Ja hoor, met u? Ik zit niet meer op kamersquote:Op maandag 5 september 2011 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles goed met je? En bevalt het op kamers zijn nog? Ook al fijn aan de studie?
Welke studie?quote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja hoor, met u? Ik zit niet meer op kamersen studie is niet fijn
Jaaa ook. En niet meer? Jeetje, das ook snel gegaan dan. Hoezo niet fijn dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja hoor, met u? Ik zit niet meer op kamersen studie is niet fijn
Nee was maar tijdelijke kamerquote:Op maandag 5 september 2011 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa ook. En niet meer? Jeetje, das ook snel gegaan dan. Hoezo niet fijn dan?
sgoed jongquote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus dan speel je een beetje met lego ?
vet moeilijke studie jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
andersomquote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij wilt slapen maar het kan niet.
gr gr
quote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij wilt slapen maar het kan niet.
gr gr
ICT-opleiding.quote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ooohh. Mooi balen dan, maar dan heb je mooi wel even kunnen uitproberen. Huiswerk heb ik ook al last van, ik moet een scriptie Journalistiek lezen voor mijn eigen onderzoeksopdracht. En een Engels boek lezen over internationaal Privaatrecht, das echt kutquote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee was maar tijdelijke kamermaja nu speurtocht naar nieuwe. En ik moet nu al fuckin veel huiswerk maken en in mijn hoofd heb ik nog vakantie dus dat gaat niet samen
![]()
.
Wat doe jij dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja ach, nu hoef ik tenminste niet meer te kokenquote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooohh. Mooi balen dan, maar dan heb je mooi wel even kunnen uitproberen. Huiswerk heb ik ook al last van, ik moet een scriptie Journalistiek lezen voor mijn eigen onderzoeksopdracht. En een Engels boek lezen over internationaal Privaatrecht, das echt kut
Ja was ik een klein beetje vergetenquote:
ICTquote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ICT , dus ik maak heel de dag toetsenborden schoon.
Gelukkig zeg je het zelf alquote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ICT , dus ik maak heel de dag toetsenborden schoon.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja was ik een klein beetje vergeten.
Alles goed?
De ironie!quote:
En jij ?quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het zelf al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |