Ik was net even weg, dus toen was er een nieuwe topique. Nu staat ie ook op live hoorquote:
Haha, lekker rustig. Al denk ik wel dat het na een tijdje een beetje gaat vervelen, toch? Je kan wel goed opletten en alles, maar het lijkt me toch leuker als de klas wat voller is.quote:Op maandag 5 september 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vorige jaar zat ik in een klas van 5 tijdens natuurkunde en scheikunde.
Daqt had ik dus bij wiskunde dquote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, lekker rustig. Al denk ik wel dat het na een tijdje een beetje gaat vervelen, toch? Je kan wel goed opletten en alles, maar het lijkt me toch leuker als de klas wat voller is.
Bedankt, dit is veel beter.quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De welbekende BOEPknop
[ afbeelding ]
Stoere kut WATTES?quote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef Roburtt het volgende:
ik vind een kleine klas wel chill, minder kans op van die stoere kut turken die mn laptop willen stelen
Bij mij slaat ie die instelling gewoon op in m'n cookies?quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was net even weg, dus toen was er een nieuwe topique. Nu staat ie ook op live hoor
Nee, viel wel mee.quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, lekker rustig. Al denk ik wel dat het na een tijdje een beetje gaat vervelen, toch? Je kan wel goed opletten en alles, maar het lijkt me toch leuker als de klas wat voller is.
ik bedoel alleen kut turkenquote:
En dan nu al weer vakantie willen.quote:
Succes stefan2.quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef stefanhaan het volgende:
MAar ik ga even naar gitaarles, daar lkkr jammen schatjes van me
Ik heb het via de instellingen gedaan, helemaal boveninquote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De welbekende BOEPknop
[ afbeelding ]
Dan is het goedquote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik bedoel alleen kut turken
niet gewone turken
van die die altijd stelen en stoer doen en strafblad hebben
maar ik heb me eerder geregistreerd dus jij bent stefan2quote:
Echt stom man, ik zo pissen en mn laptop stond gewoon in t lokaal nog, stonden er 3 turken omheen toen ik terug kwamquote:
coban heeft ook iets gestolenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |