Ja hoor, met u? Ik zit niet meer op kamersquote:Op maandag 5 september 2011 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles goed met je? En bevalt het op kamers zijn nog? Ook al fijn aan de studie?
Welke studie?quote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja hoor, met u? Ik zit niet meer op kamersen studie is niet fijn
Jaaa ook. En niet meer? Jeetje, das ook snel gegaan dan. Hoezo niet fijn dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja hoor, met u? Ik zit niet meer op kamersen studie is niet fijn
Nee was maar tijdelijke kamerquote:Op maandag 5 september 2011 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa ook. En niet meer? Jeetje, das ook snel gegaan dan. Hoezo niet fijn dan?
sgoed jongquote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus dan speel je een beetje met lego ?
vet moeilijke studie jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
andersomquote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij wilt slapen maar het kan niet.
gr gr
quote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij wilt slapen maar het kan niet.
gr gr
ICT-opleiding.quote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ooohh. Mooi balen dan, maar dan heb je mooi wel even kunnen uitproberen. Huiswerk heb ik ook al last van, ik moet een scriptie Journalistiek lezen voor mijn eigen onderzoeksopdracht. En een Engels boek lezen over internationaal Privaatrecht, das echt kutquote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee was maar tijdelijke kamermaja nu speurtocht naar nieuwe. En ik moet nu al fuckin veel huiswerk maken en in mijn hoofd heb ik nog vakantie dus dat gaat niet samen
![]()
.
Wat doe jij dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja ach, nu hoef ik tenminste niet meer te kokenquote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooohh. Mooi balen dan, maar dan heb je mooi wel even kunnen uitproberen. Huiswerk heb ik ook al last van, ik moet een scriptie Journalistiek lezen voor mijn eigen onderzoeksopdracht. En een Engels boek lezen over internationaal Privaatrecht, das echt kut
Ja was ik een klein beetje vergetenquote:
ICTquote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ICT , dus ik maak heel de dag toetsenborden schoon.
Gelukkig zeg je het zelf alquote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ICT , dus ik maak heel de dag toetsenborden schoon.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja was ik een klein beetje vergeten.
Alles goed?
De ironie!quote:
En jij ?quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het zelf al
Presentatiesquote:Op maandag 5 september 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ach, nu hoef ik tenminste niet meer te kokenik hou niet van koken.
Maja klinkt leuk allemaalsowieso recht is saaaaai.
voor morgen weer presentatie afhebben.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef aight1 het volgende:
ofzo
weet eigenlijk niet
ik ben in de war
Ja weet ikquote:
Ja ookquote:
Zoiets zal hier ook zijn op het hbo, al is dit wel een andere studie.quote:Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
MBO toch ? Dan zit je het eerste jaar met 30 mensen in je klas en het tweede jaar met 5
Ik weetquote:Op maandag 5 september 2011 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ookalleen zware leventje enzo jeweet
Zit met ongeveer 14 mensen in de klasquote:Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
MBO toch ? Dan zit je het eerste jaar met 30 mensen in je klas en het tweede jaar met 5
Over 6 weken herfstvakantie.quote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet, school valt zwaar
![]()
Vakantie, waar ben jeee
Zelfs mijn klas is nog groter!quote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zit met ongeveer 14 mensen in de klas
Zo weinig maarquote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hoelang ben je al bezig?quote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet, school valt zwaar
![]()
Vakantie, waar ben jeee
Ik 17 op hboquote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nouja kijk. 14 in een klasquote:
En hoe is dit een klacht?quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Kom ik er dus net achter dat mijn vakantie volgende week maandag pas voorbij is
wat erg meid.quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Kom ik er dus net achter dat mijn vakantie volgende week maandag pas voorbij is
Ik zit in een klas van 15, 4 tijdens wiskunde A.quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Rodawa het volgende:
Kleine klasjes hebben jullie.Ik zit nu met 30 in de klas, en dan zijn er nog iets van 13 klassen die deze studie doen.
Ik heb maar twee klasgenotenquote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Rodawa het volgende:
Kleine klasjes hebben jullie.Ik zit nu met 30 in de klas, en dan zijn er nog iets van 13 klassen die deze studie doen.
Zo dan, dat is helemaal niksquote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit in een klas van 15, 4 tijdens wiskunde A.
Vorige jaar zat ik in een klas van 5 tijdens natuurkunde en scheikunde.quote:
Ik was net even weg, dus toen was er een nieuwe topique. Nu staat ie ook op live hoorquote:
Haha, lekker rustig. Al denk ik wel dat het na een tijdje een beetje gaat vervelen, toch? Je kan wel goed opletten en alles, maar het lijkt me toch leuker als de klas wat voller is.quote:Op maandag 5 september 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vorige jaar zat ik in een klas van 5 tijdens natuurkunde en scheikunde.
Daqt had ik dus bij wiskunde dquote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, lekker rustig. Al denk ik wel dat het na een tijdje een beetje gaat vervelen, toch? Je kan wel goed opletten en alles, maar het lijkt me toch leuker als de klas wat voller is.
Bedankt, dit is veel beter.quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De welbekende BOEPknop
[ afbeelding ]
Stoere kut WATTES?quote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef Roburtt het volgende:
ik vind een kleine klas wel chill, minder kans op van die stoere kut turken die mn laptop willen stelen
Bij mij slaat ie die instelling gewoon op in m'n cookies?quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was net even weg, dus toen was er een nieuwe topique. Nu staat ie ook op live hoor
Nee, viel wel mee.quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, lekker rustig. Al denk ik wel dat het na een tijdje een beetje gaat vervelen, toch? Je kan wel goed opletten en alles, maar het lijkt me toch leuker als de klas wat voller is.
ik bedoel alleen kut turkenquote:
En dan nu al weer vakantie willen.quote:
Succes stefan2.quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef stefanhaan het volgende:
MAar ik ga even naar gitaarles, daar lkkr jammen schatjes van me
Ik heb het via de instellingen gedaan, helemaal boveninquote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De welbekende BOEPknop
[ afbeelding ]
Dan is het goedquote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik bedoel alleen kut turken
niet gewone turken
van die die altijd stelen en stoer doen en strafblad hebben
maar ik heb me eerder geregistreerd dus jij bent stefan2quote:
Echt stom man, ik zo pissen en mn laptop stond gewoon in t lokaal nog, stonden er 3 turken omheen toen ik terug kwamquote:
coban heeft ook iets gestolenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh daar heb ik het ook op 999 staan.quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het via de instellingen gedaan, helemaal bovenin. Ook verspilde moeite geweest dan
Heters gonna haten.quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan nu al weer vakantie willen.Ik ben al twee weken bezig, ik heb recht op vakantie, jij niet.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban heeft ook iets gestolenen mijn vrijgezellenbestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Oja kut.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar ik heb me eerder geregistreerd dus jij bent stefan2
douche-sequote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef aight1 het volgende:
Ik ga maar douchen ofzo anders blijf ik nooit wakker. Toedeloe
Ik zou ze hebben uitgescholden en hebben getrapt. Maar bij mij zouden ze ws anders reageren dan bij jou whehequote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Echt stom man, ik zo pissen en mn laptop stond gewoon in t lokaal nog, stonden er 3 turken omheen toen ik terug kwam
sinds dien neem ik hem overal mee naartoe![]()
Welterusten.quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef aight1 het volgende:
Ik ga maar douchen ofzo anders blijf ik nooit wakker. Toedeloe
Je had over ze heen moeten pissen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Echt stom man, ik zo pissen en mn laptop stond gewoon in t lokaal nog, stonden er 3 turken omheen toen ik terug kwam
sinds dien neem ik hem overal mee naartoe![]()
alt+squote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Hallo, mijn muis doet het niet meer. Ik kan niet op invoeren klikken nu.
Hallon, uw bericht is aangekomen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Hallo, mijn muis doet het niet meer. Ik kan niet op invoeren klikken nu.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is coban:
[ afbeelding ]
"Heters gonna haten."![]()
Mijn hart is alleen voor jouquote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef coban het volgende:
[..]
Plasticzak: ik steel alles wat goed doorvrekoopt. Een hart van een 17jarige snotjoch verkoopt gooeed
ik kwam net terug van de wcquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je had over ze heen moeten pissen.
Staat je touchpad wel aanquote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Ik vind het wel kut, ik kan nu alleen nog maar in dit topic posten, en helemaal niets openen. Touchpad is dood.
Heb je geen usb muis?quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Ik vind het wel kut, ik kan nu alleen nog maar in dit topic posten, en helemaal niets openen. Touchpad is dood.
Ik ben geen hontquote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Honden kunnen het toch ook, meerdere keren plassen? Je moet je territorium afbakenen.
Ctrl + tab, Ctrl + n, zonder muis kom je best ver hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Nee oke, maar op die manier kan je wel duidelijk maken dat het jouw laptop is. Desnoods pis je gewoon over je eigen laptop heen de volgende keer, dan weten ze dat het verboden terrein isquote:
Acer zekerquote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Heb echt net drie weken een nieuwe, en nu doet hij al stoer
Hoe komt het?quote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef ConscienceNL het volgende:
mijn touchpad doet et ook niet meer
Gaat hij stukquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee oke, maar op die manier kan je wel duidelijk maken dat het jouw laptop is. Desnoods pis je gewoon over je eigen laptop heen de volgende keer, dan weten ze dat het verboden terrein is
weet niet, sinds kort reageert hij gewoon niet meerquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik heb nog geen USB muis, morgen even halen. Die andere ben ik op gaan staan.
Ik heb in mijn kamer echt 4 muizen liggenquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik heb nog geen USB muis, morgen even halen. Die andere ben ik op gaan staan.
Kut, hoe weet jij dat?quote:
Heb je geen kat?quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kamer echt 4 muizen liggen
Je hebt zeker vergif gebruik hiihihquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kamer echt 4 muizen liggen
Shiit. Jullie hebben mijn rug half gefotografeeeerd. Gelukkig staat mijn hoofd er nietop.quote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Coban is op de gevoelige plaat vastgelegd!Helaas kijkt ze niet zo vrolijk.
Mail er maar eentje.quote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Shiit. Jullie hebben mijn rug half gefotografeeeerd. Gelukkig staat mijn hoofd er nietop.
Ik maak tostiwie wilt?
quote:
ja graag ham kaas en een plakje leverworstquote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Shiit. Jullie hebben mijn rug half gefotografeeeerd. Gelukkig staat mijn hoofd er nietop.
Ik maak tostiwie wilt?
IK!quote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ik maak tostiwie wilt?
ok.quote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gewoon dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dus geen touchpad die snel kapot gaat.quote:
hihi ik heb je wel doorquote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
[..]
Sure. Wat is je email? (hosseldithosseldat)
Je gaat serieus een Sassemer proberen te hosselen?quote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
[..]
Sure. Wat is je email? (hosseldithosseldat)
quote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef FreezePop het volgende:
Tostis met salami de hemel ham is voor homos
Ja heb erg m'n best erop gedaan!quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, het is wel een groot bestand. Downloaden duurt nogal lang.
Logitechquote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gewoon dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je plaatje faalt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Logitech![]()
Ik heb deze :
[imghttp://www.logitech.com/assets/15994/15994.png][/img]
Ze had het niet tegen mijquote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat serieus een Sassemer proberen te hosselen?
Sassemer? Dat ligt niet in de Hoekse Waard geloof ik.quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat serieus een Sassemer proberen te hosselen?
Wat? Woon jij in de Hoeksche Waard?quote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sassemer? Dat ligt niet in de Hoekse Waard geloof ik.
ik heb deze:quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Logitech![]()
Ik heb deze :
[ afbeelding ]
Ja, hoezo? Ken je dat?quote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat? Woon jij in de Hoeksche Waard?
Klopt, maar dat doen we allemaal wel is, de een wat meer dan de ander maar dat maakt niet uit omdat iedereen verschillend is en niemand hetzelfde want iedereen heeft ander dna en dat is van je vader en moeder samen gevoegd tot 1 waardoor je niet de zelfde kan hebben tenzij je eeneigetweeling bentquote:
Ik heb geen vleesquote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeien, zolang er maar vleesch op zit!
/carequote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft er eentje met tieten
Twee keer de helft?quote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doen we allemaal wel is, de een wat meer dan de ander maar dat maakt niet uit omdat iedereen verschillend is en niemand hetzelfde want iedereen heeft ander dna en dat is van je vader en moeder samen gevoegd tot 1 waardoor je niet de zelfde kan hebben tenzij je eeneigetweeling bent
Heb ik voor mijn notebook, ik gebruik hem nooit.quote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb dezen
[ afbeelding ]
Eckte bazenmuis
Serieus?quote:
Oud-Beijerland, en jij?quote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Serieus?FOK! komt wel heel dichtbij ineens.
![]()
In welk dorp woon jij dan als ik vragen mag? Straks ben je nog m'n buurmeisje.
ja in principe welquote:
Heinenoord.quote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Oud-Beijerland, en jij?
Ik kan de rest niet vinden.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Serieus?FOK! komt wel heel dichtbij ineens.
![]()
In welk dorp woon jij dan als ik vragen mag? Straks ben je nog m'n buurmeisje.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef Intronic het volgende:
hallon dit is mijn muis gr gr
[ afbeelding ]
Ik heb em voor m'n laptop.quote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik voor mijn notebook, ik gebruik hem nooit.
ja helaas jij nietquote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef FreezePop het volgende:
Toch wel een paar goede users hier.
Ja ik doe de suave approach van ja ik doe alsof ik haar niet ken dan denkt ze van ohhh wat een intrigerende interessante jongemanquote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef sharr het volgende:
Freezepop wat gaan we doen net alsof je me niet kent wat is dit
Ik voel me lichtelijk aangesprokenquote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef FreezePop het volgende:
Toch wel een paar goede users hier.
Wees het.quote:Op maandag 5 september 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me lichtelijk aangesproken
hij had het niet tegen jouquote:Op maandag 5 september 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me lichtelijk aangesproken
sowieso chill op school, ik plaats van gekut met kabels.quote:
Ik kan helemaal niet zulke dingen denkenquote:Op maandag 5 september 2011 19:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja ik doe de suave approach van ja ik doe alsof ik haar niet ken dan denkt ze van ohhh wat een intrigerende interessante jongeman
Goed puntquote:Op maandag 5 september 2011 19:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
sowieso chill op school, ik plaats van gekut met kabels.
wrm nie?quote:Op maandag 5 september 2011 19:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet zulke dingen denken
Niet meer, ik zat tot vorig jaar op de Willem. Maar ik heb nu m'n havo gehaald, dus ik zit nu op de Hogeschool Rotterdam.quote:Op maandag 5 september 2011 19:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Één van die dorpen die ik niet kan vinden.
Nee, oke niet waar. In OBL op school?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo verbeterd, geen gekut met draden!
Gewoon zoveel mogelijk negeren, jwtogggquote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hey kijk, een kutuser. Wat leuk!
Nooit last van gehadquote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo verbeterd, geen gekut met draden!
Ik zit nu voor mijn zevende jaar op de Willem, ja. Godver, nu wil ik je naam weten, ik ken iedereen uit havo 5 vorig jaar van gezicht.quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet meer, ik zat tot vorig jaar op de Willem. Maar ik heb nu m'n havo gehaald, dus ik zit nu op de Hogeschool Rotterdam.
Zat jij ook op de Willem trouwens? Anders had ik je op school wel een keer moeten zien. Als ik je fobo zo zie, kom je me niet bekend voor in ieder geval.
sha-ro-ni-musquote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Woorden met meer dan drie lettergrepen
Willem de Zwijger? Papendrecht?quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zit nu voor mijn zevende jaar op de Willem, ja. Godver, nu wil ik je naam weten, ik ken iedereen uit havo 5 vorig jaar van gezicht.
Ja, je moet ook gewoon een abo nemen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die hebben alleen mensen die een abo hebben
Haha, herken je mij ook dan? Ik heb een paar foto's in mijn fobo staan.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zit nu voor mijn zevende jaar op de Willem, ja. Godver, nu wil ik je naam weten, ik ken iedereen uit havo 5 vorig jaar van gezicht.
Nee CSG Willem van Oranje, Oud-Beijerlandquote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Willem de Zwijger? Papendrecht?
Willem van Oranje in Oud-Beijerland.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Willem de Zwijger? Papendrecht?
Goeden advies.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk negeren, jwtoggg
Slim idee.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, herken je mij ook dan? Ik heb een paar foto's in mijn fobo staan.
Haha uiteraard, daar moet je geweest zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 19:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Slim idee.
Ja, ik herken je eerlijk gezegd van gezicht. En ik herken het aquagala.
Bier op maandagavond drinken terwijl je morgen weer naar school/studie/werk moet.quote:
En wat dacht je van neequote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, je moet ook gewoon een abo nemen.
Hahaquote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha uiteraard, daar moet je geweest zijn.![]()
Als ik nu nog op de Willem zat, had ik wel goed opgelet of ik je zag.
Lieven Friespop.quote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef FreezePop het volgende:
JApieman. Flippiee. Shar. Niks mis mee
aaaightt haha heb je ook nog echt gemaaktquote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
MKik dm je pics van mn trein wel even
![]()
of, in jouw geval, treintjequote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
MKik dm je pics van mn trein wel even
![]()
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aaaightt haha heb je ook nog echt gemaakt
Ik werd als eerste genoemd.quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Lieven Friespop.
Ondanks dat ik laatste genoemd word, dankjewel.
Haha ja, een beetje wel.quote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef sharr het volgende:
[..]
HahaEr zit nog een fokker in havo vijf van vorig jaar, geloof ik. Ik heb drie keer aquagala, jelly?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wat dacht je van nee. Ik ga geen geld aan fok geven
Shar. Shar. Shar. Niks mis mee.quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Lieven Friespop.
Ondanks dat ik laatste genoemd word, dankjewel.
Vergeet FreezePop niet.quote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef FreezePop het volgende:
JApieman. Flippiee. Shar. Niks mis mee
Neequote:
Dm eens wat namen?quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ja, een beetje wel.Ik denk dat we dan ook veel dezelfde mensen kennen, al ga ik hier geen namen noemen. Beetje lullig voor hun.
ik ook man mijn school zuigdequote:Op maandag 5 september 2011 19:59 schreef coban het volgende:
[..]
Neeik zat gewoon op een idiotemensenklootzakkenviezevuilepiepschool. Daar komen geen fokkers
Jou heb ik trouwens vet lang niet gezien mattie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |