Dat nooit meer.
Ja, dat zei ik ook, totdat ze voor de deur stond.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, dan laat ik dr zitten. Ze gaat maar lekker zelf een beetje hard proberen te zijn inplaats van als een hondje achter die jongen aanlopen
quote:
Dan zeg ik nee.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
En dan wil ze praten en dan zeg jij ja.. hopende op seks. Enige wat je te horen krijgt is jankverhalen
Mijn deelneming.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toen ik het nog niet helemaal doorhad heb ik zelf een keer in die situatie gezeten![]()
Dat nooit meer.
alsof ide anders zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 09:18 schreef Psy-freak het volgende:
Daarom val ik op volwassen vrouwen
I KNOW! Vanaf toen heb ik me voorgenomen dat niet meer te laten gebeuren, en met succes!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]!
Dat zijn dan echt foute vrouwen. Als je je zo laat misbruiken is het ook niet zo raar dat ook geen enkele normale vrouw je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |