douche-sequote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef aight1 het volgende:
Ik ga maar douchen ofzo anders blijf ik nooit wakker. Toedeloe
Ik zou ze hebben uitgescholden en hebben getrapt. Maar bij mij zouden ze ws anders reageren dan bij jou whehequote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Echt stom man, ik zo pissen en mn laptop stond gewoon in t lokaal nog, stonden er 3 turken omheen toen ik terug kwam
sinds dien neem ik hem overal mee naartoe![]()
Welterusten.quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef aight1 het volgende:
Ik ga maar douchen ofzo anders blijf ik nooit wakker. Toedeloe
Je had over ze heen moeten pissen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Echt stom man, ik zo pissen en mn laptop stond gewoon in t lokaal nog, stonden er 3 turken omheen toen ik terug kwam
sinds dien neem ik hem overal mee naartoe![]()
alt+squote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Hallo, mijn muis doet het niet meer. Ik kan niet op invoeren klikken nu.
Hallon, uw bericht is aangekomen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Hallo, mijn muis doet het niet meer. Ik kan niet op invoeren klikken nu.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is coban:
[ afbeelding ]
"Heters gonna haten."![]()
Mijn hart is alleen voor jouquote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef coban het volgende:
[..]
Plasticzak: ik steel alles wat goed doorvrekoopt. Een hart van een 17jarige snotjoch verkoopt gooeed
ik kwam net terug van de wcquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je had over ze heen moeten pissen.
Staat je touchpad wel aanquote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Ik vind het wel kut, ik kan nu alleen nog maar in dit topic posten, en helemaal niets openen. Touchpad is dood.
Heb je geen usb muis?quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Ik vind het wel kut, ik kan nu alleen nog maar in dit topic posten, en helemaal niets openen. Touchpad is dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |