Ik ben geen hontquote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Honden kunnen het toch ook, meerdere keren plassen? Je moet je territorium afbakenen.
Ctrl + tab, Ctrl + n, zonder muis kom je best ver hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Ik vind het wel kut, ik kan nu alleen nog maar in dit topic posten, en helemaal niets openen. Touchpad is dood.
Nee oke, maar op die manier kan je wel duidelijk maken dat het jouw laptop is. Desnoods pis je gewoon over je eigen laptop heen de volgende keer, dan weten ze dat het verboden terrein isquote:
Acer zekerquote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Heb echt net drie weken een nieuwe, en nu doet hij al stoer
Hoe komt het?quote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef ConscienceNL het volgende:
mijn touchpad doet et ook niet meer
Gaat hij stukquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee oke, maar op die manier kan je wel duidelijk maken dat het jouw laptop is. Desnoods pis je gewoon over je eigen laptop heen de volgende keer, dan weten ze dat het verboden terrein is
weet niet, sinds kort reageert hij gewoon niet meerquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik heb nog geen USB muis, morgen even halen. Die andere ben ik op gaan staan.
Ik heb in mijn kamer echt 4 muizen liggenquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik heb nog geen USB muis, morgen even halen. Die andere ben ik op gaan staan.
Kut, hoe weet jij dat?quote:
Heb je geen kat?quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kamer echt 4 muizen liggen
Je hebt zeker vergif gebruik hiihihquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kamer echt 4 muizen liggen
Shiit. Jullie hebben mijn rug half gefotografeeeerd. Gelukkig staat mijn hoofd er nietop.quote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Coban is op de gevoelige plaat vastgelegd!Helaas kijkt ze niet zo vrolijk.
Mail er maar eentje.quote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Shiit. Jullie hebben mijn rug half gefotografeeeerd. Gelukkig staat mijn hoofd er nietop.
Ik maak tostiwie wilt?
quote:
ja graag ham kaas en een plakje leverworstquote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Shiit. Jullie hebben mijn rug half gefotografeeeerd. Gelukkig staat mijn hoofd er nietop.
Ik maak tostiwie wilt?
IK!quote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ik maak tostiwie wilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |