Dat ze niet snappen dat je geen vriendin hebt wil niet zeggen dat ze zichzelf ooit als jouw vriendin zouden kunnen zien.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:44 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Dat het aan mij ligt dat weet ik nu wel. Dat betekent echter niet een vrijbrief voor dat achterlijk gedrag van anderen.. ik ben gewoon behoorlijk in de war momenteel. Het ene moment wil men een man die zeker van zijn zaak is en laat mij links liggen. Het volgend moment vind men me ontzettend leuk en schattig en snappen ze niet waarom ik nog geen vriendin heb en ga zo maar door. Weer een ander moment vind men me wel leuk, maar willen liever toch met ramon de loverboy omgaan.. En ga zo maar door
Onzin natuurlijk. Nu schuif je de schuld af op de man terwijl de vrouw degene is die de slechte keuze maakt.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het niet met je eens ben? Geen enkele vrouw valt voor een man waarvan ze op voorhand al weet dat die haar slecht zal behandelen. Het zijn dat soort bad guys die bepaalde zwakke vrouwen uitzoeken en bespelen. Ik denk dat het de keuze is van de "predator" en niet zozeer het slachtoffer.
Correct, de factor stabiliteit en toekomstperspectief spelen dan een grotere rol. TS, goed je best doen op school en het komt vanzelf!quote:Op woensdag 7 september 2011 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Als je 25+ bent en je hebt een goede baan en je bezit nog steeds die eigenschappen TS dan staan de vrouwtjes voor je in de rij.
Maar zo'n erg eigen leven lijden dat je je vriendin wegstuurt als je aan het gamen bent is toch net weer wat te erg naar mijn mening. Ik leid een 100% eigen leven maar ben gewoon bereid m'n best te doen voor een meisje, en het ook haar naar dr zin te maken.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk TS en aanverwante artikelen: en DIT is nu de reden waarom ze je niet moeten.
Vrouwen willen geen vent die geen eigen leven lijdt, die willen een vent die de baas is niet zijn hele leven van hun af laat hangen. Ze willen iemand tegen wie ze enigzins op kunnen kijken en die een eigen leven lijdt. En ze willen iemand die hun eigenlijk niet wilt.
Dat verschil hoeft niet zo zwart wit te zijn. Als jij er als leuke / grappige jongen ook goed uitziet dan ben je zeer zeker ook Boyfriend/Sex materiaal...quote:Op woensdag 7 september 2011 08:54 schreef Michielos het volgende:
Tja, zo gaat het toch altijd?
Best friendmateriaal: Lieve leuke jongens
Boyfriendmateriaal: Stoere tokkies
Diezelfde schatjes komen bij t gros van de fokkers uithuilen ;D
Dat soort dingen kom je hopelijk niet meer tegen als je 18+ bent...quote:Op woensdag 7 september 2011 08:57 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Maar zo'n erg eigen leven lijden dat je je vriendin wegstuurt als je aan het gamen bent is toch net weer wat te erg naar mijn mening.
Ow je zoekt mr perfect? Sorry, maar die bestaat niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:57 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dat verschil hoeft niet zo zwart wit te zijn. Als jij er als leuke / grappige jongen ook goed uitziet dan ben je zeer zeker ook Boyfriend/Sex materiaal...
Ik hoop het niet nee. Maar als je 16 bent is dat toch ook al te erg, of mag je als je 16 bent gewoon je vriendin wegsturen voor een schietspelletje?quote:Op woensdag 7 september 2011 08:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dat soort dingen kom je hopelijk niet meer tegen als je 18+ bent...
Ik heb zo vaak van dichtbij meegemaakt dat dit soort vrouwen niet in staat zijn om dat soort gasten in vroegtijdig stadium te herkennen. Naïviteit is IMO nog steeds geen zonde, daar misbruik van maken echter wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Nu schuif je de schuld af op de man terwijl de vrouw degene is die de slechte keuze maakt.
Alleen moet je er dan wel wat mee doen, en niet te schijterig zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 08:57 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dat verschil hoeft niet zo zwart wit te zijn. Als jij er als leuke / grappige jongen ook goed uitziet dan ben je zeer zeker ook Boyfriend/Sex materiaal...
Jaloers?quote:Op woensdag 7 september 2011 08:59 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak van dichtbij meegemaakt dat dit soort vrouwen niet in staat zijn om dat soort gasten in vroegtijdig stadium te herkennen. Naïviteit is IMO nog steeds geen zonde, daar misbruik van maken echter wel.
En natuurlijk ligt de oplossing bij de vrouw, maar de schuld niet.
Ik zoek niets. Uiteraard is het zo dat als je aan de Alfa kant zit meer voor elkaar krijgt, ik zeg alleen dat het niet zo zwart wit is...quote:Op woensdag 7 september 2011 08:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow je zoekt mr perfect? Sorry, maar die bestaat niet.
Bad boys krijgen gewoon veel meer gebatst dan de leuke grappige jongens. Grappig = HIHIHIHIIH
Stoer en bad = instant fucks
Als je als leuke jongen 5 min na je avances met bad boys als mij ziet weggaan, ga je toch wel twijfelen hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen moet je er dan wel wat mee doen, en niet te schijterig zijn
Nee , niet meer.. je krijgt 1000x meer gedaan. Alfa man en leuke man in disco.. vrouwen weten t wel hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 09:01 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik zoek niets. Uiteraard is het zo dat als je aan de Alfa kant zit meer voor elkaar krijgt, ik zeg alleen dat het niet zo zwart wit is...
Op mannen zoals mijquote:Op woensdag 7 september 2011 09:01 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waar zou ik jaloers op moeten zijn?
Op die leeftijd gebeuren die dingen gewoon... netjes is anders maar ok.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:59 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik hoop het niet nee. Maar als je 16 bent is dat toch ook al te erg, of mag je als je 16 bent gewoon je vriendin wegsturen voor een schietspelletje?
Wat wel en niet mag binnen een relatie is vooral wat er van elkaar geaccepteerd wordt, en als zij dat pikt, dan mag hij dat kennelijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:59 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik hoop het niet nee. Maar als je 16 bent is dat toch ook al te erg, of mag je als je 16 bent gewoon je vriendin wegsturen voor een schietspelletje?
Niemand kan dan ook tippen aan Michielos natuurlijk, dus dan zou ik het geen schande vinden en dan hossel ik die dikke vriendin van het grietje in kwestie welquote:Op woensdag 7 september 2011 09:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je als leuke jongen 5 min na je avances met bad boys als mij ziet weggaan, ga je toch wel twijfelen hoor
Vrouwen willen een stoere man, geen counselor of een aardige lieve gast
Geen idee wat voor een soort man jij zou moeten zijn en waarom ik jaloers zou moeten zijn, dus verklaar je nader.quote:
Ik zou het wel doen inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niemand kan dan ook tippen aan Michielos natuurlijk, dus dan zou ik het geen schande vinden en dan hossel ik die dikke vriendin van het grietje in kwestie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |