abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2011 @ 10:45:47 #226
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101665932
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:44 schreef Rechterbal het volgende:
Als je geen stappen onderneemt, ben je het zelf schuld. Ik onderneem meteen stappen als ik iemand leuk vindt. Ben waarschijnlijk vaker afgewezen als jou, maar ik kan me wel recht in de spiegel aankijken met het gevoel dat ik er iets aan gedaan heb, als ik me afvraag waarom ik alleen ben.

Kun jij dat ook TS?

Oh, en wat veel mensen (die zo denken als TS) niet snappen is dat flirten/daten/sex een soort van gokken is. Soms zet je in op rood, soms op zwart en soms op die verschrikkelijke getallen, waar er maar een van zijn. Maar je bent dom als je dan je hele ziel en zaligheid op een nummer zet. Spreid je kansen en je zult hier en daar wat verliezen en winnen.
Inderdaad, ik leer mijn studenten dat het een numbers game is, hoe meer je played , hoe meer kans je maakt. De perfecte speciale vrouw bestaat niet.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_101666612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:25 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ik vind dit une puique topique.

TS is een lievertje die ook nog eens vrouwen niet keihard kan uitwonen?
Kom maar bij me langs, dan kan je niet meer opstaan van het gerampetamp
pi_101666638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:42 schreef Michielos het volgende:

[..]

`
Ow je bent geen wijf? Omdat ik er van uit ging dat je een wijf was.
Kost 500 per workshop (weekend, inclusief drank eten, theorie en field practise)
Hoor hem daar! De Neill Strauss van fok :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 7 september 2011 @ 11:22:41 #229
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_101666804
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:22 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Als je username frontale kwab was was je reactie op Michielos nog mooier.

[ afbeelding ]
En als de username vetkwab zou zijn dan?

pi_101666815
Wat een schoolvoobeeld betamale deze TS, prachtig. _O_

'Vrouwen vinden me schattig maar waarom heb ik dan geen vriendin?', omdat je een wijf bent, man. Niet dat je nu meteen een holbewoner/tokkie moet zijn, nee. Maar er zit verschil tussen een holbewoner en iemand met mannelijke eigenschappen. Zo te horen ontbeer jij die totaal. En ja, al die tokkies/badboys/loverboys hebben het wel. Ookal zijn ze tokkies/badboys/loverboys. Dus ga aan de gang en verman jezelf, man. Word een man met mannelijke eigenschappen en toch ook een begrijpende kant waar vrouwen soms tot vaak behoefte aan hebben. Want het blijft vaak het woest aantrekkelijke wat ze... aantrekt, in je uiterlijk, je houding, je doen en laten. We blijven allemaal dieren, man. Ook vrouwen. Het zijn vieze schijtende wezens waar je het soms goed mee kunt vinden, en je hebt ze soms nodig. Stap over die drempel heen en kap met verafgoden. Word meer man, vergeet alle 'hoe je je moet gedragen bij vrouwen'-bullcrap die ze je ooit hebben aangepraat, en blijf een cool begrijpend grappig onvoorspelbaar en heel soms 'lief' iemand. Maar stop met die zeurderige betahouding van je. Gewoon je instelling naar de wereld veranderen en het je eigen maken. En dan kunnen die badboys achteraan sluiten aangezien ze dan onder doen voor jou. Fuck dat, er is geen rij. Pak wat je hebben wilt.
pi_101666864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:44 schreef Rechterbal het volgende:
Als je geen stappen onderneemt, ben je het zelf schuld. Ik onderneem meteen stappen als ik iemand leuk vindt. Ben waarschijnlijk vaker afgewezen als jou, maar ik kan me wel recht in de spiegel aankijken met het gevoel dat ik er iets aan gedaan heb, als ik me afvraag waarom ik alleen ben.

Kun jij dat ook TS?

Oh, en wat veel mensen (die zo denken als TS) niet snappen is dat flirten/daten/sex een soort van gokken is. Soms zet je in op rood, soms op zwart en soms op die verschrikkelijke getallen, waar er maar een van zijn. Maar je bent dom als je dan je hele ziel en zaligheid op een nummer zet. Spreid je kansen en je zult hier en daar wat verliezen en winnen.
Goed punt, Nee.. ik ben behoorlijk subtiel en indirect als ik een vrouw probeer aan te geven dat ik haar leuk vind. En vaak dacht ik dat als het eenmaal op een date aankomt dat de interesse er ook echt is. Inmiddels weet ik nu wel dat dat niet zo is en eerder een middel is om ' de eerste indruk' te ervaren met elkaar. Man, ik werd helemaal geil toen ik haar zag, maar ja.. in plaats van te zeggen: ik wil met je naar bed, zit ik allemaal vragen te stellen over haar leven enzo om geinteresseerd over te komen...

Over dat gokken en dat je je kansen moet spreiden ga ik meenemen. Ik stel mezelf inderdaad veels te snel geheel open. Eigenlijk doe ik dit meer vanuit het opzicht om eerlijk en transparant over te komen/te zijn.. maar klaarblijkelijk is dat dus toch niet de juiste manier.. Thanks voor de tip..

quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een schoolvoobeeld betamale deze TS, prachtig. _O_

'Vrouwen vinden me schattig maar waarom heb ik dan geen vriendin?', omdat je een wijf bent, man. Niet dat je nu meteen een holbewoner/tokkie moet zijn, nee. Maar er zit verschil tussen een holbewoner en iemand met mannelijke eigenschappen. Zo te horen ontbeer jij die totaal. En ja, al die tokkies/badboys/loverboys hebben het wel. Ookal zijn ze tokkies/badboys/loverboys. Dus ga aan de gang en verman jezelf, man. Word een man met mannelijke eigenschappen en toch ook een begrijpende kant waar vrouwen soms tot vaak behoefte aan hebben. Want het blijft vaak het woest aantrekkelijke wat ze... aantrekt, in je uiterlijk, je houding, je doen en laten. We blijven allemaal dieren, man. Ook vrouwen. Het zijn vieze schijtende wezens waar je het soms goed mee kunt vinden, en je hebt ze soms nodig. Stap over die drempel heen en kap met verafgoden. Word meer man, vergeet alle 'hoe je je moet gedragen bij vrouwen'-bullcrap ie ze je ooit hebben aangepraat, en blijf een cool begrijpend grappig onvoorspelbaar en heel soms 'lief' iemand. Maar stop met die zeurderige betahouding van je. Gewoon je instelling naar de wereld veranderen en het je eigen maken. En dan kunnen die badboys achteraan sluiten aangezien ze dan onder doen voor jou. Fuck dat, er is geen rij. Pak wat je hebben wilt.
Ja ja... je hebt gelijk.
Maar hoe verman ik mezelf? Ik bedoel, zoiets gaat niet echt 1,2,3 lijkt mij?
pi_101667035
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:15 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dit gebeurt toch niet in het echt? :')
je moest eens weten.. :')
  woensdag 7 september 2011 @ 11:34:44 #233
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101667150
quote:
4s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:31 schreef gogosweden het volgende:

[..]

je moest eens weten.. :')
Letterlijk zoals in de post die ik had gequote?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101667208
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Letterlijk zoals in de post die ik had gequote?
Wel.. Ik heb nu al gesprekken met die dame waarin ze uitgebreid beschrijft met wie ze wel en niet in bed is gedoken - en waarin ik dan ook gewoon ja en amen knik en het aanvul met "oh wat erg, wat een lul"

Dus ja.. vast wel
pi_101667270
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:36 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Wel.. Ik heb nu al gesprekken met die dame waarin ze uitgebreid beschrijft met wie ze wel en niet in bed is gedoken - en waarin ik dan ook gewoon ja en amen knik en het aanvul met "oh wat erg, wat een lul"

Dus ja.. vast wel
Gast, dit gaat ver :{
okeokeoke
  woensdag 7 september 2011 @ 11:38:48 #236
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_101667274
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:36 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Dus ja.. vast wel
zeg dan gewoon dat ze daar mee moet stoppen..
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_101667405
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:25 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Ja ja... je hebt gelijk.
Maar hoe verman ik mezelf? Ik bedoel, zoiets gaat niet echt 1,2,3 lijkt mij?
Door meer vertrouwen te krijgen in jezelf. Dat straal je altijd en overal uit bij vrouwen. En dat hebben die badboys en mensen die geen neuk geven om wat dan ook. En die echte zelfverzekerheid dat trekt ze aan, ze hebben geen keus. Onzekerheid jaagt ze weg, dan willen ze vrienden blijven. Dan zien ze je als praatmaatje waar ze, als je heel diep gezonken bent, dingen zoals hierboven mee delen. Mannelijkheid gaat gepaard met een hoog niveau van zelfvertrouwen, niet met hoe ruig en tokkie je er uitziet.

Hoe tevreden ben je nu met jezelf, als je een eerlijk cijfer zou moeten geven op een schaal van 1 tot 10? Ga werken aan je onzekerheden en twijfels, aan alles wat je dwars zit. Word oprecht trots op wie je bent en waar je voor staat. Vrouwen gaan het merken, ze zien het aan je, horen het aan je stem, zien het aan de manier waarop je loopt. Ze voelen het aan de manier waarop je ze aanraakt. Verwijf jezelf niet, maar word geil van jezelf en de vrouwen zullen volgen.
  woensdag 7 september 2011 @ 11:43:36 #238
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_101667454
De niet-foute mannen die er niks van snappen dat we toch echt de foute mannen willen! :9

De niet-foute-mannen met hun superfoute versiertrucs en superfoute flirtpogingen. _O- :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  woensdag 7 september 2011 @ 11:45:20 #239
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101667509
TS, bijna iedere jongen maakt dat wel eens mee. Je moet het echter bij 1x houden, dus ervan leren knuppel.

Ikzelf ben uiteraard ook slachtoffer geworden van zo'n kankerwijf.

Ohja btw, ieder wijf heeft een zwak voor foute jongens cq vind foute jongens aantrekkelijk.
Dat is hetzelfde als dat bijna alle jongens op sletten 'vallen', puur omdat ze makkelijk neuken.

Zit allebei in de aard van het beestje, doe je niks aan. Je moet die kutheoren slechts ontwijken als het je tohc niet lukt, of keihard neuken. iig niet als uithuilmaatje uitkomen.

Ik heb nu tenminste een lieve vriendin, ja die zijn er ook nog, waarmee ik me prima vermaak.
Dan heb je geen domme kuthoer meer nodig.
pi_101667535
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:44 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, je mag wel eens mn wingwomen zijn als je wil. Regel ik meiden voor jou, jij voor mij.
:D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 7 september 2011 @ 11:47:34 #241
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101667581
Ohja en je moet uiteraard doen alsof het je geen tyfus interesseert.
Niet met hangende pootjes achter zo'n domme aandachtshoer aanlopen en overal braaf ja op zeggen.

Gewoon als een stuk stront behandelen, hoe moeilijk je dit ook vind.

[ Bericht 2% gewijzigd door ikjijallebei op 07-09-2011 11:56:18 ]
pi_101667730
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Door meer vertrouwen te krijgen in jezelf. Dat straal je altijd en overal uit bij vrouwen. En dat hebben die badboys en mensen die geen neuk geven om wat dan ook. En die echte zelfverzekerheid dat trekt ze aan, ze hebben geen keus. Onzekerheid jaagt ze weg, dan willen ze vrienden blijven. Dan zien ze je als praatmaatje waar ze, als je heel diep gezonken bent, dingen zoals hierboven mee delen. Mannelijkheid gaat gepaard met een hoog niveau van zelfvertrouwen, niet met hoe ruig en tokkie je er uitziet.

Hoe tevreden ben je nu met jezelf, als je een eerlijk cijfer zou moeten geven op een schaal van 1 tot 10? Ga werken aan je onzekerheden en twijfels, aan alles wat je dwars zit. Word oprecht trots op wie je bent en waar je voor staat. Vrouwen gaan het merken, ze zien het aan je, horen het aan je stem, zien het aan de manier waarop je loopt. Ze voelen het aan de manier waarop je ze aanraakt. Verwijf jezelf niet, maar word geil van jezelf en de vrouwen zullen volgen.
Ik zou mezelf een 3 geven. Ik ben heel onzeker over mezelf.. Heeft ook te maken met een vervelende ex die mij continue onder de duim probeerde te houden en me het gevoel aanpraatte dat ik een domme buitenlander ben. Ik voel me momenteel zo slecht dat ik nauwelijks aandacht schenk aan mezelf en mijn gezondheid omdat ik continue met het denkpatroon loop dat niemand toch geinteresseerd is. Ik ben inmiddels 10 kilo afgevallen daardoor
  woensdag 7 september 2011 @ 11:55:10 #243
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101667803
@ MonteCristo.... neem dan les bij michielos, kost je 5 meier, kan je de rest van je leven wijven neuken :')
pi_101667878
Vicieuze cirkel, als je denkt dat je niets waard bent en je gedraagt je ernaar, verslechter je de situatie en ga je er steeds meer in geloven. Niet handig dus.
okeokeoke
pi_101667971
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:53 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Ik zou mezelf een 3 geven. Ik ben heel onzeker over mezelf.. Heeft ook te maken met een vervelende ex die mij continue onder de duim probeerde te houden en me het gevoel aanpraatte dat ik een domme buitenlander ben. Ik voel me momenteel zo slecht dat ik nauwelijks aandacht schenk aan mezelf en mijn gezondheid omdat ik continue met het denkpatroon loop dat niemand toch geinteresseerd is. Ik ben inmiddels 10 kilo afgevallen daardoor
Krachttraining, eten en rust gaat heel veel voor jou doen. Geen fitness, maar echt aan de slag. Voor je uiterlijk, je zelfvertrouwen, je alles. Doe het. En vergeet dat labiele wijf, negeer haar desnoods. Mensen die een gevoel van eigenwaarde putten uit het neerduwen van anderen, zeker in zo'n kwetsbare positie, die moet je sowieso niet hebben. En die ex, ze komt vanzelf wel terug met hoeveel het haar spijt. Lach haar dan uit en vraag wie ze denkt dat ze is. En ga dan op zoek naar wat je echt wilt hebben, niet wat maar op je pad komt en 'haalbaar' is voor jou. En wanneer je zo'n iemand hebt gevonden, pak haar dan. Palm haar in en pak haar. Hard.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:47 schreef ikjijallebei het volgende:
Ohja en je moet uiteraard doen alsof het je geen tyfus interesseert.
Niet met hangende pootjes als zo'n domme aandachtshoer lopen en overal braaf ja op zeggen.

Gewoon als een stuk stront behandelen, hoe moeilijk je dit ook vind.
Jij hebt waarschijnlijk maar de helft ervan begrepen. Als je om zelfvertrouwen, zelfrespect en stabiliteit uit te stralen naar vrouwen je voor moet doen als iemand die je niet bent, dan doe je het verkeerd. Het is geen act. Dan hebben die badboys en tokkies nog meer echte mannelijkheid dan jij. Juist omdat zij onder de motorkap daadwerkelijk geen neuk geven, omdat ze echt zo gek zijn op zichzelf en ervan overtuigd zijn dat ze alles kunnen, als ze het maar willen. Dat is waar het om draait, niet hoe brutaal en fout ze zijn. Dat is slechts een gevolg, een symptoom waardoor vrouwen weten met wie ze te maken hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:57 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Vicieuze cirkel, als je denkt dat je niets waard bent en je gedraagt je ernaar, verslechter je de situatie en ga je er steeds meer in geloven. Niet handig dus.
Bedankt, Captain Obvious. Wat heeft hij daar aan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Panzermaus op 07-09-2011 12:07:20 ]
  woensdag 7 september 2011 @ 12:02:23 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_101667998
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:07 schreef MonteCristo het volgende:
Ik snap dat nou nooit en kan me er zo kwaad over maken.
Ik ben iemand die zorgzaam is, geintereseerd is in de ander, bereid is moeite te doen voor de ander en wanneer ik iemand echt ontzettend leuk vind dan ben ik bereid om voor die persoon te leven. (kort samengevat dan)

Maar nee hoor. De gemiddelde vrouw ziet toch veel liever iets in die vreemde, vage kerel -het liefst een of andere kansloze globettrotter- en binnen 2 dagen laat ze zich zomaar keihard nemen door zo'n klootzak. Waarna ik dan later moet aanhoren dat ze zo verdrietig is dat ze nu tot over haar oren verliefd is op die man maar niks meer van zich laat horen, terwijl ik al vanaf de eerste minuut kon aanvoelen dat die rat niet deugde

Echt werkelijk waar, waar halen jullie de logica vandaan?? }:|

Klacht: vrouwen zijn stom en denken niet na
Dat zijn kansloze sletjes man. De enige raison d'etre van die leeghoofden is dat mensen als Michielos tof op de interwebz kunnen doen dat ze er een x aantal van aangedouwd hebben. Moet je helemaal niet willen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 7 september 2011 @ 12:02:45 #247
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_101668013
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:53 schreef MonteCristo het volgende:
Foute coke-dealende Marokkanen! :9
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_101668027
Geen dank.
okeokeoke
pi_101668048
Komt omdat foute mannen meer doekoe hebben, dus betere kleding, waggies enz. Daarnaast zijn ze ook vaak meer afgetraind voor de bescherming waar chimeids naar verlangen.
pi_101668074
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:04 schreef Gulmez het volgende:
Komt omdat foute mannen meer doekoe hebben, dus betere kleding, waggies enz. Daarnaast zijn ze ook vaak meer afgetraind voor de bescherming waar chimeids naar verlangen.
Doel je toevallig op je audi?
okeokeoke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')